quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik heb gehoord via Twitter dat jij mij hier hebt gementioned. Ik ben bezig met afstuderen ik post hier bijna nooit en toch mention jij mij.quote:
jouw probleemquote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn vader vandaag een knuffel gegeven, sue me.
Dat is 390 euroquote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn vader vandaag een knuffel gegeven, sue me.
Erfenis versnellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Je bejaarde schoonmoeder een corona-hug geven kan echt niet.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord via Twitter dat jij mij hier hebt gementioned. Ik ben bezig met afstuderen ik post hier bijna nooit en toch mention jij mij.
Ga lekker naar Wuhan.
quote:
Victoria is zelf een oosteuropese hor.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:44 schreef matthijst het volgende:
Ah, Victoria komt praten over het verbieden van prostitutie.
Omdat d'r vooral oosteuropese horen werken.
Anna gimbrerequote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
Godnondeju wat een lekker wijf
Is het onderwerp over Hawking al geweest?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het onderwerp over Hawking al geweest?
Nee.quote:
Anna Gimbrere, liefje van Herman de Schermman.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
quote:Anna Gimbrère is een Nederlands wetenschapsjournaliste en presentatrice. Gimbrère doorliep de middelbare school in Zwolle en studeerde theoretische natuurkunde aan de Universiteit van Amsterdam. Ze was tevens werkzaam als hor
Ah gelukkig. Wie is de Mol wel? Dat zou mooi zijn.quote:
Haha, ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Wie is de Mol wel? Dat zou mooi zijn.
Ik heb weleens van die voorgemaakte pannekoeken gegeten, 30 minuten daarna ziek.quote:
Nou, die junkkige dame die het weggegooide containertje (dat eruit zag als een parfumflesje) vond, overleefde het niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
Wel een enigszins matige gifstof als mensen het overleven...toen in Engeland ook al.
Die doen al een tijdje niet meer mee. Het zijn nu FSB en de GRU volgens mij.quote:
"Ruslandkenner"quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Victoria journaliste.
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
6 van de 8 niet dood zeiden ze net... dan ontwikkel je toch iets betersquote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, die junkkige dame die het weggegooide containertje (dat eruit zag als een parfumflesje) vond, overleefde het niet.
Zo'n politieke banneling die omgaat is ook wat opvallender dan een gewone burger.
Dat dacht ik dus niet ...quote:
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.
Het zou ook raar zijn om andermans lul in je broek te houden.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Han ten Broeke is er ook weer![]()
De man die zijn eigen lul niet eens in zijn broek kon houden
https://www.ad.nl/politie(...)na-affaire~a8e8e539/
Daar moeten wel heel zinnige teksten uitkomen![]()
Koblenko een rol in Goede tijden, slechte tijden (GTST). Van 14 maart 2000 tot 21 juni 2005 en van 2 april 2010 tot 1 juli 2010 vervulde ze daar de rol van Isabella Kortenaer. Tijdens haar vaste rol in GTST studeerde ze tussen 1999 en 2005 Politicologie en Ruslandkunde aan de Universiteit Leiden. Ruslandkunde maakte ze niet af. In 2008 behaalde ze diploma voor de studie Politicologie. Wiki.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Sinds Jort expert is in allesquote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Absoluut!quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn om andermans lul in je broek te houden.
Kunnen we zijn gele zwembroek niet zienquote:Op donderdag 3 september 2020 22:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.
Is Koblenko niet inmiddels de Leo Blokhuis van Rusland?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.
nou nou nouquote:Op donderdag 3 september 2020 22:56 schreef matthijst het volgende:
Wat een irritante lul dit.
Laat iemand eens uitpraten hondekop.
Omdat ze uit Oekraïne komt, net als Mila Kunis.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom kijkt Victoria zo geil uit dr ogen
In de datsja van Poetin waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
Waar is Halbe als je hem nodig hebt?
Zou jij Victoria 2.0 doen?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom kijkt Victoria zo geil uit dr ogen
Mooie vrouw hoor. Gaat er met de jaren jonger en knapper uitzienquote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Zou jij Victoria 2.0 doen?
ze is wel braaf geworden en haar kapsel is niet best. Verder eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor. Gaat er met de jaren jonger en knapper uitzien
Iedereen die in dat systeem boven komt drijven zal wel iets twijfelachtig hebben naar onze maatstaven.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat de vlag uit als Putin omvalt
Ze ziet er uit als een oost-europese hor met een 1000 cock-stare.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor. Gaat er met de jaren jonger en knapper uitzien
Jort praat graag over geld. En over Jort.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe doet het Jort het? Kom net binnen
Gaat dit over Angela Groothuizen?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een oost-europese hor met een 1000 cock-stare.
Prima; ook goed dat er nu een rechtse presentator is toegevoegd aan het clubje Op1-presentatoren.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe doet het Jort het? Kom net binnen
Linkse Welmoed houdt van rechtse Jort praatjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima; ook goed dat er nu een rechtse presentator is toegevoegd aan het clubje Op1-presentatoren.
Die gaat nu Jort ipv Sander op de hotelkamer meemaken.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Linkse Welmoed houdt van rechtse Jort praatjes.
Hoe weet je dat Welmoed links is?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Linkse Welmoed houdt van rechtse Jort praatjes.
het klopt, ze houdt hem altijd met links vastquote:Op donderdag 3 september 2020 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Welmoed links is?
Het ligt nooit aan de handicapquote:Op donderdag 3 september 2020 23:06 schreef svann het volgende:
Als mens....
Dacht dat zijn vrouw hem goed zat werd -en niet vanwege zijn handicap.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
nooit buiten zijn schoenen gelopen
Bij mij heeft ze twee handen nodig.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het klopt, ze houdt hem altijd met links vast
Oorbel rechts is toch gay?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:07 schreef gniffie het volgende:
Gozer rechts een oorbel, vrouwke links een oorbel. Stelletje?
om je buik omhoog te houden zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 23:09 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze twee handen nodig.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oorbel rechts is toch gay? voor tokkies?
Eerder de Corry Brokken van Rusland.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:56 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Is Koblenko niet inmiddels de Leo Blokhuis van Rusland?
Een verzonnen heelal is niet uit te leggen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:11 schreef svann het volgende:
Hogere natuurkunde uitleggen...
Sowieso voor de gemiddelde mens niet te begrijpen.
30 cmquote:Op donderdag 3 september 2020 23:09 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Bij mij heeft ze twee handen nodig.
Wat een onzin. Je weet helemaal niet of Welmoed van het bekrompen Friese platteland links is. Laten we ook maar niet beginnen over Omroep Max (Groenhuijsen is zeker rechts) of de EO (vooral Vd Brink).quote:Op donderdag 3 september 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima; ook goed dat er nu een rechtse presentator is toegevoegd aan het clubje Op1-presentatoren.
58cm bij geboorte hierquote:
Ze heeft gestudeerd in Groningen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet helemaal niet of Welmoed van het bekrompen Friese platteland links is. Laten we ook maar niet beginnen over Omroep Max (Groenhuijsen is zeker rechts) of de EO (vooral Vd Brink).
Beter slikken krengquote:Op donderdag 3 september 2020 23:14 schreef matthijst het volgende:
Stephen, er zit een kwakkie in je mondhoek.
Wierd Duk, Pim Fortuyn en Henk Otten ook. En nu?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft gestudeerd in Groningen.
Dan ben je links.
Daar weet je vader geen raad mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:15 schreef Charrell het volgende:
Oh sorry, ik zit hier in een beschaafd topic...
Zie nu pas
Terug gehersenspoeld in het westen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wierd Duk, Pim Fortuyn en Henk Otten ook. En nu?
Je moederquote:Op donderdag 3 september 2020 23:16 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Daar weet je vader geen raad mee.
Gauw nog even Shownieuws meepakkenquote:
Goed om te weten dat als je er zo verlept uitziet toch nog vrouwen kunt scoren.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
Mooi, dat een dude in een rolstoel die 3 woorden per 5 minuten kan praten meer chicks scoort dan de zolderkamerfokker.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef DIJK het volgende:
Jort heeft moeite om de teksten te lezen
Vlaamse versie is wel genot.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog nooit wie is de mol gekeken.
Alleen fragmenten van Jennifer.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gauw nog even Shownieuws meepakken
Wat een baasquote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wtf, Herman van der Zandt is de vriend van Anna
Misschien zijn er nog wel nieuwe Grapperhont foto's.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gauw nog even Shownieuws meepakken
Dat wil je niet missen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog nieuwe wel Grapperhont foto's.
IK GA NU KIJKEN.
Presenteert Silly Dartel nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel nieuwe Grapperhont foto's.
IK GA NU KIJKEN.
polonaise.pngquote:Op donderdag 3 september 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel nieuwe Grapperhont foto's.
IK GA NU KIJKEN.
Die zit nu in Frankrijk met een jeune femme te 'schermen' .quote:
De meeste Op1-presentatoren hebben een linkse signatuur...er is niks mis mee dat er nu ook een centrumrechtse presentator mee doet.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet helemaal niet of Welmoed van het bekrompen Friese platteland links is. Laten we ook maar niet beginnen over Omroep Max (Groenhuijsen is zeker rechts) of de EO (vooral Vd Brink).
Meneer Kaktus is over haar heen gegaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:20 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou nog wel over Angela heen gaan. Maar ik heb liever Anna.
Bij Angela mag je drugs doen, van haar geld leven én over Anna heen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:20 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou nog wel over Angela heen gaan. Maar ik heb liever Anna.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij Angela mag je drugs doen, van haar geld leven én over Anna heen.
Je kan het wel zeggen maar je hebt er geen bewijs voor.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meeste Op1-presentaoren hebben een linkse signatuur...er is niks mis mee dat er nu ook een centrumrechtse presentator mee doet.
kijken is wetenquote:Op donderdag 3 september 2020 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan het wel zeggen maar je hebt er geen bewijs voor.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan het wel zeggen maar je hebt er geen bewijs voor.
Ik heb het eigenlijk specifiek over Welmoed. Ja de VARA en Vpro presentatoren zijn links, Tijs is rechts, Giovanca zal wel links zijn, Charles geen idee, Sander S lijkt me D66 of VVD. Welmoed geen flauw idee.quote:
Rechtse omroepen doen de meerderheid van de avonden, dus je opmerking snijdt geen hout.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meeste Op1-presentatoren hebben een linkse signatuur...er is niks mis mee dat er nu ook een centrumrechtse presentator mee doet.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Linken naar Dumpert
@:Zipportal
Oh je, nu zal je het krijgen.quote:
Ernst-PaulGODquote:Op donderdag 3 september 2020 23:28 schreef Gehrman het volgende:
Expeditie Robinson met Ernst Paul > Wie is de Mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gereageerd.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Linken naar Dumpert
@:Zipportal
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:29 schreef Coco. het volgende:
toen met die makelaarsserie was ze wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:29 schreef Coco. het volgende:
platte achterkant maar te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Peking Express? Was wel leuk met die ene agressieve man.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:28 schreef Gehrman het volgende:
Expeditie Robinson met Ernst Paul > Wie is de Mol
Sakura compenseert dit.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet streng zijn. Dit kan niet.
Nee logisch, die is in zee gestort, dat is algemeen bekend, die kan er niet bij zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet in het jubileumseizoen, we worden beflikkerd.
Oh ja, kad binnen roepenquote:Op donderdag 3 september 2020 23:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sakura compenseert dit.
[ afbeelding ]
Wat voor beest is dat een otter?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:31 schreef Coco. het volgende:
Sakura compenseert dit.
[ afbeelding ]
Morgen gewoon werken (als dat in je aard ligt tenminste)quote:
Geen Op1 vanwege voetbal iigquote:Op donderdag 3 september 2020 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen gewoon werken (als dat in je aard ligt tenminste)![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen Op1 vanwege voetbal iig
Ohquote:Op donderdag 3 september 2020 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen Op1 vanwege voetbal iig
Op de website heeft ze een Ajax shirtje aan. MISSEN WE NIKS AAN.quote:Op maandag 7 september 2020 17:11 schreef dvdfreak het volgende:
Het heersende beeld dat alleen ouderen zwaar worden getroffen door corona is niet helemaal waar. Sterre de Jong van 14 en Maurits de Jong en Rosanne Stam van 27 zitten door het virus namelijk al maanden thuis. Kortademigheid, pijn op de borst, geheugenverlies, concentratieproblemen, geur-en smaakverlies en tintelende armen: het zijn klachten waar ze dagelijks mee te maken hebben. Vanavond schuiven ze aan bij Op1 om erover te vertellen.
Maar wel bij op1 gaan zitten om je aan te stellen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de website heeft ze een Ajax shirtje aan. MISSEN WE NIKS AAN.
@:Caland @:R-Woud93
Letterlijk onderliggend lijden.quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel bij op1 gaan zitten om je aan te stellen.
Walgelijk.
Ik had ze METEEN ontslagen
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 7 september 2020 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de website heeft ze een Ajax shirtje aan. MISSEN WE NIKS AAN.
@:Caland @:R-Woud93
quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
AanhoudingseenheidGoden. @:Nikonlover
Aan het begin waarschijnlijk, de leuke rubriekjes worden tegen het einde geplakt waarbij sommigen hun droger moeten ruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |