quote:TheFreshPrince doneert €450 aan FOK!
Dachten we na de €150,- van Justin_Case (ook wel bekend als Haags Kwartiertje, hopelijk was je dit bekend) en de €100,- van Nikonlover en Devzero de grootste bedragen te hebben ontvangen voor FOK! en de nieuwe servers, maar nee er kwam een groter bedrag! TheFreshPrince heeft wel €450,- gedoneerd! Goed he?! Wil jij ook FOK! helpen aan nieuwe servers en zo nog jaren kunnen FOK!ken? Dan kun je hier een bedragje over maken, mag ook €1,- zijn hoor!
https://frontpage.fok.nl/(...)ert-450-aan-fok.html
quote:
Dan krijg je alsnog een negatief saldo, eindig je alsnog met een rekening van fok.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:58 schreef NightH4wk het volgende:
Fok zou me voor al die kwaliteitsposts moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Had je maar friet moeten eten, vette paapquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was gewoon een iDeal foutje met m'n vette patatvingers.
je bedoelde zeker 45?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was gewoon een iDeal foutje met m'n vette patatvingers.
Of 4500quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je bedoelde zeker 45?
Geen eten meer deze maand?
Dat kan nietquote:
Ik heb niet zoveel met Renaultquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef Harvest89 het volgende:
We moeten iets voor hem terug doen.
Een jaar lang gratis saffraan.
Het doel tot 1 januari 2021 staat nu op €25.000 waarvan in zo'n 48 uur al bijna €5000 is opgehaald.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoeveel geld is er eigenlijk nodig?
Ah oke. Aangezien ik ook al jaren van Fok gebruikmaak zal ik ook eens gaan denken over een donatie.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het doel tot 1 januari 2021 staat nu op €25.000 waarvan in zo'n 48 uur al bijna €5000 is opgehaald.
Met dat bedrag kan er één en ander vernieuwd worden aan servers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit eerste hand weet ik dat een KuMiner (of zoiets) wel wat voor hem is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef Harvest89 het volgende:
We moeten iets voor hem terug doen.
Een jaar lang gratis saffraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |