Nee, mijn moeder woont sinds 3 weken in Cuijk en ik heb me er prima vermaaktquote:
Oh maar toch wel een eind aan jou vandaan.....is ze er al een beetje gewend?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder woont sinds 3 weken in Cuijk en ik heb me er prima vermaakt
Mijn moeder is Brabantse ,die voelt zich als een vis in het water daarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar toch wel een eind aan jou vandaan.....is ze er al een beetje gewend?
Ah mooi!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder is Brabantse ,die voelt zich als een vis in het water daar
Rasechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook een Brabantse toch?
Ik heb iets met Brabandersquote:
Maar Brabanders zijn dan ook altijd gastvrijquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met Brabanders![]()
Ik voel me er echt thuis, terwijl ik gewoon een Deventerse ben
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Brabanders zijn dan ook altijd gastvrij
en bourgondisch.....altijd wel iets lekkers bij de koffiequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervan
Ik voel me er thuis , het is heerlijk om er weer vaker te komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en bourgondisch.....altijd wel iets lekkers bij de koffie
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me er thuis , het is heerlijk om er weer vaker te komen
Limburg is een treetje hoger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn familie is Brabants,mijn exen zijn allemaal Brabanders en idd Brabanders zijn gastvrij maar ook gemoedelijk . Ik hou ervan
fixedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Limburg is een treetje hoger lager
Maar wij hebben Bossche bollen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry maar jullie hebben geen vlaai. Laat het maar aan ons over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |