Ben je deze week al een keer niet moe geweest?quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Zo maar eens richting bedje, denk ik.
Ja stom hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:39 schreef Prisha het volgende:
Hoi! Wat een gedoe om op Fok te komen. Blijft steeds hangen
Nee dat kan niet want je ligt in bed.quote:
Ja elke keer weer afwachten of de pagina nu wel of niet gaat laden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:39 schreef Prisha het volgende:
Nee, dat is morgen weer. Dinsdagavond vrijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
BegrijpelijkHeb je weer gezwommen of is dat niet op dinsdag?
Ja ik heb zo'n spiegel waardoor ik achterom kan kijken vanuit bedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want je ligt in bed.
jaquote:
Ik zal even zwaaienquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n spiegel waardoor ik achterom kan kijken vanuit bed
Gelukkig zijn we er weerquote:
Ja het blijft spannend steeds...dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja elke keer weer afwachten of de pagina nu wel of niet gaat laden.
Je had ook wel gewoon met je hand mogen zwaaien hoor, dit zag er een beetje gek uit, wat moeten de buren wel niet denkenquote:
Met een jas zwaaien doen mensen toch wel vakerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Je had ook wel gewoon met je hand mogen zwaaien hoor, dit zag er een beetje gek uit, wat moeten de buren wel niet denken
Ik zet al m'n geld in op welquote:
Maar voor hoelang?quote:
Ja maar die daar dan meestal wel kleren ónder, als ze die jas uitdoenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een jas zwaaien doen mensen toch wel vaker
Fok is ruq laatste dagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:39 schreef Prisha het volgende:
Nee dat was je buurman, ik heb nog steeds kleding aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar die daar dan meestal wel kleren ónder, als ze die jas uitdoen
dit jaquote:
Ik hoop toch in elk geval tot mijn bedtijd.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat was je buurman, ik heb nog steeds kleding aan.
Ahhhquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop toch in elk geval tot mijn bedtijd.
Mijn leven blijkt toch wel saaai zonder jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |