We zien beelden waarin duidelijk wordt dat Memphis geen helder licht is? En verder niet zoveel zinnigs?quote:
'Jij bent een hater'quote:Op zondag 20 juni 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zien beelden waarin duidelijk wordt dat Memphis geen helder licht is? En verder niet zoveel zinnigs?
Dat verwacht je toch ook niet.
Nee hoor, ontzettend respect voor zijn voetballende prestaties.quote:
Andere moeder natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
Broertje is wel wat zwarter, van een andere vader?
Ja eens hoor, snap ook niet waarom je hier een docu over zou willen maken. Erg matig.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, ontzettend respect voor zijn voetballende prestaties.
Maar dat hij niet vooraan stond toen de hersens uitgedeeld werden is toch wel duidelijk en dat kan gewoon gebeuren.
Helaas.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:02 schreef Caland het volgende:
Mama is het wel gewend om verlaten te worden
Hij is nog tenenkrommender dan ik dacht. Wat een totaal idioot.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:11 schreef Mansjester het volgende:
Haha de ironie van die slavin in beeld terwijl Depay over slavernij praat.
Dat diepere beeld heb ik nog niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wel een mooie docu, geeft toch een wat dieperbeeld van 'm, zoals hij met vriendschappen om gaat...
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat diepere beeld heb ik nog niet kunnen ontdekken
Gewoon een flapdrol eerste klas.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.
Zijn relatie met zijn moeder vond ik dan weer wat lastiger te peilen, aan de ene kant meteen bellen als het mis is, maar ook dat hij er dan niet is als ze naar een paar maanden geen contact voor een gesloten deur in Dubai moet wachten....
Dat lijkt me gezien het toeval toch vrij normaal.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.
Viel me vooral op toen hij zijn moeder in Dubai na maanden weer zag hij vooral bezig was met cool tequote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn relatie met zijn moeder vond ik dan weer wat lastiger te peilen, aan de ene kant meteen bellen als het mis is, maar ook dat hij er dan niet is als ze na een paar maanden geen contact voor een gesloten deur in Dubai moet wachten....
Die had ik ook gemaaktquote:
Helaas had jij het strafschopgebied nooit bereikt na zijn sprint vanaf de middenlijn na het zelf opzetten van de counterquote:
Je zou er ook vier ik eigen doel hebben gewerkt in 90 minuten, dan heb je er nog niet zoveel aanquote:
Die hebben een partij spijt dat wil je niet weten. Hele EK 2 bal goed geraakt en dat was die penalty. Zulke ego's kunnen ze ook niet gebruiken bij die club.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Wat zullen ze zich bij Barcelona verheugen op de komst van Memphis
Ja want Wijnaldum, de Ligt, en de Jong kunnen er ook geen kut van.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Wat zullen ze zich bij Barcelona verheugen op de komst van Memphis
Bij Barca kun je een bal met een gerust hart aan een medespeler geven, dat is bij dit Nederlands elftal wel anders.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die hebben een partij spijt dat wil je niet weten. Hele EK 2 bal goed geraakt en dat was die penalty. Zulke ego's kunnen ze ook niet gebruiken bij die club.
Onzin, genoeg prima spelers die je juist aan de bal moet laten. Dat uitzakken de hele tijd was nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Barca kun je een bal met een gerust hart aan een medespeler geven, dat is bij dit Nederlands elftal wel anders.
Als Dumfries je meest dreigende speler is, kan ik me indenken dat Memphis voor eigen succes gaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Onzin, genoeg prima spelers die je juist aan de bal moet laten. Dat uitzakken de hele tijd was nergens voor nodig.
Die hebben tijdens de poulefase nog redelijke wedstrijden gespeeld. Memphis is echt alle 4 de wedstrijden door het ijs gezakt.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Dumfries je meest dreigende speler is, kan ik me indenken dat Memphis voor eigen succes gaat.
En prima spelers?
Memphis is ook een prima speler, hem afrekenen op dit EK is wel heel makkelijk. De Jong haalde z’n niveau ook niet, Wijnaldum en de Ligt idem dito.
Is dat memphis zijn schuld of frons de boer zijn schuld van dat sjokkenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Deze narcistische gek is er echt in gaan geloven dat hij de spielmacher en vedette is.
Onder Koeman liep hij nog te sleuren en werken. Nu sjokte hij alleen maar over het veld. En ging ballen ophalen bij de middencirkel.
Dit was niet zijn EK.quote:
bron?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 01:19 schreef chufi het volgende:
Oops ... mogelijk gaat het toch niet door als Barca de financien niet rond krijgt ...
Barcelona mag ivm de salarislast geen nieuwe spelers inschrijven voor de competitie.quote:
verdommequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona mag ivm de salarislast geen nieuwe spelers inschrijven voor de competitie.
Leuk feitje: Daar horen ook spelers bij die transfervrij zijn en nog geen nieuw contract aangeboden hebben gekregen. Ik weet niet of Barcelona zulke spelers in dienst had die nog een nieuw contract moeten tekenen, maar wel een leuke mocht er toevallig ้้n zo'n speler rondlopen.quote:
ik heb 500 miljoen vermoedens van wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk feitje: Daar horen ook spelers bij die transfervrij zijn en nog geen nieuw contract aangeboden hebben gekregen.Ik weet niet of Barcelona zulke spelers in dienst had die nog een nieuw contract moeten tekenen, maar wel een leuke mocht er toevallig ้้n zo'n speler rondlopen.
Die clup hep een groot probleem
nondeju! Memphis vangt dus sowieso 24 miljoen met zijn 2 jarig contract.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390700
Nee. Met stijl.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[ instagram ]
Draagt Memphis dit ironisch?
Een welverdiende vakantie na alle inzet op het EK.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[ instagram ]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Official presentation followed live by hunderds of thousands fans.
Keurig in pak.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Official presentation followed live by hunderds of thousands fans.
Hij kan een leuk duo vormen met galbak Hamilton. In z'n jurken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:47 schreef Marsenal het volgende:
[ instagram ]
Pingel gegund door Griezmannquote:
Ze hebben straks Messi helemaal niet meer nodig ,..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:29 schreef tja77 het volgende:
Goede actie bij de 0-3 ook weer, speelt prima.
Ik denk dat het voor Memphis juist fijn is dat er een paar bij hem in het team zitten, die nog net ff wat beter zijn dan dat hij is. Als hij zich kan schikken in die rol, kan hij best een succes worden daar. Hij moet z’n plek weten (en dat is nu een keer niet bovenaan in de pikorde).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben straks Messi helemaal niet meer nodig ,..
Denk ik ook wel idd.. Zou hem beter moeten kunnen maken en minder zelfzuchtig.. Momenteel wordt ie in Duitsland hard uitgeflotenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Memphis juist fijn is dat er een paar bij hem in het team zitten, die nog net ff wat beter zijn dan dat hij is. Als hij zich kan schikken in die rol, kan hij best een succes worden daar. Hij moet z’n plek weten (en dat is nu een keer niet bovenaan in de pikorde).
Je kunt Memph niet 60 wedstrijden laten spelen dus Messi mag komen opdraven in de Copa del Rey. Kijken of 'ie het dan ook kan en una frํa noche lluviosa en Gijon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben straks Messi helemaal niet meer nodig ,..
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is het zonde dat hij voor deze kutclub gaat voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |