Vlaaien komen in heel veel variaties. Boschebollen niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wij hebben Bossche bollen!
Ik woon niet in zo'n heel mooi gebied. Maar ik heb wel lekker veel ruimte en ach ik kan lekker mijn dialect praten. Mijn Nederlands is belabberd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Limburg is ook prachtig!!
Hmmz damn.....moet ik je nu gelijk gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vlaaien komen in heel veel variaties. Boschebollen niet.
Uiteraard. Elke week dezelfde bosche bol gaat vervelen. Vlaaien kan je afwisselen. Ik kan echter maar een paar aantal vlaaien maken zelf. Ben daar niet goed in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmz damn.....moet ik je nu gelijk geven
Nou vooruit dan......nu zin in rijstevlaaiquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke week dezelfde bosche bol gaat vervelen. Vlaaien kan je afwisselen. Ik kan echter maar een paar aantal vlaaien maken zelf. Ben daar niet goed in.
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou vooruit dan......nu zin in rijstevlaai
Met van die chocoladesnippers erover heenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.
Vaak vind ik de versie zonder slagroom lekkerder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met van die chocoladesnippers erover heen
Ik zei chocolade......geen slagroomquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vaak vind ik de versie zonder slagroom lekkerder.Maar met slagroom is ook niet verkeerd.
Chocolade zonder slagroom heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zei chocolade......geen slagroom
Oehh hou op schei uit!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wij hebben Bossche bollen!
Chocolade kan ook op die rijst blijven plakkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Chocolade zonder slagroom heb ik nog nooit gezien.
Heiligschennis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Chocolade kan ook op die rijst blijven plakken
Vrienden van mijn moeder wonen vlakbij Mestreechquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik woon niet in zo'n heel mooi gebied. Maar ik heb wel lekker veel ruimte en ach ik kan lekker mijn dialect praten. Mijn Nederlands is belabberd.
Oeioei zo lekker!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rijstevlaai is erg lekker. Goeie keuze.
Ah tof. Mestreech die lui die alles langtrekken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrienden van mijn moeder wonen vlakbij Mestreech![]()
Ben ook veel in Limburg geweest trouwens
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah tof. Mestreech die lui die alles langtrekken.
Zo breed dat het zou opvallen dat het bungelt tegen je broek (als een bobbel)?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:58 schreef Fernweh het volgende:
Zonder onderbroek is wel chill maar mijn kruis is te breed.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:20 schreef Fernweh het volgende:
Gecockblocked door corona. Zou een weekend logeren bij een meid waar ik soort van iets mee had uit Offenbach Duitsland. Nu heeft ze een vriend.Verdomme steekt wel had in het begin misschien toch gewoon moeten gaan. Maja de herinneringen hou je.
Hou je ook van aardbeien met choco?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zei chocolade......geen slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |