Ik denk dat Max niet in de buurt komt op deze baan. Bottas zal braaf achter Hamilton blijven.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
even iets anders.
als Max achter Hamilton aan zit, dan zal Lewis zo hard rijden als dat 'ie kan.
als Bottas achter Hamilton aan zit, dan kan Hamilton Bottas willen ophouden zodat hij met een achterligger te maken krijgt.
dit heeft 'ie in het verleden gedaan met Rosberg.
zien jullie dit ook zo?
Renault staat nog geen 100 punten achter op RB, die zitten er echt aan te komen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering wat een onzin braak jij toch uit, die verschillen zijn toch veel te groot, dat Renault vorige week dicht op Red Bull was omdat zij gokten op droog weer iets wat Red Bull zich niet kon permitteren omdat ze echt meedoen over een heel seizoen ipv cherry picking.
Volgens mij zijn motoren sowieso aan minder problemen onderhevig, je ziet de laatste tijd nog maar weinig ploffers.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van Honda is vele malen beter dan wat ze in 2017 en 2018 hadden met Renault.
Wat reageer jij nou weer raar en gefrustreerd? Heb je een verkeerde post gequote ofzo? Ik zeg nergens in mijn post dat Renault dit seizoen sneller is of sneller gaat zijn dan Red Bull. Of waar heb je het eigenlijk in godsnaam over?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering wat een onzin braak jij toch uit, die verschillen zijn toch veel te groot, dat Renault vorige week dicht op Red Bull was omdat zij gokten op droog weer iets wat Red Bull zich niet kon permitteren omdat ze echt meedoen over een heel seizoen ipv cherry picking.
Ja de betrouwbaarheid van de huidige Renault is ook een stuk beter dan wat het in 2017 of 2018 was. Daar hebben ze stappen in gemaakt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn motoren sowieso aan minder problemen onderhevig, je ziet de laatste tijd nog maar weinig ploffers.
In de F3 hebben er alsnog 9 een straf gehad (vorig jaar 17). En nog een aantal voor het hinderen van anderen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
Rick verwacht weer een kwalificatiechaos.
Enige manier om dat op dit circuit te voorkomen is niet een minimumtijd opleggen, maar het aan de stewards overlaten. Iedereen die er aan meedoet moet verplicht in omgekeerde volgorde van de WK-stand vanuit de pits starten met 15 seconden achterstand op de laatste die gestart is.
Ik denk dat het dan snel afgelopen is met de chaos
Is feature die je alleen met abbo nog hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:16 schreef Zorro het volgende:
Iets heel anders:
Vroeger als ik een topic als dit open had met autorefresh, dan kwamen nieuw posts automatisch in beeld, maar bleef ik staan waar ik stond en kon ik naar beneden bijlezen. Nu ineens schuift het scherm steeds op met een nieuwe post zodat die in beeld komt. Dus als er snel gepost wordt is dat niet te volgen.
EN DAT IS MOKERIRRITANT.
Dus is dat iets nieuws? Heb ik dat alleen?
Ben ik blij dat ik deze week een abbo heb genomen danquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is feature die je alleen met abbo nog hebt.
Na een browserherstart lijkt het weer normaal. Ik blijf het in de gaten houden, dat gaat zo niet aflopen he!quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is feature die je alleen met abbo nog hebt.
Exact wat er door mijn hoofd schoot.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:33 schreef Newone82 het volgende:
Aha. Max kan dus toch derde worden vanmiddag. Ik vreesde al er voor dat Renault sneller zou zijn. Dit geeft de burger moed voor plek 3 in kwali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |