quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik heb gehoord via Twitter dat jij mij hier hebt gementioned. Ik ben bezig met afstuderen ik post hier bijna nooit en toch mention jij mij.quote:
jouw probleemquote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn vader vandaag een knuffel gegeven, sue me.
Dat is 390 euroquote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn vader vandaag een knuffel gegeven, sue me.
Erfenis versnellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Je bejaarde schoonmoeder een corona-hug geven kan echt niet.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord via Twitter dat jij mij hier hebt gementioned. Ik ben bezig met afstuderen ik post hier bijna nooit en toch mention jij mij.
Ga lekker naar Wuhan.
quote:
Victoria is zelf een oosteuropese hor.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:44 schreef matthijst het volgende:
Ah, Victoria komt praten over het verbieden van prostitutie.
Omdat d'r vooral oosteuropese horen werken.
Anna gimbrerequote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
Godnondeju wat een lekker wijf
Is het onderwerp over Hawking al geweest?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het onderwerp over Hawking al geweest?
Nee.quote:
Anna Gimbrere, liefje van Herman de Schermman.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wie was die brunette?
quote:Anna Gimbrère is een Nederlands wetenschapsjournaliste en presentatrice. Gimbrère doorliep de middelbare school in Zwolle en studeerde theoretische natuurkunde aan de Universiteit van Amsterdam. Ze was tevens werkzaam als hor
Ah gelukkig. Wie is de Mol wel? Dat zou mooi zijn.quote:
Haha, ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Wie is de Mol wel? Dat zou mooi zijn.
Ik heb weleens van die voorgemaakte pannekoeken gegeten, 30 minuten daarna ziek.quote:
Nou, die junkkige dame die het weggegooide containertje (dat eruit zag als een parfumflesje) vond, overleefde het niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
Wel een enigszins matige gifstof als mensen het overleven...toen in Engeland ook al.
Die doen al een tijdje niet meer mee. Het zijn nu FSB en de GRU volgens mij.quote:
"Ruslandkenner"quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Victoria journaliste.
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
6 van de 8 niet dood zeiden ze net... dan ontwikkel je toch iets betersquote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, die junkkige dame die het weggegooide containertje (dat eruit zag als een parfumflesje) vond, overleefde het niet.
Zo'n politieke banneling die omgaat is ook wat opvallender dan een gewone burger.
Dat dacht ik dus niet ...quote:
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.
Het zou ook raar zijn om andermans lul in je broek te houden.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Han ten Broeke is er ook weer![]()
De man die zijn eigen lul niet eens in zijn broek kon houden
https://www.ad.nl/politie(...)na-affaire~a8e8e539/
Daar moeten wel heel zinnige teksten uitkomen![]()
Koblenko een rol in Goede tijden, slechte tijden (GTST). Van 14 maart 2000 tot 21 juni 2005 en van 2 april 2010 tot 1 juli 2010 vervulde ze daar de rol van Isabella Kortenaer. Tijdens haar vaste rol in GTST studeerde ze tussen 1999 en 2005 Politicologie en Ruslandkunde aan de Universiteit Leiden. Ruslandkunde maakte ze niet af. In 2008 behaalde ze diploma voor de studie Politicologie. Wiki.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Sinds Jort expert is in allesquote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Absoluut!quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn om andermans lul in je broek te houden.
Kunnen we zijn gele zwembroek niet zienquote:Op donderdag 3 september 2020 22:53 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Sinds Roelvink op radio1 mag zitten.
Is Koblenko niet inmiddels de Leo Blokhuis van Rusland?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Benieuwd naar de mening van Ruslandkenner Henry van Loon.
nou nou nouquote:Op donderdag 3 september 2020 22:56 schreef matthijst het volgende:
Wat een irritante lul dit.
Laat iemand eens uitpraten hondekop.
Omdat ze uit Oekraïne komt, net als Mila Kunis.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom kijkt Victoria zo geil uit dr ogen
In de datsja van Poetin waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
Waar is Halbe als je hem nodig hebt?
Zou jij Victoria 2.0 doen?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom kijkt Victoria zo geil uit dr ogen
Mooie vrouw hoor. Gaat er met de jaren jonger en knapper uitzienquote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Zou jij Victoria 2.0 doen?
ze is wel braaf geworden en haar kapsel is niet best. Verder eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor. Gaat er met de jaren jonger en knapper uitzien
Iedereen die in dat systeem boven komt drijven zal wel iets twijfelachtig hebben naar onze maatstaven.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat de vlag uit als Putin omvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |