Sjonge, van alle foto's die ze had kunnen kiezen, kiest ze deze? Dat snap ik niet. Het is een mooie jonge vrouw, en ik weet zeker dat ze genoeg foto's heeft waar ze beter op staat. Misschien had ze d'r lenzen niet in toen ze deze aanklikte.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:26 schreef Straadthont het volgende:
Binnenkijken bij Eloise.
https://www.instagram.com/p/CJRJYA8DnEZ/?utm_source=ig_embed
Vreemd, we zien het omgekeerd. Ik heb juist het idee dat klassieke schoonheid nogal uit de mode is, kijkend naar de huidige modebladen. De Nederlandse Elle wordt zelfs zowat in z'n geheel met edgy kopjes gevuld.quote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt tot op zekere hoogte wel, zeker een decennium geleden waren er veel edgy modellen. Nu is het gros toch wel "standaard mooi", met gelijkmatige trekken. De klassieke schoonheden zoals nu bijvoorbeeld Berit Heitmann. Echt uitzonderingen heb je wel, zie het bij haar echt niet.
Zijn net mensen zoquote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nouBlijkbaar heeft de koning haar op het ijs ter huwelijk gevraagd? Ruim 20 jaar later, dezelfde plek staat er bij de foto.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat wel vrij algemeen bekend was?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nouBlijkbaar heeft de koning haar op het ijs ter huwelijk gevraagd? Ruim 20 jaar later, dezelfde plek staat er bij de foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jeetje zou Máxima niet herkennen. ALs je me gezegd had dat het Ellemieke Verkopen was, zou ik het ook geloven.
Mondkapje erbij en niemand die het zietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef Isabeau het volgende:
ik dacht (bijna) hetzelfde, als ze in die outfit zo in de supermarkt zou rondlopen dan zou ik geen seconde denken dat het onze koningin is.
Wat leukquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Harry en Meghan verwachten een tweede kindje.
https://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-56065300
Zó mooi 😍quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Harry en Meghan verwachten eind dit jaar een tweede kindje
[ afbeelding ]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomerquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet helemaal zeker of deze foto van baby #2 is of van Archie. En wellicht stond er 'later dit jaar' ipv 'eind dit jaar'.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomer
Leuk nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomer
In het artikel staat dat niet bekend is wanneer ze is uitgerekend.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:51 schreef rubbereend het volgende:
deze vond ik wel mooi
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat hebben ze zelf in de hand, hè. Dat is wel heel wat anders dan wat ze wilden ontvluchten.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Er komt een interview met Meghan en Harry bij Oprah op 7 maart. Dat hele 'wij moeten het land uit want we willen privacy' is toch ook één grote wassen neus. Ze blijven de pers maar opzoeken.
Ja, eind november een opiniestuk in de NY Times en begin maar een interview bij Oprah is idd "ze blijven de pers maar opzoeken".quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Er komt een interview met Meghan en Harry bij Oprah op 7 maart. Dat hele 'wij moeten het land uit want we willen privacy' is toch ook één grote wassen neus. Ze blijven de pers maar opzoeken.
Bij Archie had ze in januari en februari ook al een enorme buik, alsof het nooit tot mei kon duren.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef vencodark het volgende:
Leuk voor ze.Ik wil zelfs wel een gokje van eind april/begin mei er tegenaan gooien. Goeie buik in ieder geval, al zegt dat niet alles natuurlijk.
Pers opzoeken en de pers die je achtervolgt en stalkt, is wel heel wat anders.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij Oprah? Wellicht stomme vraag, maar lopen die shows nog?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Goeie vraag. Ik wil weer eens een keer een weggeefshow kijkenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Smallish het volgende:
[..]
Bij Oprah? Wellicht stomme vraag, maar lopen die shows nog?![]()
En waar kijk je die?
En omdat ze niet volledig de anonimiteit kiezen, wijs jij nu ook weer met zo’n beschuldigend en oordelend vingertje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Als je rust wilt, trek je je terug. Je kunt niet nu een vinger geven omdat het jou goed uitkomt en lopen te janken als de pers straks weer een hand probeert te nemen. Ze weten dondersgoed hoe de pers werkt.
Er waren wel meer momenten dan het artikel en nu Oprah. De kranslegging met een professionele fotograaf bijvoorbeeld. Ik zie echt wel het verschil tussen zelf de pers opzoeken en achtervolgt worden, maar als je het een niet wilt kun je beter het andere ook niet doen.
Er ligt een hele wereld tussen "niet volledig de anonimiteit kiezen" en een interview met Oprah/contract met Netflix/Spotify.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En omdat ze niet volledig de anonimiteit kiezen, wijs jij nu ook weer met zo’n beschuldigend en oordelend vingertje.
Want als ze dat doen dan geeft dat de Britse tabloids het recht ze op te jagen en af te maken?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Er ligt een hele wereld tussen "niet volledig de anonimiteit kiezen" en een interview met Oprah/contract met Netflix/Spotify.
Wut? Rare conclusies trek jij.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als ze dat doen dan geeft dat de Britse tabloids het recht ze op te jagen en af te maken?
Eens, ben 10 april uitgerekend maar zij heeft meer kilo’s nu dan ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Archie had ze in januari en februari ook al een enorme buik, alsof het nooit tot mei kon duren.
Maar goed, bij sommige vrouwen is dat zo, die zijn 4 maanden "hoogzwanger".
Volgens mij heeft dat weinig met bekend of onbekend te maken en ook niet met wel of niet sporten of diëten, maar gewoon met hoe je zwanger bent.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ben 10 april uitgerekend maar zij heeft meer kilo’s nu dan ik.
Maar das ook vaak bij bekende vrouwen, die laten het dan helemaal los. Dus geen sport of diëten.
Ik zoek straks ff een artikel op, echt Amerikaans, alle remmen los want ik ben zwanger.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat weinig met bekend of onbekend te maken en ook niet met wel of niet sporten of diëten, maar gewoon met hoe je zwanger bent.
Ik zag er een week voor ik van mijn oudste uitgerekend was nog niet hoogzwanger uit, mijn schoondochter zag er met 6 maanden al hoogzwanger uit, en zij is lang en slank. Wij zijn geen van beiden beroemd
Het is een heel groot verschil met door de papparazzi en rioolpers het leven zuirgemaakt worden of op je eigen voorwaarden de publiciteit zoeken voor de dingen die je kwijt wilt, binnen je eigen grenzen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |