Klassiekertje.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze schreef ook de teksten voor deze nummers
Later ook nog altijd.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:24 schreef riazop het volgende:
Liselore Gerritsen in de jaren 60
Mooie vrouw toen.
Ik zat er ook aan te denken om het plaatsen maar:quote:Op woensdag 2 december 2020 15:37 schreef lubje25 het volgende:
R.I.P. Frank Kramer
Van de band Full house
73 jaar oud geworden.
Vooral bekend als oud-voetballer, oud-presentator en oud-commentator.
quote:Al tijdens zijn voetbalcarrière flirtte Kramer met de showbizz: hij liet zich door toenmalig dj Ron Brandsteder strikken voor de gelegenheidsband Full House, die in 1976 met 'Standing on the inside' een dikke hit afleverde. Kramer zong overigens zelf niet mee op de single, bekende hij. Bij optredens beperkte hij zich tot playbacken en houterige danspasjes.
In het 'post hier overleden dansers'-topic dan maar.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om het plaatsen maar:
[..]
die titel icm covidquote:Op woensdag 9 december 2020 09:50 schreef fripper het volgende:
Harold Budd is overleden , helaas nog een covid slachtoffer
Die had wel een dodenbonus voor een terugkeer in de Top2000 verdiendquote:Op woensdag 9 december 2020 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OK, dit is niet pas, maar we hebben het gemist eerder dit jaar.
Alex Harvey (73) is ons op 4 april ontvallen.
Nee, de schotse Alex Harvey van zijn senstationele band is al 38 jaar dood, de Amerikaanse dit jaar pas.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:49 schreef fripper het volgende:
Dat is een andere Alex Harvey volgens mij . Deze is al 38 jaar dood ...
Nee hoor, weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
(als je wilt dat ik dit bewijsmateriaal vernietig, hoor ik het wel)
79 lijkt mij de enige juiste te zijn. Dat zie ik op meerdere plekken terug (waaronder de Engelse Wikipedia inclusief bron en IMDB)quote:Op woensdag 9 december 2020 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de ene bron meldt dat hij 73 is geworden en de andere zegt weer 79![]()
![]()
![]()
In het verleden stond op de EN wiki ook 1947, blijkbaar is dit later veranderd/verbeterd.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
79 lijkt mij de enige juiste te zijn. Dat zie ik op meerdere plekken terug (waaronder de Engelse Wikipedia inclusief bron en IMDB)
Ik denk dat er bij de Nederlandse Wikipedia een fout gemaakt is met het jaartal van zijn geboorte.
Triest en nog jong ook. Ik ken hem eigenlijk alleen van Cynic (waar ik al jaren niet meer naar geluisterd heb)quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef OProg het volgende:
Bassist Sean Malone van onder andere Cynic is op slechts 50 jarige leeftijd overleden. Na eerder dit jaar hun drummer Sean Reinert.
https://www.blabbermouth.(...)n-malone-dead-at-50/
Ik kende hem vooral van twee Gordian Knot-albums.
Triest zeg, was Sean Reinert ook niet dit jaar overleden?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef OProg het volgende:
Bassist Sean Malone van onder andere Cynic is op slechts 50 jarige leeftijd overleden. Na eerder dit jaar hun drummer Sean Reinert.
https://www.blabbermouth.(...)n-malone-dead-at-50/
Ik kende hem vooral van twee Gordian Knot-albums.
Ja da's de tweede van Cynic dit jaar, na Sein Reinert.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Triest zeg, was Sean Reinert ook niet dit jaar overleden?
Die eerste tweede platen van Cynic heb ik vroeger kapot gedraaid, geniaal werk en zijn fretloze bas werk is heerlijk
Dus je ziet het somber in? Cynic.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:56 schreef Modus het volgende:
Ze waren al niet zo heel actief meer maar nieuwe muziek hoeven we nu helemaal niet meer te verwachten lijkt me.
Dat is al de tweede van het duo, gelukkig leeft Per Gessle nog.quote:Op maandag 21 december 2020 09:24 schreef fripper het volgende:
Pelle Alsing, de drummer van het Zweedse duo Roxette, is op 60-jarige leeftijd overleden.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-roxette-overleden
Dit is toch wel haar bekendste nummer in Nederlandquote:Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef riazop het volgende:
RIKA ZARAÏ
Frankrijk en Israel
82 jaar
Haar laatste optreden (Praag)
Vlak deze niet uit:quote:Op woensdag 23 december 2020 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is toch wel haar bekendste nummer in Nederland
De man met de meest wisselende kledingkast van allemaal...quote:
Ja, hier schrok ik wel van. Een van mijn favoriete rappers/producers... Luister zijn albums met regelmaat.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.complex.com/music/2020/12/mf-doom-dead-49MF DOOM is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |