abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194838498
twitter
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n Trump-vriendje/ profiteur

[ twitter ]
[..]

pi_194838829
twitter

In het kort: er is bij de inauguratie van Trump heel veel geld (tientallen miljoenen) 'verdwenen' en Winston werd de zondebok. Einde vriendschap, nu een boek.

Meer info (Maddow staat nog niet op YT)

7 Takeaways From 'Melania and Me,' by the First Lady's Former Friend
quote:
Here's a look at what readers will learn on Wolkoff's tour of what she calls "Mel-La-Lania Land."

The first lady really doesn't care.

Wolkoff quotes one of Mrs. Trump's oft-repeated lines: "Pleasing anyone else is not my priority." And later, Wolkoff writes: "Ever the pragmatist, she reasoned that since she had no control over people's thoughts, why should she care what they believed."

At the height of the family separation crisis in 2018, Melania bemoaned the media's coverage of children being taken from their parents. In a phone call with Wolkoff, she allegedly said: "They're not with their parents, and it's sad. But the patrols told me the kids say, 'Wow, I get a bed? I will have a cabinet for my clothes?' It's more than they have in their own country, where they sleep on the floor." ("Melania and Me" contains lengthy quotes from phone conversations. Wolkoff doesn't address the question of whether she took notes, recorded the calls or pieced them together from memory.)
twitter

Melania Trump used private email accounts while in the White House, says former colleague and friend

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2020 05:32:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194839330
Ohoh, dat is smakelijk.
Had al al langer de indruk, dat Melania niet zo naïef is als het lijkt.
(Met haar hyperventilerende ingesnoerde taille).
pi_194839550
Trump begint in te lopen op Biden. Het klassiek law&order riedeltje slaat aan; narratief van de Republikeinen over de rellen lijkt toch te winnen, ondanks dat dat voor onmogelijk werd gehouden.
pi_194839579
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trump begint in te lopen op Biden. Het klassiek law&order riedeltje slaat aan; narratief van de Republikeinen over de rellen lijkt toch te winnen, ondanks dat dat voor onmogelijk werd gehouden.
Ligt er maar net aan welke peiling je raadpleegt:

quote:
Political conventions and violent protests have not done much to change the race between President Donald Trump and Democratic nominee Joe Biden in 11 crucial battleground states, according to Morning Consult polls released Tuesday.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194839607
quote:
Als je hier kijkt, scoorde Biden half augustus +10 en dat doet hij nog steeds:
https://projects.fivethir(...)nt-general/national/

De enige reden dat het naar beneden buigt, is de zwaar afwijkende poll van AtlasIntel die slechts +3 geeft.

Interessanter dan landelijke polls zijn trouwens de polls in de swingstaten en daar scoort Biden in elke beter, terwijl hij niet al die staten nodig heeft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_194839683
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welke peiling je raadpleegt:
[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:09 schreef Hanca het volgende:

[..]

Als je hier kijkt, scoorde Biden half augustus +10 en dat doet hij nog steeds:
https://projects.fivethir(...)nt-general/national/

De enige reden dat het naar beneden buigt, is de zwaar afwijkende poll van AtlasIntel die slechts +3 geeft.

Interessanter dan landelijke polls zijn trouwens de polls in de swingstaten en daar scoort Biden in elke beter, terwijl hij niet al die staten nodig heeft.

Ik geef toe, een vroege conclusie. Maar vele presidentiële verkiezingen zijn erop gewonnen natuurlijk: Nixon, Reagon, Bush Sr., Bill Clinton... Amerikanen gaan nu eenmaal extreem lekker op die retoriek.
pi_194839714
Dat zeg ik, die +7.0 komt door die ene afwijkende poll.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_194839879
quote:
Hij is al 3+ jaar de president, dus het zijn ZIJN rellen. Hoe kan je nou beweren dat jouw aanstelling een einde maakt aan het geweld en die rellen als je zelf al 3 jaar aan het roer staat en het allemaal tijdens jouw regering begonnen is en uit de hand gelopen?

Ik hoorde in Rachel Maddow (podcast 's morgens vanaf een uur of 6 kan je luisteren naar de uitzending va de avond ervoor) dat Trump na zijn inauguratie daadwerkelijk heeft geprobeerd Hillary en andere "vijanden" te laten vervolgen, en stomverbaasd was dat hij die macht niet had.
  woensdag 2 september 2020 @ 08:50:03 #185
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194839973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hij is al 3+ jaar de president, dus het zijn ZIJN rellen. Hoe kan je nou beweren dat jouw aanstelling een einde maakt aan het geweld en die rellen als je zelf al 3 jaar aan het roer staat en het allemaal tijdens jouw regering begonnen is en uit de hand gelopen?
.
Trump kan niet winnen, Biden kan verliezen. Verliezen omdat er in de binnenlanden dankzij inteelt en religieuze verminking niet teveel intelligentie meer te vinden is. Geef dat volk dan een zes keer zwaardere stem dan de wel intelligente kuststreken en de uitslag is een tombola.
pi_194840063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat waarheid is, maar of de retoriek werkt.
Ook dat weet ik niet, maar ik zie het best gebeuren dat een deel van de bevolking daar intrapt.
pi_194840091
Ik denk dat het ook te maken heeft met dat veel mensen er graag in willen trappen, bevestiging zoeken van hun wereldbeeld bij Trump. En hij doet daar graag aan mee.
pi_194840482
D'r zijn zat lui in de farmbelt die zwaar zijn geraakt door het gekut van Trump maar die hem alsnog een nieuwe kans willen geven.

Daar valt weinig aan te doen door Biden. Dan houdt het gewoon op.
pi_194840770
De eigenaar van een winkel in Kenosha wilde niet met Trump op de foto. Dus haalde Trump er een stand-in bij. De voormalige eigenaar.

Wat een sneu figuur. Via WTMJ tv.
  woensdag 2 september 2020 @ 12:30:11 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194843323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:28 schreef Ulx het volgende:
D'r zijn zat lui in de farmbelt die zwaar zijn geraakt door het gekut van Trump maar die hem alsnog een nieuwe kans willen geven.

Daar valt weinig aan te doen door Biden. Dan houdt het gewoon op.
Je hoeft alleen maar hiernaast in NWS te kijken om te zien dat de briljante geesten daar het over Biden als schuldige hebben (hoezo dan?) en trump als de grote verlosser.

Te dom om te poepen is helaas geen criterium bij het uitdelen van stemrecht
pi_194843672
En dan blijken de terroristen van ANTIFA ook nog eens met soep te gooien!

pi_194843829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar hiernaast in NWS te kijken om te zien dat de briljante geesten daar het over Biden als schuldige hebben (hoezo dan?) en trump als de grote verlosser.

Te dom om te poepen is helaas geen criterium bij het uitdelen van stemrecht
Falende media die niet doorvragen bij een liegende bestuurder en geen ophef daarna over het liegen bij de rest van de bestuurders is in mijn optiek het onderliggende probleem.
pi_194843887
- Niet doen -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 13:11:55 ]
pi_194844047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Falende media die niet doorvragen bij een liegende bestuurder en geen ophef daarna over het liegen bij de rest van de bestuurders is in mijn optiek het onderliggende probleem.
Dat ben ik absoluut met je eens. Amerikaanse journalisten zijn veel te meegaand en onderdanig tegenover machthebbers. Uitzonderingen daargelaten, die Swann die Trump laatst interviewde (een Australier en geen Amerikaan) deed het wel op de goede manier maar dat gebeurt gewoon veel te weinig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 13:14:11 ]
pi_194844052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:30 schreef mcmlxiv het volgende:

- weggehaald -
Als we onze buren in NWS mogen geloven, kan Biden direct een einde maken aan de onlusten. Het enige wat hij hoeft te doen, is de mensen aanspreken op hun gedrag.

Dat geeft te denken. Als Biden daadwerkelijk die macht heeft, is hij natuurlijk veel meer geschikt als president dan Trump.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 13:12:36 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194844089
Laten we aub geen andere subforums of hun users bespreken hier.
pi_194844151
Trump stelt tijdens de Ferguson rellen dat Obama als President daar verantwoordelijk voor is, Trump stelt gedurende de huidige rellen dat hij niet verantwoordelijk is als President.

Je mag kiezen welke uitspraak gelogen is of je kan voor allebei gaan. Het blijft mij wel verbazen dat Trump supporters er nooit moeite mee hebben dat Trump nooit verantwoordelijkheid neemt voor wat er onder zijn leiding gebeurt.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 13:18:41 ]
pi_194844881
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 07:21 schreef AnneX het volgende:
Ohoh, dat is smakelijk.
Had al al langer de indruk, dat Melania niet zo naïef is als het lijkt.
(Met haar hyperventilerende ingesnoerde taille).
Hier nog het intevriew bij Maddow

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194845016
Nog een rapport dat tegengehouden is door Trump & Co

twitter
pi_194845223
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:08 schreef Kijkertje het volgende:
Nog een rapport dat tegengehouden is door Trump & Co

[ twitter ]
Ik moet er bijna om lachen. Bijna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')