Nee true.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Klassiekers hebben ook niet allemaal 1000+ bladzijden, toch?
Lekker starten met Van den vos Reynaerdequote:Op vrijdag 4 september 2020 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet nee. Maar omdat TS het ook wel beetje deed om mensen mee te krijgen die niet vaak lezen denk ik dat de klassiekers nou ook niet meteen uit de kast moeten worden gehaald
Beetje zware kost voor de onervaren lezer, toch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Opstanding van Leo N. Tolstoj
Klassieker
Ja, zware kost, maar ik schat FOK!kers hoog in.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beetje zware kost voor de onervaren lezer, toch.
Moet opeens denken aan Max Havelaar..wat een kutboek is dat zeg. Maar dit terzijde.
Ulysses van Joyce is inderdaad een beter inkomertje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beetje zware kost voor de onervaren lezer, toch.
De acht bergenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:10 schreef Scheepskok het volgende:
Mag de eight mountains ook in het Nederlands?
Die heb ik in de kast staan..na een paar bladzijden al opgegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ulysses van Joyce is inderdaad een beter inkomertje.
Fight club zie ik niet op storytel?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:14 schreef moemoe het volgende:
Leuk idee TS.
Fight Club, de avond is ongemak en The eight mountains kun je ook vinden op Storytel als luisterboek eventueel.
De Engelse versie staat ertussen bij mijquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fight club zie ik niet op storytel?
Ah Engels. Okayquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
De Engelse versie staat ertussen bij mij.
Ja ik lees en luister eigenlijk altijd vertaaldquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
The eight mountains staat er dan weer alleen in het Nederlands op.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Dan zijn we elkaars alter ego
Ik denk ook wel dat lezen/luisteren in het Nederlands laagdrempeliger is voor mensen in dit topicquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik lees en luister eigenlijk altijd vertaald
Ja ik denk dat het ook wel een prettige voorwaarde is om altijd een beschikbare vertaling te hebben zodat iedereen altijd de keuze heeft voor Nederlands bij anderstalige boeken!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat lezen/luisteren in het Nederlands laagdrempeliger is voor mensen in dit topic.
Al heb je zelf de keuze natuurlijk of je het niet liever onvertaald hebt.
Jaaaa mag in welke taal je ook wil.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:10 schreef Scheepskok het volgende:
Mag de eight mountains ook in het Nederlands?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het ook wel een prettige voorwaarde is om altijd een beschikbare vertaling te hebben zodat iedereen altijd de keuze heeft voor Nederlands bij anderstalige boeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |