Als het niet corrupt is, wat bedoel je dan met gekleurd?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het OM is gekleurd. Dat zijn mijn woorden.
Ik had niet verwacht dat ik dat zou denken, maar na de grote show met de Blokkeerfriezen, de duidelijke politieke zaak tegen Wilders en een Akwasi die na meerdere bedreigingen met een sorry vrijuit gaat kan ik helaas niet anders denken.
Ja ik zoek ook maar naar wat de redenen zouden kunnen zijn. Of vind jij dat het OM corrupt is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wauw. Een autochtone Europese Zwarte schmink traditie zou iets uitlokken die totaal niets met uitlokking te maken heeft maar alleen zodanig gedefinieerd wordt omdat iemand dat "VIND". Jeej, man, als Zwarte Piet racisme IS doe dan aangifte? Nee, dat gebeurt niet omdat Zwarte Piet geen racisme IS. Geen enkele rechter zal jezelf zwart schminken strafbaar stellen. Rest de publieke opinie. Do your thing.
Blijkt wel dat de intelligentie van de mensheid aardig aan het degenereren is.
Dat ze niet geheel onafhankelijk zijn, maar hun persoonlijke mening mee laten wegen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als het niet corrupt is, wat bedoel je dan met gekleurd?
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook maar naar wat de redenen zouden kunnen zijn. Of vind jij dat het OM corrupt is?
Dat zou toch niet mogenquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat ze niet geheel onafhankelijk zijn, maar hun persoonlijke mening mee laten wegen.
Ja als de zaken daadwerkijk wettelijk gezien gelijke monikken zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Omdat Akwasi een hele zielige jongen is, een slaaf uit het zuiden. Die hebben het al zo moeilijk. Die kunnen we niet te hard aanpakken anders gaat ie gekke dingen doen. En het OM dat publiekelijk een bekende neger bestraft, dat kan niet. Racisten zullen het zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oke als je het allemaal beter weet dan het OM. Waarom komt Akwasi er volgens jou mee weg en Clarice-bedreigers niet.
Aha, volgens jou is het OM corrupt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 07:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Omdat Akwasi een hele zielige jongen is, een slaaf uit het zuiden. Die hebben het al zo moeilijk. Die kunnen we niet te hard aanpakken anders gaat ie gekke dingen doen. En het OM dat publiekelijk een bekende neger bestraft, dat kan niet. Racisten zullen het zijn!
Daarom wordt Akwasi niet bestraft.
Heeft allemaal met deugen van het OM te maken en vermeend racisme.
lolquote:
Mod Piet?quote:
Zeker, anders was Akwasi hier niet mee weggekomen. Het heeft in ieder geval zeker met zijn kleurtje en de situatie anno nu te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:01 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Aha, volgens jou is het OM corrupt.
De Nederlandse rechtsstaat is dus een groot complot, het OM is een racistisch instituut dat kleurlingen prefereert boven blanken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zeker, anders was Akwasi hier niet mee weggekomen. Het heeft in ieder geval zeker met zijn kleurtje en de situatie anno nu te maken.
Kap nou eens met telkens anderen woorden in hun mond te leggen. Ze kunnen prima voor zichzelf praten en hebben jou daar echt niet voor nodig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De Nederlandse rechtsstaat is dus een groot complot, het OM is een racistisch instituut dat kleurlingen prefereert boven blanken.
quote:Veertigduizend euro voor nieuwe Piet
Nadat het Eindhovens college van B&W éénzijdig de beslissing had genomen dat Zwarte Piet in Eindhoven niet meer welkom was had het college gedreigd om anders de subsidie voor de jaarlijkse intocht van ca. 20.000 euro in te houden. Dus stond het intochtcomité, die al decennialang de intocht tot een succes had gemaakt, voor de onmogelijke taak om daar een mouw aan te passen.
De gemeente beloofde het intochtcomité daarin bij te staan met een social designer, een communicatieadviseur en een make-up artiest. Afgezien dat het resultaat, in de ogen van veel inwoners van onze stad en ook vanuit heel Nederland bedroevend is heeft dit gedram van een zeer kleine minderheid, ons als belastingbetalers weer veertigduizend euro gekost. (40.000,00)
Inmiddel weten wij allemaal dat deze cultuurdrammers ook hier niet tevreden mee zijn. Ondertussen gaat de Gouden Koets door het gedram het museum in. De vraag rijst dan van welke Staatsman in dit land durft nu eens te roepen. Genoeg is Genoeg?
Maar wellicht is het Eindhovens college bereidt om dit van hun eigen salaris terug te betalen. Dat gaan we binnenkort toch eens aan hen vragen.
https://www.lijstpimfortu(...)aar/1235-40-000-euro
quote:Op zaterdag 12 september 2020 07:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Omdat Akwasi een hele zielige jongen is, een slaaf uit het zuiden. Die hebben het al zo moeilijk. Die kunnen we niet te hard aanpakken anders gaat ie gekke dingen doen. En het OM dat publiekelijk een bekende neger bestraft, dat kan niet. Racisten zullen het zijn!
Daarom wordt Akwasi niet bestraft.
Heeft allemaal met deugen van het OM te maken en vermeend racisme.
Walgelijke blauwe/zilvere Pieten in Eindhoven.quote:
Ze kunnen idd prima voor zichzelf praten en hebben jou daar zeker niet voor nodig. Dan terug naar jou, of voel je je een beetje in het nauw gedreven?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kap nou eens met telkens anderen woorden in hun mond te leggen. Ze kunnen prima voor zichzelf praten en hebben jou daar echt niet voor nodig.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:41 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De Nederlandse rechtsstaat is dus een groot complot, het OM is een racistisch instituut dat kleurlingen prefereert boven blanken.
Corrupt is als ze zich laten betalen of op een andere manier gecompenseerd krijgen om een bepaalde beslissing te nemen. Ik zeg dat ze hun eigen mening/voorkeur laten meewegen in hun beslissing.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ze kunnen idd prima voor zichzelf praten en hebben jou daar zeker niet voor nodig. Dan terug naar jou, of voel je je een beetje in het nauw gedreven?
Volgens jou is het OM niet geheel onafhankelijk, gekleurd en laten ze hun persoonlijke mening meewegen. Ik noem dat een misdrijf of corruptie, feitelijk gezien de juiste formulering. Maar aangezien dat volgens jou op de een of andere manier “woorden in de mond leggen is”....hoe noem jij, dit niet geheel onafhankelijk, gekleurd en persoonlijk meewegende besluitvorming van het OM dan?
Laten we van je sarcasme uitgaan. Je vind het corrupt maar je wilt het niet corrupt noemen...quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |