SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
18 jaar of ouder moet je zijn. Dus dat hij dat wapen had was al illegaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:22 schreef Pleun2011 het volgende: [..] Of hij zichzelf niet onder controle heeft is lastig te beoordelen, ik zie hem in eerste instantie juist wegrennen van het conflict, maar hij wordt in het nauw gedreven door agressieve figuren. Na het neerschieten van de eerste kerel wil hij ook meteen eerste hulp verlenen en zie je hem bellen..911 mogelijk. Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij geen zware straf gaat krijgen. Weet alleen niet of dat wapen legaal was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Altijd weer zo extreem met "liegt". Je kunt iets rapporteren wat niet helemaal klopt zonder te liegen. Hell, je kunt totale poep praten, zonder te liegen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die zin staat niet in de scope memo van Rosenstein wil je beweren ? Het CBS artikel liegt ?
Ik heb geen reden om aan te nemen dat CBS loog, wel dat ze onnauwkeurig verslag gaven. Als je las wat ik je aanbood deel je die mening. Heb je een andere mening?
Als ik jouw doctrine aanhang was je continue aan het liegen, wat ik betwijfel. Hoewel tijger_m zoiets wel lijkt voor te staan.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De body language is er niet een van iemand die zichzelf onder controle heeft imho.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of hij zichzelf niet onder controle heeft is lastig te beoordelen, ik zie hem in eerste instantie juist wegrennen van het conflict, maar hij wordt in het nauw gedreven door agressieve figuren. Na het neerschieten van de eerste kerel wil hij ook meteen eerste hulp verlenen en zie je hem bellen..911 mogelijk. Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij geen zware straf gaat krijgen. Weet alleen niet of dat wapen legaal was.
Ik denk dat je onderschat hoe hierop door Justitie gereageerd gaat worden, hij heeft een wapen over de staatsgrens heen gebracht naar een conflict situatie wat al spreekt naar intentie, hij draagt wegwerphandschoenen en ik heb het idee dat de munitie die hij gebruikte geen reguliere FMJ's waren, die arm wond is veel te groot voor een normale kogel tenzij dat een exit is, dan is het mogelijk maar dan nog.
Het wapen kan legaal zijn in zijn staat maar in Wisconsin moet je 18 jaar zijn om van het recht op open carrry gebruik te maken dus in principe begaat hij een misdrijf in Wisconsin door het wapen uberhaupt te dragen.
Eh, ik zie dat filmpje anders, ik zie hem alleen achteruit lopen nadat hij is opgestaan, de straat is dan leeg en ik zie hem geen hulp verlenen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 00:39:39 ]![]()
Wat er gerapporteerd wordt klopt 100% zoals ook te zien in het document wat in het artikel bijgevoegd is. Pagina 3 staat het gewoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Altijd weer zo extreem met "liegt". Je kunt iets rapporteren wat niet helemaal klopt zonder te liegen. Hell, je kunt totale poep praten, zonder te liegen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat CBS loog, wel dat ze onnauwkeurig verslag gaven. Als je las wat ik je aanbood deel je die mening. Heb je een andere mening?
Als ik jouw doctrine aanhang was je continue aan het liegen, wat ik betwijfel. Hoewel tijger_m zoiets wel lijkt voor te staan.
Waar haal jij die pagina vandaan ? want die komt niet uit de 2 august scope memo van Rosenstein waar het artikel over gaat.![]()
Wat heb ik nu weer gedaan??quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als ik jouw doctrine aanhang was je continue aan het liegen, wat ik betwijfel. Hoewel tijger_m zoiets wel lijkt voor te staan.![]()
![]()
Je verwart steevast dat wanneer iemand iets zegt wat niet waar is, die persoon liegt.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Je lijkt dingen door elkaar te halen of aan te nemen dat ik je begrijp. Als je een rapport wil bespreken kan dat, maar in een random reactie zie ik dat niet zo?!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat er gerapporteerd wordt klopt 100% zoals ook te zien in het document wat in het artikel bijgevoegd is. Pagina 3 staat het gewoon.
Waar haal jij die pagina vandaan ? want die komt niet uit de 2 august scope memo van Rosenstein waar het artikel over gaat.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Oh, ok. Ik zie dat iets genuanceerderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je verwart steevast dat wanneer iemand iets zegt wat niet waar is, die persoon liegt.![]()
![]()
Aha ik zie het al. Jij zit naar een heel ander document te kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Altijd weer zo extreem met "liegt". Je kunt iets rapporteren wat niet helemaal klopt zonder te liegen. Hell, je kunt totale poep praten, zonder te liegen.
Als ik jouw doctrine aanhang was je continue aan het liegen, wat ik betwijfel. Hoewel tijger_m zoiets wel lijkt voor te staan.
Jij toont de mei 17 order. Het artikel gaat over de 2 aug scope memo.![]()
Ja, dat zie jij vast anders ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik zie dat iets genuanceerder“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Diversiteit, dat moeten we omarmenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat zie jij vast anders ja.![]()
![]()
Lekkere situatie wel, allemaal jonge gasten met een AR in hun oksel die zich een soort militair wanen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hier staan alle relevante filmpjes
https://www.geenstijl.nl/(...)en-in-hoofd-en-buik/![]()
![]()
Deze jongeman was vooral gecharmeerd van de politie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Lekkere situatie wel, allemaal jonge gasten met een AR in hun oksel die zich een soort militair wanen.
Overigens is de complicatie voor hem dat hij deze mensen doodschoot terwijl hij een misdrijf beging (illegaal wapenbezit) in Wisconsin, dat is waarom hem moord in de eerste graad ten laste word gelegd.![]()
Prettig dat je achterhaalt waar het verschil dan in zit.(Dat meen ik !) Wat je echter doet is dat je een woord die geen strikt juridische betekenis heeft verwarren met woorden die dat wel hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:35 schreef Sjemmert het volgende:
de mei 17 order. Het artikel gaat over de 2 aug scope memo.
Ik vind het wel sjiek om te tonen waar je wel op doelde, en dat is dit, een brief ter verduidelijking van Rosenstein:
Colluding heeft hier geen juridische betekenis. Mueller kon/kan niet iemand aanklagen op basis van "collusion". Wel wilde hij dus dat er uitgezocht werd of er samengewerkt werd en dat bleek zo te zijn en nog eens extra zo vanuit het rapport vanuit de Senaat, hoewel Rubio dat op bizarre wijze dan niet vond.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Geen onzin, wel opdracht onderzoek te doen naar collusion.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat vreemd is, is dat je niet overweegt dat je onzin praat. Als je gaat naar de bron weet je dat je onzin praat:
[ afbeelding ]
Geen collusion, niks.
Het document wat jij laat zien is het publiek vrijgegeven 17 mei 2017 order van Rosenstein aan special counsel om de Trump campagne te gaan onderzoeken.
Het document waar ik het over heb en waar het artikel over gaat is de interne scope memo van Rosenstein aan Mueller van 2 augustus 2017. Sinds het artikel van CBS zijn er meer delen van de memo vrijgegeven trouwens, de meest recente versie staat onderaan deze post.
Het document dat jij aanhaalde was geschreven om publiek vrij te kunnen geven zonder specifieke details van het onderzoek vrij te geven.
De interne memo was dat niet en gaat dieper in op welke zaken Rosenstein Mueller autoriseert om te onderzoeken. Dat staat zo ook beschreven in het document zelf;https://www.foxnews.com/p(...)ers-of-mueller-probequote:The May 17,2017 order was worded categorically in order to permit its public release
without confirming specific investigations involving specific individuals. This memorandum
provides a more specific description of your authority. The following allegations were within
the scope of the Investigation at the time of your appointment and are within the scope of the
Order:
- Allegations that Carter Page committed a crime or crimes by colluding with Russian
govenunent officials with respect to the Russian govenunent's efforts to interfere with
the 2016 election for President of the United States, in violation of United States law
- Allegations that Paul Manafort Committed a crime or crimes by colluding with Russian government officials
with respect to the Russian government's efforts to interfere with the 2016
election for President of the United States, in violation of United States law
- Allegations that George Papadopolous Committed a crime or crimes by colluding with Russian government officials
with respect to the Russian government's efforts to interfere with the 2016
election for President of the United States, in violation of United States law![]()
En het meest trieste van het hele verhaal is dat men kwam opdagen omdat men gehoord had dat er met pipe bombs naar de burgers van Kenosha gegooid zou worden door demonstranten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Lekkere situatie wel, allemaal jonge gasten met een AR in hun oksel die zich een soort militair wanen.
Nou is het wel redelijk duidelijk dat de rechtse militie types niet de snuggerste zijn en werkelijk alles lijken te geloven maar dit is toch wel weer een staaltje stupiditeit.
Resultaat, 2 mensen dood, een gewond en een jonge man heeft zijn leven geruineerd voordat het begonnen is.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 01:12:54 ]![]()
Je eigen bronnen geven precies het onderscheid aan “a crime by colluding”, wat inderdaad de vraag was. Kon er een misdrijf hard gemaakt worden en dat kon Mueller in een aantal gevallen niet. Desondanks was er wel een hoop bewijs voor laakbaar of zelfs landverradend (woorden van een federale rechter over Flynn) gedrag en ook voor “collusion”, of hoe zou jij het overhandigen van interne gedetailleerde polls noemen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geen onzin, wel opdracht onderzoek te doen naar collusion.
Het document wat jij laat zien is het publiek vrijgegeven 17 mei 2017 order van Rosenstein aan special counsel om de Trump campagne te gaan onderzoeken.
Het document waar ik het over heb en waar het artikel over gaat is de interne scope memo van Rosenstein aan Mueller van 2 augustus 2017. Sinds het artikel van CBS zijn er meer delen van de memo vrijgegeven trouwens, de meest recente versie staat onderaan deze post.
Het document dat jij aanhaalde was geschreven om publiek vrij te kunnen geven zonder specifieke details van het onderzoek vrij te geven.
De interne memo was dat niet en gaat dieper in op welke zaken Rosenstein Mueller autoriseert om te onderzoeken. Dat staat zo ook beschreven in het document zelf;
[..]
https://www.foxnews.com/p(...)ers-of-mueller-probe
Daarnaast, stel je voor dat Grapperhaus de opdracht gaf om de CDA campagne te onderzoeken om te kijken of er misdrijven gepleegd werden op basis van samenwerking met Rusland. De openbaar aanklager kan daarop geen misdrijven hard maken (betwistbaar, maar ok) waarop je de conclusie trekt dat er geen samenwerking was volgens het onderzoek. Zo werkt dat niet en in dit geval integendeel.
[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 27-08-2020 01:44:39 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Rittenhouse, het ettertje, woont elders Hij heeft geen woning of winkel daar te beschermen.
Hij woont in een andere staat en is bewust naar Kenosha gereden om te rellen dan wel het vaderland te verdedigen.
rellen om te rellen is een motief, maar het vaderland /poltie "dienen" op deze wijze is een politieke uiterst rechtse keuze. Het zal wel zijn dat hij provoceerde.. Met een geweer lopen , mensen bedreigen. Hij werd ook aangevallen ... door dit provocatief gedrag... daarom zal hij ook geschoten hebben, maar hij heeft het opgezocht en uitgelokt.
Dit is geen zelfverdediging.
Het is een vorm van politiek terrorisme.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 27-08-2020 02:41:10 ]![]()
TRUMP ADOREREN.
Wat een eng clubje ook..
1 groot kneuzenfestival, 3 dagen op rij
[ Bericht 59% gewijzigd door DonDruiper op 27-08-2020 03:25:48 ]Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Biden hoeft alleen de beste uitspraken er uit te pikken en die debunken in een Ad. Ze maken het hem wel makkelijk. Het is allemaal ouwe republikeinse standaardgereutel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 05:42 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een leugens vannacht. Echt bizarMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het is inderdaad een stapje verder dan het verbale terrorisme op Social media. We mogen ons gelukkig prijzen dat ze in Nederland niet makkelijk aan wapens kunnen komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Rittenhouse, het ettertje, woont elders Hij heeft geen woning of winkel daar te beschermen.
Hij woont in een andere staat en is bewust naar Kenosha gereden om te rellen dan wel het vaderland te verdedigen.
rellen om te rellen is een motief, maar het vaderland /poltie "dienen" op deze wijze is een politieke uiterst rechtse keuze. Het zal wel zijn dat hij provoceerde.. Met een geweer lopen , mensen bedreigen. Hij werd ook aangevallen ... door dit provocatief gedrag... daarom zal hij ook geschoten hebben, maar hij heeft het opgezocht en uitgelokt.
Het is een vorm van politiek terrorisme.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
DeVos teruggefloten omdat ze het coronageld voor scholen wat al te creatief wilde spenderen volgens de rechter:quote:Judge blocks DeVos plan to send more pandemic relief to private school students
The court ruling blocks DeVos from implementing or enforcing her rule in at least eight states and some of the nation’s largest public school districts.
A federal judge in California on Wednesday halted Education Secretary Betsy DeVos’ effort to boost emergency coronavirus relief for private school students.
The court ruling blocks DeVos from implementing or enforcing her rule in at least eight states and some of the nation’s largest public school districts. The secretary's policy requires public school districts to send a greater share of their CARES Act, H.R. 748 (116), pandemic assistance funding to private school students than is typically required under federal law.
U.S. District Judge James Donato’s order prevents DeVos from carrying out her policy in a large swath of the country: Michigan, California, Hawaii, Maine, Maryland, New Mexico, Pennsylvania, Wisconsin, the District of Columbia as well as for public school districts in New York City, Chicago, Cleveland and San Francisco.
Last week a federal judge in Washington state similarly blocked DeVos’ rule, but there has been a dispute about whether that order applies nationwide. DeVos separately on Wednesday evening sought clarification from that judge about the order.
The pair of rulings amount to a major setback for DeVos, as she seeks to oversee the roughly $16 billion pot of emergency assistance Congress laid out for K-12 schools in the CARES Act in March.
Dana Nessel, attorney general of Michigan, who led the legal challenge, praised the court’s ruling in a tweet on Wednesday, calling it a “Big win for Michigan kids.”
An attorney arguing the case for Nessel argued during a hearing last week that the states were seeking to stop DeVos from acting as a “reverse Robin Hood” in taking funding away from cash-strapped public schools to send to wealthy private schools.
At issue in the cases is how school districts must share their coronavirus relief funding with private schools to provide “equitable services” such as technology, tutoring or transportation for those students.
Public school officials argue the emergency funding should be shared with private schools under the typical federal formula, which is based on the number of low-income students at private schools. But DeVos’ rule says school districts must set aside money for private school students, based on total enrollment, irrespective of income.
The rule also gives public schools a second option, allowing them to limit funding to low-income private school students, but only if the districts use their share of the relief aid entirely on low-income students in public schools. State and education groups dismiss that option as an unworkable false choice.
Education groups, teachers unions, civil rights organizations and some GOP education officials have expressed concerns about the administration’s approach to distributing the pandemic assistance.
The Trump administration argues that it has the authority to create policy dictating public distribution of the funding to private school students because the CARES Act is ambiguous on that point. But the two judges disagree.
On Wednesday, Donato ruled that DeVos’ policy is likely to be struck down because she lacks the legal authority to impose her own conditions on coronavirus relief funding for K-12 schools. He wrote in the 15-page decision that “allowing the Department to rewrite the statutory formula for sharing education funds is manifestly not in the public interest.”
The judge said Congress' intent "is plain as day" for how CARES Act funding should be distributed to schools. The judge also said the coronavirus relief law “unambiguously” instructs the funding to be distributed to private school students in the typical manner under federal law, based on the number of low-income students.
An Education Department spokesperson pointed to the agency’s statement last week, which defended DeVos’ policies as treating “all students equally."
Angela Morabito, a department spokesperson, said “the pandemic affected all students and the CARES Act requires federal funds help all students,” and that the department was “following the law.”
“It’s unfortunate," Morabito said, "that so many favor discriminating against children who do not attend government-run schools.”Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ondertussen is een ramp gaande in Louisiana en Texas, en het wordt nog erger als Trump langskomt om papieren handdoeken uit te delen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
17 jaar en toegang tot een AR-15. En toch zullen mensen dat tweede amendement blijven verdedigen. Dat land is tot het bot verrot.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het is een vorm van politiek terrorisme.Where law ends, tyrrany begins.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 05:42 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een leugens vannacht. Echt bizarNaast nog veel meer fact-checks in dat artikel, dit is ook een aardig feitje:quote:“Where this president achieved energy independence for the United States, Joe Biden would abolish fossil fuels and fracking.”
— Pence
All of this is false — and we fact check these lines so often from Trump, it seems like speechwriting malpractice or an intentional effort to deceive for Pence to include them in a prime-time speech.
The United States is not energy independent, as it continues to import millions of barrels of oil per day. “In 2019, the United States imported about 9.10 million barrels per day (MMb/d) of petroleum from nearly 90 countries,” according to the U.S. Energy Information Administration.
Former vice president Joe Biden, the Democratic presidential nominee, would not abolish fossil fuels. His plan on energy and the environment calls for “net-zero [carbon] emissions no later than 2050.” That’s 30 years from now. In the interim, Biden’s plan says, “we must look at all low- and zero-carbon technologies,” leaving the door open to carbon capture and other fossil-fuel-based sources.
The line about fracking is also wrong. Fracking, short for “hydraulic fracturing,” is a drilling technique that uses high-pressure water and chemical blasts to access natural gas and oil reserves underground. The technique has facilitated a boom in U.S. energy production over the past decade, but it has been controversial, the target of climate-change activists and many Democrats.
Biden would not ban all fracking. He says he would issue no new fracking permits for federal lands or waters, while allowing existing fracking operations to continue.
https://www.washingtonpos(...)national-convention/
[q]
As for Trump’s claim that Obama and Biden presided over “the slowest recovery since the Great Depression,” it’s important to note that job growth was higher during the last three years of the Obama administration (8.1 million) than the first three years of Trump (6.6 million).Géén kloon van tvlxd!![]()
Maar die zwarten van BLM! Die zijn erg! Die vernielen wel eens een beeldje of een auto!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
17 jaar en toegang tot een AR-15. En toch zullen mensen dat tweede amendement blijven verdedigen. Dat land is tot het bot verrot.![]()
Heeft Laura (die orkaan van bijna categorie 5) nog invloed? Er is tijdens deze RNC wel heel veel ander nieuws, (Coronapandemie, BLM-protesten, doorgeslagen minderjarigen met oorlogswapens, orkaan).
Trump zal het wel vervelend vinden dat de schijnwerper steeds van hem afdwaalt.![]()
Dat Pence een groot fan is van sprookjes, mag geen verrassing heten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:25 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Naast nog veel meer fact-checks in dat artikel, dit is ook een aardig feitje:
[q]
As for Trump’s claim that Obama and Biden presided over “the slowest recovery since the Great Depression,” it’s important to note that job growth was higher during the last three years of the Obama administration (8.1 million) than the first three years of Trump (6.6 million).Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zag gisteren op de meeste Amerikaanse tv kanalen overwegend nieuws mbt tot de storm in de golf van Mexico en de laffe politie actie van afgelopen zondag. Blijkbaar is de RNC een beetje te voorspelbaar voor die zenders. Wat kut weer voor Trump, dat zijn alt- truth show weggeblazen wordt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Protest van de NBA, en daaropvolgend de andere Amerikaanse bonden is erg indrukwekkend en precies de manier waarop je het BLM geluid op een fatsoenlijke manier kunt laten horen.![]()
Het is goed voor hem, in plaats van die schijnwerpers zou hij eigenlijk in de zon moeten zitten. Bij voorkeur op de binnenplaats van een gevangenis.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft Laura (die orkaan van bijna categorie 5) nog invloed? Er is tijdens deze RNC wel heel veel ander nieuws, (Coronapandemie, BLM-protesten, doorgeslagen minderjarigen met oorlogswapens, orkaan).
Trump zal het wel vervelend vinden dat de schijnwerper steeds van hem afdwaalt.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dit soort pubers moeten het bij hun PlayStation houden, dat voorkomt dergelijke ongein. Een fatsoenlijke opvoeding zou allicht ook al helpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het is een vorm van politiek terrorisme.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 09:25:28 ]![]()
Dat deden ze al, toen Floyd werd vermoord, maar op de knie zitten tijdens het volkslied mag dan weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:15 schreef Platinumgoat het volgende:
Protest van de NBA, en daaropvolgend de andere Amerikaanse bonden is erg indrukwekkend en precies de manier waarop je het BLM geluid op een fatsoenlijke manier kunt laten horen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Een groot deel van de Amerikaanse bevolking komt van uit origine weg bij volkeren in Europa die waarschijnlijk zelf voorvaderen hebben die mee hebben gedaan met de beeldenstorm.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar die zwarten van BLM! Die zijn erg! Die vernielen wel eens een beeldje of een auto!Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Want ja, ze zijn zelf ook altijd fatsoenlijk behandeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:15 schreef Platinumgoat het volgende:
Protest van de NBA, en daaropvolgend de andere Amerikaanse bonden is erg indrukwekkend en precies de manier waarop je het BLM geluid op een fatsoenlijke manier kunt laten horen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dit zal Melania Trump leuk vinden.
De republikeinen proberen een wet door te drukken die immigranten onmogelijk maakt om familie hereniging aan te vragen. Dan mogen haar ouders ook rechtsomkeert maken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Wat ik wil zeggen is dat dit de manier is om sympathie voor je beweging te kweken. Rellen en looten van mensen die wss nog nooit iemand racistisch benaderd hebben heeft het tegenovergestelde effect.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want ja, ze zijn zelf ook altijd fatsoenlijk behandeld.![]()
De overgrote meerderheid van de BLM-demonstranten houdt zich dan ook verre van rellen en looten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat dit de manier is om sympathie voor je beweging te kweken. Rellen en looten van mensen die wss nog nooit iemand racistisch benaderd hebben heeft het tegenovergestelde effect.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Zolang diezelfde BLM demonstranten zich niet uitspreken tegen de doden & schade die de (behoorlijk grote groep) rellende en lootende BLM "demonstranten" aanrichten blijft het effect hetzelfde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de BLM-demonstranten houdt zich dan ook verre van rellen en looten.
Je kan niet alleen de negatieve dingen van politieagenten veroordelen, en wegkijken als mensen onder de naam van jouw groepering geweld gebruiken en mensen met auto's overrijden. Daarnaast zijn de officiele BLM oprichters terroristen, en lijkt het eerder alsof ze het geweld goedkeuren.
Ik geef alleen aan dat het voor je beweging veel slimmer zou zijn om jezelf ertegen uit te spreken, in plaats van met heel veel "Maar dit" "Maar dat" "Maar zus" te komen.![]()
Tot er op gegeven moment een gewapende rechtsextremist vanuit een andere staat komt om van een protest een rel te maken met een vuurwapen, of ze rijden simpelweg met een auto de menigte in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de BLM-demonstranten houdt zich dan ook verre van rellen en looten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je bent zeker dat filmpje vergeten die is gemaakt van een blanke "activist" die achtervolgd werd door de BLM protesteerders nadat hij betrapt werd dat hij ruiten insloeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:01 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Zolang diezelfde BLM demonstranten zich niet uitspreken tegen de doden & schade die de (behoorlijk grote groep) rellende en lootende BLM "demonstranten" aanrichten blijft het effect hetzelfde.
Je kan niet alleen de negatieve dingen van politieagenten veroordelen, en wegkijken als mensen onder de naam van jouw groepering geweld gebruiken en mensen met auto's overrijden. Daarnaast zijn de officiele BLM oprichters terroristen, en lijkt het eerder alsof ze het geweld goedkeuren.
Ik geef alleen aan dat het voor je beweging veel slimmer zou zijn om jezelf ertegen uit te spreken, in plaats van met heel veel "Maar dit" "Maar dat" "Maar zus" te komen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik kijk liever naar wat er daadwerkelijk gebeurt en constateer dat slechts een kleine groep demonstranten over de schreef gaat. Uiteraard krijgen de looters en rellers veruit de meeste aandacht, zeker in media die erop gebrand zijn om de BLM-protesten te delegitimeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:01 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Zolang diezelfde BLM demonstranten zich niet uitspreken tegen de doden & schade die de (behoorlijk grote groep) rellende en lootende BLM "demonstranten" aanrichten blijft het effect hetzelfde.
Ik geef alleen aan dat het voor je beweging veel slimmer zou zijn om jezelf ertegen uit te spreken, in plaats van met heel veel "Maar dit" "Maar dat" "Maar zus" te komen.
Verder spreekt BLM niet uit een mond. Bepaalde prominenten nemen krachtig stelling tegen de rellen, terwijl anderen het lijken te bagatelliseren. Ook daarom kijk ik bij voorkeur naar de gedragingen van de meerderheid.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Over een mond gesproken; Trump heeft zelf in een toespraak het politiegeweld (wat nu is geëscaleerd) gepromoot.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar wat er daadwerkelijk gebeurt en constateer dat slechts een kleine groep demonstranten over de schreef gaat. Uiteraard krijgen de looters en rellers veruit de meeste aandacht, zeker in media die erop gebrand zijn om de BLM-protesten te delegitimeren.
Verder spreekt BLM niet uit een mond. Bepaalde prominenten nemen krachtig stelling tegen de rellen, terwijl anderen het lijken te bagatelliseren. Ook daarom kijk ik bij voorkeur naar de gedragingen van de meerderheid.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Waar waren de standpunten van de Trump campagne mbt de storm en de laffe aanslag op Jacob Blake? Waren ze bang om van hun programma af te wijken?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de BLM-demonstranten houdt zich dan ook verre van rellen en looten.![]()
Hoe zijn losse twietjes een inhoudelijke reactie op Koos z'n post?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoe zijn losse twietjes een inhoudelijke reactie op Koos z'n post?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het boeit geen reet dat de meerderheid vreedzaam is wanneer je op de grond ligt en je hoofd wordt ingetrapt omdat je een mishandeling probeerde tegen te gaan, of je onderneming gaat in vlammen op omdat die toevallig op de weg lag waarlangs de relschoppers liepen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoe zijn losse twietjes een inhoudelijke reactie op Koos z'n post?
Die vreedzame meerderheid zou eens wat harder moeten optreden tegen de extreem gewelddadige lynchmobs die onder hun naam opereren.
Als de vreedzame meerderheid niks doet en het allemaal wel prima vindt dan escaleert de boel alleen maar meer en meer. Talloze voorbeelden van in de geschiedenis.![]()
NBA aanhangers vermoorden mensen. NBA is dus een terroristische organisatie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het boeit geen reet dat de meerderheid vreedzaam is wanneer je op de grond ligt en je hoofd wordt ingetrapt omdat je een mishandeling probeerde tegen te gaan, of je onderneming gaat in vlammen op omdat die toevallig op de weg lag waarlangs de relschoppers liepen.
Die vreedzame meerderheid zou eens wat harder moeten optreden tegen de extreem gewelddadige lynchmobs die onder hun naam opereren.
Als de vreedzame meerderheid niks doet en het allemaal wel prima vindt dan escaleert de boel alleen maar meer en meer. Talloze voorbeelden van in de geschiedenis.![]()
Saillant detail. De eerste relschopper die werd doodgeschoten uit zelfverdediging door die 17 jarige was een veroordeelde pedofiel. Iemand die vaker aan de verkeerde kant van de wet heeft gestaan.
Dat soort figuren krijgen hier het voordeel van de twijfel, maar die 17 jarige "etter".... die moet hangen!
https://www.bailbondshq.com/arizona/azdoc-inmate-JOSEPH/172556
https://www.homefacts.com(...)eph-D-Rosenbaum.html![]()
Okquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
NBA aanhangers vermoorden mensen. NBA is dus een terroristische organisatie.![]()
Jij loopt zo te bitchen op BLM, ik hoor je nooit over rechtse NRA gekkies die daadwerkelijk mensen vermoorden. Maar in jouw wereld is het vermoorden van zwarten wellicht minder erg dan het vernielen van een bushokje. Dat zou kunnen natuurlijk.quote:![]()
Dat figuur lijkt mij trouwens geen BLM-aanhanger. Temeer omdat hij volgens Geenstijl herhaaldelijk het n-woord liep te scanderen. Lijkt mij wat vreemd gedrag voor een blanke BLM-supporter.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Saillant detail. De eerste relschopper die werd doodgeschoten uit zelfverdediging door die 17 jarige was een veroordeelde pedofiel. Iemand die vaker aan de verkeerde kant van de wet heeft gestaan.
Dat soort figuren krijgen hier het voordeel van de twijfel, maar die 17 jarige "etter".... die moet hangen!
https://www.homefacts.com(...)eph-D-Rosenbaum.htmlOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ok.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij loopt zo te bitchen op BLM, ik hoor je nooit over rechtse NRA gekkies die daadwerkelijk mensen vermoorden. Maar in jouw wereld is het vermoorden van zwarten wellicht minder erg dan het vernielen van een bushokje. Dat zou kunnen natuurlijk.
Wat heeft de NBA hier overigens mee te maken?![]()
No true scotsman!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat figuur lijkt mij trouwens geen BLM-aanhanger. Temeer omdat hij volgens Geenstijl herhaaldelijk het n-woord liep te scanderen. Lijkt mij wat vreemd gedrag voor een blanke BLM-supporter.![]()
Dat 17 jarige joch vetrok naar een andere staat met een ar-15, een aanvalswapen. Op z'n arrestatie sheet staat al duidelijk dat zelfs de politie niet uit gaat van zelfverdediging.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:51 schreef Refragmental het volgende:
https://www.homefacts.com(...)eph-D-Rosenbaum.html
Wat jij nu doet is gewoon een excuus zoeken om z'n gedrag goed te praten.Aut viam inveniam, aut faciam
Gadverdamme, die goedpraters van die schietpartij.
Hoe verwrongen is je geest? Hij kwam om te intimideren met andere figuren. Dat liep uit de hand en is in paniek gaan schieten.![]()
Net zoals het Heather Meyers eigen schuld was, want overgewicht. Of zoiets.Aut viam inveniam, aut faciam
Nog los van het feit dat we helemaal niet weten wat er echt gebeurt is en los van het feit dat deze jongeman geen winkel of huis had in Kenosha en los van het feit dat hij al een moord begaan had verzin jij er een verhaal op los wat het voor jou goedpraat dat hij 2 mensen vermoord?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het boeit geen reet dat de meerderheid vreedzaam is wanneer je op de grond ligt en je hoofd wordt ingetrapt omdat je een mishandeling probeerde tegen te gaan, of je onderneming gaat in vlammen op omdat die toevallig op de weg lag waarlangs de relschoppers liepen.
Als de vreedzame meerderheid niks doet en het allemaal wel prima vindt dan escaleert de boel alleen maar meer en meer. Talloze voorbeelden van in de geschiedenis.
Dat zien de autoriteiten dan even anders getuige de aanklacht van "Intentional murder"![]()
Exact dit dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het is een vorm van politiek terrorisme.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat 17 jarige joch vetrok naar een andere staat met een ar-15, een aanvalswapen. Op z'n arrestatie sheet staat al duidelijk dat zelfs de politie niet uit gaat van zelfverdediging.
Wat jij nu doet is gewoon een excuus zoeken om z'n gedrag goed te praten.Stelletje extra'squote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:56 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Gadverdamme, die goedpraters van die schietpartij.
Hoe verwrongen is je geest? Hij kwam om te intimideren met andere figuren. Dat liep uit de hand en is in paniek gaan schieten.
Jullie lijken precies zijn motivatie te weten. Knap.
In een interview gaf ie duidelijk aan daar te zijn om lokale ondernemingen te beschermen, want goh, raad eens, overal waar die vreedzame protesten zijn vliegt de boel daadwerkelijk in de fik en vallen er tig slachtoffers. DAT zijn de feiten. Niet dat gespeculeer van jullie.
Maar jullie hadden ook al zo'n extreme mening over covington-kid, terwijl hij alleen maar stil stond. Tis nooit goed bij extreem-linkse gevaarlijke figuren.![]()
Ik stel slechts vragen, beste jongen. Er is nog veel onduidelijk, dus ik ben terughoudend met het trekken van conclusies.quote:
Jij lijkt daarentegen te suggereren dat wij een veroordeelde pedofiel het hand boven het hoofd houden, terwijl we een 17-jarige jongen aan de schandpaal nagelen. Op die conclusie valt nogal wat af te dingen. Allereerst lijkt het mij stug dat de schutter wist dat zijn slachtoffer een pedofiel was.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Maar hij is niet lokaal en hij begaat een misdrijf.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Stelletje extra's
In een interview gaf ie duidelijk aan daar te zijn om lokale ondernemingen te beschermen, want goh, raad eens, overal waar die vreedzame protesten zijn vliegt de boel daadwerkelijk in de fik en vallen er tig slachtoffers. DAT zijn de feiten. Niet dat gespeculeer van jullie.
Maar jullie hadden ook al zo'n extreme mening over covington-kid, terwijl hij alleen maar stil stond. Tis nooit goed bij extreem-linkse gevaarlijke figuren.
En wie is hier extreem-links? Is het extreem-links om te denken dat 2 mensen doodschieten op straat niet normaal is?![]()
Nogmaals, wat heb jij de laatste tijd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst lijkt het mij stug dat de schutter wist dat zijn slachtoffer een pedofiel was.
Niemand hier die dat beweerde![]()
![]()
Naar ik begrijp heeft die knul al meerdere weten overtreden. Op zijn leeftijd mag hij niet met zo'n wapen rondlopen en het is blijkbaar ook verboden om staatsgrenzen over te steken met een vuurwapen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Stelletje extra's
Maar jullie hadden ook al zo'n extreme mening over covington-kid, terwijl hij alleen maar stil stond. Tis nooit goed bij extreem-linkse gevaarlijke figuren.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat doe jij. Jij begint met "jullie verdedigen een pedofiel!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heb jij de laatste tijd?
Niemand hier die dat beweerde![]()
Denk nou eens even door, beste jongen. Jij komt hier triomfantelijk verkondigen dat het slachtoffer een veroordeelde pedofiel is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heb jij de laatste tijd?
Niemand hier die dat beweerde
Maar wat wil je daar nou precies mee zeggen? Is iemand neerschieten plots niet erg omdat achteraf blijkt dat diegene een twijfelachtig verleden heeft? En was dat dan wel erg geweest als het slachtoffer een brave borst was?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Met Orkaan Laura heeft Trump nog weer een kans om leiderschap te laten zien. Maar ook om weer het gebrek daaraan aan te tonen.![]()
Het is een feit dat hij dat heeft gezegd over zijn motivatie daar te zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Stelletje extra's
Maar jullie hadden ook al zo'n extreme mening over covington-kid, terwijl hij alleen maar stil stond. Tis nooit goed bij extreem-linkse gevaarlijke figuren.
Zou ik ook gezegd hebben als ik eigenlijk mensen wil intimideren.
Wat vind je van zijn extreemrechtse standpunten op zijn social media? Wat zegt jou dat over zijn toedracht daar te zijn?![]()
Compleet irrelevant. Staat los van de schietpartij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar hij is niet lokaal en hij begaat een misdrijf.Natuurlijk is dat niet normaal.quote:En wie is hier extreem-links? Is het extreem-links om te denken dat 2 mensen doodschieten op straat niet normaal is?
Wat wel normaal is, is je verdedigen tegen een lynchmob, en dat deed hij.
Hier het duidelijk verschil tussen de 2.
Je niet kunnen verdedigen betekend zwaargewond in een coma worden getrapt.
Je wel kunnen verdedigen betekend levend zonder al te veel letsel weg kunnen lopen.
https://i.4cdn.org/pol/1598511813942.webm![]()
Dan moet trump even die wetten aanpassen het kan toch niet dat wetten gelden voor wapenbezitters die het beste voor hebben tegen de antifa rellers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp heeft die knul al meerdere weten overtreden. Op zijn leeftijd mag hij niet met zo'n wapen rondlopen en het is blijkbaar ook verboden om staatsgrenzen over te steken met een vuurwapen.![]()
![]()
![]()
Wat boeit mij zijn social media?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij dat heeft gezegd over zijn motivatie daar te zijn.
Zou ik ook gezegd hebben als ik eigenlijk mensen wil intimideren.
Wat vind je van zijn extreemrechtse standpunten op zijn social media? Wat zegt jou dat over zijn toedracht daar te zijn?
Of ben jij echt van mening dat hij daar naar toe ging met de intentie om mensen te vermoorden?![]()
Als het jou niet boeit, waarom boeit het jou dat een van de slachtoffers een veroordeelde zedendelinquent is?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat boeit mij zijn social media?
Of ben jij echt van mening dat hij daar naar toe ging met de intentie om mensen te vermoorden?
Hypocriet is een favoriet woord van je. Pas het toe op jezelf in deze.![]()
Hij kwam zelf zwaar bewapend af op een groep mensen. Hij had daar niks te zoeken. Hij was niet aangesteld als deputy of bewaker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Staat los van de schietpartij.
[..]
Natuurlijk is dat niet normaal.
Je wel kunnen verdedigen betekend levend zonder al te veel letsel weg kunnen lopen.
https://i.4cdn.org/pol/1598511813942.webm
Kortom, geen verdediging van eigen bezit en ook geen zelfverdediging. Hij zocht het zelf op.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En de skateboarder was blijkbaar vaker veroordeeld voor mishandeling en domestic abuse.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk nou eens even door, beste jongen. Jij komt hier triomfantelijk verkondigen dat het slachtoffer een veroordeelde pedofiel is.Dat het volk wat achter die jongen aan zat waarschijnlijk niet de zuiverste figuren waren met de beste intenties.quote:Maar wat wil je daar nou precies mee zeggen? Is iemand neerschieten plots niet erg omdat achteraf blijkt dat diegene een twijfelachtig verleden heeft? En was dat dan wel erg geweest als het slachtoffer een brave borst was?
Hell, dat figuur waarvan de arm in puin is geschoten riep nog dat ie z'n clip wilde legen in die jongen.
En het dan gek vinden dat een kind zichzelf verdedigt tegen dat soort tuig!
Als ie geen wapen bij zich had lag ie nu waarschijnlijk in het ziekenhuis (naast de intussen tig andere slachtoffers) met hersenletsel of erger en moesten we het er hier vooral niet over hebben, want de meerderheid is vreedzaam!![]()
Heeft iemand deze docu gisteren gezien? Ik vond dat je er een goed beeld door kreeg waarom Trump juist in 2016 zo populair werd en hoe Bannon het politieke spel zo slim/kwaadaardig (al naar gelang je politieke voorkeur) gespeeld heeft.quote:
Waar hij volgens mij gefaald heeft, is dat hij de ongelijkheid tussen de 1% en de 99% wilde verminderen. Juist de 1% heeft enorm geprofiteerd van vier jaren Trump.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Bron?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij kwam zelf zwaar bewapend af op een groep mensen.![]()
Het is natuurlijk heel normaal om tussen een groep demonstranten die juist het tegenovergestelde als jou willen te gaan lopen provoceren. En dan gaan janken dat je in een lynchmob terecht komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Staat los van de schietpartij.
[..]
Natuurlijk is dat niet normaal.
Laat een antifa mannetje eens provoceren bij wat milities kijken wat er dan gebeurt.![]()
Het was zijn eigen geweer en hij woonde in een andere staat.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het misdrijf is het openlijk dragen van een vuurwapen wat dus totaal relevant is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:09 schreef Refragmental het volgende:
Compleet irrelevant. Staat los van de schietpartij.Hij had al iemand doodgeschoten voordat hij werd aangevallen. En nu is het intentional murder mede doordat hij die moorden begaat in de uitvoering van een misdrijf.quote:Natuurlijk is dat niet normaal.
https://i.4cdn.org/pol/1598511813942.webm
Zelfverdediging claimen als je ergens heen gaat met een vuurwapen wat op zich al illegaal was gaat niet lukken.![]()
Waar komt toch dat fabeltje vandaan dat ie daar rondliep om te provoceren?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel normaal om tussen een groep demonstranten die juist het tegenovergestelde als jou willen te gaan lopen provoceren. En dan gaan janken dat je in een lynchmob terecht komt.
Laat een antifa mannetje eens provoceren bij wat milities kijken wat er dan gebeurt.
Is dat de spin die er intussen aan is gegeven?![]()
Je bent nu allerlei suggestieve verbanden aan het leggen. Maar de achtergronden van de slachtoffers zijn op geen enkele wijze een rechtvaardiging voor de daad van die jongen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En de skateboarder was blijkbaar vaker veroordeeld voor mishandeling en domestic abuse.
[..]
Dat het volk wat achter die jongen aan zat waarschijnlijk niet de zuiverste figuren waren met de beste intenties.
Hell, dat figuur waarvan de arm in puin is geschoten riep nog dat ie z'n clip wilde legen in die jongen.
En het dan gek vinden dat een kind zichzelf verdedigt tegen dat soort tuig!
Als ie geen wapen bij zich had lag ie nu waarschijnlijk in het ziekenhuis (naast de intussen tig andere slachtoffers) met hersenletsel of erger en moesten we het er hier vooral niet over hebben, want de meerderheid is vreedzaam!
Let wel: er kan sprake zijn geweest van zelfverdediging, maar dat is nog niet duidelijk. Her en der lees ik ook dat de jongen pas werd belaagd nadat hij iemand had neergeschoten. En dat is dan weer niet zo gek, want in dat geval leidt zijn actie tot een reactie.
Maar ik wacht geduldig het onderzoek af.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Anyway, die gast was blijkbaar van plan mensen te mollen. Lijkt me dus gevalletje prik voor meneer.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Is het niet handiger om even af te wachten wat er precies uit het onderzoek komt ipv pagina's lang ruzie te maken over beweegredenen en achtergronden van dader(s)/slachtoffer(s)?In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Nee, niet liegen, hij werd aangevallen en heeft daarom die pedo moeten neerschieten uit zelfverdediging. Staat duidelijk op beeld dat hij al werd aangevallen nog voordat ie uberhaupt een schot had gelost.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het misdrijf is het openlijk dragen van een vuurwapen wat dus totaal relevant is.
[..]
Hij had al iemand doodgeschoten voordat hij werd aangevallen.
Daarna werd de lynchmob nog groter.Ga nou niet de jurist uithangenquote:En nu is het intentional murder mede doordat hij die moorden begaat in de uitvoering van een misdrijf.
Zelfverdediging claimen als je ergens heen gaat met een vuurwapen wat op zich al illegaal was gaat niet lukken.![]()
![]()
Aha kijk, nog iemand die de beelden vanuit meerdere hoeken niet heeft gezien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent nu allerlei suggestieve verbanden aan het leggen. Maar de achtergronden van de slachtoffers zijn op geen enkele wijze een rechtvaardiging voor de daad van die jongen.
Let wel: er kan sprake zijn geweest van zelfverdediging, maar dat is nog niet duidelijk. Her en der lees ik ook dat de jongen pas werd belaagd nadat hij iemand had neergeschoten. En dat is dan weer niet zo gek, want in dat geval leidt zijn actie tot een reactie.
Maar ik wacht geduldig het onderzoek af.![]()
Grapjasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef Ulx het volgende:
Anyway, die gast was blijkbaar van plan mensen te mollen. Lijkt me dus gevalletje prik voor meneer.![]()
![]()
Het meest trieste van deze hele tragedie is wel het gespin wat we nu zien om maar vooral het doodschieten van 2 mensen goed te praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent nu allerlei suggestieve verbanden aan het leggen. Maar de achtergronden van de slachtoffers zijn op geen enkele wijze een rechtvaardiging voor de daad van die jongen.
Maar ik wacht geduldig het onderzoek af.
Het is en blijft gewoon een tragedie,2 mensen dood, een ernstig gewond en een jongeman die een lange tijd de gevangenis ingaat omdat er een gerucht was verspreid wat nergens op gebaseerd was.![]()
Ik vind het idd ook goed geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:21 schreef Mike het volgende:
Is het niet handiger om even af te wachten wat er precies uit het onderzoek komt ipv pagina's lang ruzie te maken over beweegredenen en achtergronden van dader(s)/slachtoffer(s)?![]()
![]()
De NBA vrij weinig gok ik hoewel basketballers wel vrij vaak zwart zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ok.
Wat heeft de NBA hier overigens mee te maken?![]()
Mooi, dan kunnen we verder met normale dingen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook goed geweest.![]()
De Milwaukee Bucks komen uit Wisconsin dus die vonden zichzelf wel betrokken bij de situatie in Kenosha.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De NBA vrij weinig gok ik hoewel basketballers wel vrij vaak zwart zijn natuurlijk.![]()
Heel topsportend Amerika boycot nu wedstrijden uit protest.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik heb helemaal niks gezien (daarvoor boeit deze kwestie mij te weinig). Wel zie ik her en der tegenstrijdige lezingen voorbijkomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Aha kijk, nog iemand die de beelden vanuit meerdere hoeken niet heeft gezien.
Daarom wacht ik rustig af wat het onderzoek oplevert.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Laura heeft de kust van Texas en Louisiana geraakt met winden van 240 km/u, hoe groot de schade zal zijn is nog onbekend maar NOAA noemde gisteren de situatie al "Unsurvivable" voor de plaatsen die het hardst worden geraakt. Er worden golven verwacht van 7 meter hoog.
https://www.nytimes.com/2020/08/27/us/hurricane-laura-update.html
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 11:30:56 ]![]()
Gooien met keukenrollen e.d. ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:07 schreef Hexagon het volgende:
Met Orkaan Laura heeft Trump nog weer een kans om leiderschap te laten zien. Maar ook om weer het gebrek daaraan aan te tonen.![]()
-edit: deze opmerking kan niks goeds opleveren-
[ Bericht 39% gewijzigd door Mike op 27-08-2020 11:39:51 ]Aut viam inveniam, aut faciam
Behalve de NHL. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de spelers bijna allemaal wit zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:
Heel topsportend Amerika boycot nu wedstrijden uit protest.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |