abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:54:22 #176
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

1.
En hoe denk je dat te bereiken? Zelfs in Nederland komen we niet eens in de buurt van 1 vuurwapenslachtoffer. Het lijkt alsof je geen realiteitsbesef hebt?
pi_194748560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We zullen zien maar voorlopig is de aanklacht "first degree intentional homicide". En doe eens niet zo zielig met dat linksterroristen als we praten over weer een Trump aanhanger die mensen vermoord?
Die lijst blijft maar groeien,namelijk.
Hoeveel moorden zijn er door de Biden aanhangers gemaakt tijdens al die BLM rellen?
pi_194748571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Hoeveel moorden zijn er door de Biden aanhangers gemaakt tijdens al die BLM rellen?
Een stuk of 30.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:56:07 #179
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748577
quote:

[..]

Linkse factcheck: 0. Het waren allemaal Bernie supporters.
pi_194748583
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ah, ik was geen deelnemer. Waar kan ik de notulen vinden?
[..]

Zelfverdediging.

En de linksterroristen proberen het vooral bij mishandeling en verminking te houden, vanwege de publieke opinie. Het lijkt wel alsof jouw grens tussen acceptabel en onacceptabel bij de dood ligt. Hoort die grens niet ergens anders te liggen? Zoals... al het geweld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grens? Waar haal jij vandaan dat jij ook maar iets weet over mijn grens? Doe eens niet zo stoer, jochie.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:57:36 #181
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mijn grens? Waar haal jij vandaan dat jij ook maar iets weet over mijn grens? Doe eens niet zo stoer, jochie.
Jij komt met "weer een Trump aanhanger die mensen vermoord"

Het leek mij daarom dat de dood de grens is voor jou. Zeg eens dan, waar ligt de grens voor jou zodat ik niets aan hoef te nemen?
pi_194748611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En hoe denk je dat te bereiken? Zelfs in Nederland komen we niet eens in de buurt van 1 vuurwapenslachtoffer. Het lijkt alsof je geen realiteitsbesef hebt?
Doet er niks aan af dat 1 teveel is.
pi_194748635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jij komt met "weer een Trump aanhanger die mensen vermoord"

Het leek mij daarom dat de dood de grens is voor jou. Zeg eens dan, waar ligt de grens voor jou zodat ik niets aan hoef te nemen?
En weer, dat is feitelijk. Weet je wat feiten zijn?

Mischien moet je wat minder aannames doen, het staat je niet erg goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 17:59:53 ]
pi_194748671
quote:

[..]

Vertel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:02:10 #185
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748674
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:58 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

Doet er niks aan af dat 1 teveel is.
Okee, ik speel me. 1 Vuurwapenslachtoffer is te veel. Wie moet er voor dat falen verantwoordelijk worden gehouden? Hoe wil je naar het acceptabele getal van 0 komen? Welk politiewerk moet er gedaan worden? Iedereen preventief in een isoleercel zetten?
pi_194748711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:02 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Okee, ik speel me. 1 Vuurwapenslachtoffer is te veel. Wie moet er voor dat falen verantwoordelijk worden gehouden? Hoe wil je naar het acceptabele getal van 0 komen? Welk politiewerk moet er gedaan worden? Iedereen preventief in een isoleercel zetten?
Ik zou niet weten waarom ik nu hier voor jou met een heel plan moet komen omdat ik 1 teveel vind. Jij vroeg waar de grens ligt en 1 is mijn antwoord.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:07:09 #187
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748744
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:04 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik nu hier voor jou met een heel plan moet komen omdat ik 1 teveel vind. Jij vroeg waar de grens ligt en 1 is mijn antwoord.
Hoef niet. Ik vond jouw post een uiting van onwetendheid en hoopte op iets meer vorm en inhoud. Helaas blijft het enkel bij kinderlijk en onrealistisch wensdenken. Jammer hoor.
pi_194748757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:07 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoef niet. Ik vond jouw post een uiting van onwetendheid en hoopte op iets meer vorm en inhoud. Helaas blijft het enkel bij kinderlijk en onrealistisch wensdenken. Jammer hoor.
Wat een domme conclusie.
pi_194748815
Black loot murderer's, eindelijk had iemand de ballen om die criminelen aan te pakken. Die hippie skater, die de jongeman wou doodknuppelen met zn skateboard, en nu lekker dood is bleek helemaal geen lievelingetje te zijn zoals iedereen beweerde maar keiharde agressieve crimineel.

twitter
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:16:22 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_194748856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:12 schreef Syd het volgende:
Black loot murderer's, eindelijk had iemand de ballen om die criminelen aan te pakken. Die hippie skater, die de jongeman wou doodknuppelen met zn skateboard, en nu lekker dood is bleek helemaal geen lievelingetje te zijn zoals iedereen beweerde maar keiharde agressieve crimineel.

[ twitter ]
1. Fijne dogwhistle
2. Wat is dat nou weer voor debiele post. De mensen die Breivik doodschoot waren ook vrijwel allemaal blank.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:16:26 #191
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194748858
quote:

[ twitter ]
Tsja, bepaalde demografieën hebben eenmaal andere normen en waarden. En voor die is een beetje geweld geen probleem. Dat is cultuur, en dat moet je accepteren.
pi_194748952
quote:
Tracking the Suspect in the Fatal Kenosha Shootings

Mr. Rittenhouse says that he’s there to protect the business. He calls it his job, although there is no indication that he was asked to guard the site.

Later, he claims to another videographer that he was pepper sprayed by someone in a nearby crowd while protecting property.

In most of the footage The Times has reviewed from before the shootings, Mr. Rittenhouse is around this area. He also offers medical assistance to protesters.
About 15 minutes before the first shooting, police officers drive past Mr. Rittenhouse, and the other armed civilians who claim to be protecting the dealership, and offer water out of appreciation.

Mr. Rittenhouse walks up to a police vehicle carrying his rifle and talks with the officers.

He eventually leaves the dealership and is barred by the police from returning. Six minutes later footage shows Mr. Rittenhouse being chased by an unknown group of people into the parking lot of another dealership several blocks away.

First shooting
While Mr. Rittenhouse is being pursued by the group, an unknown gunman fires into the air, though it’s unclear why. The weapon’s muzzle flash appears in footage filmed at the scene.

Mr. Rittenhouse turns toward the sound of gunfire as another pursuer lunges toward him from the same direction. Mr. Rittenhouse then fires four times, and appears to shoot the man in the head.

Second shooting
Mr. Rittenhouse seems to make a phone call and then flees the scene. Several people chase him, some shouting, “That’s the shooter!”

As Mr. Rittenhouse is running, he trips and falls to the ground. He fires four shots as three people rush toward him. One person appears to be hit in the chest and falls to the ground. Another, who is carrying a handgun, is hit in the arm and runs away.

Mr. Rittenhouse’s gunfire is mixed in with the sound of at least 16 other gunshots that ring out during this time.

Police response
As this happens, police vehicles just one block away remain stationary during the gunfire.

Mr. Rittenhouse walks with his hands up toward the police vehicles. Bystanders call out to the officers that he had just shot people.

The police drive by him without stopping, on their way to assist the victims.
https://www.nytimes.com/2(...)-shooting-video.html
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194749004
Op deze pagina staan er een aantal filmpjes over het geweld van BLM in Kenosha. Ongelooflijk dat de burgemeester daar dit steunt. Flatgebouw in brand met mensen die geen kant op kunnen. Echt waar wie nu nog BLM steunt vanwege een paar zwarte criminelen spoort echt niet. https://bluelivesmatter.b(...)onal-guard-responds/

En deze over CNN _O-
https://twitter.com/BuckSexton/status/1298836425983524869
pi_194749022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:16 schreef speknek het volgende:

[..]

1. Fijne dogwhistle
2. Wat is dat nou weer voor debiele post. De mensen die Breivik doodschoot waren ook vrijwel allemaal blank.
okay ik snap werkelijk geen ene reet wat je bedoeld, zeker ook zo;n een BLM terrorist.
pi_194749058
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tsja, bepaalde demografieën hebben eenmaal andere normen en waarden. En voor die is een beetje geweld geen probleem. Dat is cultuur, en dat moet je accepteren.
Ik blijf maar apart vinden dat dit breed in de media uitgemolken wordt, want gaat om BLM terroristen natuurlijk. Feit dat ondertussen tientallen eigenaren die hun shop willen beschermen massaal knock out geslagen worden, maar nee daar hoor je de linke media niet over.

Ik geloof echt niet dat grotendeel van de wereld dit accepteert. Ik ben zelf donkergetint, maar ik hou me verre van die BLM terroristen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:35:18 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194749148
quote:

[ twitter ]
Registered sex offender with minor! 😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:36:57 #197
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194749176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik blijf maar apart vinden dat dit breed in de media uitgemolken wordt, want gaat om BLM terroristen natuurlijk. Feit dat ondertussen tientallen eigenaren die hun shop willen beschermen massaal knock out geslagen worden, maar nee daar hoor je de linke media niet over.

Ik geloof echt niet dat grotendeel van de wereld dit accepteert. Ik ben zelf donkergetint, maar ik hou me verre van die BLM terroristen.
Donkergetint en een onafhankelijke geest? Jij bent de nachtmerre van elke linkserd!

Maar je hebt gelijk dat het grootste deel van (tenminste de relevante) wereld dit niet accepteert. Het motto was eerst dat zolang Antifa/BLM anderen maar niet doodslaan, dat alles recht kan worden gepraat in het nieuws en de kranten. Maar zelfs daar heeft de gewone man nu genoeg van.
pi_194749455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat dat vooral andersom geldt en je nu je interne moraal projecteert op de buitenwereld.
Interessant, waarom denk je dat? :)
pi_194749766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat dat vooral andersom geldt en je nu je interne moraal projecteert op de buitenwereld.
Typisch weer meneer de Wegkijkende amateurpsycholoog :')

Feiten zijn feiten. En je probeert er toch omheen te draaien. Dan spoor je echt niet vind ik.
pi_194749955
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:05 schreef Isdatzo het volgende:

Ja. Het patroon van voter suppression, dat snap je toch zelf ook wel? Alsof die photo ID voting laws het enige aspect daarvan is :') .
Nou vertel eens, wat is dat patroon dan?

quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zucht. Het is niet alléén die ont-zet-tend arbitraire photo ID voting laws in Texas, het gaat om het patroon. Voor meer, en kwalijker, voorbeelden zie de Wikipedia-pagina die ergens op de vorige pagina staat.
Deze Wiki bedoel je?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')