SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven 4 man vooruit dus.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog paar honderd meter dan vlakt het af. Dan na afdalingje met 5% rechtdoor naar school en kantoor
Roche lijkt mij.quote:
Aru zit er nog tussen, Roche evtquote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijven 4 man vooruit dus.
Misschien blijft die ook nog vooruit ja, Roche zal wel terugzakken.quote:
Dan zit ie dus alleen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roche zit daar ruim voor. Denk niet dat die ver achter Van Avermaet zit.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Mij daagt nu pas dat Tim en Jeroen Krabbé broers zijn. Maar dit geheel terzijde.
Ik vermoed dat hij dacht het Yates was.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Nou nou nou dat was een wat overdreven reactie van Joris ja.
Klopt, zonen van Martijn Krabbequote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Mij daagt nu pas dat Tim en Jeroen Krabbé broers zijn. Maar dit geheel terzijde.
Ooms van Katrin Krabbequote:Op donderdag 3 september 2020 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, zonen van Martijn Krabbe
Wie is Jeroen Krabbe?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Higuita you and I knowquote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Higuita is it cold
In your little corner of the world
Leuk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roglic bidon binnen de laatste 20 kilometer.
ivm warmte zijn de regels door de jury vandaag andersquote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roglic bidon binnen de laatste 20 kilometer.
Wat een inconsequentie.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ivm warmte zijn de regels door de jury vandaag anders
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen serieus reageert
Maar dat was Madouas.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
L’Professeur begint er doorheen te komen.
Hij is in ieder geval niet de meest onopvallende renner dit jaar.quote:
Ze gaan als toeristen naar bovenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:24 schreef Belgosome het volgende:
Geen slachtoffers in het klassement?
Ineos vindt het op dit moment schijnbaar vrij belangrijk dat Roglic geen boni’s pakt.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan als toeristen naar boven
Dat was inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Wuyts: is er nog iets bekend over Van Aert?
José: nee
Wuyts: ook niet op de koersradio?
José: nee
Mitchelton denkt er hetzelfde over. Dan blijft er niet veel over...quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ineos vindt het op dit moment schijnbaar vrij belangrijk dat Roglic geen boni’s pakt.
TJV en UAE zijn de ploegen die moeten rijden, maar die geloven het wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mitchelton denkt er hetzelfde over. Dan blijft er niet veel over...
Bochten moet je ook nemen, anders val jequote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nam die nog bijna de bocht ook haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |