SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal topquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yay eindelijk iemand die het niet over seks en masturbatie heeft!
Hey, hey, alles goed?
Jaaaa!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
Chat hier lekker slow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga morgen een middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze met sleepnetten die dingen vangen en zo. Geen idee of het leuk is maar dat weet ik vast na afloopquote:vrijdag 21 augustus 2020 18:00 schreef stokj het volgende:[/b]
[..]
En heb je leuke plannen voor het weekend met 1,5 meter?
quote:
Ik moet ineens aan een potje zwerkbal denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:03 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe strak het gazonnetje is. Daar kunnen we lekker BBQ'en.
Klinkt interessant! Veel plezier alvast en houdt je goed vast. Het kan soms wild zijn op de zee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga morgen een middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze met sleepnetten die dingen vangen en zo. Geen idee of het leuk is maar dat weet ik vast na afloop
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een potje zwerkbal denken
Thanks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Veel plezier alvast en houdt je goed vast. Het kan soms wild zijn op de zee.
Heb je weleens deadliest catch gekeken?
Nieuwe moeten kopen, en nu allerlei andere dingen aan de hand, dure grapjes deze maand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
helemaal topHoe is t met je laptop? Al gerepareerd?
Ben jij helemaal besodemieterd. Dat is veel te klein voor ons allen, we moeten minimaal 1.5 meter afstand houden. Dat gaat hem echt niet worden op die kleine postzegel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:03 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe strak het gazonnetje is. Daar kunnen we lekker BBQ'en.
owj dat is minderquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nieuwe moeten kopen, en nu allerlei andere dingen aan de hand, dure grapjes deze maand.![]()
Moet nu elke cent doormidden bijten. Helaas...
Ik zou ook weleens zoiets willen meemaken. Kijken hoe het is. Wat ik ervan weet is dat je er grof geld mee kan verdienen met het vangen van dat soort vis.quote:
Geen probleem Fernweh, dan pakken we de achtertuin er ook bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd. Dat is veel te klein voor ons allen, we moeten minimaal 1.5 meter afstand houden. Dat gaat hem echt niet worden op die kleine postzegel.
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja had ik me maar bescheten.
150 euro is me sowieso afgetroggeld.
Best gevaarlijk werk, dat krabbenvangen. Het kan behoorlijk spoken daar op zee in the Bering Seaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou ook weleens zoiets willen meemaken. Kijken hoe het is. Wat ik ervan weet is dat je er grof geld mee kan verdienen met het vangen van dat soort vis.
Moest wat laten wegsnijden bij de dokter, gaat ze het opsturen naar de patholoog.quote:
Ja precies ha ha, maar wel hoog tijd voor een juichtopicborrel hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:05 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar lijkt het inderdaad wel een beetje op. Alleen de palen missen nog
Ja en je moet zorgen dat je niet zelf door de zee wordt opgegetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best gevaarlijk werk, dat krabbenvangen. Het kan behoorlijk spoken daar op zee in the Bering Sea
Nou hopelijk valt het wel mee en is het niks. Maar bepaalde zorg is wel duur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moest wat laten wegsnijden bij de dokter, gaat ze het opsturen naar de patholoog.
Maar het is er al uitgesneden toch? Dus waarom nog opsturen? Nu kost me dat veel geld, en als het kwaadaardig was, is het toch al weg...
Ja om even onder de microscoop te kijken, 150 euro.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou hopelijk valt het wel mee en is het niks. Maar bepaalde zorg is wel duur tegenwoordig.
Vooruit dan maar:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies ha ha, maar wel hoog tijd voor een juichtopicborrel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan ze het niet op kweek zetten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja om even onder de microscoop te kijken, 150 euro.
Volgens mij kon je voor dat bedrag twee keer komen etc...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het is duur verdomme.
Ja...je zag wel heftige dingen gebeuren daarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en je moet zorgen dat je niet zelf door de zee wordt opgegeten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooruit dan maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja om even onder de microscoop te kijken, 150 euro.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij kon je voor dat bedrag twee keer komen etc...
Hopelijk valt het mee Fernweh.
Twee keer komen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij kon je voor dat bedrag twee keer komen etc...
Hopelijk valt het mee Fernweh.
Maar zover ga jij morgen gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja...je zag wel heftige dingen gebeuren daar
ha nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar zover ga jij morgen gelukkig niet
Ik zat tijdens de studie in de klas met een oversexte Indier. In plaats van aantekeningen te maken tijdens de hoorcolleges zat hij naar seksadvertenties te kijken. Ik zat een keer naast hem en toen liet ie me zien waar hij mee bezig was: een hele excel bestand bijhouden van gegevens van de adverteerder met alle specialiteiten. Zodat hij een makkelijke selectie kon maken. En bij veel van die advertenties stond 2x komen voor ¤150,-. Sommigen hadden dat je maar 1x mocht komen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee.
Neem mijn camera mee. Ik doe een beetje hobby fotograferen. Even kijken of ik wat mooie plaatjes kan schieten.
Als je ooit een naaktmodel zoekt voor naakt fotografie, schiet me een dm!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee.
Neem mijn camera mee. Ik doe een beetje hobby fotograferen. Even kijken of ik wat mooie plaatjes kan schieten.
Ja maar daar kan ik niet van etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Kop op Fernweh, laat je niet kisten. En je hebt ons altijd nog!
Mensen fotograferen lukt me niet zo goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ooit een naaktmodel zoekt voor naakt fotografie, schiet me een dm!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ooit een naaktmodel zoekt voor naakt fotografie, schiet me een dm!
[..]
Ja maar daar kan ik niet van eten
jaja..met een beetje geluk pleurt die camera de zee inquote:
Vlees!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, waar gaat jouw voorkeur naar uit: vegatarisch/veganistisch of VLEES
oefenen baart kunst!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen fotograferen lukt me niet zo goed
Nah. Ik hou meer van natuurfoto's. Of vreemde creepy verlaten gebouwen. Die doe ik meestal in zwart wit.quote:
Kan alsnogquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:39 schreef stokj het volgende:
@:amee ik ben dom geweest. Ik had gisteren al die ijsjes gehaald. In plaats daarvan kon ik, zeker met dit weer, juist schaafijs maken...
[ afbeelding ]
En je hoofd?quote:
Moet 200 euro dokken om wat plekjes weg te laten snijdenquote:
Ik doe het voor 2 tientjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moet 200 euro dokken om wat plekjes weg te laten snijdenValt buiten verzekering.
Ja nou met zo'n lasapparaat brandt je het misschien weg voor altijd haha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe het voor 2 tientjes![]()
Nee klote man. Sowieso in je laten snijden altijd vervelend
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja nou met zo'n lasapparaat brandt je het misschien weg voor altijd haha.
Ja het snijden zelf boeit me geen fuck, het betalen wel.
Hoofdhuid is wel niet elastisch en zo, dus hoop dat ze het beetje goed doen.
Ja tandarts is ruk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:46 schreef engine het volgende:
[..]ouch pijnlijk
Ja snap ik wel. Heb ik altijd bij de tandarts. Afzetters!foto's dit dat.
Juichen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja tandarts is ruk.Was laatst een paar jaar niet geweest 'zo lang geleden.'
Geen gaatjes![]()
Yihaaaaaquote:
Dat ziet er best een beetje sneu uitquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat ziet er best een beetje sneu uit
ohhhh het gaat nog helemaal los danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is alleen het los schudden nog maarbeetje opwarmen
Ja zeker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhhh het gaat nog helemaal los dan
Ik ga vanavond niet los denk ik...morgen maar weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Het is nog vroeg. En jij?
Wilde plannen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet los denk ik...morgen maar weer
Ah ja daar over dat soort dingen moet je nu na gaan denken he. Wat kan en niet kan. Moet je mondkapje meenemen dan? Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wilde plannen?![]()
Ik ook niet echt eigenlijkMorgen vriendendag. Normaal een weekend maarja kan even niet. Weet niet wat ze georganiseerd hebben maar het kan allemaal op veilige afstand blijkbaar
Kan je wel mooi onderwaterfoto's schietenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaja..met een beetje geluk pleurt die camera de zee in
Ik ga zelden naar de tandarts. Enkel als ik denk dat het allemaal wel ietwat witter kan, dan pas ga ik. Kunnem ze even schoonpoetsen en flossen. Meestal 1x per (twee) jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja tandarts is ruk.Was laatst een paar jaar niet geweest 'zo lang geleden.'
Geen gaatjes![]()
dan moet ik erachteraanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je wel mooi onderwaterfoto's schieten
Ik ga eerst die Lipton en Coolbest ijsjes snel eten en dan ga ik kijken voor die schaafijs. Iemand van het forum hier (dacht jij of iemand anders) had me ooit een tip gegeven voor het makkelijk maken van schaafijs maar ben het vergeten.quote:
kaasschaaf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga eerst die Lipton en Coolbest ijsjes snel eten en dan ga ik kijken voor die schaafijs. Iemand van het forum hier (dacht jij of iemand anders) had me ooit een tip gegeven voor het makkelijk maken van schaafijs maar ben het vergeten.
Die zoeken altijd naar een reden om bij te verdienenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:46 schreef engine het volgende:
[..]ouch pijnlijk
Ja snap ik wel. Heb ik altijd bij de tandarts. Afzetters!foto's dit dat.
Moet niet maar las wel dat sommige wel een mondkapje meenemen ja. Dankjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja daar over dat soort dingen moet je nu na gaan denken he. Wat kan en niet kan. Moet je mondkapje meenemen dan? Veel plezier alvast!
Ik ga morgen richting Zeeland afreizen. Mag een middagje mee op een mosselschip. Meekijken hoe ze dat doen met sleepnetten en zo.
Ben paar jaar geleden al een keer overgestapt. Prima tandarts maar wat een irritante kerel. Nu ben ik bij een andere maar is eigenlijk net zo ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zoeken altijd naar een reden om bij te verdienen
Ik ga nu slapen maar ik denk dat ik hem kort ga wieken. Hoop alleen dat het mij lukt.quote:
Ja proeverij inderdaad! Euh...ook van zeewieren proeven blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Moet niet maar las wel dat sommige wel een mondkapje meenemen ja. Dankje![]()
Hoe kom je daarbij dan?Leuk idee wel. Ga je ze ook eten daarna?
Ben volgende week ook een paar dagen in Zeeland
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen maar ik denk dat ik hem kort ga wieken. Hoop alleen dat het mij lukt.
Zeker oude mannen als tandarts?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ben paar jaar geleden al een keer overgestapt. Prima tandarts maar wat een irritante kerel. Nu ben ik bij een andere maar is eigenlijk net zo erg
weltrusten, slaap fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen maar ik denk dat ik hem kort ga wieken. Hoop alleen dat het mij lukt.
Welterusten en het lukt je zeker. Doe het vooral rustig aan als je gaat beginnen. Als je het haastig doet dan kan het niet zo in vorm blijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zeewier brrrquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja proeverij inderdaad! Euh...ook van zeewieren proeven blijkbaar.
Ik zag het staan op een meet site, je kon je ervoor inschrijven. Alles op 1.5m uiteraard. Leek me wel interessant.
Ben nog helemaal bont en blauw van vorige week dus een iets rustigere activiteit leek me wel een sterk plan
ah jaa waardeloos is datquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:47 schreef stokj het volgende:
@:engine ooit gehad dat ik voor controle bij de tandarts kwam. Mijn vaste tandarts was die dag ziek. Ik mocht bij haar vervanger, één of andere stagiair die bevoegd was om zelfstandig te mogen werken.
Ze keek misschien voor 5 seconden in mijn mond en zei dat er 4 gaatjes waren die ik z.s.m. moest laten vullen en dat het met mijn verzekering en eigen risico wel goed zat en het dus kon laten doen.
Ik zei dat ik een second opinion wou. Toen werd madame boos (blijkbaar had ik op haar stagiairetenen getrapt).
De week daarop bij mijn vaste tandarts. Die zei dat er niets aan de hand was en dat ik goed moest blijven poetsen en dat het wel weg zou trekken.
Bij m'n vorige wel. Vriend van m'n pa ook nog...wat een eikelquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
ah jaa waardeloos is dat![]()
4 gaatjes ook
[..]
Bij m'n vorige wel. Vriend van m'n pa ook nog...wat een eikel
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:57 schreef stokj het volgende:
Ik zag dat er op internet een filmpje rondgaat van een vrouw in een scootmobiel die bij de Tweede Kamer te keer gaat tegen de politie. Op een gegeven moment is er een agent die haar uit de scootmobiel trekt en haar een klap met de wapenstok geeft. Ze staat op, gaat verhaal halen, krijgt weer een tik en uiteindelijk wordt ze tegen de grond gewerkt ofzo.
Demonstreren is een grondrecht maar je moet weten wanneer je moet stoppen en je voor je eigen veiligheid uit de voeten moet maken.
Tja, als ik dat filmpje zo zie weet ik niet wat er precies vooraf gaat. Maar mij lijkt het me dat je niet daar wilt zijn waar er gerommel is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Iemand die een scootmobiel nodig heeft om vooruit te komen hoef je toch niet te slaan?
Ook afgelopen week een 23 jarige jongen doodgeschoten door politie. Treurig verhaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
Best wel akelig om te zien, op een ander filmpje gaan ouderen ook te keer en krijgen ze klappen van burgerpolitie.
Maarja...
Ja, er zal vast wel een bepaalde reden voor dat handelen zijn geweest waarvan zij van mening waren dat het nodig was. Het is wel veel van dit soort dingen in weinig tijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ook afgelopen week een 23 jarige jongen doodgeschoten door politie. Treurig verhaal.
Dat had ik gelezen in de krant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
Maar goed, laten we over leuke dingen praten.
In Frankrijk is er een 'seksdorpje' waar iedereen het met iedereen doet (nudistendorp). En natuurlijk heeft Covid-19 daar toegeslagen. Maar het geswing en al gaat gewoon door
Ja gekkenhuis laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, er zal vast wel een bepaalde reden voor dat handelen zijn geweest waarvan zij van mening waren dat het nodig was. Het is wel veel van dit soort dingen in weinig tijd.
Dat heb ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
Maar goed, laten we over leuke dingen praten.
In Frankrijk is er een 'seksdorpje' waar iedereen het met iedereen doet (nudistendorp). En natuurlijk heeft Covid-19 daar toegeslagen. Maar het geswing en al gaat gewoon door
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen in de krant.
Heeft iemand ervaring met een nudistenstrand of iets soortgelijks? Zo ja, hoe bevalt het?
Lijkt mij best geinig om naakt rond te slingeren met de zon zo schijnend
Ook geen ervaring. Maar wil best eens uit mijn comfortzone stappen en zoiets eens proberen. Gewoon ook om het gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geen ervaring. Het lijkt me dan ook zwaar ongemakkelijk. Maar ieder z'n dingGewoon keer proberen toch.
Er zijn er genoegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ook geen ervaring. Maar wil best eens uit mijn comfortzone stappen en zoiets eens proberen. Gewoon ook om het gedaan te hebben.
Ik ga erover nadenken. Wellicht volgend zomerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg![]()
Wie niet waagt wie niet wint, wie niet...
Probeer het eerst in je tuinquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ook geen ervaring. Maar wil best eens uit mijn comfortzone stappen en zoiets eens proberen. Gewoon ook om het gedaan te hebben.
Iemand vertelde me ooit dat dat is zodat je vanuit elke positie goed kan zien hoe je in die positie zit en 'extra' kan genieten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gekkenhuis laatste tijd.
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja![]()
Als je die beschrijvingen van die clubs ook leest...alle wanden van spiegels
Denk dat de doorsnee nudistenstrand hier uitgaat van lekker naakt rondlopen en al niet perse op seks gericht is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen in de krant.
Heeft iemand ervaring met een nudistenstrand of iets soortgelijks? Zo ja, hoe bevalt het?
Lijkt mij best geinig om naakt rond te slingeren met de zon zo schijnend
Oefen om naar een club te gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Zo vrij en blij uit je tuin stappen is dan misschien weer niet zo'n sterk planquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:32 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Mijn tuin is mijn comfortzone hoor
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemand vertelde me ooit dat dat is zodat je vanuit elke positie goed kan zien hoe je in die positie zit en 'extra' kan genieten.
De kameel nodigde een keer een collega uit bij haar thuis om samen te dineren. Hij dacht 'oh wat aardig'. Dus aan het eind van de avond wilt hij weggaan en zegt zij 'krijg ik geen afscheidskus'? Nou, gaf hij toen een kusje. En toen kwam er meer. Gingen ze naar de kamer. Had ze haar hele kamer met rood licht versierd want dat maakt mannen geil![]()
![]()
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga eerst die Lipton en Coolbest ijsjes snel eten en dan ga ik kijken voor die schaafijs. Iemand van het forum hier (dacht jij of iemand anders) had me ooit een tip gegeven voor het makkelijk maken van schaafijs maar ben het vergeten.
Dat wordt altijd gewaardeerdquote:
Allemaal halloquote:
Goedemorgenquote:
Nee dat niet echt. Het waait wel stevig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Is het ook een beetje regenachtig bij jullie?
Dit zou zomaar eens een Netflixdag kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet echt. Het waait wel stevig.
Gezellig, lekker donderenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier zon en wind, maar er is wel een regenbui onderweg met onweer volgens mij
Ja vind het altijd wel fijn, zolang niet te heftig aan toe gaatquote:
Vroeger,quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja vind het altijd wel fijn, zolang niet te heftig aan toe gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., woonde ik bij een sportvereniging dat een gravel veld had. Elke keer wanneer het goed hard ging waaien zag je al dat stof van de gravel door de straat vliegenWas wel een mooi beeld om te zien.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Vroeger,En dan werd alles ook weer lekker viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., woonde ik bij een sportvereniging dat een gravel veld had. Elke keer wanneer het goed hard ging waaien zag je al dat stof van de gravel door de straat vliegenWas wel een mooi beeld om te zien.
Overal stof etc hahaha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja op de auto's zag je dan een hele dikke stoflaagquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan werd alles ook weer lekker vies
Overal stof etc hahaha
Heb je ook als er zand uit de sahara hier heen waaitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja op de auto's zag je dan een hele dikke stoflaag
Wel bewolkt, maar ook nog zonnig.....lekker fris briesje door het huis nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Is het ook een beetje regenachtig bij jullie?
Je zal maar een zandkorrel zijn die van de droogte van de Sahara helemaal naar Nederland komt om op iemands auto te liggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je ook als er zand uit de sahara hier heen waait
Lekker dat briesje, heb je het huis ook schoongemaakt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel bewolkt, maar ook nog zonnig.....lekker fris briesje door het huis nu
Leuk reisje welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Je zal maar een zandkorrel zijn die van de droogte van de Sahara helemaal naar Nederland komt om op iemands auto te liggen
Wel mijn bed verschoond, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker dat briesje, heb je het huis ook schoongemaakt?
HAHA dan eindig je als zandkorrel op de bodem van de zeequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk reisje welTot dat je weg gesopt wordt hahaha
Of er regen komt
Nou vooruit dan maar. Maar beter ook hoor. Je wilt geen pietjes, bedwantsen en zilvervisjes in je bed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel mijn bed verschoond, telt dat ook?
Pietjes?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Maar beter ook hoor. Je wilt geen pietjes, bedwantsen en zilvervisjes in je bed.
Als ik ooit in het buitenland was dan was het eerste wat ik checkte de badkamer, het toilet en het bed op ongedierte (en in sommige landen ook op kakkerlakken).quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit geen pietjes,bedwantsen en zilvervisjes in mijn bed gehad gelukkig
Oh dat zou ik ook doen ja, zeker in van die hostel of sommige hotelsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik ooit in het buitenland was dan was het eerste wat ik checkte de badkamer, het toilet en het bed op ongedierte (en in sommige landen ook op kakkerlakken).
Zou je in hostels ook de lakens checken? Kon me herinneren dat er ooit zo een serie op SBS6 was dat ontdekte dat in hostels en sommige hotels de lakens niet werden verschoond bij een nieuwe hotelgast. Dan zag je met ultraviolette lamp de pagga vlekken nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen ja, zeker in van die hostel of sommige hotels
Kakkerlakken brrr
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, haha heb je nu je hele slaapkamer gechecked op beestjes
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je in hostels ook de lakens checken? Kon me herinneren dat er ooit zo een serie op SBS6 was dat ontdekte dat in hostels en sommige hotels de lakens niet werden verschoond bij een nieuwe hotelgast. Dan zag je met ultraviolette lamp de pagga vlekken nog
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geen ervaring. Het lijkt me dan ook zwaar ongemakkelijk. Maar ieder z'n dingGewoon keer proberen toch.
Is een vrije tamme bedoeling, ben eens naakt op zo'n strand geweest. Lagen vooral ouwe mannen die wat keken en oude taarten. Een lekkere chick deed yoga naakt, dat was het. Maar het naaktzwemmen was eigenlijk waarom ik ging, en dat was wel chill.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
En een oude taart met lucht kan ook best lekker smaken denk je dan maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Is een vrije tamme bedoeling, ben eens naakt op zo'n strand geweest. Lagen vooral ouwe mannen die wat keken en oude taarten. Een lekkere chick deed yoga naakt, dat was het. Maar het naaktzwemmen was eigenlijk waarom ik ging, en dat was wel chill.
Inderdaad, je voelt je dan gewoon vies daar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Hé bah dat is wel ranzig zeg
Ligt eraan. Als ze zo oud zijn dat je ze zou verzorgen in een verpleeghuis....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
En een oude taart met lucht kan ook best lekker smaken denk je dan maar.
Dan denk ik dat er wel een verpleger is die de 'needs' van zo een vrouw wil bevredigenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ze zo oud zijn dat je ze zou verzorgen in een verpleeghuis....
Pardon?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus hoe rolt alles daar? Heb je weleens een broek zonder onderbroek aangedaan naar het werk?
Een keer met sporten gehad. Het regen zo hard dat zelfs mijn onderbroek nat werd. Ik had geen extra onderbroek mee dus had ik mijn broek maar aangedaan. Gelukkig had ik geen slurf die wakker was.quote:
Ha haquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer met sporten gehad. Het regen zo hard dat zelfs mijn onderbroek nat werd. Ik had geen extra onderbroek mee dus had ik mijn broek maar aangedaan. Gelukkig had ik geen slurf die wakker was.
Geen idee?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:23 schreef stokj het volgende:
Ja achja. Dus waar gaan we over chatten?
oh kutquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
@:prisha heb jij hier iets mee te maken
https://www.ad.nl/binnenl(...)o-mosselen~a1d23fae/
Juichenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Joehoe @:engine was een paar dagen in Cuijk maar hier ben ik weer
Oeh wat leuk!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn we allemaal duifjes.
Tortels en duifjes dan hčquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn we allemaal duifjes.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tortels en duifjes dan hč
Tortels zijn gewoon een soort duif. Vind ik ook wel de tofste soort. Houtduiven zijn ook wel grappig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tortels en duifjes dan hč
wereldreis gehad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cinda![]()
Ik ben blij dat ik weer thuis ben
Nee, mijn moeder woont sinds 3 weken in Cuijk en ik heb me er prima vermaaktquote:
Oh maar toch wel een eind aan jou vandaan.....is ze er al een beetje gewend?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder woont sinds 3 weken in Cuijk en ik heb me er prima vermaakt
Mijn moeder is Brabantse ,die voelt zich als een vis in het water daarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar toch wel een eind aan jou vandaan.....is ze er al een beetje gewend?
Ah mooi!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder is Brabantse ,die voelt zich als een vis in het water daar
Rasechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook een Brabantse toch?
Ik heb iets met Brabandersquote:
Maar Brabanders zijn dan ook altijd gastvrijquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met Brabanders![]()
Ik voel me er echt thuis, terwijl ik gewoon een Deventerse ben
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Brabanders zijn dan ook altijd gastvrij
en bourgondisch.....altijd wel iets lekkers bij de koffiequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervan
Ik voel me er thuis , het is heerlijk om er weer vaker te komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en bourgondisch.....altijd wel iets lekkers bij de koffie
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me er thuis , het is heerlijk om er weer vaker te komen
Limburg is een treetje hoger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervan
fixedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Limburg is een treetje hoger lager
Maar wij hebben Bossche bollen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry maar jullie hebben geen vlaai. Laat het maar aan ons over.
Vlaaien komen in heel veel variaties. Boschebollen niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wij hebben Bossche bollen!
Ik woon niet in zo'n heel mooi gebied. Maar ik heb wel lekker veel ruimte en ach ik kan lekker mijn dialect praten. Mijn Nederlands is belabberd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Limburg is ook prachtig!!
Hmmz damn.....moet ik je nu gelijk gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vlaaien komen in heel veel variaties. Boschebollen niet.
Uiteraard. Elke week dezelfde bosche bol gaat vervelen. Vlaaien kan je afwisselen. Ik kan echter maar een paar aantal vlaaien maken zelf. Ben daar niet goed in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmz damn.....moet ik je nu gelijk geven
Nou vooruit dan......nu zin in rijstevlaaiquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke week dezelfde bosche bol gaat vervelen. Vlaaien kan je afwisselen. Ik kan echter maar een paar aantal vlaaien maken zelf. Ben daar niet goed in.
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou vooruit dan......nu zin in rijstevlaai
Met van die chocoladesnippers erover heenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.
Vaak vind ik de versie zonder slagroom lekkerder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met van die chocoladesnippers erover heen
Ik zei chocolade......geen slagroomquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vaak vind ik de versie zonder slagroom lekkerder.Maar met slagroom is ook niet verkeerd.
Chocolade zonder slagroom heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zei chocolade......geen slagroom
Oehh hou op schei uit!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wij hebben Bossche bollen!
Chocolade kan ook op die rijst blijven plakkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Chocolade zonder slagroom heb ik nog nooit gezien.
Heiligschennis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Chocolade kan ook op die rijst blijven plakken
Vrienden van mijn moeder wonen vlakbij Mestreechquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik woon niet in zo'n heel mooi gebied. Maar ik heb wel lekker veel ruimte en ach ik kan lekker mijn dialect praten. Mijn Nederlands is belabberd.
Oeioei zo lekker!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.
Ah tof. Mestreech die lui die alles langtrekken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrienden van mijn moeder wonen vlakbij Mestreech![]()
Ben ook veel in Limburg geweest trouwens
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah tof. Mestreech die lui die alles langtrekken.
Zo breed dat het zou opvallen dat het bungelt tegen je broek (als een bobbel)?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:58 schreef Fernweh het volgende:
Zonder onderbroek is wel chill maar mijn kruis is te breed.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:20 schreef Fernweh het volgende:
Gecockblocked door corona. Zou een weekend logeren bij een meid waar ik soort van iets mee had uit Offenbach Duitsland. Nu heeft ze een vriend.Verdomme steekt wel had in het begin misschien toch gewoon moeten gaan. Maja de herinneringen hou je.
Hou je ook van aardbeien met choco?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zei chocolade......geen slagroom
Hey stokjquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo breed dat het zou opvallen dat het bungelt tegen je broek (als een bobbel)?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Joehoe @:engine was een paar dagen in Cuijk maar hier ben ik weer
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo breed dat het zou opvallen dat het bungelt tegen je broek (als een bobbel)?
Oh nee ik hoef geen bedpartner het ging me meer ook om de ambiance en zo. Samen met haar in een grote stad die eenzaamheid van de nacht en samen op een balkon staan. Dat soort dingen. Samen in een soort van romantiek maar tegelijkertijd heel klein en alleen met die stad in het zicht. Zoiets?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]Ik weet niet of je Badoo gebruikt. Schijnt te helpen. De tandeloze heks heeft elke dag een nieuwe bedpartner via Badoo.
Ik ben kapot!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Puzzie miauw miauw
Alles goed? Ben je niet moe van je avonturen in Cuijck?
Altijdquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je ook van aardbeien met choco?
Dat kan denk ik ook. Volgens de heks kan je bepaalde categorieën selecteren van wat jij zoekt en wat anderen zoeken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nee ik hoef geen bedpartner het ging me meer ook om de ambiance en zo. Samen met haar in een grote stad die eenzaamheid van de nacht en samen op een balkon staan. Dat soort dingen. Samen in een soort van romantiek maar tegelijkertijd heel klein en alleen met die stad in het zicht. Zoiets?
Ja maar ik denk niet dat je kan zoeken op melancholische Duitse stad samen op balkonnetje. Helaas Stokj, Ik ben zwaar op de hand en soms een beetje romantisch maar vooral melancholisch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan denk ik ook. Volgens de heks kan je bepaalde categorieën selecteren van wat jij zoekt en wat anderen zoeken.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben kapot!!![]()
Maar het was erg leuk om mijn moeder te zien in haar prachtige nieuwe stulpje![]()
Dus dit is haar!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En afgelopen woensdag(net voordat ik wegging) stond ineens Zwerf Snoes voor de deur ...mauwend voor eten![]()
[ afbeelding ]
Ze ziet er goed uit
Engie!!!quote:
Er zit een kilometerlimiet ofzo erop. Kijk er gewoon beetje naar. De heks sprak namelijk met iemand die in Londen woont. Hij komt voor haar hier naar toe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat je kan zoeken op melancholische Duitse stad samen op balkonnetje. Helaas Stokj, Ik ben zwaar op de hand en soms een beetje romantisch maar vooral melancholisch.
Toen ik haar zag meteen foto's gemaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]ze vond het heel fijn daar!
[..]
Dus dit is haar!Ze ziet er goed uit inderdaad!
Niks mis met een bobbel in de broek zolang ie er in pastquote:
Iets zegt me dat je teveel in de dossiers zit en iets te naďef bent. Of die andere die jou dit allemaal vertellen zijn naďef. Stokj, ga er eens op uit laat het paleis en werk eens vallen en ga erop uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zit een kilometerlimiet ofzo erop. Kijk er gewoon beetje naar. De heks sprak namelijk met iemand die in Londen woont. Hij komt voor haar hier naar toe.
Niet de hoop opgeven. Wensen bespreekbaar maken etc. Je komt er wel uit!
Haha ja dat zeker. Als ik ben afgevallen koop ik me de strakste speedo die ik kan vinden. Dan denkt iedereen maar dat ik er sokken in heb gestopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met een bobbel in de broek zolang ie er in past![]()
Haar vachtje ziet er mooi uit (of jouw camera is heel scherpquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik haar zag meteen foto's gemaakt![]()
Een speedo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja dat zeker. Als ik ben afgevallen koop ik me de strakste speedo die ik kan vinden. Dan denkt iedereen maar dat ik er sokken in heb gestopt.
Ik zit helaas inderdaad te veel in mijn dossiersquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je teveel in de dossiers zit en iets te naďef bent. Of die andere die jou dit allemaal vertellen zijn naďef. Stokj, ga er eens op uit laat het paleis en werk eens vallen en ga erop uit.
Ja zo'n strakke. Misschien ook nog een fout kleurtje of printje. Maar moet eerst wat afvallen en trainen. Beetje spier in plaats van het kweken.quote:
Mijn mobiel is mega oudquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Haar vachtje ziet er mooi uit (of jouw camera is heel scherp)
Teveel in de dossiers zitten is niet goed man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zit helaas inderdaad te veel in mijn dossiersmaar het is niet anders.
De heks spreek ik wel regelmatig. De afgelopen week toevallig niet maar daarvoor had ze het over daten in haar situatie en vertelde ze wat ik daarboven vertelde over Badoo. Als ik sommige screenshots lees dan zijn er denk ik voor elk potje wel een dekseltje in wat men zoekt.
Er op uitgaan zou fijn zijn, lekker weg de anonimiteit opzoeken. Want soms is het wel storend als je tijdens het boodschappen doen wordt herkend
Je ziet er haske lekker uit maar dat terzijdequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zo'n strakke. Misschien ook nog een fout kleurtje of printje. Maar moet eerst wat afvallen en trainen. Beetje spier in plaats van het kweken.
Jammerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je ziet er haske lekker uit maar dat terzijde![]()
Die speedo ....kweenie , ik hou er niet zo van![]()
Doe mij maar een lekkere vent in een korte broek![]()
(sorry geen verstand van zwembroek soorten voor mannen
Haha, ik ben ook heel zuinig op mijn telefoon. In die 15 jaar heb ik er 4 tot nu toe gehad. En pas een nieuwe gehaald als de andere helemaal op was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn mobiel is mega oudBen als de dood dat hij er binnenkort een keer mee ophoudt en ik weer een nieuwe moet aanschaffen en weer maandelijks een hoop geld kwijt ben aan abo kosten.
Maar voor nu kan ik mooi nog ff wat pics van Poes maken
Ik ben veel te streng voor mijzelf (altijd al geweest denk ik).quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Teveel in de dossiers zitten is niet goed man.
Kan je zoiets niet opbouwen met een aantal mensen om je heen of kennis maken met hun? Scout zequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En zeker kan je altijd wel wat vinden maar soms is het ook de nostalgie etc. Dat kan alleen iemand waar je eerder eens mee was geven. Het limiet van de liefde is immers altijd dat je een medeplichtige nodig hebt en soms wil je nog eens zo'n ex uit de bajes breken.
ff googelen wat een borat ding isquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammerik trek wel zo'n borat ding aan.
Niet eens een vent zonder broekquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je ziet er haske lekker uit maar dat terzijde![]()
Die speedo ....kweenie , ik hou er niet zo van![]()
Doe mij maar een lekkere vent in een korte broek![]()
(sorry geen verstand van zwembroek soorten voor mannen
Ik heb de mijne nu meer dan 5 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook heel zuinig op mijn telefoon. In die 15 jaar heb ik er 4 tot nu toe gehad. En pas een nieuwe gehaald als de andere helemaal op was.
Mooie foto's van Poes voor het album
Ik herken dat. Ik had dat met mijn Blackberry. 1 appje of ping en hij moest al aan de lader.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu meer dan 5 jaarHij loopt wel snel leeg, dus continu in de lader als ik iets doe
![]()
Ik weet dat er een moment gaat komen dat ik een nieuwe aan moet schaffen , Hopelijk kan ik em nog een jaartje gebruiken
Heeft het nadenken over het leven ooit wat opgeleverd? Ik denk dat nadenken geen nut heeft. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben veel te streng voor mijzelf (altijd al geweest denk ik).
[..]
Kan je zoiets niet opbouwen met een aantal mensen om je heen of kennis maken met hun? Scout ze![]()
Als ik geen zin had om hier te fietsen of te wandelen pakte ik soms de dienstauto en ging dan een ritje maken. Of naar het strand en daar wandelen wanneer het niet druk was. Nadenken over mijn leven. Bepaalde zaken accepteren. Energie krijgen om dan weer terug naar de dossiers te gaan...
Het nadenken helpt wel om bepaalde gedachten te ordenen en te verwerken. Maar veel ook niet. Zal ook met de levensfase te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heeft het nadenken over het leven ooit wat opgeleverd? Ik denk dat nadenken geen nut heeft. Gewoon doen.
Terwijl jij met je hoofd in de dossiers zit, schildert de schilder meer dan enkel de huizen in de straat. Hij heeft de huisvrouwen als bonus ook maar een laagje grondverf.
Okay is natuurlijk niet zo. Maar met denken kom je nergens is mijn filosofie. Filosofie is dan ook weer gezwets om het leven te ontwijken.
Hoe kijk jij ertegen aan? Het leven en het nadenken etc?
Hmm ja zolang je maar leeft misschien is denken enkel het onderhoudt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Het nadenken helpt wel om bepaalde gedachten te ordenen en te verwerken. Maar veel ook niet. Zal ook met de levensfase te maken hebben.
Nadenken heb je nodig in het leven om te overleven. Nadenken helpt maar niet altijd op alle fronten. Soms moet je iets gewoon doen omdat je dat wilt.
Zo erg is het nog niet , heb een samsung Galaxy(S6) Als deze doodgaat moet ik weer gaan zoeken naar iets wat (redelijk) voordelig is en waar ik foto's mee kan maken .quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herken dat. Ik had dat met mijn Blackberry. 1 appje of ping en hij moest al aan de lader.Laatstaan als ik mijn mail ging opvragen. En soms had ik maar 3 minuten spreektijd met iemand als ik ging bellen en dan was de batterij leeg.
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Was echt toevallig dat we erover spraken gisteren en dat ik dit vandaag zo las.
Hoe was het?
Aaahquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engie!!!![]()
![]()
Het was heerlijk!!!![]()
Hoest met jou? lekker genieten van het weekend?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ja weekend was echt leukgisteren motorcross gedaan met vrienden
En veel teveel gezopen daarnamaarja was wel gezellig
Hehe ja!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je zelf op zo'n motor zitten scheuren?![]()
![]()
Cool!!!
Hahaquote:
Ja best welquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Dus je hebt je ff helemaal uit kunnen leven ?
Jazeker , maar ik ben ook wel blij dat ik weer thuis benquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel
Jij ook leuk gehad in Cuijk?
Zeker, je kan ook niet nadenken en van de tering naar de nering gaan. In alles denk je denk ik wel na. Zelfs de kleine dingen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm ja zolang je maar leeft misschien is denken enkel het onderhoudt.
De telefoon die je nu hebt is niet slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet , heb een samsung Galaxy(S6) Als deze doodgaat moet ik weer gaan zoeken naar iets wat (redelijk) voordelig is en waar ik foto's mee kan maken .
Leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
JaIt wasn't me
![]()
Was hartstikke tof. Hoewel...Deadliest Catch was het niet...ietsjes kalmer wel![]()
Echt precies nadat enorme plensbuien voorbij waren voeren we uit. Heerlijk!
Oost west thuis bestquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker , maar ik ben ook wel blij dat ik weer thuis ben
De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:51 schreef engine het volgende:
Heey stokjwat ga jij nog doen vandaag?
Ik had vanalles gepland voor vandaag maar eigenlijk nergens meer zin inquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.
Ik ga straks denk ik het huis schoonmaken en daarna zie ik het wel. Wil een boek lezen maar ook gaan gamen en gaan fietsen/wandelen...maar ik wil het vooral rustig aan doen vandaag.
Wat ga jij doen?
Typisch deze zondagquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vanalles gepland voor vandaag maar eigenlijk nergens meer zin in
Blijf lekker thuis vandaag. Beetje Animal crossing spelen. Vanavond champions league finale kijken
Ja gaat momenteel beetje matig. Wel weer miljonairquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Typisch deze zondag
Hoe gaat het met je boerderij? Ben je al miljonair?
De CL-finale. Helemaal vergeten. Misschien dat ik het ook ga kijken.
Is zondag, hoor!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.
Ik ga straks denk ik het huis schoonmaken en daarna zie ik het wel. Wil een boek lezen maar ook gaan gamen en gaan fietsen/wandelen...maar ik wil het vooral rustig aan doen vandaag.
Wat ga jij doen?
Die puinhoop is het meestal als je een zelfstandige bentquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaat momenteel beetje matig. Wel weer miljonair
Maar ben alles aan het omgooien. Grote puinhoop
Jammer dat het pas om 9 uur is. Zoveel boeit het me ook weer niet. Bayern gaat toch wel winnen.
Heel slim!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
De telefoon die je nu hebt is niet slecht.
In de avonduren als ik ga slapen doe ik de telefoon uit. Soms tot grote ergernis van mensen die mij willen bereiken bij een calamiteit. Maar ik heb in de loop der jaren geleerd dat er altijd andere escalatiekanalen zijn. Zo train ik mijn managementassistentes hierop(crisisbeheersing
)
Ja dat idd!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oost west thuis best
Altijd fijn om weer thuis te zijn
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
Ben morgen terug, ik heb me slecht gedragen en geef mezelf een ban voor 1 dag. Het forum wil mij niet bannen, maar als ik me gedraag als een tokkie dan moet ik ook maar de straf ondergaan.
tot morgen 13:37
Alohaquote:
Noooo zo lang kan ik je niet missen hoor.....quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
Ben morgen terug, ik heb me slecht gedragen en geef mezelf een ban voor 1 dag. Het forum wil mij niet bannen, maar als ik me gedraag als een tokkie dan moet ik ook maar de straf ondergaan.
tot morgen 13:37
Hoiquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Noooo zo lang kan ik je niet missen hoor.....
Lekker lui vooral en vannacht een spannende schietpartij en politie achtervolging hier vlakbijquote:
Lekker lui is ook fijn somsquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker lui vooral en vannacht een spannende schietpartij en politie achtervolging hier vlakbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |