SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven 4 man vooruit dus.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog paar honderd meter dan vlakt het af. Dan na afdalingje met 5% rechtdoor naar school en kantoor
Roche lijkt mij.quote:
Aru zit er nog tussen, Roche evtquote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijven 4 man vooruit dus.
Misschien blijft die ook nog vooruit ja, Roche zal wel terugzakken.quote:
Dan zit ie dus alleen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roche zit daar ruim voor. Denk niet dat die ver achter Van Avermaet zit.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Mij daagt nu pas dat Tim en Jeroen Krabbé broers zijn. Maar dit geheel terzijde.
Ik vermoed dat hij dacht het Yates was.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Nou nou nou dat was een wat overdreven reactie van Joris ja.
Klopt, zonen van Martijn Krabbequote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Mij daagt nu pas dat Tim en Jeroen Krabbé broers zijn. Maar dit geheel terzijde.
Ooms van Katrin Krabbequote:Op donderdag 3 september 2020 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, zonen van Martijn Krabbe
Wie is Jeroen Krabbe?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Higuita you and I knowquote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Higuita is it cold
In your little corner of the world
Leuk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roglic bidon binnen de laatste 20 kilometer.
ivm warmte zijn de regels door de jury vandaag andersquote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roglic bidon binnen de laatste 20 kilometer.
Wat een inconsequentie.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ivm warmte zijn de regels door de jury vandaag anders
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen serieus reageert
Maar dat was Madouas.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
L’Professeur begint er doorheen te komen.
Hij is in ieder geval niet de meest onopvallende renner dit jaar.quote:
Ze gaan als toeristen naar bovenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:24 schreef Belgosome het volgende:
Geen slachtoffers in het klassement?
Ineos vindt het op dit moment schijnbaar vrij belangrijk dat Roglic geen boni’s pakt.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan als toeristen naar boven
Dat was inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Wuyts: is er nog iets bekend over Van Aert?
José: nee
Wuyts: ook niet op de koersradio?
José: nee
Mitchelton denkt er hetzelfde over. Dan blijft er niet veel over...quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ineos vindt het op dit moment schijnbaar vrij belangrijk dat Roglic geen boni’s pakt.
TJV en UAE zijn de ploegen die moeten rijden, maar die geloven het wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mitchelton denkt er hetzelfde over. Dan blijft er niet veel over...
Bochten moet je ook nemen, anders val jequote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nam die nog bijna de bocht ook haha
Kruijs is er toch niet.quote:
Driejarig contract daarna.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:30 schreef hhh38 het volgende:
Die Vuelta met al die schroeiende Lotto renners was lachwekkend. 2x Marczynski?
Ik zag in ander topic al een foto van diezelfde Marczynski en het is contractjaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:30 schreef hhh38 het volgende:
Die Vuelta met al die schroeiende Lotto renners was lachwekkend. 2x Marczynski?
Beflikkeringquote:Op donderdag 3 september 2020 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even lekker keuvelen in het peloton.
Patbonusloze Terpstra ook weer een nieuw contract.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Geniez ook gehaald hahahaha.
Daar lijkt het op; wel vreemd op 1300m begin september.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:29 schreef Adrie072 het volgende:
Lag daar nou sneeuw langs de kant?
Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat de klassementsmannen hier P5-15 gaan oppikken.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: ik vind dat het peloton nog even die anderhalve minuut op Powerless moet dichtrijden.
Eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: ik vind dat het peloton nog even die anderhalve minuut op Powerless moet dichtrijden.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
he, dat wilde ik net gaan typen...quote:Op donderdag 3 september 2020 16:35 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik hiervoor nou ‘vroeg’ van kantoor gegaan?
Daar weet @heywoodu alles overquote:Op donderdag 3 september 2020 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Er bestaan ook de Middellandse Zeespelen.
Eens dat jij dat vindt.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is te hopen voor je dat de klassementsrenners wel willen sprintenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Joris' geestelijke beperking confirmedquote:Op donderdag 3 september 2020 16:36 schreef Remco het volgende:
Een heel klein pelotonetje volgens Joris.
Hoe zwaar is die laatste km?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is te hopen voor je dat de klassementsrenners wel willen sprinten
Ik ga nu een Etna magnetron kopen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Giro met de Etna in week 1 flashbacks
Niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die laatste km?
5% rechtdoor naar school en kantoor postte ik al. Hele klim doorquote:Op donderdag 3 september 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die laatste km?
Nice.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
Higuita gaat het pelotonsprintje winnen.
2%? RIPquote:
Leukste Tourweek ooit.quote:
Dan zitten de klimmers nog wel scherp van voren lijkt mij.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5% rechtdoor naar school en kantoor postte ik al. Hele klim door
Ik onthoud niet die hele OPquote:Op donderdag 3 september 2020 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de OP van R_R niet grondig tot je hebt genomen? Kwalijk, heel kwalijk.
De slotklim zou ik wel meepakken, volgende keerquote:Op donderdag 3 september 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud niet die hele OP
aar dat plaatje wat je net gooide was niet de laatste klim.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5% rechtdoor naar school en kantoor postte ik al. Hele klim door
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud niet die hele OP
INEOS mag vooral nog even verzuring krijgen. Twee uur lang nutteloos op kop rijden en doen alsof je afziet.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er mogen wel een paar nobuddies vooraan het peloton over de streep rijden. Dat verdient dit gedrag.
Die had ook nog 4 boni’s kunnen pakken als Djumbo even had doorgetrokken.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit zie gaat Roog nog proberen 2 seconden te pakken. Joepie.
Bazenrennerquote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Past wel op zijn erelijst, maar ik heb heel weinig met Lutsenko
De GSSE zijn veel leuker.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar weet @:heywoodu alles over
Mwah, best ruim heb ik het idee.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Powerless en Van Avermaet gaan er net voor blijven.
Flip had ik gelukkig nog. Wij zijn heden zeer blijquote:Op donderdag 3 september 2020 16:46 schreef hhh38 het volgende:
Flip, Mollema en wat INEOS knechten genot. Heel mooi
Al die Kazachen doen niet aan Engels.quote:
Wout is er nog niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En toch ligt dit vooral aan Renaat. Spreek dan een andere renner aan.
Gelukkig zal er vast vanavond een crosstalk met Greg zijn.quote:
5-3-2 centrum afschermen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds de tweede wereldoorlog heeft Nederland niet eerder zo'n lange periode Oranje moeten missen. Jeroen Stekelenburg blikt vooruit op de wedstrijd van morgen; Nederland tegen Polen.
ZET DIE TV OP NPO1 OM 19:00 JONGENS JAJAJAJAJA JAJ AJAJAJAJA![]()
![]()
Natuurlijk niet, maar dat doen alsof een voetbalvolger het Nederlands Elftal gemist heeftquote:
Dat is morgen toch pas? Waarom nu al vooruitblikken.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds de tweede wereldoorlog heeft Nederland niet eerder zo'n lange periode Oranje moeten missen. Jeroen Stekelenburg blikt vooruit op de wedstrijd van morgen; Nederland tegen Polen.
ZET DIE TV OP NPO1 OM 19:00 JONGENS JAJAJAJAJA JAJ AJAJAJAJA![]()
![]()
Interlands zijn best mooi, alleen het is wel meer iets voor de romanticus dan voor de liefhebber van modern football.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat doen alsof een voetbalvolger het Nederlands Elftal gemist heeft![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog niemand op kunnen betrappen blij te zijn dat er nog interlands zijn nadat je je al de hele voorbereiding op de competitiestarts verheugt.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interlands zijn best mooi, alleen het is wel meer iets voor de romanticus dan voor de liefhebber van modern football.
Aan de andere kant is het volgens mij ook wel hip om te zeggen dat interlandvoetbal je echt niks boeit.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand op kunnen betrappen blij te zijn dat er nog interlands zijn nadat je je al de hele voorbereiding op de competitiestarts verheugt.
Naast hip lijkt het me ook feitelijk juist.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het volgens mij ook wel hip om te zeggen dat interlandvoetbal je echt niks boeit.
Ik vind de haat op interlands onterecht, maar die 3 breaks in de herfst ieder jaar zijn wel onhandig en nu met die late competitiestarts helemaal. Had liever gehad dat ze allemaal in een periode van een maand werden afgewerkt in oktober ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand op kunnen betrappen blij te zijn dat er nog interlands zijn nadat je je al de hele voorbereiding op de competitiestarts verheugt.
Ik had het geschrapt. Sommige clubs hebben al belachelijk weinig rust en nu moeten we nog door met een EK en dan volgt nieuwe seizoen weer. Dan moet je ook weer werken met aparte schema's richting WK 2022 Qatar.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de haat op interlands onterecht, maar die 3 breaks in de herfst ieder jaar zijn wel onhandig en nu met die late competitiestarts helemaal. Had liever gehad dat ze allemaal in een periode van een maand werden afgewerkt in oktober ofzo.
Ik kan leven met interlands, maar nu is het gewoon stom voor werkelijk iedereen in het Europese voetbal.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de haat op interlands onterecht, maar die 3 breaks in de herfst ieder jaar zijn wel onhandig en nu met die late competitiestarts helemaal. Had liever gehad dat ze allemaal in een periode van een maand werden afgewerkt in oktober ofzo.
Ik vind dat je interlandvoetbal op gelijk belang moet schalen als clubvoetbal. Laat clubs maar spelers rust geven als ze dat zo belangrijk vinden, die hebben namelijk veel meer wedstrijden.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het geschrapt. Sommige clubs hebben al belachelijk weinig rust en nu moeten we nog door met een EK en dan volgt nieuwe seizoen weer. Dan moet je ook weer werken met aparte schema's richting WK 2022 Qatar.
Je wordt er allemaal niet vrolijk van
De Nations League is ook gewoon leuk imo.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan leven met interlands, maar nu is het gewoon stom voor werkelijk iedereen in het Europese voetbal.
Het is een moetje omdat de Nations League ook in verband staan met de pottenindeling voor de WKQ 2022
Ineos gaat daar niet in slakkentempo omhoog rijden omdat Egan zo'n geweldig gevoel heeft.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)n-gaatje-moest-laten
Het blijft schijnbaar op hangen en wurgen bij Egan. Zo'n sprint bergop is net even wat anders natuurlijk, maar dit klinkt als de Bernal uit de Ain of Dauphine.
Er zullen vast ploegen/renners zijn nog spijt hebben als Bernal er in de Alpen doorkomt.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ineos gaat daar niet in slakkentempo omhoog rijden omdat Egan zo'n geweldig gevoel heeft.
Het beloofde land is een fata morgana?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ineos gaat daar niet in slakkentempo omhoog rijden omdat Egan zo'n geweldig gevoel heeft.
Bernal is natuurlijk op zich wel iemand die een plotselinge versnelling over het algemeen goed aan kan. Dat Dumoulin dat een keer overkomt valt te verwachten, maar voor Bernal lijkt me dat geen goed voorteken.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het blijft schijnbaar op hangen en wurgen bij Egan. Zo'n sprint bergop is net even wat anders natuurlijk, maar dit klinkt als de Bernal uit de Ain of Dauphine.
Een rug te ver.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het beloofde land is een fata morgana?
Het lag er wel een beetje bovenop ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Mollema een keer geluk heeft in een etappe/ontsnapping of iets dergelijks dan zie ik hem deze Tour zomaar top 5 rijden...quote:Op donderdag 3 september 2020 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Omdat ze bang zijn om op hun beurt door Pogacar/Roglic gesloopt te worden?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom men Jody niet probeert te slopen snap ik niet.
Men is dan ook bijvoorbeeld Pogacar.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn om op hun beurt door Pogacar/Roglic gesloopt te worden?
Angst.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha. En bij etappe 7 volgt weer iedereen jouquote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gieljoom is ook een lul dat hij nu ineens geen moeite doet in de pelotonsprint.
Eventjes testen had best gekund, lijkt me. Als iedere concurrent dan reageert en niemand in problemen komt, prima, dan gaan we verder met rustig doorfietsen, maar als er wel iemand lost, kun je het wel doortrekken..quote:Op donderdag 3 september 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn om op hun beurt door Pogacar/Roglic gesloopt te worden?
Deze klim leent zich daarvoor toch totaal niet? Mem gaat gewoon achter je tempo rijden, kost je veel energie en je wint 15 seconden.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allereerst gewoon beschamend gereden natuurlijk, maar ik begrijp ook niet dat ze niet hebben besloten boven op de Lusette te finishen. Dit is echt al jaren in elke tour het geval, van die mensonterende afdalinkjes, stuk vlak of vals plat achter een prachtige col.quote:
Solo wel inderdaad, maar niet als je met een kleine groep wegrijdt en een concurrent niet kan volgen. Dan kan het juist in je voordeel gaan werken en kan het best snel gaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze klim leent zich daarvoor toch totaal niet? Mem gaat gewoon achter je tempo rijden, kost je veel energie en je wint 15 seconden.
In principe waren de ingrediënten om al op de Lusette aan te vallen wel aanwezig met die bonusseconden, maar zelfs daar werden ze niet warm van.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Allereerst gewoon beschamend gereden natuurlijk, maar ik begrijp ook niet dat ze niet hebben besloten boven op de Lusette te finishen. Dit is echt al jaren in elke tour het geval, van die mensonterende afdalinkjes, stuk vlak of vals plat achter een prachtige col.
Roglic noemde het parcours van te voren 'niet vlak'. Zegt voldoende over hoe ze hier ingingen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Solo wel inderdaad, maar niet als je met een kleine groep wegrijdt en een concurrent niet kan volgen. Dan kan het juist in je voordeel gaan werken en kan het best snel gaan.
Maar blijkbaar had niemand er zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |