Helaas.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:02 schreef Caland het volgende:
Mama is het wel gewend om verlaten te worden
Hij is nog tenenkrommender dan ik dacht. Wat een totaal idioot.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:11 schreef Mansjester het volgende:
Haha de ironie van die slavin in beeld terwijl Depay over slavernij praat.
Dat diepere beeld heb ik nog niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wel een mooie docu, geeft toch een wat dieperbeeld van 'm, zoals hij met vriendschappen om gaat...
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat diepere beeld heb ik nog niet kunnen ontdekken
Gewoon een flapdrol eerste klas.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.
Zijn relatie met zijn moeder vond ik dan weer wat lastiger te peilen, aan de ene kant meteen bellen als het mis is, maar ook dat hij er dan niet is als ze naar een paar maanden geen contact voor een gesloten deur in Dubai moet wachten....
Dat lijkt me gezien het toeval toch vrij normaal.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie zijn maat met dezelfde blessure tegelijkertijd laat opereren en helpen en hetzelfde traject doorloopt bijvoorbeeld.
Viel me vooral op toen hij zijn moeder in Dubai na maanden weer zag hij vooral bezig was met cool tequote:Op zondag 20 juni 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn relatie met zijn moeder vond ik dan weer wat lastiger te peilen, aan de ene kant meteen bellen als het mis is, maar ook dat hij er dan niet is als ze na een paar maanden geen contact voor een gesloten deur in Dubai moet wachten....
Die had ik ook gemaaktquote:
Helaas had jij het strafschopgebied nooit bereikt na zijn sprint vanaf de middenlijn na het zelf opzetten van de counterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |