SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
Ja, doe dat eens even. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet ik je post terughalen waarin jij de poster van de Biden campagne afschilderde als een statement waarmee de blanke bevolking minder rechten zou krijgen dan minderheden en dat baseerde je op een theorie over intersectionaliteit die je op google kon vinden?![]()
![]()
Ok:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens even. Ik ben benieuwdJe mag gewoon sorry zeggen, hoor, en vertellen wat je de theorieen vind waar je dit op baseert. Op een plaatje waarop de bevolking van de VS correct weergegeven word naar rato. 9 blanken op 14 personen, 3 zwarte mensen, 2 gays, 2 latino's en volgens mij een persoon uit India.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er zijn zoveel voorbeelden te noemen, ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Desalniettemin zal ik het kort houden, dit is een screen van de website van Biden die eigenlijk boekdelen spreekt.
[ afbeelding ]
Dit is intersectionele identiteitspolitiek pur sang. Het gaat enkel en alleen om mensen categoriseren op specifieke aspecten van een identiteit. Waar men juist zou moeten streven naar een land waar men elkaar beoordeeld op basis van inhoud en karakter (waar Martin Luther King ooit nog voor streed). Maar dit wordt helaas tegenwoordig gezien als zogenaamd discriminerend en racistisch. En als je dusdanig de focus wil leggen op tribalisme en verschil wil benadrukken, dan zul je op den duur het hele idee van een gelijkheidsbeginsel gaan verliezen.![]()
Ik vind het vooral heel erg knap dat je deze post nu presenteert als een post waar ik in zou beweren dat de blanke bevolking in de VS minder rechten zou krijgen dan minderheden. Dit staat er niet, dit verzin je er nu letterlijk zelf bij. De woorden 'blank' en 'rechten' noem ik niet eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok:
[..]
Je mag gewoon sorry zeggen, hoor, en vertellen wat je de theorieen vind waar je dit op baseert. Op een plaatje waarop de bevolking van de VS correct weergegeven word naar rato. 9 blanken op 14 personen, 3 zwarte mensen, 2 gays, 2 latino's en volgens mij een persoon uit India.![]()
Prima, je gaat dus geen antwoord geven. Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg knap dat je deze post nu presenteert als een post waar ik in zou beweren dat de blanke bevolking in de VS minder rechten zou krijgen dan minderheden. Dit staat er niet, dit verzin je er nu letterlijk zelf bij. De woorden 'blank' en 'rechten' noem ik niet eens.![]()
Welk van deze opmerkingen toont aan dat Biden 'de echte racist' is en hoe dan precies?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:46 schreef riazop het volgende:
aantal citaten van Biden over ras die we nooit mogen vergeten
[ afbeelding ]![]()
Rot op joh vuile hypocriet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:46 schreef riazop het volgende:
aantal citaten van Biden over ras die we nooit mogen vergeten
[ afbeelding ]
Paar uit zijn verband gerukte quotes van Biden wijd je meerdere posts aan, maar de constante racistische stroom aan diarree van de GOP ben je stil over.![]()
Niet gaan schelden, dat is niet productief.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:53 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Rot op joh vuile hypocriet.
Paar uit zijn verband gerukte quotes van Biden wijd je meerdere posts aan, maar de constante racistische stroom aan diarree van de GOP ben je stil over.![]()
Weet je wat niet productief is? Alt-right gekkies vrijuit hun onzin laten spuiten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet gaan schelden, dat is niet productief.![]()
Wanneer ben jij eerder geneigd je visie te heroverwegen? Als iemand je de huid vol scheldt, of als iemand met dingen komt die zijn standpunt kracht geven danwel de jouwe ondermijnen? En als je denkt dat hiet niets uitmaakt omdat de ander toch niet van mening verandert kun je beter niks zeggen, want je maakt dan alsnog jouw partij uit als een die niet met tegenstand om kan gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:58 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Weet je wat niet productief is? Alt-right gekkies vrijuit hun onzin laten spuiten.![]()
De man heeft een hele politieke cariere lang een paternalistische kijk op zwarte Amerikanen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welk van deze opmerkingen toont aan dat Biden 'de echte racist' is en hoe dan precies?
Het betreft ook geen jeugdzondes of zo want nog recentelijk meende hij dat je " geen echte zwarte was als je niet op hem stemt."
Hoe die man over zwarte Amerikanen denkt is gewoon doodeng.
Vandaar dat hij ook Harris als vp uitzocht om nog wat zwarten te verleiden naar de stembus te gaan.![]()
Dit is geen bubble en iedereen mag zijn mening geven en iedereen mag ook posters van repliek dienen, graag zelfs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:58 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Weet je wat niet productief is? Alt-right gekkies vrijuit hun onzin laten spuiten.
Ik heb niet de illusie dat je hun mening kan veranderen maar je kunt wel voor de lurkers een signaal geven dat hun verhaal, in jouw beleving, niet klopt en dat onderbouwen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 19:10:53 ]![]()
Ik wil met liefde hele topics vol debatteren, maar er is niet één persoon hier die pro-trump/anti-democraten is en het fatsoen heeft een volwaardig gesprek te voeren. Dat heeft de afgelopen vier jaar toch wel laten zien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eerder geneigd je visie te heroverwegen? Als iemand je de huid vol scheldt, of als iemand met dingen komt die zijn standpunt kracht geven danwel de jouwe ondermijnen? En als je denkt dat hiet niets uitmaakt omdat de ander toch niet van mening verandert kun je beter niks zeggen, want je maakt dan alsnog jouw partij uit als een die niet met tegenstand om kan gaan.![]()
Mjah, maar heeft wel 8 jaar onder een zwarte baas gewerkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:03 schreef riazop het volgende:
[..]
De man heeft een hele politieke cariere lang een paternalistische kijk op zwarte Amerikanen.
Het betreft ook geen jeugdzondes of zo want nog recentelijk meende hij dat je " geen echte zwarte was als je niet op hem stemt."
Hoe die man over zwarte Amerikanen denkt is gewoon doodeng.
Vandaar dat hij ook Harris als vp uitzocht om nog wat zwarten te verleiden naar de stembus te gaan.
En je kan aan Herman Cain vragen hoe verstandig het is om als zwarte Amerikaan op Trump te stemmen...oh wacht, die is overleden omdat hij een Trump rally bezocht.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 19:09:47 ]![]()
En ze de huid volschelden helpt? Als ze echt te ver gaan kun je ze rapporteren, maar met scheldkannonades voldoe je in feite slechts aan het stereotype linkse huillie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik wil met liefde hele topics vol debatteren, maar er is niet één persoon hier die pro-trump/anti-democraten is en het fatsoen heeft een volwaardig gesorek te voeren. Dat heeft de afgelopen vier jaar toch wel laten zien?![]()
Denk je echt dat figuren als riazop hun visie gaan heroverwegen? Er is geen visie, joh. Slechts egoistisch nihilism. Dat is ook de reden dat ze zo vaak uit het stropop-gaslight-liegen-uitspraken uit verband rukken-feiten ontkennen-vaatje tappen. Het boeit ze niks joh. Daar kun je geen rationele discussie mee voeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eerder geneigd je visie te heroverwegen? Als iemand je de huid vol scheldt, of als iemand met dingen komt die zijn standpunt kracht geven danwel de jouwe ondermijnen? En als je denkt dat hiet niets uitmaakt omdat de ander toch niet van mening verandert kun je beter niks zeggen, want je maakt dan alsnog jouw partij uit als een die niet met tegenstand om kan gaan.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Je mag ze ook negerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je echt dat figuren als riazop hun visie gaan heroverwegen? Er is geen visie, joh. Slechts egoistisch nihilism. Dat is ook de reden dat ze zo vaak uit het stropop-gaslight-liegen-uitspraken uit verband rukken-feiten ontkennen-vaatje tappen. Het boeit ze niks joh. Daar kun je geen rationele discussie mee voeren.![]()
![]()
Ik denk ook niet dat Biden een racist is, maar wel dat hij ze intrinsiek als minderwaardig ziet. Dit zei hij over Obama:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar heeft wel 8 jaar onder een zwarte baas gewerkt.
...
"I mean, you got the first mainstream African-American who is articulate and bright and clean and a nice-looking guy. I mean, that's a storybook, man."![]()
Dat mag je vinden maar in een Trump v Biden situatie is Biden toch echt te preferen voor zwarte Amerikanen. Ook voor blanken overigens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Biden een racist is, maar wel dat hij ze intrinsiek als minderwaardig ziet. Dit zei hij over Obama:
"I mean, you got the first mainstream African-American who is articulate and bright and clean and a nice-looking guy. I mean, that's a storybook, man."![]()
Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar dat wordt wel moeilijk als ze hun feitenvrije bullshit blijven spuien hier terwijl ze weigeren om die onzin te beargumenteren op een normale manier.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
You are telling me...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar dat wordt wel moeilijk als ze hun feitenvrije bullshit blijven spuien hier terwijl ze weigeren om die onzin te beargumenteren op een normale manier.![]()
![]()
Grote verschil met Trump is dat Biden z'n excuses aanbiedt of erkent dat hij fout zat wanneer hij een domme uitspraak doet. En getuige de wijze waarop hij campagne voert (en met wie), blijft de politicus Biden niet stilstaan in de tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Biden een racist is, maar wel dat hij ze intrinsiek als minderwaardig ziet. Dit zei hij over Obama:
"I mean, you got the first mainstream African-American who is articulate and bright and clean and a nice-looking guy. I mean, that's a storybook, man."
Trump daarentegen biedt nooit excuses aan, laat staan dat hij aangeeft fout te zitten. Ook groeit Trump niet als persoon. Hij is nog steeds de grote zak met stront die hij vijftig jaar geleden was.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Quoten zonder bronvermelding, dat doen we dus niet hè.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
"I mean, you got the first mainstream African-American who is articulate and bright and clean and a nice-looking guy. I mean, that's a storybook, man."
Context is hier te vinden. Biden heeft zijn excuses aangeboden voor de uitspraak en Obama vond het allemaal niet zo spannend.
https://edition.cnn.com/2007/POLITICS/01/31/biden.obama/![]()
Wat zijn trouwens de belangrijke nog te komen data voor de verkiezingen? De debatten in september/oktober, en verder nog grote dingen op de planning? Ben eigenlijk persoonlijk meer geïnteresseerd het Harris-Pence debat dan die van Trump-Biden.![]()
Barr zal zich ook wel mengen met een zogenaamde oktober surprise vanuit de gepoliticeerde DOJ.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Fsmxi het volgende:
Wat zijn trouwens de belangrijke nog te komen data voor de verkiezingen? De debatten in september/oktober, en verder nog grote dingen op de planning? Ben eigenlijk persoonlijk meer geïnteresseerd het Harris-Pence debat dan die van Trump-Biden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De campagnes gaan vanaf nu vol van start dus er zal wel de nodige reuring gaan komen in de komende weken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Fsmxi het volgende:
Wat zijn trouwens de belangrijke nog te komen data voor de verkiezingen? De debatten in september/oktober, en verder nog grote dingen op de planning? Ben eigenlijk persoonlijk meer geïnteresseerd het Harris-Pence debat dan die van Trump-Biden.
Harris/Pence gaat een bloedbad worden, denkelijk, Harris is verbaal heel sterk en Pence is...niet veel bijzonders.![]()
Mooie baan wel, voor de Secret Service werken maar mischien niet zo goed voor je gezondheid met Trump in het Witte Huis:quote:Secret Service copes with coronavirus cases in aftermath of Trump appearances
When President Trump gave a speech to a group of sheriffs in Tampa late last month, his decision to travel forced a large contingent of Secret Service agents to head to a state that was then battling one of the worst coronavirus surges in the nation.
Even before Air Force One touched down on July 31, the fallout was apparent: Five Secret Service agents already on the ground had to be replaced after one tested positive for the coronavirus and the others working in proximity were presumed to be infected, according to people familiar with the situation.
The previously unreported episode is one of a series of examples of how Trump’s insistence on traveling and holding campaign-style events amid the pandemic has heightened the risks for the people who safeguard his life, intensifying the strain on the Secret Service.
https://www.washingtonpos(...)812bf00f7_story.html![]()
DNI meldt dat ze het Huis en de Senaat geen briefings meer geven over veiligheids-issues mbt de verkiezingen
quote:The Office of the Director of National Intelligence has informed the House and Senate Select Committees on Intelligence that it'll no longer be briefing on election security issues, a senior administration official told CNN. It'll provide written updates, the official said.
The official added that other agencies supporting election security, including the Department of Justice, Department of Defense and Department of Homeland Security, intend to continue briefing Congress.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Koddig hoe je niet ingaat op mijn vraag maar een vast riedeltje afspeelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:03 schreef riazop het volgende:
[..]
De man heeft een hele politieke cariere lang een paternalistische kijk op zwarte Amerikanen.Dat zei hij niet. Zie oa je eigen plaatje.quote:Het betreft ook geen jeugdzondes of zo want nog recentelijk meende hij dat je " geen echte zwarte was als je niet op hem stemt."Hoe dan? Kom eens met iets...quote:Hoe die man over zwarte Amerikanen denkt is gewoon doodeng.Bewijs eens.quote:Vandaar dat hij ook Harris als vp uitzocht om nog wat zwarten te verleiden naar de stembus te gaan.![]()
Naast dat mensen bij de naturalisatie-ceremonie niet ingelicht waren daarover zijn er ook huurders ingeluisd voor een RNC-video. Vieze trucjes
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik denk dat het niets uitmaakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar in een Trump v Biden situatie is Biden toch echt te preferen voor zwarte Amerikanen.
Er is altijd al systemische racisme, onder zowel rep als dem administraties.![]()
En het zoveelste voorbeeld van voter suppression dat aangevochten moest worden“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ach dat deed Grapperhaus ook. Is ook gratis he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef Belabor het volgende:
[..]
Biden heeft zijn excuses aangeboden voor de uitspraak
Van beide heren weten nu allemaal heel goed hoe ze écht denken over eea.![]()
Harris loopt het risico dat ze er veel te agressief in gaat (daarmee in de frame trappend van de wild om zich heen slaande heks), terwijl Pence zijn onkreukbare zelf gaat blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Harris/Pence gaat een bloedbad worden, denkelijk, Harris is verbaal heel sterk en Pence is...niet veel bijzonders.
Pence gaat 3 one-liners uit zijn hoofd leren, en die heel rustig debiteren.![]()
Godzijdank is Harris dom en heeft ze totaal geen ervaring in debatten, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Harris loopt het risico dat ze er veel te agressief in gaat (daarmee in de frame trappend van de wild om zich heen slaande heks), terwijl Pence zijn onkreukbare zelf gaat blijven.
Pence gaat 3 one-liners uit zijn hoofd leren, en die heel rustig debiteren.![]()
De spindokters zullen er alles aan doen om Harris kalm te krijgen. Het is ook niet voor niks dat Trump drugstesten wil voor de debatten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godzijdank is Harris dom en heeft ze totaal geen ervaring in debatten, natuurlijk.![]()
Hij heeft wel een punt: een opgewonden vrouw is al snel een soort viswijf in de beleving van velen, terwijl een man dan gepassioneerd is. Harris moet oppassen dat ze net zo zakelijk over kan komen als Pence.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godzijdank is Harris dom en heeft ze totaal geen ervaring in debatten, natuurlijk.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Nog een informatief draadje van McFaul:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ze is wel uppity he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:19 schreef riazop het volgende:
Harris loopt het risico dat ze er veel te agressief in gaat (daarmee in de frame trappend van de wild om zich heen slaande heks),They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hanca, Harris is een voormalig aanklager, voormalig AG van California en huidige Senator van Cali, denk je nu echt dat die niet weet hoe dat spel gespeeld word?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt: een opgewonden vrouw is al snel een soort viswijf in de beleving van velen, terwijl een man dan gepassioneerd is. Harris moet oppassen dat ze net zo zakelijk over kan komen als Pence.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 20:33:05 ]![]()
Hahaha, goed gevonden, Annequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:32 schreef AnneX het volgende:
FoK is een positief bedoeld forum, toch?
Dus de gebruikers kunnen alleen maar duimpjes up geven.
Maar het is wel een punt...hm...het zou eigenlijk niet slecht zijn als je ook duimpjes naar beneden kon geven
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 20:34:06 ]![]()
Jawel, tuurlijk weet die dat. Het is alleen voor een vrouw altijd extra oppassen (dat zeggen bijvoorbeeld Marijnissen en Halsema ook). En ik schat de zeer ervaren Pence gewoon niet zo laag in als jij, een carrière als die van Pence heb je niet omdat je niks kan. Trump kon 4 jaar geleden ook genoeg anderen kiezen en de partij koos eigenlijk voor Pence.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hanca, Harris is een voormalig aanklager, voormalig AG van California en huidige Senator van Cali, denk je nu echt dat die niet weet hoe dat spel gespeeld word?
Harris kan het best goed doen, maar ze heeft niet zo maar van Pence gewonnen en het wordt zeker niet zo maar een slachtpartij.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Pence moet nu verdedigen wat er de afgelopen 4 jaar gebeurt is en reken maar dat Harris zijn eigen uitspraken gaat gebruiken, in 2016 zei Pence "The Russian bear never goes away, he just hibernates"...daar gaat hij pijn van krijgen nu met Trumps appeasement.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk weet die dat. Het is alleen voor een vrouw altijd extra oppassen (dat zeggen bijvoorbeeld Marijnissen en Halsema ook). En ik schat de zeer ervaren Pence gewoon niet zo laag in als jij, een carrière als die van Pence heb je niet omdat je niks kan. Trump kon 4 jaar geleden ook genoeg anderen kiezen en de partij koos eigenlijk voor Pence.
Harris kan het best goed doen, maar ze heeft niet zo maar van Pence gewonnen en het wordt zeker niet zo maar een slachtpartij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 20:43:28 ]![]()
Ze zal rustig moeten blijven, heel rustig. Maar ook daardoor verliest ze net haar kracht (als bevlogen vrouw).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hanca, Harris is een voormalig aanklager, voormalig AG van California en huidige Senator van Cali, denk je nu echt dat die niet weet hoe dat spel gespeeld word?![]()
Welneequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pence moet nu verdedigen wat er de afgelopen 4 jaar gebeurt is ...
Het gaat niet over inhoud, het gaat over VORM
4 jaar Trump zou iedereen dat toch wel moeten hebben geleerd.
En die VORM van Pence is tamelijk interessant. Altijd rustig, nooit uit balans, en als hij het antwoord niet weet begint hij gewoon ergens anders over. Kortom, de ondoordringbare.![]()
![]()
Gek hoor...dat ik bovenstaand bericht aanneem voor waar.
Liever niet.
Maanden geleden, toen George Conway al waarschuwde hoe trump zich zou ontwikkelen in het narcistisch gedrag, vond ik dat ‘verwerpelijk’ en vragen om...
Als self fullfilling prophecy.
En kijk nu eens wat er gebeurt met democratie, met vrije pers, met ophitsen van mensen.
Wat een stuk verdriet.![]()
Zojuist gelezen wat de indruk van professional Nichtje Trump is van de dysfunctionele familie.
https://www.politico.com/(...)-rnc-reaction-404676
Quotes:
“We’re at this extraordinarily crucial point in this country’s history, and we need to do everything,” she told me on Friday.
“ That he cares about nobody but himself. That he has no loyalty to anybody. And that he will use anybody for his own purposes and lie to them about his motives. Oh, and of course that he’s cruel, which should be self-evident—but I think it has more power coming from his sister.”![]()
Intrigerend artikel. Het valt terug op data van ene Alexander Reid Ross, die zich verdiept in de far-right, maar tegelijkertijd zelf ook zo zijn politieke voorkeuren heeft, die zich in het andere uiterste van het politieke spectrum lijken te bevinden. Zijn geschreven werk geeft hij uit via AK Press.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Gek hoor...dat ik bovenstaand bericht aanneem voor waar.
Liever niet.
Maanden geleden, toen George Conway al waarschuwde hoe trump zich zou ontwikkelen in het narcistisch gedrag, vond ik dat ‘verwerpelijk’ en vragen om...
Als self fullfilling prophecy.
En kijk nu eens wat er gebeurt met democratie, met vrije pers, met ophitsen van mensen.
Wat een stuk verdriet.Kortom, dit is een extreemlinkse auteur en researcherquote:AK Press is a worker-managed, independent publisher and book distributor that specialises in radical left and anarchist literature.. En hier borduurt de Huffpost dan op verder. Interessant weer hoe dit toch allemaal in elkaar steekt, heel erg objectief en neutraal ook.
![]()
Huff post is dan ook wel erg links biased.Aut viam inveniam, aut faciam
Als je analyses en data van extreemrechts wil lezen ontkom je inderdaad niet aan antifa bronnen (indymedia hier in Nederland bijvoorbeeld) omdat die zich inzetten om extreemrechts in kaart te brengen. In mijn persoonlijke ervaring liegen ze meestal niet.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Neemt alleen niet weg dat data gegeven per definitie onjuist is. Zoals dat bijvoorbeeld wel het geval is met de cijfers die Dejann uit z'n duim zuigt over geweld tegen de politie.Aut viam inveniam, aut faciam
Dat gezanik over biased media de hele tijd![]()
Die bestaat meestal uit de keuze van onderwerpen maar zolang ze zich op de feiten baseren doet de bias er niet zoveel toe.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik vind dat vrij opmerkelijk. Je loopt dan enkel tegen een énorme confirmation bias aan. Zulke data is moeilijk serieus te nemen. Stel je even voor dat extreemrechtse groeperingen onderzoeken gaan presenteren over extreemlinks, dat neemt ook niemand serieus, en terecht. Maar extreemlinks lijkt wat dat betreft veel beter georganiseerd, ook redelijk wat figuren met een gedegen academische achtergrond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef speknek het volgende:
Als je analyses en data van extreemrechts wil lezen ontkom je inderdaad niet aan antifa bronnen (indymedia hier in Nederland bijvoorbeeld) omdat die zich inzetten om extreemrechts in kaart te brengen. In mijn persoonlijke ervaring liegen ze meestal niet.Journalistiek is geen exacte wetenschap. Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, dus ligt selectieve berichtgeving op de loer. En dat zie je dus ook tegenwoordig in het medialandschap, helemaal in de VS. Enorme partijdigheid en het pushen van politieke agenda's. Zowel bij rechts als links. En dit zorgt er ook mede voor dat het land meer en meer verdeeld raakt. Vooral The Hill is één van de weinige media outlets die zich hier nog enigszins van tracht te distantiëren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Kijkertje het volgende:
Dat gezanik over biased media de hele tijd![]()
Die bestaat meestal uit de keuze van onderwerpen maar zolang ze zich op de feiten baseren doet de bias er niet zoveel toe.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2020 21:51:25 ]![]()
Ja daarom is het belangrijk dat je informatie uit betrouwbare nieuws-outlets haalt. Je weet wel die outlets die als ze een fout maken dat ook rectificeren, die outlets die kwaliteitsjournalisten in dienst hebben die hun vak serieus nemen en nooit zullen manipuleren anders worden ze ontslagen. Outlets zoals de NYT, WaPo, POLITICO en de WSJ.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Dejannn het volgende:
Journalistiek is geen exacte wetenschap. Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, dus ligt selectieve berichtgeving op de loer. En dat zie je dus ook tegenwoordig in het medialandschap, helemaal in de VS. Enorme partijdigheid en het pushen van politieke agenda's. Zowel bij rechts als links. En dit zorgt er ook mede voor dat het land meer en meer verdeeld wordt. Vooral The Hill is één van de weinige media outlets die zich hier nog enigszins van tracht te distantiëren.
Wat natuurlijk ook weer niet wil zeggen dat een artikel uit de Hill bij voorbaat onbetrouwbaar is. Het is echt niet nodig om users hierop te wijzen, dat weten ze echt wel.
Welke politieke agenda ze erop nahouden (= de voorkeur van de lezer) is een stuk minder belangrijk dan de betrouwbaarheid van de feiten waarop ze hun artikelen baseren.
Overigens is die discussie van 'bias' hier al tig keer gevoerd en werd er besloten dat niet meer te doen (dat was nog Euribob) en je gewoon te houden aan het advies in de OP (met dank aan Capricia
). Dus hou ermee op en concentreer je op de inhoud aub.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2020 22:21:34 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
De erven van Leonard Cohen zijn boos op Trump: https://www.nu.nl/muziek/(...)ujah-door-trump.html"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Het huis gaat waarschijnlijk voor het eerst in de geschiedenis voor het legaliseren van wiet (op federaal niveau) stemmen:
https://www.politico.com/(...)on-house-vote-404455
Die wet sneuvelt vervolgens natuurlijk in de senaat, maar toch bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog zoiets waar Nederland/Europa gewoon links ingehaald wordt (als het gaat om de ideeën van de Democraten; tuition fees bijvoorbeeld ook).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
Het huis gaat waarschijnlijk voor het eerst in de geschiedenis voor het legaliseren van wiet (op federaal niveau) stemmen:
https://www.politico.com/(...)on-house-vote-404455
Die wet sneuvelt vervolgens natuurlijk in de senaat, maar toch bijzonder.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Dat zou een prima zet zijn. Veel te veel mensen in de VS die momenteel voor pietluttige "drug-related crime" in de gevangenis belanden.![]()
Dat is inderdaad een sterk staaltje projectie. We weten immers dat hij zelf helemaal vol onder de drugs zit. Dat is het leuke van TRump. Hij telegrafeert altijd waar hij zichzelf schuldig aan maakt. Het zit zo extreem in zijn systeem om de ander preventief aan te vallen op de shit die hij zelf doetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef riazop het volgende:
[..]
De spindokters zullen er alles aan doen om Harris kalm te krijgen. Het is ook niet voor niks dat Trump drugstesten wil voor de debatten.
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Het komt toch niet door de senaat, maar verder betekent het ook niet dat wiet overal legaal zou zijn. Het is verder aan individuele staten om al dan niet te legaliseren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef Dejannn het volgende:
Dat zou een prima zet zijn. Veel te veel mensen in de VS die momenteel voor pietluttige "drug-related crime" in de gevangenis belanden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En ondanks afwijzen van het verzoek, gewoon doen hé. Law and order.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
De erven van Leonard Cohen zijn boos op Trump: https://www.nu.nl/muziek/(...)ujah-door-trump.html![]()
Trump handelt volgens het Nixon principe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ondanks afwijzen van het verzoek, gewoon doen hé. Law and order.quote:Well, when the President does it, that means that it is not illegal.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Kijkertje het volgende:
DNI meldt dat ze het Huis en de Senaat geen briefings meer geven over veiligheids-issues mbt de verkiezingen![]()
[ twitter ]
[..]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat is dit en van wanneer zijn deze beelden?
The Lincoln Project is toch een conservatieve (GOP) club, die het niet eens met Trump is? Maar wel een serieuze club, of is het fake?
(Ik ben soms het spoor kwijt in al die clubjes)"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Van vandaag neem ik aan? Ik had dit ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef capricia het volgende:
The Lincoln Project is toch een conservatieve (GOP) club, die het niet eens met Trump is? Maar wel een serieuze club, of is het fake?
(Ik ben soms het spoor kwijt in al die clubjes)
[ twitter ]
Ja The Lincoln Project is een serieuze anti-Trump GOP club. Je weet wel van George Conway en zo...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Alleen is Conway dus gestopt. Ivm Claudia. Pardon, de kinderen in combi met covid-19.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Van vandaag neem ik aan? Ik had dit ook nog niet gezien.
Ja The Lincoln Project is een serieuze anti-Trump GOP club. Je weet wel van George Conway en zo...
[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-08-2020 23:47:57 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja. De tweet is van vandaag. Maar die beelden. Ik vind het er niet goed uitzien. Het is alleen een wazig filmpje. Dus weet ik niet wanneer dat gemaakt is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Van vandaag neem ik aan? Ik had dit ook nog niet gezien.
Ja The Lincoln Project is een serieuze anti-Trump GOP club. Je weet wel van George Conway en zo..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, dit is real. Ach, een man stapt wel eens mis, zeker met het blijkbaar zwakke rechterbeen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
En dom, ik viel in een presser en het ging over de intel die niet meer mondeling wordt gebriefd. Nou, dat is omdat andere side leakers zijn.
Trump kan dat zó smerig zeggen. Tremendous leakers.![]()
Vandaag ook denk ik anders hadden ze het er wel bij gezet en was het filmpje al lang bekend ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. De tweet is van vandaag. Maar die beelden. Ik vind het er niet goed uitzien. Het is alleen een wazig filmpje. Dus weet ik niet wanneer dat gemaakt is.![]()
Hij was op bezoek in Louisiana en Texas vanwege Laura de orkaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2020 23:56:39 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nou ja. Het zou de wind dan wel zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vandaag ook denk ik anders hadden ze het er wel bij gezet en was het filmpje al lang bekend ook![]()
Hij was op bezoek in Louisiana en Texas vanwege Laura de orkaan.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Weet je ook welke drugs?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We weten immers dat hij zelf helemaal vol onder de drugs zit. Dat is het leuke van TRump.
Tot nog toe is vooral bekend dat Trump er in de jaren 80 kilo's coke doorheen snoof samen met wilde meiden en popsterren.![]()
Hij gebruikt deze: https://www.apotheek.nl/m(...)ten-over-finasteridequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Weet je ook welke drugs?
Tot nog toe is vooral bekend dat Trump er in de jaren 80 kilo's coke doorheen snoof samen met wilde meiden en popsterren.Volgens zijn arts dan he.quote:Bijwerkingen bij mannen: seksuele problemen, zoals geen stijve penis kunnen krijgen en minder zin hebben in seks.
Waarschijnlijk mee begonnen na de mislukte haar transplantatie, die hem zoveel pijn bezorgde, dat hij ze toenmalige vrouw verkrachten om haar de zelfde pijn te laten voelen.
Volgens zijn toenmalige vrouw.![]()
Beide groepen zijn zeer chriselijk. En onder de Hispanics heb je veel ex-Cubanen zitten die een hekel hebben aan communisme/socialisme. Ik kan me best voorstellen dat die mee gaan in de haat en bang makerij van de GOP. Dat is wetenschappelijk aangetoond meerdere malen. Conservative mensen zijn nou eenmaal bang en daardoor laten ze zich leiden in hun stem gedrag. De RNC was alleen maar bang makerij en dat werpt dan zijn vruchten af.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:31 schreef Dejannn het volgende:
https://thehill.com/hillt(...)lack-hispanic-voters
Toch opmerkelijk te noemen.![]()
Heeft Trump Bolton niet aangesteld of heeft Bolton zichzelf benoemt en bijna 2 jaar met Trump samengewerkt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:58 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Er valt niet tegenaan te spinnen.
“An unstable niece”...projecting much.![]()
Lincoln is wel serieus maar niet boven het betere troll werk verheven, ze weten precies wat Trump het meeste irriteert en steekt en maken hun filmpjes meestal om Trump te triggeren en Trump is snel getriggered.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]![]()
Vergeet ook niet dat veel aziaten op trump gaan stemmen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Beide groepen zijn zeer chriselijk. En onder de Hispanics heb je veel ex-Cubanen zitten die een hekel hebben aan communisme/socialisme. Ik kan me best voorstellen dat die mee gaan in de haat en bang makerij van de GOP.
Die kunnen namelijk niet echt lachen met het wetteloze vernielen en plunderen van hun winkels.
blm kan Trump zomaar de overwinning gaan bezorgen![]()
Ah, een racistisch stereotype er tegen aan gooien (aziatische winkeliers) en even vergeten dat aziaten momenteel heel veel last hebben van Trumps racistisch gedrag richting Chinaquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat veel aziaten op trump gaan stemmen.
Die kunnen namelijk niet echt lachen met het wetteloze vernielen en plunderen van hun winkels.
blm kan Trump zomaar de overwinning gaan bezorgenquote:About four-in-ten U.S. adults say it has become more common for people to express racist views toward Asians since the pandemic began
https://www.pewsocialtren(...)e-covid-19-outbreak/
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 02:27:48 ]![]()
![]()
Les 1. Creëer chaos met slaken van loze kreten.
Waarschuwingen onder de tweet.
# delusional.
Overigens waarschuwt de Aziatische Ted Lieu, congressman, al maandenlang voor de racistische praatjes over China en het effect op de Aziatische inwoners.![]()
![]()
Het begint mij (nu pas) te dagen!
I.p.v. de hype over de ‘caravans’ is de catch phrase nu ‘riots’ ! ! !![]()
Schei uit zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hahaha, goed gevonden, Anne
Maar het is wel een punt...hm...het zou eigenlijk niet slecht zijn als je ook duimpjes naar beneden kon geven
Dan gaat Danny (weer) knutselen.
FoK doet ut net weer aardig.😉![]()
Heb je Harris gezien tijdens de democratische debatten? Daar was ze namelijk niet bepaald sterk om het zachtjes uit te drukken. Ik denk dat mensen Pence nogal onderschatten, en Harris enorm overschatten. Pence is natuurlijk niet enorm speciaal in debatten, dat ben ik met je eens. Maar met al zijn ervaring kan hij Harris wel uit de tent gaan lokken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De campagnes gaan vanaf nu vol van start dus er zal wel de nodige reuring gaan komen in de komende weken.
Harris/Pence gaat een bloedbad worden, denkelijk, Harris is verbaal heel sterk en Pence is...niet veel bijzonders.
Harris zal tijdens debatten uiteraard precies doen wat haar hardcore fanbase zo goed aan haar vindt, maar of je daarmee de zwevende kiezer overhaalt? Ik betwijfel het.![]()
Overigens hebben enorm veel collegesport teams zich de afgelopen dagen massaal geregistreerd om te stemmen, wat in principe allemaal democraten stemmen zijn. Normaal zijn dit de gasten die niet stemmen, dus met deze trend hebben de democraten het wel enorm goed voor elkaar.
Enkel een massale collectieve wanprestatie in de campagne de aankomende twee maanden zal de democraten van een overwinning kunnen houden.![]()
Dit inderdaad. Werd ook flink te kijk gezet door Tulsi Gabbard als ik me niet vergis. Sowieso, Tulsiquote:Op zondag 30 augustus 2020 08:42 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Heb je Harris gezien tijdens de democratische debatten? Daar was ze namelijk niet bepaald sterk om het zachtjes uit te drukken.. Ik denk dat het hele debat tussen Harris en Pence niet meer dan moddergooien zal worden helaas.
Waar maak je je nu druk over? Die figuren hadden schijnbaar een event, lekker latenquote:Op zondag 30 augustus 2020 06:46 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Kijk zo gaat dat: een trump caravan in Portland.
Reportage filmpjes in tweet.. Jij laat je enorm ophitsen door al die journalisten op Twitter, die ook zo hun politieke voorkeuren hebben.
![]()
Rustig blijven lijkt mij de beste strategie. Als je een klein beetje verstand hebt wil je gewoon weer een normaal mens als president. Gewoon een persoon die wel een team kan samenstellen en leiden, iemand die wel normaal met anderen kan omgaan, die niet iedereen als een vijand ziet, die iets van een plan heeft en dat gewoon uitvoert. Gewoon iemand van het midden (volgens de extreemrechtsen natuurlijk een socialist!) die belangen afweegt en keuzes maakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:44 schreef Platinumgoat het volgende:
Overigens hebben enorm veel collegesport teams zich de afgelopen dagen massaal geregistreerd om te stemmen, wat in principe allemaal democraten stemmen zijn. Normaal zijn dit de gasten die niet stemmen, dus met deze trend hebben de democraten het wel enorm goed voor elkaar.
Enkel een massale collectieve wanprestatie in de campagne de aankomende twee maanden zal de democraten van een overwinning kunnen houden.
Ik zou helemaal niet in discussie gaan, met extremisten ga je niet in discussie. Minzaam aanhoren en gewoon je eigen plan trekken.![]()
Het was weer gezellig in portland, maar 1 dode. Lekker als laffe rechtse rednecks vanuit de rijdende wagens met paintball wapens op demonstranten schieten.![]()
https://www.nytimes.com/2(...)-rally-shooting.html![]()
Dit ga je inderdaad krijgen. Na bijna honderd dagen van rellen, plunderingen en brandstichting zijn mensen het zat. En in een land als de VS heb je dan inderdaad een bepaald type mens dat als eerste het heft in handen zal nemen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:19 schreef Basp1 het volgende:
Het was weer gezellig in portland, maar 1 dode. Lekker als laffe rechtse rednecks vanuit de rijdende wagens met paintball wapens op demonstranten schieten.![]()
https://www.nytimes.com/2(...)-rally-shooting.html![]()
En met dat gedoe met de H1B visas heeft Trump het ook wel flink verbruid bij Amerikanen uit India.quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, een racistisch stereotype er tegen aan gooien (aziatische winkeliers) en even vergeten dat aziaten momenteel heel veel last hebben van Trumps racistisch gedrag richting China
[..]
Overigens zijn er nou ook weer niet gigantisch veel Aziatische Amerikanen en komen ze ook niet echt in grote getale stemmen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
You play stupid games you win stupid prizes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:19 schreef Basp1 het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)-rally-shooting.htmlThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Plunderingen ga je krijgen ma tientallen zoniet honderden jaren onderdrukking, discriminatie en racisme. Mensen zijn het zat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit ga je inderdaad krijgen. Na bijna honderd dagen van rellen, plunderingen en brandstichting zijn mensen het zat. En in een land als de VS heb je dan inderdaad een bepaald type mens dat als eerste het heft in handen zal nemen.![]()
Deze discussie is al eens gevoerd, zowel hier als in een andere topicreeks.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:37 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Plunderingen ga je krijgen ma tientallen zoniet honderden jaren onderdrukking, discriminatie en racisme. Mensen zijn het zat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 09:40:29 ]![]()
Vind je het niet ironisch? Heb je niet door hoe hypocriet je nu bent?quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit ga je inderdaad krijgen. Na bijna honderd dagen van rellen, plunderingen en brandstichting zijn mensen het zat. En in een land als de VS heb je dan inderdaad een bepaald type mens dat als eerste het heft in handen zal nemen.
Die protesten komen voort uit pure woede en wanhoop. Het vertrouwen in de overheid en autoriteiten is helemaal weg. Het is zelfs een vijand geworden voor veel zwarte Amerikanen. En dan heb ik het nog niet eens over de geschiedenis, waar men systematisch van generatie op generatie te maken heeft met racisme door die overheid en autoriteiten.
En dan zeg jij nu dat mensen het zat zijn en het logisch is dat ze het heft in eigen handen nemen en gaan schieten? En die protestanten dan? Die zijn racisme zat. Racisme waar maar geen einde aan komt. Ik zeg niet dat het daarom terecht is dat ze looten en plunderen, maar plaats het even in een fatsoenlijk perspectief wil je. Dat deze alt right lui nu met wapens de confrontatie zoeken is volgens jou wel begrijpelijk. Lekker hypocriet! Mensen waarvan je je kan afvragen of ze überhaupt in portland wonen? Je ziet het toch elke keer, alt right die naar een stad trekt en zelf de confrontatie gaat zoeken. Die mensen zijn het niet gewoon zat. Die zijn op zoek naar confrontatie.![]()
Zie de post hierboven. En je hebt een ernstig vertekend beeld van de realiteit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vind je het niet ironisch? Heb je niet door hoe hypocriet je nu bent?
Die protesten komen voort uit pure woede en wanhoop. Het vertrouwen in de overheid en autoriteiten is helemaal weg. Het is zelfs een vijand geworden voor veel zwarte Amerikanen. En dan heb ik het nog niet eens over de geschiedenis, waar men systematisch van generatie op generatie te maken heeft met racisme door die overheid en autoriteiten.
En dan zeg jij nu dat mensen het zat zijn en het logisch is dat ze het heft in eigen handen nemen en gaan schieten? En die protestanten dan? Die zijn racisme zat. Racisme waar maar geen einde aan komt. Ik zeg niet dat het daarom terecht is dat ze looten en plunderen, maar plaats het even in een fatsoenlijk perspectief wil je. Dat deze alt right lui nu met wapens de confrontatie zoeken is volgens jou wel begrijpelijk. Lekker hypocriet! Mensen waarvan je je kan afvragen of ze überhaupt in portland wonen? Je ziet het toch elke keer, alt right die naar een stad trekt en zelf de confrontatie gaat zoeken. Die mensen zijn het niet gewoon zat. Die zijn op zoek naar confrontatie.![]()
Dat je dit vaak herhaalt maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zie de post hierboven. En je hebt een ernstig vertekend beeld van de realiteit.
Lekker makkelijk ook weer. De hele post negeren en diskwalificeren met je onzinnige statement over vertekend beeld. Leg uit hoe dit beeld vertekend is. Welke bronnen heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |