Ik vind er juist wel wat inzitten wat Horner zegtquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er wel wat inzitten wat hij zegt hoor, het kan net een detail zijn.
Misschien moeten die lui van gpblog eens een cursus Engels volgen. Want van hun verhaal klopt de helft niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
3 coureurs krijgen een nieuwe versnellingsbak, waaronder Max: https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
Hier een overzicht van alle coureurs waarbij onderdelen vd wagen zijn vervangen: https://www.f1technical.net/news/22792quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien moeten die lui van gpblog eens een cursus Engels volgen. Want van hun verhaal klopt de helft niet.
Je mag een versnellingsbak pas wisselen nadat hij er zes wedstrijden heeft ingezeten (of als je uitgevallen bent) heeft niks te maken met oude onderdelen inzetten. Dat verhaal geldt voor de motor.
Karmaquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:39 schreef vosss het volgende:
Kan nu al niet wachten op de gefrustreerde boordradio's van Alfons volgens jaar![]()
Dat zegt stokbrood (zoals Olav Mol hem met alle respect zou noemen) niet. De context is Mercedes, het team dat iedereen al zeven jaar het snot voor de ogen rijdt. Om echt volledig maximaal te presteren, moet het chassis en de motor volledig in elkaar overlopen. Om die allerlaatste stap te zetten, net dat beetje extraquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar RedBull is al 4x WK geworden met een motor die ze niet zelf hebben geproduceerd.
Dat was met motoren van... Renault... maar dat zou dus niet kunnen volgens Abiteboul...
10 jaar geleden schreef ik daar al over.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is overigens de 50e sterfdag van Jochen Rindt.
Hij stierf tijdens de training voor de GP van Italië en werd als enige coureur ooit postuum WDC-kampioen in de F1 aangezien zijn puntenvoorsprong groot genoeg bleek.
het is ook maar een mening maar hier is de tendens een beetje dat als het van Abiteboul komt het onzin is en dan bedoel ik jou niet specifiek maar in het algemeen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er juist wel wat inzitten wat Horner zegt
Ze hebben nu een samenwerkingsverband ipv een leverancier-klantrelatie.
Er klopt vrij weinig van je post. In 2007 en 2008 heeft Renault klantenteam Red Bull verslagen en in 2017 Toro Rosso.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:45 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet begrijp is waar deze lulkoek vandaan komt bij Abiteboul. Hij houdt namelijk alleen zichzelf en Renault voor de gek.
Renault is namelijk nog geen enkele keer geëindigd voor 1 van hun klantenteams in het kampioenschap.
Dus wanneer Red Bull en Mclaren een truukje missen, wat mist Renault dan wel niet?
Betrouwbaarheid van Honda is vele malen beter dan wat ze in 2017 en 2018 hadden met Renault.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er klopt vrij weinig van je post. In 2007 en 2008 heeft Renault klantenteam Red Bull verslagen en in 2017 Toro Rosso.
Ik snap wel wat Abiteboul zegt. Op een bepaald punt vorig jaar was het geeneens zeker of Honda überhaupt wel door zou gaan in de F1. Van de week las ik ook nog iets over dat Honda alleen door wil gaan als er voldoende succes geboekt wordt. Red Bull heeft daar geen enkele controle over. Je team is dan toch een beetje op drijfzand gebouwd. Mercedes, Ferrari en Renault hebben alle kaarten zelf in handen.
In die McLaren docu uit de tijd dat ze met Honda werkte zag je ook hoe verschrikkelijk moeizaam de samenwerking en communicatie tussen de Engelsen en Japanners op de werkvloer verliep. Dat zal nu met Red Bull waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Het is ook een feit dat Red Bull het met Honda nauwelijks beter doet dan met Renault. Ik snap alleen niet waarom Abiteboul nu opeens weer over Red Bull begint. Laat hun lekker in hun eigen sop gaar koken en focus op je eigen team.
dat is onzin, Red Bull heeft echt wel stappen gemaakt sinds Honda, Renault komt niet in de buurt behalve op deze 2 low downforce circuits na, ik vind het ook logisch dat ze een samenwerking met een motorenleverancier verkiezen boven een samenwerking met een constructeur die ook motoren levert, Honda heeft hetzelfde belang als Red Bull, dat was met Renault niet het geval.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is ook een feit dat Red Bull het met Honda nauwelijks beter doet dan met Renault. Ik snap alleen niet waarom Abiteboul nu opeens weer over Red Bull begint. Laat hun lekker in hun eigen sop gaar koken en focus op je eigen team.
Renault gaf aan dat hij prioriteit bij het eigen team zou komen te liggen (en qua onderdelen al lag). Dus als RBR wereldkampioen wil worden dan hadden ze helemaal geen keus....quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
knip
Daarom denk ik ook dat Ricciardo een fout maakt om Renault in te ruilen voor klantenteam McLaren-Mercedes. Dat is een doodlopende straat. Renault heeft alle kaarten in handen om de top weer te bereiken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is onzin, Red Bull heeft echt wel stappen gemaakt sinds Honda, Renault komt niet in de buurt behalve op deze 2 low downforce circuits na, ik vind het ook logisch dat ze een samenwerking met een motorenleverancier verkiezen boven een samenwerking met een constructeur die ook motoren levert, Honda heeft hetzelfde belang als Red Bull, dat was met Renault niet het geval.
Mercedes motoren kan ik nou niet bepaald een doodlopende straat noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat is een doodlopend straat.
Renault heeft 1 duidelijke stap gezet en dat was op Spa vorige week. En daar gaan allerhande geruchten de rondte over dat Mercedes ze geholpen zou hebben omdat ze hun aanklacht tegen Racing Point zouden laten vallen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Renault heeft ook duidelijk stappen gemaakt met de motor sinds de Red Bull tijd.
Wat is dat nou weer voor rare complottheorie. Hoe heeft Mercedes Renault geholpen dan? Binnen een week tijd hebben ze de Renault motor helpen verbeteren, na het droppen van Renaults protest tegen Racing Point?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Renault heeft 1 duidelijke stap gezet en dat was op Spa vorige week. En daar gaan allerhande geruchten de rondte over dat Mercedes ze geholpen zou hebben omdat ze hun aanklacht tegen Racing Point zouden laten vallen.
Complottheorie of niet, het gonst van de geruchten en waar rook is is meestal ook vuur.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare complottheorie. Hoe heeft Mercedes Renault geholpen dan? Binnen een week tijd hebben ze de Renault motor helpen verbeteren, na het droppen van Renaults protest tegen Racing Point?
Je gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Complottheorie of niet, het gonst van de geruchten en waar rook is is meestal ook vuur.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook dat 9/11 een inside job was.
Ten eerste gaat het over de moderne F1, dat zijn Abiteboul zijn woorden, dus de F1 in het hybride tijdperk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er klopt vrij weinig van je post. In 2007 en 2008 heeft Renault klantenteam Red Bull verslagen en in 2017 Toro Rosso.
Ik snap wel wat Abiteboul zegt. Op een bepaald punt vorig jaar was het geeneens zeker of Honda überhaupt wel door zou gaan in de F1. Van de week las ik ook nog iets over dat Honda alleen door wil gaan als er voldoende succes geboekt wordt. Red Bull heeft daar geen enkele controle over. Je team is dan toch een beetje op drijfzand gebouwd. Mercedes, Ferrari en Renault hebben alle kaarten zelf in handen.
In die McLaren docu uit de tijd dat ze met Honda werkte zag je ook hoe verschrikkelijk moeizaam de samenwerking en communicatie tussen de Engelsen en Japanners op de werkvloer verliep. Dat zal nu met Red Bull waarschijnlijk niet veel anders zijn.
tering wat een onzin braak jij toch uit, die verschillen zijn toch veel te groot, dat Renault vorige week dicht op Red Bull was omdat zij gokten op droog weer iets wat Red Bull zich niet kon permitteren omdat ze echt meedoen over een heel seizoen ipv cherry picking.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Ricciardo een fout maakt om Renault in te ruilen voor klantenteam McLaren-Mercedes. Dat is een doodlopende straat. Renault heeft alle kaarten in handen om de top weer te bereiken.
Renault heeft ook duidelijk stappen gemaakt met de motor sinds de Red Bull tijd.
Maar Red Bull is een team gebouwd op drijfzand wat zich geen fouten kan permitteren. Een slechte auto bouwen en Honda gooit de handdoek in de ring. Vervolgens mogen ze bij Ferrari bedelen om een klantenmotor.
Leuk stuk, thanks voor de link!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
10 jaar geleden schreef ik daar al over.
[Historisch] Monza 1970
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |