Ligt eraan. Als ze zo oud zijn dat je ze zou verzorgen in een verpleeghuis....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
En een oude taart met lucht kan ook best lekker smaken denk je dan maar.
Dan denk ik dat er wel een verpleger is die de 'needs' van zo een vrouw wil bevredigenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ze zo oud zijn dat je ze zou verzorgen in een verpleeghuis....
Pardon?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus hoe rolt alles daar? Heb je weleens een broek zonder onderbroek aangedaan naar het werk?
Een keer met sporten gehad. Het regen zo hard dat zelfs mijn onderbroek nat werd. Ik had geen extra onderbroek mee dus had ik mijn broek maar aangedaan. Gelukkig had ik geen slurf die wakker was.quote:
Ha haquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer met sporten gehad. Het regen zo hard dat zelfs mijn onderbroek nat werd. Ik had geen extra onderbroek mee dus had ik mijn broek maar aangedaan. Gelukkig had ik geen slurf die wakker was.
Geen idee?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:23 schreef stokj het volgende:
Ja achja. Dus waar gaan we over chatten?
oh kutquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
@:prisha heb jij hier iets mee te maken
https://www.ad.nl/binnenl(...)o-mosselen~a1d23fae/
Juichenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Joehoe @:engine was een paar dagen in Cuijk maar hier ben ik weer
Oeh wat leuk!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn we allemaal duifjes.
Tortels en duifjes dan hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn we allemaal duifjes.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tortels en duifjes dan hè
Tortels zijn gewoon een soort duif. Vind ik ook wel de tofste soort. Houtduiven zijn ook wel grappig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tortels en duifjes dan hè
wereldreis gehad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cinda![]()
Ik ben blij dat ik weer thuis ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |