De telefoon die je nu hebt is niet slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet , heb een samsung Galaxy(S6) Als deze doodgaat moet ik weer gaan zoeken naar iets wat (redelijk) voordelig is en waar ik foto's mee kan maken .

Leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
JaIt wasn't me
![]()
Was hartstikke tof. Hoewel...Deadliest Catch was het niet...ietsjes kalmer wel![]()
Echt precies nadat enorme plensbuien voorbij waren voeren we uit. Heerlijk!

Oost west thuis bestquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker , maar ik ben ook wel blij dat ik weer thuis ben

De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:51 schreef engine het volgende:
Heey stokjwat ga jij nog doen vandaag?

Ik had vanalles gepland voor vandaag maar eigenlijk nergens meer zin inquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.
Ik ga straks denk ik het huis schoonmaken en daarna zie ik het wel. Wil een boek lezen maar ook gaan gamen en gaan fietsen/wandelen...maar ik wil het vooral rustig aan doen vandaag.
Wat ga jij doen?

Typisch deze zondagquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vanalles gepland voor vandaag maar eigenlijk nergens meer zin in
Blijf lekker thuis vandaag. Beetje Animal crossing spelen. Vanavond champions league finale kijken

Ja gaat momenteel beetje matig. Wel weer miljonairquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Typisch deze zondag
Hoe gaat het met je boerderij? Ben je al miljonair?
De CL-finale. Helemaal vergeten. Misschien dat ik het ook ga kijken.

Is zondag, hoor!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
De dossiers heb ik al doorgenomen en alles voor volgende week voorbereid.
Ik ga straks denk ik het huis schoonmaken en daarna zie ik het wel. Wil een boek lezen maar ook gaan gamen en gaan fietsen/wandelen...maar ik wil het vooral rustig aan doen vandaag.
Wat ga jij doen?

Die puinhoop is het meestal als je een zelfstandige bentquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaat momenteel beetje matig. Wel weer miljonair
Maar ben alles aan het omgooien. Grote puinhoop
Jammer dat het pas om 9 uur is. Zoveel boeit het me ook weer niet. Bayern gaat toch wel winnen.

Heel slim!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
De telefoon die je nu hebt is niet slecht.
In de avonduren als ik ga slapen doe ik de telefoon uit. Soms tot grote ergernis van mensen die mij willen bereiken bij een calamiteit. Maar ik heb in de loop der jaren geleerd dat er altijd andere escalatiekanalen zijn. Zo train ik mijn managementassistentes hierop(crisisbeheersing
)

Ja dat idd!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oost west thuis best
Altijd fijn om weer thuis te zijn

quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
Ben morgen terug, ik heb me slecht gedragen en geef mezelf een ban voor 1 dag. Het forum wil mij niet bannen, maar als ik me gedraag als een tokkie dan moet ik ook maar de straf ondergaan.
tot morgen 13:37

Alohaquote:

Noooo zo lang kan ik je niet missen hoor.....quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
Ben morgen terug, ik heb me slecht gedragen en geef mezelf een ban voor 1 dag. Het forum wil mij niet bannen, maar als ik me gedraag als een tokkie dan moet ik ook maar de straf ondergaan.
tot morgen 13:37

Hoiquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Noooo zo lang kan ik je niet missen hoor.....

Lekker lui vooral en vannacht een spannende schietpartij en politie achtervolging hier vlakbijquote:

Lekker lui is ook fijn somsquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker lui vooral en vannacht een spannende schietpartij en politie achtervolging hier vlakbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |