abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195000356
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Je haalt goddomme zelf GeneralRadek erbij idioot :D

man man... hangt je gezicht soms een beetje scheef, dat duidt op een bloeding in een bij jou onvermoed orgaan
Nee jij begon met de vraag of ik nog een boeiend leven heb. Heb je soms geheugenverlies
West-Melanesia
pi_195000364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:13 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Waar gaat dit over... Ik zou wat van die drug die je neemt laten staan, want dit komt niet goed.
Jij gaf mij die drugs
West-Melanesia
pi_195000391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nee jij begon met de vraag of ik nog een boeiend leven heb. Heb je soms geheugenverlies
:') is goed knul... nou ik zal je verder met rust laten, dan kan je je weer ongestoord druk maken over een kinderfeestje

succesjes he
pi_195000399
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

:') is goed knul... nou ik zal je verder met rust laten, dan kan je je weer ongestoord druk maken over een kinderfeestje

succesjes he
Nee je bent in de war. De pro pieten dude.
West-Melanesia
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 12:19:10 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195000425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:13 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, een andere trein
zonder Mollukkers want als ik jouw visie doortrek zijn dat allemaal stuk voor stuk treinkapers :)

doe ik niet maar het maakt je wel een beetje hypocriet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195000763
quote:
‘Clarice Gargard werd bijna twee jaar geleden ernstig uitgescholden en bedreigd, nadat zij een livestream uitzond over de Sinterklaasintocht en Zwarte Piet. Onder de stream verschenen duizenden negatieve reacties. Het varieerde van beledigingen, groepsbeledigingen, het aanzetten tot discriminatie en het oproepen tot geweld. Dit ging soms heel ver, sommige reaguurders spraken over een nekschot, mensen neermaaien met een mitrailleur of het plaatsen van een bom. Gargard heeft aangifte gedaan en uiteindelijk heeft het Openbaar Ministerie besloten om 25 mensen te vervolgen voor belediging en/of bedreiging.’
https://dekanttekening.nl(...)maar-er-zijn-grenzen
pi_195002402
quote:
Niks aan het handje, gewoon sorry zeggen - zie Akwasi topic.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:00:28 #159
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195002507
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:46 schreef AchJa het volgende:
Bij gebrek aan een Maluku warchild of Nederlands Indie topic gaat onze huis Ambonees @:Oceanier maar in het ZP topic los... :')
Aha een Molukker, nu snap ik het.
pi_195002805
quote:
83s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

zonder Mollukkers want als ik jouw visie doortrek zijn dat allemaal stuk voor stuk treinkapers :)

doe ik niet maar het maakt je wel een beetje hypocriet
Nee dat is mijn visie niet. Wel de visie van die jongens op de foto.
West-Melanesia
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 14:44:49 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195003269
sure :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195003276
West-Melanesia
pi_195003277
slechts een paar uur verder en meerdere artikelen zijn over anti-pieten zijn op nieuwsites verschenen.

het gaat dan met name over het uiten van bedreigingen, oproepen tot geweld. dat is strafbaar maar vervolging blijft uit. toen dat nieuws kwam barstte de bom. al die mafketels dreigen nu met van alles en nog wat.

het geeft niets. Zwarte piet is vandaag trending.
een trend is een ontwikkeling van een bepaalde richting op langere termijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door spectrumanalyser op 11-09-2020 14:55:09 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195003447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld
Voor mensen die een vergelijking maken met de verbale agressie van Akwasi.
Gargard heeft honderden malen meer verbale agressie ontvangen dan Akwasi deed

quote:
‘Waar gaat de rechtszaak precies over?
Clarice Gargard werd bijna twee jaar geleden ernstig uitgescholden en bedreigd, nadat zij een livestream uitzond over de Sinterklaasintocht en Zwarte Piet. Onder de stream verschenen duizenden negatieve reacties. Het varieerde van beledigingen, groepsbeledigingen, het aanzetten tot discriminatie en het oproepen tot geweld. Dit ging soms heel ver, sommige reaguurders spraken over een nekschot, mensen neermaaien met een mitrailleur of het plaatsen van een bom. Gargard heeft aangifte gedaan en uiteindelijk heeft het Openbaar Ministerie besloten om 25 mensen te vervolgen voor belediging en/of bedreiging.

https://dekanttekening.nl(...)aar-er-zijn-grenzen/

OM gaat slechts 25 mensen vervolgen.. als men nog eens goed selecteert kan men misschien 100 zogenaamde pietfans toevoegen voor kansrijke vervolging. Maar dat is veel te veel werk, kost tijd, geld .

Is zo'n orgie van verbale cyberagressie ook cancelcultuur te noemen ?
pi_195004641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
slechts een paar uur verder en meerdere artikelen zijn over anti-pieten zijn op nieuwsites verschenen.

het gaat dan met name over het uiten van bedreigingen, oproepen tot geweld. dat is strafbaar maar vervolging blijft uit. toen dat nieuws kwam barstte de bom. al die mafketels dreigen nu met van alles en nog wat.

het geeft niets. Zwarte piet is vandaag trending.
een trend is een ontwikkeling van een bepaalde richting op langere termijn.
Schandalig dat er geen vervolging komt. Ook slechte jurisprudentie voor die andere zaak, tegen de (vermeend) racistische pro-pieten. Een soort van sorry zeggen is kennelijk genoeg om vervolging te ontlopen...

Schade aan de rechtsstaat!
pi_195004771
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:59 schreef Zwarte_Piet het volgende:

[..]

Schandalig dat er geen vervolging komt. Ook slechte jurisprudentie voor die andere zaak, tegen de (vermeend) racistische pro-pieten. Een soort van sorry zeggen is kennelijk genoeg om vervolging te ontlopen...

Schade aan de rechtsstaat!
Mee eens.
Het oproepen tot geweld is iets wat normaal gesproken bestraft zou worden. er hoeft maar een enkele idioot te zijn die zich geroepen voelt.
En inderdaad, nu er geen vervolging volgt grijpen anderen de kans aan om ook belachelijke bedreigingen te doen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195004994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

OM gaat slechts 25 mensen vervolgen.. als men nog eens goed selecteert kan men misschien 100 zogenaamde pietfans toevoegen voor kansrijke vervolging. Maar dat is veel te veel werk, kost tijd, geld .

Yep en dat is agressie richting een bestaand persoon. En dat allemaal vanwege een niet bestaand persoon dat niet eens verdwijnt maar een metamorfose krijgt :')
West-Melanesia
  vrijdag 11 september 2020 @ 16:43:00 #168
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195005499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Yep en dat is agressie richting een bestaand persoon. En dat allemaal vanwege een niet bestaand persoon dat niet eens verdwijnt maar een metamorfose krijgt :')
Dat is zo'n beetje de basis van de rivaliteit tussen jodendom, christendom en islam.
pi_195006673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 16:43 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Dat is zo'n beetje de basis van de rivaliteit tussen jodendom, christendom en islam.
Oh jee, dan staat ons nog wat te wachten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195006722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij allemaal aan het brabbelen bent, maar zwarte pieten bestaan, ik zie ze elk jaar rondlopen. Iedereen ziet ze rondlopen.
pi_195007104
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 september 2020 17:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij allemaal aan het brabbelen bent, maar zwarte pieten bestaan, ik zie ze elk jaar rondlopen. Iedereen ziet ze rondlopen.
Nietes... allemaal fake.
  vrijdag 11 september 2020 @ 19:21:17 #172
3542 Gia
User under construction
pi_195008123
quote:
Maar een Akwasi komt er mee weg. Hebben die mensen de mogelijkheid gehad om 'sorry Clarice' te zeggen?
  vrijdag 11 september 2020 @ 19:23:52 #173
3542 Gia
User under construction
pi_195008154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Maar die 25 personen gaan ook de optie krijgen om gewoon 'sorry' te zeggen? Toch?
  vrijdag 11 september 2020 @ 19:25:38 #174
3542 Gia
User under construction
pi_195008187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nietes... allemaal fake.
So, what's the buzz, als ze er niet echt zijn?
pi_195008228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 19:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar een Akwasi komt er mee weg. Hebben die mensen de mogelijkheid gehad om 'sorry Clarice' te zeggen?
Het OM heeft duizenden zaken per jaar waar men moet kiezen wel of niet een vervolging in te stellen.
Het feit dat men dat niet doet geeft al aan dat ze denken dat ze deze vervolging kunnen verliezen.
wbt Clarice Gargard heeft men dezelfde afweging gemaakt ... voor honderden. Die hoeven niet eens sorry te zeggen
Ze werd door een horde wolven belaagd werd. Beledigd tot in het racistische,
bedreigend door agressieve taal of duidelijk en met opzet bedreigd met lijfelijk geweld.
Dat was een orgie van haat en de meeste wolven worden niet aangepakt.

En wie heeft "sorry" gezegd tegen Clarice? Duizenden niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')