Sjonge, van alle foto's die ze had kunnen kiezen, kiest ze deze? Dat snap ik niet. Het is een mooie jonge vrouw, en ik weet zeker dat ze genoeg foto's heeft waar ze beter op staat. Misschien had ze d'r lenzen niet in toen ze deze aanklikte.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:26 schreef Straadthont het volgende:
Binnenkijken bij Eloise.
https://www.instagram.com/p/CJRJYA8DnEZ/?utm_source=ig_embed
Vreemd, we zien het omgekeerd. Ik heb juist het idee dat klassieke schoonheid nogal uit de mode is, kijkend naar de huidige modebladen. De Nederlandse Elle wordt zelfs zowat in z'n geheel met edgy kopjes gevuld.quote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt tot op zekere hoogte wel, zeker een decennium geleden waren er veel edgy modellen. Nu is het gros toch wel "standaard mooi", met gelijkmatige trekken. De klassieke schoonheden zoals nu bijvoorbeeld Berit Heitmann. Echt uitzonderingen heb je wel, zie het bij haar echt niet.
Zijn net mensen zoquote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nouBlijkbaar heeft de koning haar op het ijs ter huwelijk gevraagd? Ruim 20 jaar later, dezelfde plek staat er bij de foto.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat wel vrij algemeen bekend was?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nouBlijkbaar heeft de koning haar op het ijs ter huwelijk gevraagd? Ruim 20 jaar later, dezelfde plek staat er bij de foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jeetje zou Máxima niet herkennen. ALs je me gezegd had dat het Ellemieke Verkopen was, zou ik het ook geloven.
Mondkapje erbij en niemand die het zietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef Isabeau het volgende:
ik dacht (bijna) hetzelfde, als ze in die outfit zo in de supermarkt zou rondlopen dan zou ik geen seconde denken dat het onze koningin is.
Wat leukquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Harry en Meghan verwachten een tweede kindje.
https://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-56065300
Zó mooi 😍quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Harry en Meghan verwachten eind dit jaar een tweede kindje
[ afbeelding ]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomerquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet helemaal zeker of deze foto van baby #2 is of van Archie. En wellicht stond er 'later dit jaar' ipv 'eind dit jaar'.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomer
Leuk nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leuk! Maar gezien de foto denk ik eerder deze zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |