SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zal die 8% wel net gebeuren tijdens de race natuurlijk.
Dat gezicht is natuurlijk zo strak getrokken dat ze niet te lang kan glimlachen, want dat doet dan pijn.quote:
From outer spacequote:
Ik ben die plaatsen allemaal tegengekomen gisteravond!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je plaatsen als Siebengewald, Mechelen, Vijlen of Kuttingen Echt niet kent
Lekker man. Waar zit je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:18 schreef Kreator het volgende:
Ben wel gruwelijk nat nu. Net gezwommen. De zee is heerlijk hier.
Waterval bekeken vanmorgen. Nu lunchen. Thuglife.
Krijg zin om een dansje te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
From outer space
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
We kunnen uitsluiten dus dat de DDOS'er uit Zeeland komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote storing Delta.Uit verschillende plaatsen in Zeeland komen meldingen binnen dat men geen internet en daarmee samenhangende diensten meer heeft.
Of is die ddos'er nu ook getroffen door geen internet en daarom werkt FOK! nu weer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We kunnen uitsluiten dus dat de DDOS'er uit Zeeland komt.
Gaat het nog wel goed met de Deltawerken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote storing Delta.Uit verschillende plaatsen in Zeeland komen meldingen binnen dat men geen internet en daarmee samenhangende diensten meer heeft.
Die hebben ook wel wat onderhoud nodig. Vooral de Zeelandbrug is in slechte staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat het nog wel goed met de Deltawerken?
Zegt mij ook niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Ik zie net op Twitter dat #Bommenberend trending is. Het blijkt vandaag het Groningens ontzet te zijn, daar had ik nog nooit van gehoord
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Ik zie net op Twitter dat #Bommenberend trending is. Het blijkt vandaag het Groningens ontzet te zijn, daar had ik nog nooit van gehoord
Foei!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Je zou zeggen dat dat wel belangrijk is, de deltawerken onderhouden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ook wel wat onderhoud nodig. Vooral de Zeelandbrug is in slechte staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |