abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:24:51 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194664878
quote:
[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]







http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

—————————————————————

Illuminati Card Game kaart





En weer verder
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194665218
Blijft verbazingwekkend wat voor stellingen in dit topic worden ingenomen. Eerst waren virussen niet overdraagbaar, enkel per injectie, nu bestaan ze gewoon pertinent niet. 8)7
pi_194665429
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef illusions het volgende:
Blijft verbazingwekkend wat voor stellingen in dit topic worden ingenomen. Eerst waren virussen niet overdraagbaar, enkel per injectie, nu bestaan ze gewoon pertinent niet. 8)7
Jonge ga toch weg met je nepvirus
pi_194665507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Jonge ga toch weg met je nepvirus
We vragen ons nu af of virussen in z'n algeheel gewoon helemaal niet bestaan, wel bij de les blijven knul. ;)
pi_194665838
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:11 schreef illusions het volgende:

[..]

We vragen ons nu af of virussen in z'n algeheel gewoon helemaal niet bestaan, wel bij de les blijven knul. ;)
Dat bestaat gewoon en noemen we Man-Made virussen
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:36:54 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194665887
Kun je meteen zien wie de bruikbare idioten zijn.

Bij de Spar in Wemeldinge moet je voortaan eerst door een desinfectiepoort

In Wemeldinge staat sinds dinsdag de veiligste supermarkt van Nederland, beweert ondernemer Edwin Stal. Niet dat er een nieuwe winkel is bijgekomen in het dorp. Nee, het betreft in dit geval de bestaande Spar, waar een desinfectiepoort is geplaatst. Daardoor wordt iedere klant bij binnenkomst ontdaan van virusdeeltjes.

Kwam onderstaande foto ook nog tegen. Die lerares zou de klas uitgetrapt moeten worden dat ze hierin meegaat.



Dividers worden die (on)dingen genoemd. Het woord zegt genoeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:51:46 #7
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194666076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je meteen zien wie de bruikbare idioten zijn.

Bij de Spar in Wemeldinge moet je voortaan eerst door een desinfectiepoort

In Wemeldinge staat sinds dinsdag de veiligste supermarkt van Nederland, beweert ondernemer Edwin Stal. Niet dat er een nieuwe winkel is bijgekomen in het dorp. Nee, het betreft in dit geval de bestaande Spar, waar een desinfectiepoort is geplaatst. Daardoor wordt iedere klant bij binnenkomst ontdaan van virusdeeltjes.

Kwam onderstaande foto ook nog tegen. Die lerares zou de klas uitgetrapt moeten worden dat ze hierin meegaat.

[ afbeelding ]

Dividers worden die (on)dingen genoemd. Het woord zegt genoeg.
Godsamme zeg lijken wel vissen in een kom, ik zou meteen mijn kind van school halen als het zo ging.

Wat een idioterie zijn we in beland.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:10:47 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194666380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je meteen zien wie de bruikbare idioten zijn.

Bij de Spar in Wemeldinge moet je voortaan eerst door een desinfectiepoort

In Wemeldinge staat sinds dinsdag de veiligste supermarkt van Nederland, beweert ondernemer Edwin Stal. Niet dat er een nieuwe winkel is bijgekomen in het dorp. Nee, het betreft in dit geval de bestaande Spar, waar een desinfectiepoort is geplaatst. Daardoor wordt iedere klant bij binnenkomst ontdaan van virusdeeltjes.

Kwam onderstaande foto ook nog tegen. Die lerares zou de klas uitgetrapt moeten worden dat ze hierin meegaat.

[ afbeelding ]

Dividers worden die (on)dingen genoemd. Het woord zegt genoeg.
Dat is gewoon zielig :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194666480
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Dividers worden die (on)dingen genoemd.
;(
pi_194666508
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je meteen zien wie de bruikbare idioten zijn.

Bij de Spar in Wemeldinge moet je voortaan eerst door een desinfectiepoort

In Wemeldinge staat sinds dinsdag de veiligste supermarkt van Nederland, beweert ondernemer Edwin Stal. Niet dat er een nieuwe winkel is bijgekomen in het dorp. Nee, het betreft in dit geval de bestaande Spar, waar een desinfectiepoort is geplaatst. Daardoor wordt iedere klant bij binnenkomst ontdaan van virusdeeltjes.

Kwam onderstaande foto ook nog tegen. Die lerares zou de klas uitgetrapt moeten worden dat ze hierin meegaat.

[ afbeelding ]

Dividers worden die (on)dingen genoemd. Het woord zegt genoeg.
Hoe kan je zoiets als vader of moeder nou toestaan :')
pi_194667760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat bestaat gewoon en noemen we Man-Made virussen
Het woord geeft al aan dat er dan ook non-man-made virussen bestaan. :D

Bestaan virussen nou wel of niet?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:07:14 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194668283
Welk nut heeft het coronadashboard? 'Als burger kun je er weinig mee'

"Als burger hoef je er niks mee", zegt een woordvoerder van het ministerie voor Volksgezondheid. Het coronadashboard is bedoeld voor beleidsmakers, die ermee in de gaten kunnen houden hoe Nederland of een specifieke regio ervoor staat. "Het dashboard helpt hen te zien waar en wanneer je moet ingrijpen."

Toch verwijst zorgminister Hugo de Jonge regelmatig naar het dashboard: in de persconferentie van afgelopen dinsdag noemde hij het zeven keer.

Volgens Casper Albers, hoogleraar toegepaste statistiek aan de Rijksuniversiteit Groningen, heeft de gemiddelde Nederlander weinig aan het dashboard. "Dit soort specifieke cijfers voelen heel wetenschappelijk, maar zonder context hebben ze weinig praktisch nut."


Lachen, al die lui die nu al met die prul rondlopen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:43:10 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194670015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je meteen zien wie de bruikbare idioten zijn.

Bij de Spar in Wemeldinge moet je voortaan eerst door een desinfectiepoort

In Wemeldinge staat sinds dinsdag de veiligste supermarkt van Nederland, beweert ondernemer Edwin Stal. Niet dat er een nieuwe winkel is bijgekomen in het dorp. Nee, het betreft in dit geval de bestaande Spar, waar een desinfectiepoort is geplaatst. Daardoor wordt iedere klant bij binnenkomst ontdaan van virusdeeltjes.

Kwam onderstaande foto ook nog tegen. Die lerares zou de klas uitgetrapt moeten worden dat ze hierin meegaat.

[ afbeelding ]

Dividers worden die (on)dingen genoemd. Het woord zegt genoeg.
Zwaar overkill dit.
Gewoon wat uit elkaar zitten was persoonlijk gezien meer dan zat geweesr.
Kan je beter weer de scholen op slot gooien en via FaceTime les geven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:41:56 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194672732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Lambiekje het volgende:
https://twitter.com/i/status/1296428366179045385

Kankeragenten zijn weer goed bezig !! Man wat is die agent een HELD!
De Belgisch kankeragenten stompen ze in je gezicht.

Nederland is gewoon al een ultrafascistisch land met pederast en dictator Adolf Rutte
In de VS zat mevr al in de nor, of kreeg bak pepperspray nekgreep of gewoon een kogel.

Nja het vraagt om meer context.
https://www.geenstijl.nl/(...)de-hand-in-den-haag/
Nja deze dames waren dus niet de enige..

En agh als de corona voorbij is en voetbal relletjes weer beginnen waar de politie moet ingrijpen haalt dit zelfs Twitter niet eens.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:44:28 #15
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194672776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Lambiekje het volgende:
https://twitter.com/i/status/1296428366179045385

Kankeragenten zijn weer goed bezig !! Man wat is die agent een HELD!
De Belgisch kankeragenten stompen ze in je gezicht.

Nederland is gewoon al een ultrafascistisch land met pederast en dictator Adolf Rutte
Wat een teringlijer, in zijn uniform met helm en veiligheidsvest een beetje onschuldige vrouwen afrossen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:51:25 #16
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194672864
Beetje langdradig maar nog zo'n filmpje, echt wat een teringlijers zijn die agenten.
Ziek en klaar voor een tbs opsluiting.



[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 22-08-2020 00:00:04 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194672906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

En agh als de corona voorbij is en voetbal relletjes weer beginnen waar de politie moet ingrijpen haalt dit zelfs Twitter niet eens.
Ik ben eerder benieuwd wat er dit jaar met oud en nieuw gaat gebeuren.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:56:50 #18
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194672937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

In de VS zat mevr al in de nor, of kreeg bak pepperspray nekgreep of gewoon een kogel.

Nja het vraagt om meer context.
https://www.geenstijl.nl/(...)de-hand-in-den-haag/
Nja deze dames waren dus niet de enige..

En agh als de corona voorbij is en voetbal relletjes weer beginnen waar de politie moet ingrijpen haalt dit zelfs Twitter niet eens.
pleur op man mongool, met je alles goed praten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:03:28 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194673025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een teringlijer, in zijn uniform met helm en veiligheidsvest een beetje onschuldige vrouwen afrossen.
Betogers verzamelden zich rond het middaguur op het Plein voor het Tweede Kamergebouw. De demonstratie was door de gemeente alleen goedgekeurd voor de Lange Vijverberg en niet voor de rest van de stad. Volgens de gemeente gedroegen de demonstranten zich agressief richting de politie. “De politie heeft vervolgens diverse waarschuwingen gegeven. Die werden echter in de wind geslagen. Daarna heeft de ME opgetreden.” Drie agenten raakten bij de demonstratie gewond.

Volgens de politie ging uiteindelijk ongeveer de helft van de demonstranten naar de door de gemeente goedgekeurde demonstratie aan de Lange Vijverberg. Hier werden de beelden van het hardhandige optreden van de AE gefilmd. De AE heeft uiteindelijk vier aanhoudingen verricht voor openlijke geweldpleging, mishandeling en opruiing die eerder op de dag plaatsvonden.

Ik heb even geen idee waar deze opnames zijn gemaakt..
Maar ik heb zo het idee dat deze 2 dus niet op de plek stonden waar ze mochten demonstreren.

Maar goed, het is toch wat..
Een blauwe plek... Ik geloof dat de kont van mijn schatje er erger uitzag na gisterenavond 😋
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:06:39 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194673075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

pleur op man mongool, met je alles goed praten.
Nou nou...

Ik zeg alleen dat ik veel ergere beelden heb gezien vanuit de VS.
Of zijn we de BLM demonstraties al weer vergeten.

Oh en bij Voetbal relletjes word er ook hardhandig opgetreden en ook heel erg vaak.. en dat red de krant niet eens..

Ik denk dat een van onze mod's dit kan bevestigen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:10:04 #21
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194673118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou nou...

Ik zeg alleen dat ik veel ergere beelden heb gezien vanuit de VS.
Of zijn we de BLM demonstraties al weer vergeten.

Oh en bij Voetbal relletjes word er ook hardhandig opgetreden en ook heel erg vaak.. en dat red de krant niet eens..

Ik denk dat een van onze mod's dit kan bevestigen!
Je vergelijkt voetbalhooligans met onschuldig demonstrerende
dames. Ja hoor, niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:17:33 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194673177
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je vergelijkt voetbalhooligans met onschuldig demonstrerende
dames. Ja hoor, niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
Uit een 10 seconden durend filmpje kan ik dat niet uithalen.

Wie zegt dat er niet wat vooraf gebeurde?

Wie zegt dat ze niet op de locatie waren wat hun toegewezen was.

En nee ik keur niet goed wat deze agent deed, (geweld is nooit goed) ik geef alleen aan dat een filmpje van een paar tellen te weinig context geeft.

Plus lees even goed wat hier boven staat de sfeer was al grimmig, er waren meerdere opstootjes en arrestaties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:36:33 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194673297
Ah.. zie hier..

Deze vrouwen staan dus niet op de juiste locatie en zoals je kan zien hadden ze dus al eerder of later ook al uitgelokt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:09:19 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194673462
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Beste debater 2022 zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:28:25 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194673546
quote:
Je bent geen slachtoffer. Je bent iemand met iets teveel vrije tijd en veel te veel fantasie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194673553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je bent geen slachtoffer. Je bent iemand met iets teveel vrije tijd en veel te veel fantasie.
Waarom kun je dit soort uitspraken nou niet mbt systemisch racisme in Nederland doen Etto?
  Beste debater 2022 zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:31:50 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194673564
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom kun je dit soort uitspraken nou niet mbt systemisch racisme in Nederland doen Etto?
Waar het Nederland betreft heb ik dat dan ook al herhaaldelijk gedaan... Wellicht gemist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194673567
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar het Nederland betreft heb ik dat dan ook al herhaaldelijk gedaan... Wellicht gemist.
_O_
Dan neem ik mijn woorden terug.
pi_194675284
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je bent geen slachtoffer. Je bent iemand met iets teveel vrije tijd en veel te veel fantasie.
Wel erg makkelijk om iemand vanuit je eigen positie als iets te definiëren en hem jouw visie probeert op te dingen. Erg laag wat mij betreft.
  Beste debater 2022 zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:37:10 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194675553
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:13 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wel erg makkelijk om iemand vanuit je eigen positie als iets te definiëren en hem jouw visie probeert op te dingen. Erg laag wat mij betreft.
:o

Of je leest even hoe meneer zelf jan en alleman 'definieert' op basis van absoluut helemaal niets. Vraag hem voor de lol eens hoe we Mark Rutte zouden moeten 'definiëren'....
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:37:23 #31
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194675556
Help Corona de winter door.

Terwijl we onszelf langzaam maar zeker verstikken met CO2, jagen we per ademtocht biljoenen “coronavirussen” de wereld in. Dwars door de mazen van onze nieuwe nationale trots: het mondkapje.

De ruimte die het virusje krijgt om de wijde wereld in te trekken is te vergelijken met het stappen van de mens door een open deur van 500 meter breed en 1000 meter hoog.

Op deze manier helpen we “Corona” verder en roeien we onszelf langzaam maar zeker uit wegens zuurstofgebrek.

Draag een mondkapje!

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:39:04 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194678453

“A Wakeup Call to the World” – this is what Dr. Carrie Madej calls the hidden agenda within the barely talked about ID2020.

What is envisaged is a “genetically modified humanity” (GMH) so as to better control, command the world population, or what’s left of it, once the Gates Agenda has been implemented.

Let that NEVER happen!

See for yourself, Dr. Carrie Madej’s presentation – 21 min. video (17 August 2020). Transhumanism – “Human 2.0”? – A Wakeup Call to the World, Nanotechnology implanted in your cells – and a genetically modified human DNA.

--------------

WEIGER DAT KUTVACCIN of wordt bezit van Bill Gates
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:27:40 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194679226
Oke.. wie ben je en wat heb je met Lambiek je gedaan, dat is nu al de 2e of 3e post met informatie van een arts afkomstig is..

Voor de gene die hier al langer posten zullen ook wel merken dat er iets niet pluis is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194680197
is dit ook een complot ?

nog effe en het satanische plan is uitgewerkt _O_ steeds meer mensen die het doorhebben
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:31:28 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194681758
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:41 schreef PSVCL het volgende:
is dit ook een complot ?

nog effe en het satanische plan is uitgewerkt _O_ steeds meer mensen die het doorhebben
De msm is dood , wreed voor die " journalist" _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:40:37 #36
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194682816
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
Beetje langdradig maar nog zo'n filmpje, echt wat een teringlijers zijn die agenten.
Ziek en klaar voor een tbs opsluiting.

WTF???!!!

Hoe kun je dit gedrag nog goedpraten..?
Huig
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:26:12 #37
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194683307
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:41 schreef PSVCL het volgende:
is dit ook een complot ?

nog effe en het satanische plan is uitgewerkt _O_ steeds meer mensen die het doorhebben
@3:41
drie goede vragen aangaande the vacciiiiiiiiiiine..: {Kill Bates-stemmetje}
1: is het veilig ?
2: is het effectief ?
3: is het nodig ?
Huig
pi_194683653
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
Help Corona de winter door.

Terwijl we onszelf langzaam maar zeker verstikken met CO2, jagen we per ademtocht biljoenen “coronavirussen” de wereld in. Dwars door de mazen van onze nieuwe nationale trots: het mondkapje.

De ruimte die het virusje krijgt om de wijde wereld in te trekken is te vergelijken met het stappen van de mens door een open deur van 500 meter breed en 1000 meter hoog.
Onzin, zo’n virus deeltje reist niet alleen, zit in druppels die makkelijker door een masker tegengehouden worden.

quote:
Op deze manier helpen we “Corona” verder en roeien we onszelf langzaam maar zeker uit wegens zuurstofgebrek.

Onzin, wereldwijd dragen miljoenen professionals decennia mondkapjes voor hun werk, van schilder tot zorg medewerker.

Tenzij je als extra een plastic zak over je hoofd trekt adem je prima door een mondkapje.
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:14:21 #39
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194685230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:41 schreef PSVCL het volgende:
is dit ook een complot ?

nog effe en het satanische plan is uitgewerkt _O_ steeds meer mensen die het doorhebben
Nu nog onze eigen journaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:17:32 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194685256
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 01:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin, zo’n virus deeltje reist niet alleen, zit in druppels die makkelijker door een masker tegengehouden worden.
[..]

Onzin, wereldwijd dragen miljoenen professionals decennia mondkapjes voor hun werk, van schilder tot zorg medewerker.

Tenzij je als extra een plastic zak over je hoofd trekt adem je prima door een mondkapje.
Dat doe je niet. je hebt zuurstof te kort .. en het is niet voor niets dat ze zeggen jonger dan 6 geen kapje.
Daarnaast zijn er er elders al kidneren dood gegaan tijdens gym omdat ze die VERDOMDE kutmondkapjes op hadden.

Mondkapje is louter voor indicatie ' IK BEN GEHOORZAAM' .

Dus wie een mondkapje draagt is een domme domme debiel. Een slaaf van pederast Rutte
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:09:32 #41
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194685905
Goed informatief filmpje over de onzin van het extreem dodelijke virus waarvoor wereldwijd de economie is platgelegd, iedereen in lockdown en noodwetten zijn ingevoerd. Net het jeugdjournaal, voor iedereen te begrijpen.

https://www.bitchute.com/video/txPMlQ0UuZxT/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:34:50 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194686207
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:09 schreef Izzy73 het volgende:
Goed informatief filmpje over de onzin van het extreem dodelijke virus waarvoor wereldwijd de economie is platgelegd, iedereen in lockdown en noodwetten zijn ingevoerd. Net het jeugdjournaal, voor iedereen te begrijpen.

https://www.bitchute.com/video/txPMlQ0UuZxT/
zo extreem dodelijk. Zelfs met verkeersslachtoffers tellen als corona komen we amper over de helft van een standaard griepje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:57:37 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194686553
Politie massaal uitgerukt om feest in Haarlem te stoppen, emoties lopen hoog op

De politie Haarlem is zaterdagavond in groten getale uitgerukt om een feest te stoppen op last van de gemeente. De betrokkenen waren daar op z’n zachtst gezegd niet blij mee.

Agenten waren massaal aanwezig rondom het Monacopad om de feestvierders naar huis te sturen. In de Oostenrijklaan stond een lange rij wagens van de politie en handhavers.


Vast verlinkt door een buurtgenoot.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:07:20 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194686667
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat doe je niet. je hebt zuurstof te kort .. en het is niet voor niets dat ze zeggen jonger dan 6 geen kapje.
Daarnaast zijn er er elders al kidneren dood gegaan tijdens gym omdat ze die VERDOMDE kutmondkapjes op hadden.

Mondkapje is louter voor indicatie ' IK BEN GEHOORZAAM' .

Dus wie een mondkapje draagt is een domme domme debiel. Een slaaf van pederast Rutte
Anders probeer je dat zelf eens uit?

https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www

Zo duur zijn die dingen niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:08:46 #45
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194686685
Pandemie hakt er hard in,
Maar 52 miljoen meer mensen bijgekomen op aarde dit jaar.

https://www.worldometers.info/world-population/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:15:28 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194686762
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:15:59 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194686769
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:40 schreef Orwell het volgende:

[..]

WTF???!!!

Hoe kun je dit gedrag nog goedpraten..?
GEWELD was niet nodig!

maaarrrrrr...

Politie uitlokken! En demonstreren op andere plek dan toegewezen!
Zie filmpje wat ik later post!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:29:24 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194686921
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:08 schreef Izzy73 het volgende:
Pandemie hakt er hard in,
Maar 52 miljoen meer mensen bijgekomen op aarde dit jaar.

https://www.worldometers.info/world-population/
De Coronahoax is louter een katalysator (of politiekwapen) voor een one world Technocratie panopticon.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194686932
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De Coronahoax is louter een katalysator (of politiekwapen) voor een one world Technocratie panopticon.
Waar haal je dat allemaal vandaan?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194686977
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Lambiekje het volgende:

Daarnaast zijn er er elders al kidneren dood gegaan tijdens gym omdat ze die VERDOMDE kutmondkapjes op hadden.

Dus kind met mondkapje op loopt tegen een trein en dan is deze dood door het mondkapje. Net zoals jij het hebt over de verkeersslachtoffer die in jou beleving toch als corona doden geteld worden. :D
pi_194686984
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat doe je niet. je hebt zuurstof te kort .. en het is niet voor niets dat ze zeggen jonger dan 6 geen kapje.
Daarnaast zijn er er elders al kidneren dood gegaan tijdens gym omdat ze die VERDOMDE kutmondkapjes op hadden.

Mondkapje is louter voor indicatie ' IK BEN GEHOORZAAM' .

Dus wie een mondkapje draagt is een domme domme debiel. Een slaaf van pederast Rutte
Wat een onzin, een mondkapje heeft geen enkel effect op de zuurstofopname in het bloed.

twitter
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:39:56 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194687024
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Politie massaal uitgerukt om feest in Haarlem te stoppen, emoties lopen hoog op

De politie Haarlem is zaterdagavond in groten getale uitgerukt om een feest te stoppen op last van de gemeente. De betrokkenen waren daar op z’n zachtst gezegd niet blij mee.

Agenten waren massaal aanwezig rondom het Monacopad om de feestvierders naar huis te sturen. In de Oostenrijklaan stond een lange rij wagens van de politie en handhavers.


Vast verlinkt door een buurtgenoot.
Iemand die z'n verjaardag viert is een grotere misdadiger dan een moordenaar. Gelukkig laten ze moordenaars en pedofielen vervroegd vrij ...zodat er plek is voor verjaardagvierders.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194687114
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:30 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Waar haal je dat allemaal vandaan?
Nou, om je vraag te beantwoorden (hoewel ik Lambiekje niet ben)

Probeer je in te lezen in de volgende begrippen:
Kunstmatige intelligentie
Technologische singulariteit
Bewustzijnsmanifestatie (wat is bewustzijn nu echt?)
Elektromagnetisme

En dan kun je ondertussen de invloed en macht van grote techbedrijven over de wereld inpassen.

Of zoek eens specifiek op wat de rijkste mannen ter wereld voor een doelen hebben. Daar zijn ze vrij helder en transparant over.

Als je beseft dat wij allen in het elektromagnetisch spectrum zijn, daar onderdeel van zijn.
Dan kun je deze 'vooruitstrevende' digitale agenda inderdaad als een behoorlijke aanval op je individuele vrijheid gaan zien.

We zien het ook gewoon gebeuren hé; als op Schiphol waar het fysieke paspoort binnenkort al niet meer geldt en we geheel biometrisch gescand worden.
En daarnaast in een China natuurlijk, de methoden die ze daar toepassen om te controleren zijn ook niet bepaald mals.

Vanuit een levensovertuiging dat wij vrij zijn geboren in dit vrije universum en daarnaast wel snappen dat daar een bepaald systeem bij hoort in onze huidige menselijke hoedanigheid is het mij inziens niet vooruitstrevend om dat systeem dusdanig leidend te maken dat wij vrijheid door dat gemaakte systeem in handen van een paar(!) machtige personen totaal kwijt raken.....
Maar misschien moet het allemaal even zo gaan als onderdeel binnen de evolutie van de mens.
Vergeet niet dat er binnen de kosmos zoals wij deze kennen er altijd een vorm van balans wordt gecreëerd.

Dat is denk ik waar we nu midden in zitten.
Ik geloof dat liefde het antwoord is.
pi_194687357
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat doe je niet. je hebt zuurstof te kort .. en het is niet voor niets dat ze zeggen jonger dan 6 geen kapje.
Daarnaast zijn er er elders al kidneren dood gegaan tijdens gym omdat ze die VERDOMDE kutmondkapjes op hadden.

Mondkapje is louter voor indicatie ' IK BEN GEHOORZAAM' .

Dus wie een mondkapje draagt is een domme domme debiel. Een slaaf van pederast Rutte
Er zijn geen kinderen dood gegaan door het dragen van een mondkapje.

Mondkapjes worden al decennia gedragen om de luchtwegen te beschermen tegen stof, om verspreiding van virussen te verminderen en de kans te verkleinen dat je een virus oploopt.

Ademen gaat ook prima via een mondkapje.

Een zuurstofmolecuul is 152 picometer groot, ofwel 0.000000152 millimeter.
Een CO2 molecuul is 116pm groot, ofwel 0.000000116 mm

Een N95 masker filtert tot 0,3 micron, ofwel 0,0003 millimeter.

Het is dus complete onzin dat een masker op enige manier de uitstoot van CO2 of de inname van zuurstof beperkt.

Mondkapjes (en andere vormen van filteren) worden al vele decennia toegepast in de medische wereld maar ook in de technische sector (halfgeleiders), laboratoria, etc.
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:05:20 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194687392
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nou, om je vraag te beantwoorden (hoewel ik Lambiekje niet ben)

Probeer je in te lezen in de volgende begrippen:
Kunstmatige intelligentie
Technologische singulariteit
Bewustzijnsmanifestatie (wat is bewustzijn nu echt?)
Elektromagnetisme

En dan kun je ondertussen de invloed en macht van grote techbedrijven over de wereld inpassen.

Of zoek eens specifiek op wat de rijkste mannen ter wereld voor een doelen hebben. Daar zijn ze vrij helder en transparant over.

Als je beseft dat wij allen in het elektromagnetisch spectrum zijn, daar onderdeel van zijn.
Dan kun je deze 'vooruitstrevende' digitale agenda inderdaad als een behoorlijke aanval op je individuele vrijheid gaan zien.

We zien het ook gewoon gebeuren hé; als op Schiphol waar het fysieke paspoort binnenkort al niet meer geldt en we geheel biometrisch gescand worden.
En daarnaast in een China natuurlijk, de methoden die ze daar toepassen om te controleren zijn ook niet bepaald mals.

Vanuit een levensovertuiging dat wij vrij zijn geboren in dit vrije universum en daarnaast wel snappen dat daar een bepaald systeem bij hoort in onze huidige menselijke hoedanigheid is het mij inziens niet vooruitstrevend om dat systeem dusdanig leidend te maken dat wij vrijheid door dat gemaakte systeem in handen van een paar(!) machtige personen totaal kwijt raken.....
Maar misschien moet het allemaal even zo gaan als onderdeel binnen de evolutie van de mens.
Vergeet niet dat er binnen de kosmos zoals wij deze kennen er altijd een vorm van balans wordt gecreëerd.

Dat is denk ik waar we nu midden in zitten.
Ik geloof dat liefde het antwoord is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:07:49 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194687424
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zijn geen kinderen dood gegaan door het dragen van een mondkapje.

Mondkapjes worden al decennia gedragen om de luchtwegen te beschermen tegen stof, om verspreiding van virussen te verminderen en de kans te verkleinen dat je een virus oploopt.

Ademen gaat ook prima via een mondkapje.

Een zuurstofmolecuul is 152 picometer groot, ofwel 0.000000152 millimeter.
Een CO2 molecuul is 116pm groot, ofwel 0.000000116 mm

Een N95 masker filtert tot 0,3 micron, ofwel 0,0003 millimeter.

Het is dus complete onzin dat een masker op enige manier de uitstoot van CO2 of de inname van zuurstof beperkt.

Mondkapjes (en andere vormen van filteren) worden al vele decennia toegepast in de medische wereld maar ook in de technische sector (halfgeleiders), laboratoria, etc.
https://www.sixthtone.com(...)o-masks-in-gym-class
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194687499
quote:
Daar staat geen enkel bewijs voor het dragen van een mondkapje vs de dood van die kinderen.
Zo'n mondkapje houdt geen zuurstof tegen.

Zelfs als zou je bij grote inspanning CO2 inademen (bijvoorbeeld door een zak over je hoofd te trekken en te gaan rennen) en een zuurstof tekort hebben, dan val je niet gelijk dood neer, dan word je duizelig, ga je kotsten en raak je eventueel nog bewusteloos. Het is geen CO.
Als je ondanks die signalen geen zuurstof maar CO2 zou blijven inademen, ja, dan kan je dood gaan. Maar dat gebeurt zeker niet bij het dragen van een mondkapje.

Probeer voor de grap maar eens 3 minuten je adem in te houden en ga dan rennen. Lukt je niet.

Met ruim 1 miljard inwoners gaan er sowieso jaarlijks kinderen dood met gym in China, of ze nu een masker dragen of niet. Dat is een statistisch gegeven. Er zijn nu eenmaal kinderen met aangeboren hartafwijkingen en zeker na een periode van weinig activiteit (scholen dicht) en dan ineens weer gaan sporten belast je een hart extra zwaar. Is dat een reden om niet meer te sporten op school? Natuurlijk niet. Lichaamsbeweging redt meer levens dan dat het kost. Je gaat toch ook niet stoppen met eten omdat er af en toe iemand in eten stikt?

"Though it’s unclear whether masks played a part in three students dying while exercising at school, some education authorities aren’t taking any chances."

Ofwel: er is geen bewijs voor. Je brengt het heel stellig alsof het een bewezen feit is terwijl het artikel zelf juist aangeeft dat het "unclear" is. Je trekt dus onjuiste conclusies en brengt ze als een feit.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-08-2020 13:24:06 ]
pi_194687524
Er gaan ook heel veel mensen dood die een blauwe broek dragen, levensgevaarlijk! Daarom draag ik alleen nog maar rode broeken.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:21:00 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194688454
quote:
die vent is niet goed snik.

na 5 sec heb je toch al last van zn mondkap.
Dat een mondkap helpt tegen iets is volslagen bullshit. Ook als chirurg orgaanrover
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194688559
Grappig om te zien dat @TheFreshPrince nog steeds gelooft dat we ons midden in een pandemie begeven
pi_194688742
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:29 schreef PSVCL het volgende:
Grappig om te zien dat @:TheFreshPrince nog steeds gelooft dat we ons midden in een pandemie begeven
Welk van de door mij gegeven argumenten schetsen dat beeld, even los van wat mijn mening over covid19 is?

In de laatste 5 posts ben ik puur ingegaan op de veiligheid van mondkapjes.

Je poging om karaktermoord te plegen door een verkapte persoonlijke aanval getuigt niet echt van sterke argumenten in deze discussie.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:44:29 #63
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194688767
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De Coronahoax is louter een katalysator (of politiekwapen) voor een one world Technocratie panopticon.
Je weet toch wel dat je mij niet hoeft te overtuigen hé ?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194688779
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die vent is niet goed snik.

na 5 sec heb je toch al last van zn mondkap.
Dat een mondkap helpt tegen iets is volslagen bullshit. Ook als chirurg orgaanrover
Als je het filmpje hebt gezien dan heb je opgemerkt dat het hem er niet om gaat aan te tonen dat een mondkapje werkt.

Het ging hem er om te laten zien dat je prima kan hardlopen met 10 mondkapjes over elkaar.

Verder is een chirurg meer dan iemand die organen transplanteert.

Chirurgen voeren bijvoorbeeld reconstructies uit van je gezicht nadat je met je hoofd tegen een voorruit bent geklapt omdat je geen gordel wil dragen. Of ze verwijderen je blinde darm nadat deze ontstoken is. Of ze zetten je gebroken botten weer aan elkaar vast zodat je kan lopen.

Je houding richting de zorg is algemeen bekend, blijkbaar heb je nooit zorg nodig gehad in je leven. Maar dat is naarmate je ouder wordt steeds moeilijker vol te houden. Ook voor jou komt er vrijwel zeker een punt dat je zorg nodig hebt en aangewezen bent op doctoren. Een andere optie is je vroegtijdige dood aanvaarden en misschien zie je dat als de beste optie.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:51:44 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194688861
Lol, de meeste doktoren zijn symptoom bestrijders, geen genezers.
Patient betekend geduld in het Engels.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194689014
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
Lol, de meeste doktoren zijn symptoom bestrijders, geen genezers.
Patient betekend geduld in het Engels.
Oké...

Dus een gecompliceerde botbreuk reconstrueren is "symptoom bestrijden"?
Een ontstoken blinde darm verwijderen is "symptoom bestrijden"?
Een snijwond van 10cm hechten en alle pezen en spieren weer aanhechten is "symptoom bestrijden"?
Insuline verstrekken aan iemand die het zelf niet meer voldoende kan aanmaken is "symptoom bestrijden"?
Cortisol productie remmen bij een verhoogde bijnieractiviteit wat resulteert in Cushing is "symptoom bestrijden"?
Je aderen dotteren, complete bypass uitvoeren, hartkleppen repareren of vervangen is "symptoom bestrijden"?

Ik ben het met je eens dat veel ziekten (nog) niet genezen kunnen worden en dat je daarom met medicijnen de klacht onderdrukt of een orgaan stimuleert/afremt maar het is voor de patient vaak wel levensreddend of anders levenskwaliteit verhogend.

Je doet artsen, chirurgen, verpleegkundigen en andere zorgmedewerkers echt zwaar tekort door ze "symptoom bestrijders" te noemen.

Mocht je ooit na een ongeval op de intensive care terecht komen of je penis verliezen in een aardappelsorteermachine, dan hoop ik voor je dat ze je posts niet gelezen hebben.
pi_194689029
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
Lol, de meeste doktoren zijn symptoom bestrijders, geen genezers.
Patient betekend geduld in het Engels.
Haha wat een onzin.

Leuk geprobeerd trouwens, maar patient komt van het latijns en heeft niets met geduld te maken, maar ergens aan lijden.
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:03:33 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194689044
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
Lol, de meeste doktoren zijn symptoom bestrijders, geen genezers.
Patient betekend geduld in het Engels.
En wat betekent het in het Latijn...?
Huilen dan.
pi_194689064
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
Lol, de meeste doktoren zijn symptoom bestrijders, geen genezers.
Patient betekend geduld in het Engels.
:') |:(
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194689091
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wat betekent het in het Latijn...?
Zo grappig als mensen heel wijs gaan doen over hoe de Engelse betekenis van een woord ergens verband mee heeft, even helemaal vergetend dat er ook nog andere talen zijn. _O-

Net als dat "son of god" zou aangeven dat religie zonne-aanbidderij is door de toevalligheid van deze woorden. Dat is het ook, maar niet omdat "son" op "sun" lijkt. :P
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:29:22 #71
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194690255
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Haha wat een onzin.

Leuk geprobeerd trouwens, maar patient komt van het latijns en heeft niets met geduld te maken, maar ergens aan lijden.
Ja precies, nog erger.
Laten lijden!

Overigens heb ik gewoon gelijk hoor, hier een quote van jullie favo bron Wikipedia.

Patiënt komt van het Latijnse patientia, dat lijden, dulden, volharding of geduld beteken. Het is daarmee verwant aan het Engelse patience en patient.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194690300
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja precies, nog erger.
Laten lijden!

Overigens heb ik gewoon gelijk hoor, hier een quote van jullie favo bron Wikipedia.

Patiënt komt van het Latijnse patientia, dat lijden, dulden, volharding of geduld beteken. Het is daarmee verwant aan het Engelse patience en patient.
"Laten lijden" ook echt. :') Lekker dramatisch. Je snapt er echt geen reet van blijkt maar weer.

Een patient heet patient omdat het iemand is die aan een ziekte of kwaal lijdt. Niet omdat er een complot is dat dokters willens en wetens hun patienten "laten lijden." :D _O-
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:33:49 #73
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194690357
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:31 schreef illusions het volgende:

[..]

"Laten lijden" ook echt. :') Lekker dramatisch. Je snapt er echt geen reet van blijkt maar weer.

Een patient heet patient omdat het iemand is die aan een ziekte of kwaal lijdt. Niet omdat er een complot is dat dokters willens en wetens hun patienten "laten lijden." :D _O-
Degene die er geen reet van begrijpt ben jij.
Je kan kennelijk niet eens lezen.
Alleen maar denegrerend en jolig doen voor je matties.
Stoer hoor.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194690392
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Degene die er geen reet van begrijpt ben jij.
Je kan kennelijk niet eens lezen.
Alleen maar denegrerend en jolig doen voor je matties.
Stoer hoor.
Wel jammer dat je altijd op de man gaat spelen als je door je argumenten heen bent.

Ik wilde "ad hominem" gebruiken maar dat ga je dan vast uit het Engels proberen te vertalen.
pi_194690393
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Degene die er geen reet van begrijpt ben jij.
Je kan kennelijk niet eens lezen.
Alleen maar denegrerend en jolig doen voor je matties.
Stoer hoor.
Tuurlijk, gooi het maar weer over die boeg. Neemt niet weg dat je uit je nek kletst met dat patient "laten lijden" betekent alsof het één of ander donker complot is om de mens dwars te zittten. :') :')
pi_194690441
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja precies, nog erger.
Laten lijden!

Overigens heb ik gewoon gelijk hoor, hier een quote van jullie favo bron Wikipedia.

Patiënt komt van het Latijnse patientia, dat lijden, dulden, volharding of geduld beteken. Het is daarmee verwant aan het Engelse patience en patient.
Sowieso waren patiënten er eerder dan doktoren.

Vroeger ging je na een open botbreuk gewoon dood aan een bloedvergiftiging of infectie of je liep de rest van je leven kreupel.

Dat lijk je te verkiezen boven behandeling en daar kan ik alle begrip voor opbrengen.
pi_194690446
"Patiënt heet patiënt omdat dat Engels is voor geduld!"

Blijkt dat het woord komt omdat mensen aan een ziekte of kwaal lijden.

"NOG ERGER! Ze laten ons lijden!"

:')

Als je het er niet mee eens bent "doe je stoer voor je matties". :D De tyfus hey, kan het nog erger?
pi_194690555
Gek genoeg moeten altijd de artsen en chirurgen het hier ontgelden en lees ik nooit iets negatiefs over Renault dealers.
pi_194690601
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gek genoeg moeten altijd de artsen en chirurgen het hier ontgelden en lees ik nooit iets negatiefs over Renault dealers.
Sterker nog, de Renault Twingo is hier heel populair, ondanks mankementen in de bedrading. :P
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:46:35 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194690626
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja precies, nog erger.
Laten lijden!

Overigens heb ik gewoon gelijk hoor, hier een quote van jullie favo bron Wikipedia.

Patiënt komt van het Latijnse patientia, dat lijden, dulden, volharding of geduld beteken. Het is daarmee verwant aan het Engelse patience en patient.
Je probeert het weer te verdraaien, maar daar fop je werkelijk niemand mee. Een patiënt is hij die lijdt, dat heeft niks met laten lijden te maken.

Sterker nog, was er niet iets met een eed van Hippocrates?
Huilen dan.
pi_194690647
In before "jU hEp zU wEeR aGteR jU aAn"
pi_194691154

Bill gates: heel de wereld moet gevaccineerd worden ,dan pas kunnen we naar het oude normaal.
pi_194691698
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:19 schreef PSVCL het volgende:

Bill gates: heel de wereld moet gevaccineerd worden ,dan pas kunnen we naar het oude normaal.
Het hele interview, plaatst het wat meer in context dan de selectief geknipte fragmenten.

Overigens "heel de wereld moet gevaccineerd" worden is precies wat hij niet zegt.
Zo'n 30 tot 60% vaccineren moet genoeg zijn om het af te remmen, zegt hij rond 5m15

Het filmpje dat je plaatst citeert hem ook over "vrijheid" en dat moet je ook in context zien.
Amerikanen zijn heel erg van "land of the free" en dat is ook de reden dat je zoveel mensen ziet die zich niet aan de maatregelen willen houden, met als gevolg dat de uitbraak in de USA een stuk minder positief verloopt dan in Europa. Dat is een vaststelling van Bill Gates.
Je kan meer zoeken achter zo'n uitspraak, als dat je doel is.



[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-08-2020 18:00:50 ]
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:02:25 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194691843
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:19 schreef PSVCL het volgende:

Bill gates: heel de wereld moet gevaccineerd worden ,dan pas kunnen we naar het oude normaal.
Die kermitstem , verschrikkelijk . Voor de rest spoort hij echt niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194691922
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Die kermitstem , verschrikkelijk . Voor de rest spoort hij echt niet .
Aan een stem doe je weinig, het is geen Morgan Freeman.

En "niet sporen"?

Kom je niet verder dan iedereen beledigen die een andere visie op zaken heeft?
Kan je inhoudelijk nog iets melden? Wat vind je er van dat er selectief fragmenten uit hun context behandeld worden in zo'n filmpje? Wat vind je van het originele interview?
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:20:47 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194692073
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Aan een stem doe je weinig, het is geen Morgan Freeman.

En "niet sporen"?

Kom je niet verder dan iedereen beledigen die een andere visie op zaken heeft?
Kan je inhoudelijk nog iets melden? Wat vind je er van dat er selectief fragmenten uit hun context behandeld worden in zo'n filmpje? Wat vind je van het originele interview?
Je kan het echt niet laten he om peroonlijk aan te vallen :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194692094
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan het echt niet laten he om peroonlijk aan te vallen :W
Dat is echt geen persoonlijke aanval.

Er staan enkele vragen maar ik begrijp best dat je die liever ontwijkt dan antwoord te geven.

Nogmaals: heb je inhoudelijk iets over dat filmpje en het originele interview (met zijn antwoorden in context) te melden?

Een persoonlijke aanval zou zijn "Die kermitstem , verschrikkelijk . Voor de rest spoort Summers echt niet".
Maar nee, ik val je aan op het feit dat je niet inhoudelijk reageert.
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:24:41 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194692132
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is echt geen persoonlijke aanval.

Er staan enkele vragen maar ik begrijp best dat je die liever ontwijkt dan antwoord te geven.

Nogmaals: heb je inhoudelijk iets over dat filmpje en het originele interview te melden?

Het komt geforceerd over , kijk mij eens kritisch zijn . Geen zin in spelletjes , fijne zondag .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194692143
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het komt geforceerd over , kijk mij eens kritisch zijn . Geen zin in spelletjes , fijne zondag .
Het bekende verhaal, Summers.

Niet willen ingaan op vragen of argumenten die je niet aanstaan en er weer vandoor gaan met "fijne dag".
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:27:02 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194692163
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het komt geforceerd over , kijk mij eens kritisch zijn . Geen zin in spelletjes , fijne zondag .
Kritisch zijn is een goed iets ja, zeker bij dit soort dingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194693110
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het komt geforceerd over , kijk mij eens kritisch zijn . Geen zin in spelletjes , fijne zondag .
Buitengewoon sterke repliek weer zoals we van je gewend zijn. Hulde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194693413
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan het echt niet laten he om peroonlijk aan te vallen :W
Persoonlijke aanval? Jij zegt dat hij een kutstem heeft en niet spoort, is het teveel gevraagd om in plaats van dat soort onzin inhoudelijk iets te melden en je mening over het selectief uit context behandelen van fragmenten? Kennelijk wel, want dan vind je het weer teveel en ren je weer weg. Heel voorspelbaar kinderlijk gedrag.

Als iemand zegt dat je een kansloos figuur bent is dat een persoonlijke aanval, maar dat doet niemand.
pi_194693851
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het komt geforceerd over , kijk mij eens kritisch zijn .
Buitenkansje voor zelfreflectie, lijkt mij zo.
Conscience do cost.
  zondag 23 augustus 2020 @ 23:01:17 #94
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194697600
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gek genoeg moeten altijd de artsen en chirurgen het hier ontgelden en lees ik nooit iets negatiefs over Renault dealers.
Omdat een Tesla honderd keer slechtere auto is.

je moet toch wel zeer ernstige hersenbeschadiging hebben dat je die afzichtelijke kutauto rondrijdt.
Gelukkig zijn het dermate slechte autos dat ze spontaan in de fik vliegen.

Renault ... de ondermaatse prestatie van Riccardo heeft invloed op de verkoopwaarde van het merk.

Het is veel leuker die barrels van Tesla te bashen.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 24-08-2020 01:12:02 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2020 @ 23:22:18 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194698050
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194698221
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat een Tesla honderd keer slechtere auto is.

je moet toch wel zeer ernstige hersenbeschadiging hebben dat je die afzichtelijke kutauto rondrijdt.
Gelukkig zijn het dermate slechte kankerautos dat ze spontaan in de fik vliegen.

Renault ... de ondermaatse prestatie van Riccardo heeft invloed op de verkoopwaarde van het merk.

Het is veel leuker die barrels van Tesla te bashen.
Zucht. Het gaat er meer om dat wetenschappers het altijd gedaan hebben, het gaat niet echt om het verschil tussen Tesla en Renault. Zeker niet in een Coronatopic. :P
pi_194699162
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het hele interview, plaatst het wat meer in context dan de selectief geknipte fragmenten.

Overigens "heel de wereld moet gevaccineerd" worden is precies wat hij niet zegt.
Zo'n 30 tot 60% vaccineren moet genoeg zijn om het af te remmen, zegt hij rond 5m15

Het filmpje dat je plaatst citeert hem ook over "vrijheid" en dat moet je ook in context zien.
Amerikanen zijn heel erg van "land of the free" en dat is ook de reden dat je zoveel mensen ziet die zich niet aan de maatregelen willen houden, met als gevolg dat de uitbraak in de USA een stuk minder positief verloopt dan in Europa. Dat is een vaststelling van Bill Gates.
Je kan meer zoeken achter zo'n uitspraak, als dat je doel is.

Hoeveel krijg je betaald ?
pi_194699166
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Die kermitstem , verschrikkelijk . Voor de rest spoort hij echt niet .
Eng mannetje idd..

Check deze kindermishandeling :
Ventilatiedeskundige. :')
pi_194699174
Hoe eenvoudig het is om een complottheorie de wereld in te helpen. :D

facebook


_O-
pi_194699184
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoeveel krijg je betaald ?
Tuurlijk, zodra logica of wetenschap om de hoek komt kijken, of ook maar een beetje gezond verstand, ben je paid shill. :')

_O-
  maandag 24 augustus 2020 @ 01:33:51 #101
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194699220
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, zodra logica of wetenschap om de hoek komt kijken, of ook maar een beetje gezond verstand, ben je paid shill. :')

_O-
Terwijl jij natuurlijk in weze een echte waarheidszoeker bent..

Lijkt me soms best moeilijk voor je.

sterkte & respect!
Huig
pi_194699236
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

Terwijl jij natuurlijk in weze een echte waarheidszoeker bent..

Lijkt me soms best moeilijk voor je.

sterkte & respect!
Bedankt voor je steun, het is inderdaad geen makkelijk leven maar wetende dat jij er voor me bent, maakt het allemaal wel een stukje draaglijker!

Maar jij denkt ook dat hier op Fok paid shills rondhangen? :') Of wou je gewoon even lekker een tegengeluid spuien? Mag hoor!
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:21:45 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194700352
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gek genoeg moeten altijd de artsen en chirurgen het hier ontgelden en lees ik nooit iets negatiefs over Renault dealers.
maar dat is ook geen complot :D
R=roest
E=en
N=narigheid
A=achtervolgd
U= u
L=lange
T=tijden
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194700353
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:21 schreef illusions het volgende:
Hoe eenvoudig het is om een complottheorie de wereld in te helpen. :D

[ facebook ]

_O-
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:51:42 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194700608
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

maar dat is ook geen complot :D
R=roest
E=en
N=narigheid
A=achtervolgd
U= u
L=lange
T=tijden
ohh dat is een oude...
ik had 35 jaar geleden op de basisschool een A4-tje met die auto-afkortingen.

Volgende
Onderdelen
Liggen
Verder
Op

Overal
Pech
En
Last
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194700717
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ohh dat is een oude...
ik had 35 jaar geleden op de basisschool een A4-tje met die auto-afkortingen.

Volgende
Onderdelen
Liggen
Verder
Op

Overal
Pech
En
Last
Welke heb je voor Tesla? Begint waarschijnlijk met TOPAUTO. :D
pi_194700744
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Welke heb je voor Tesla? Begint waarschijnlijk met TOPAUTO. :D
Tering
Elektrische
Sloopbak
Laat
Achter

?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194700797
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:06 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tering
Elektrische
Sloopbak
Laat
Achter

?
Topauto
Elektrisch
Spaarzaam
Leuke
Aanwinst
pi_194700807
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een N95 masker filtert tot 0,3 micron, ofwel 0,0003 millimeter.
quote:
heeft het coronavirus een afmeting tussen de 0,06 micrometer en de 0,14 micrometer. Voor het gemak stellen we de diameter van een gemiddeld cornavirusdeeltje op 0,1 micrometer.

Een HEPA filter, die in veel luchtreinigers wordt toegepast, heeft gaatjes van 0,3 micrometer (drie duizendste millimeter) en alles wat kleiner is zou er dus zo doorheen vliegen. Althans, dat is wat een logisch denkend mens verwacht. Het coronavirus is met zijn afmetingen rond de 0,1 micrometer drie keer zo klein als de gaatjes in een HEPA filter en je mag verwachten dat die virusdeeltjes niet tegengehouden worden.
Goh...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194700814
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Topauto
Elektrisch
Spaarzaam
Leuke
Aanwinst
Te duur, te zwaar, te slechte service en te korte actieradius.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194700870
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus kind met mondkapje op loopt tegen een trein en dan is deze dood door het mondkapje. Net zoals jij het hebt over de verkeersslachtoffer die in jou beleving toch als corona doden geteld worden. :D
In Groot-Britannie was dat dus daadwerkelijk het geval:

quote:
The recalculation is based on a new definition of who has died from Covid.

Previously, people in England who died at any point following a positive test, regardless of cause, were counted in the figures.
https://www.bbc.com/news/health-53722711
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:15:40 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194700884
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoeveel krijg je betaald ?
De argumenten zijn weer op dus dan maar zo verder?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:17:03 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194700897
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]


[..]

Goh...
En de druppeltjes waar de virus deeltjes in zitten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:17:20 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194700903
Ab Osterhaus: ‘Eerst miljoenen mensen vaccineren om te weten wat alle risico’s zijn’

Vrijdag sprak De Telegraaf met viroloog Ab Osterhaus over de laatste ontwikkelingen rond het coronavirus, waaronder de nieuwe kabinetsmaatregelen, de veelbesproken tweede golf en de race rond het coronavaccin.

“We praten over het vaccineren van de hele wereldbevolking, miljarden mensen. Wie vaccineer je wel, wie vaccineer je niet? Dat geeft enorme discussies. Plus, we hebben natuurlijk nog het hele sceptische gedoe rond vaccinaties en mensen die zeggen dat ze die vaccins niet willen omdat ze niet veilig zijn,” zei hij.

Osterhaus voegde toe: “Ik denk dat de manier waarop vaccins getest worden – als je de risico’s tegen de benefits afweegt – dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over maak. Aan de andere kant: voordat je echt weet dat een vaccin echt 100 procent safe is, dan moet je toch een paar miljoen mensen gevaccineerd hebben om elke bijwerking te kennen of uit te sluiten.”


Engnek met zijn enge uitspraken. Daarentegen genoeg mensen die niet kunnen wachten tot de spritz.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194700924
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de druppeltjes waar de virus deeltjes in zitten?
Touché. Het vliegt natuurlijk niet op zichzelf in de rondte.
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:19:36 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194700933
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ab Osterhaus: ‘Eerst miljoenen mensen vaccineren om te weten wat alle risico’s zijn’

Vrijdag sprak De Telegraaf met viroloog Ab Osterhaus over de laatste ontwikkelingen rond het coronavirus, waaronder de nieuwe kabinetsmaatregelen, de veelbesproken tweede golf en de race rond het coronavaccin.

“We praten over het vaccineren van de hele wereldbevolking, miljarden mensen. Wie vaccineer je wel, wie vaccineer je niet? Dat geeft enorme discussies. Plus, we hebben natuurlijk nog het hele sceptische gedoe rond vaccinaties en mensen die zeggen dat ze die vaccins niet willen omdat ze niet veilig zijn,” zei hij.

Osterhaus voegde toe: “Ik denk dat de manier waarop vaccins getest worden – als je de risico’s tegen de benefits afweegt – dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over maak. Aan de andere kant: voordat je echt weet dat een vaccin echt 100 procent safe is, dan moet je toch een paar miljoen mensen gevaccineerd hebben om elke bijwerking te kennen of uit te sluiten.”


Engnek met zijn enge uitspraken. Daarentegen genoeg mensen die niet kunnen wachten tot de spritz.
Om de bijwerkingen die bij zeg 1 op de miljoen prikjes voorkomen te leren kennen moet he nogal wat prikjes zetten ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:21:02 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194700952
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Te duur, te zwaar, te slechte service en te korte actieradius.
:) Valt mee hoor, een van de simpele models heb je al voor 30.000 hagel nieuw.
en dat is een stuk goedkoper als de nieuwe apple computer :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194700955
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

In Groot-Britannie was dat dus daadwerkelijk het geval:
[..]

https://www.bbc.com/news/health-53722711
Op de nieuwe manier van tellen scheelt dit ruim 5k overledenen aan het virus. Is toch wel veel.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194700959
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de druppeltjes waar de virus deeltjes in zitten?
Geen idee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194700962
Dat doet het dus wel ook he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194700968
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Touché. Het vliegt natuurlijk niet op zichzelf in de rondte.
Wel hoor.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701000
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wel hoor.
Fout.

En die druppeltjes ("droplets") kun je vaak zelfs zien, dus stukje groter dan 0.3 micron. :Y
pi_194701030
The virus is transmitted through small droplets released when an infected person coughs and sneezes.

Ik draag zelf ook geen masker tenzij ik in Spanje in de supermarkt ben hoor, maar het nut ervan valt niet te ontkennen. Snap dat je dat wel probeert natuurlijk, anders valt je redenering weer in duigen.
pi_194701044
quote:
De kleinste druppeltjes en druppelkernen in zo’n wolk heten aerosolen. Ze hebben een diameter van 1 tot 10 micrometer, ofwel 1 tot een 10 duizendste van een millimeter.
Ook die aerosolen zijn vaak te klein voor zo'n masker. En bijna niemand draagt een N95 masker trouwens.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:31:18 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194701094
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ook die aerosolen zijn vaak te klein voor zo'n masker. En bijna niemand draagt een N95 masker trouwens.
Misschien moet je dat stuk nog eens goed lezen ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194701095
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ook die aerosolen zijn vaak te klein voor zo'n masker. En bijna niemand draagt een N95 masker trouwens.
Jij reageert zelf op iets over een N95 masker. Nu blijkt dat die voldoet gaan we de doelpalen maar weer verplaatsen. :')
pi_194701110
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij reageert zelf op iets over een N95 masker. Nu blijkt dat die voldoet gaan we de doelpalen maar weer verplaatsen. :')
Nee hoor. Het is een feit dat die medische mondkapjes amper gedragen worden op straat (is het zelfs nog verboden in NL nu in het OV?). En zelfs die voldoen de facto amper tegen corona, zoals ik al met BRONNEN en CIJFERS aangetoond heb.

Die kapjes zijn bullshit, dat geven de NLe beleidsmakers zelfs toe!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701142
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is een feit dat die medische mondkapjes amper gedragen worden op straat (is het zelfs nog verboden in NL nu in het OV?). En zelfs die voldoen de facto amper tegen corona, zoals ik al met BRONNEN en CIJFERS aangetoond heb.

Die kapjes zijn bullshit, dat geven de NLe beleidsmakers zelfs toe!
Tuurlijk. :z
pi_194701194
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk. :z
Wat? Niet?

Ze zeggen het nb zelf:

quote:
RIVM-directeur Jaap van Dissel zei dat ook uit nieuw onderzoek niet is gebleken dat niet-medische mondkapjes effectief zijn in het terugdringen van het aantal besmettingen.

Burgemeesters gaven in het Veiligheidsberaad aan te willen experimenteren met maatregelen die het gedrag van mensen beïnvloeden, om zo het coronavirus in te dammen. Het voorschrijven van mondkapjes op drukke plekken is één van die experimenten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)apjes-niet-verplicht

En het mag helemaal niet:

quote:
De mondkapjesplicht is niet zomaar in te voeren, zegt de Leidse hoogleraar staats- en bestuursrecht Wim Voermans. Ook als burgemeesters er in hun gemeente mee zouden willen experimenteren, bijvoorbeeld via een noodverordening, lopen ze aan tegen de Grondwet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tsrecht-wim-voermans
Maar fuck de wet is het credo van de NLe wetgever en rechter heden ten dage...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701219
Simpele logica dicteert anders. :Y

Meeste non-chirurgische maskers van Hema enzo werken tot 3 micron. Volgens je eigen gegevens werken ze dan dus. ^O^
pi_194701221
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[..]

Goh...
Beetje onnadenkend van je.

Terwijl je praat, hoest of desnoods zingt, stoot je druppeltjes vocht uit waar het virus op meelift.
En die worden met gemak tegengehouden door een N95 masker.

Gaat een masker alle virusdeeltjes tegenhouden? Absoluut niet.

Het effect is echter dat als 100% van de mensen met een masker draagt, de verspreiding van een virus fors remt.

Dat is overigens niet uniek voor covid19, zo werkt men in de zorg al sinds men weet dat virussen en bacteriën bestaan. Covid19 is daarin niet een uitzondering.
pi_194701263
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoeveel krijg je betaald ?
Oh ja, ook zo'n strategie van je.
Je hebt geen idee hoe je met argumenten kan komen dus beschuldig je mij dat ik betaald word door Bill Gates :')
pi_194701265
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Beetje onnadenkend van je.

Terwijl je praat, hoest of desnoods zingt, stoot je druppeltjes vocht uit waar het virus op meelift.
En die worden met gemak tegengehouden door een N95 masker.

Gaat een masker alle virusdeeltjes tegenhouden? Absoluut niet.

Het effect is echter dat als 100% van de mensen met een masker draagt, de verspreiding van een virus fors remt.

Dat is overigens niet uniek voor covid19, zo werkt men in de zorg al sinds men weet dat virussen en bacteriën bestaan. Covid19 is daarin niet een uitzondering.
Raar dat dit voor sommigen zo moeilijk is te begrijpen.

Ik draag ook absoluut geen mondkapje ofzo hoor, maar het nut ervan is niet te ontkennen. Laten we anders in de medische wereld er ook maar mee stoppen, als het toch niet werkt. Handen wassen voor een operatie slaat ook nergens op, want dat schijnt ook niet te werken. 8)7
pi_194701272
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

Dat is overigens niet uniek voor covid19, zo werkt men in de zorg al sinds men weet dat virussen en bacteriën bestaan. Covid19 is daarin niet een uitzondering.
In de operatiekamer worden in een medische, steriele omgeving in overdruk medische mondkapjes gebruikt om de open wonden vd patiënt niet te verontreinigen ja.

Dat is iets totaal anders dan op straat een fopmasker dragen terwijl er geen mensen open gesneden liggen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:45:46 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194701290
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ab Osterhaus: ‘Eerst miljoenen mensen vaccineren om te weten wat alle risico’s zijn’

Vrijdag sprak De Telegraaf met viroloog Ab Osterhaus over de laatste ontwikkelingen rond het coronavirus, waaronder de nieuwe kabinetsmaatregelen, de veelbesproken tweede golf en de race rond het coronavaccin.

“We praten over het vaccineren van de hele wereldbevolking, miljarden mensen. Wie vaccineer je wel, wie vaccineer je niet? Dat geeft enorme discussies. Plus, we hebben natuurlijk nog het hele sceptische gedoe rond vaccinaties en mensen die zeggen dat ze die vaccins niet willen omdat ze niet veilig zijn,” zei hij.

Osterhaus voegde toe: “Ik denk dat de manier waarop vaccins getest worden – als je de risico’s tegen de benefits afweegt – dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over maak. Aan de andere kant: voordat je echt weet dat een vaccin echt 100 procent safe is, dan moet je toch een paar miljoen mensen gevaccineerd hebben om elke bijwerking te kennen of uit te sluiten.”


Engnek met zijn enge uitspraken. Daarentegen genoeg mensen die niet kunnen wachten tot de spritz.
De testen die ze uitvoeren word steeds op een grotere groep mensen getest.

Ik weet niet precies hoeveel exact elke keer.

Maar begint zo eerst 100 dan 1000 dan 10000 en dan elke keer een resultaat bekijken als er bijwerkingen bij komen kijken of het is niet effectief moeten ze weer opnieuw beginnen.

Oh en je kan natuurlijk opgeven als proefkonijn voor de eerste tests en beste smak geld mee verdienen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194701297
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Raar dat dit voor sommigen zo moeilijk is te begrijpen.

Ik draag ook absoluut geen mondkapje ofzo hoor, maar het nut ervan is niet te ontkennen. Laten we anders in de medische wereld er ook maar mee stoppen, als het toch niet werkt. Handen wassen voor een operatie slaat ook nergens op, want dat schijnt ook niet te werken. 8)7
Een medische mondkap in een operatiekamer is iets totaal anders dan 1 op straat, dat moet je toch ook wel kunnen begrijpen he?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701300
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

De testen die ze uitvoeren word steeds op een grotere groep mensen getest.

Ik weet niet precies hoeveel exact elke keer.

Maar begint zo eerst 100 dan 1000 dan 10000 en dan elke keer een resultaat bekijken als er bijwerkingen bij komen kijken of het is niet effectief moeten ze weer opnieuw beginnen.

Oh en je kan natuurlijk opgeven als proefkonijn voor de eerste tests en beste smak geld mee verdienen!
Ik ga helemaal niets nemen. Ik neem immers ook geen griepprik ieder jaar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701308
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ab Osterhaus: ‘Eerst miljoenen mensen vaccineren om te weten wat alle risico’s zijn’

Vrijdag sprak De Telegraaf met viroloog Ab Osterhaus over de laatste ontwikkelingen rond het coronavirus, waaronder de nieuwe kabinetsmaatregelen, de veelbesproken tweede golf en de race rond het coronavaccin.

“We praten over het vaccineren van de hele wereldbevolking, miljarden mensen. Wie vaccineer je wel, wie vaccineer je niet? Dat geeft enorme discussies. Plus, we hebben natuurlijk nog het hele sceptische gedoe rond vaccinaties en mensen die zeggen dat ze die vaccins niet willen omdat ze niet veilig zijn,” zei hij.

Osterhaus voegde toe: “Ik denk dat de manier waarop vaccins getest worden – als je de risico’s tegen de benefits afweegt – dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over maak. Aan de andere kant: voordat je echt weet dat een vaccin echt 100 procent safe is, dan moet je toch een paar miljoen mensen gevaccineerd hebben om elke bijwerking te kennen of uit te sluiten.”


Engnek met zijn enge uitspraken. Daarentegen genoeg mensen die niet kunnen wachten tot de spritz.
Hij zegt hier niets vreemds volgens mij.

Wat is er vreemd aan wat hij zegt?

En wat is de "spritz"? Ik ben te weinig in BNW om alle termen te beheersen.
pi_194701309
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een medische mondkap in een operatiekamer is iets totaal anders dan 1 op straat, dat moet je toch ook wel kunnen begrijpen he?
Ja want zodra je de operatiekamer verlaat werkt zo'n ding niet meer ofzo. :')
pi_194701378
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is een feit dat die medische mondkapjes amper gedragen worden op straat (is het zelfs nog verboden in NL nu in het OV?). En zelfs die voldoen de facto amper tegen corona, zoals ik al met BRONNEN en CIJFERS aangetoond heb.

Die kapjes zijn bullshit, dat geven de NLe beleidsmakers zelfs toe!
Ieder druppeltje dat niet meters ver weggeslingerd wordt bij praten of hoesten is een kleinere kans op besmetting.

Ieder druppeltje dat niet de mond bereikt maar blijft hangen in je mondkapje is een kleinere kans op besmetting.

Een masker (en dat geldt zeker voor de zelfgemaakte) zal nooit een 100% beperking van de verspreiding bewerkstelligen.

Je hebt echter een verzameling van maatregelen (afstand houden, geen grote groepen, mondkapjes, handen ontsmetten, niet aan je mond zitten, etc) die stuk voor stuk de R0 naar beneden brengen en daarmee het virus afremmen.

Uiteraard kennen we je uitgesproken tegendraadse mening hier inmiddels maar dat betekent niet dat we daar aan toe gaan geven omdat je de grootste mond hebt en de beste beledigingen kan bedenken.
pi_194701387
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja want zodra je de operatiekamer verlaat werkt zo'n ding niet meer ofzo. :')
Eh... je begrijpt dat de omstandigheden, het gebruik en de gebruiker totaal anders zijn he?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701395
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

Uiteraard kennen we je uitgesproken tegendraadse mening hier inmiddels maar dat betekent niet dat we daar aan toe gaan geven omdat je de grootste mond hebt en de beste beledigingen kan bedenken.
Jouw poepbange mening is ook bekend maar ik heb net al middels cijfers aangetoond dat je dom lult.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701406
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Eh... je begrijpt dat de omstandigheden, het gebruik en de gebruiker totaal anders zijn he?
Dus?

De cijfers die je net zelf post tonen je ongelijk aan. :') :')
  maandag 24 augustus 2020 @ 09:54:23 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194701410
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ieder druppeltje dat niet meters ver weggeslingerd wordt bij praten of hoesten is een kleinere kans op besmetting.

Ieder druppeltje dat niet de mond bereikt maar blijft hangen in je mondkapje is een kleinere kans op besmetting.

Een masker (en dat geldt zeker voor de zelfgemaakte) zal nooit een 100% beperking van de verspreiding bewerkstelligen.

Je hebt echter een verzameling van maatregelen (afstand houden, geen grote groepen, mondkapjes, handen ontsmetten, niet aan je mond zitten, etc) die stuk voor stuk de R0 naar beneden brengen en daarmee het virus afremmen.

Uiteraard kennen we je uitgesproken tegendraadse mening hier inmiddels maar dat betekent niet dat we daar aan toe gaan geven omdat je de grootste mond hebt en de beste beledigingen kan bedenken.
Er zijn verschillende kapjes getest en de een werkt effectiever dan de andere natuurlijk.
maar alle beetjes helpen!

Meest effectieve is natuurlijk een hazmat suit! :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194701425
Dit post @De_Onnoembare

quote:
De kleinste druppeltjes en druppelkernen in zo’n wolk heten aerosolen. Ze hebben een diameter van 1 tot 10 micrometer, ofwel 1 tot een 10 duizendste van een millimeter.
Cheapass mondkapjes doentot zo'n 3 duizendste van een millimeter.

Daarmee praat je jezelf dus direct tegen. :D
pi_194701427
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn verschillende kapjes getest en de een werkt effectiever dan de andere natuurlijk.
maar alle beetjes helpen!

Meest effectieve is natuurlijk een hazmat suit! :D
Gewoon alvast in je kist gaan liggen, dan besmet je ook niemand.

@TheFreshPrince aproves of this message.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701430
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:55 schreef illusions het volgende:
Dit post @:De_Onnoembare
[..]

Cheapass mondkapjes doentot zo'n 3 duizendste van een millimeter.

Daarmee praat je jezelf dus direct tegen. :D
Je ziet toch hopelijk wel dat alsnog 20% hier doorheen gaat he?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701436
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

In de operatiekamer worden in een medische, steriele omgeving in overdruk medische mondkapjes gebruikt om de open wonden vd patiënt niet te verontreinigen ja.

Dat is iets totaal anders dan op straat een fopmasker dragen terwijl er geen mensen open gesneden liggen.
Mondkapjes worden in de zorg om diverse redenen gedragen.

Deels om de kans van besmetting van een patiënt te verkleinen, deels om het personeel te beschermen tegen besmetting.

En dat kan gaan om een wond maar ook om neus- en mond.

En ook in de zorg is het altijd een verzameling van maatregelen, afhankelijk van de afdeling.
Je kan niet stellen dat in de zorg alleen mondkapjes gedragen worden in "steriele omgevingen met overdruk".
Niet iedere ruimte in een ziekenhuis is een operatiekamer of een IC.

Zorg is ook meer dan "ziekenhuizen", een goede vriendin van mij zit in de thuiszorg en bezoekt haar cliënten ook met een mondkapje, ontsmet haar handen bij iedere gelegenheid, etc. Is dat optimaal? Nee. Houdt het alles tegen? Nee. Maar mensen hebben nu eenmaal zorg nodig en je kan niet de hele dag in een luchtdicht pak gaan rondlopen en bij iedere cliënt door een ontsmettende douche. Je zoekt een werkbare situatie.

Je bent goed in het bedenken van argumenten maar ze snijden geen hout met de praktijk.
pi_194701441
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jouw poepbange mening is ook bekend maar ik heb net al middels cijfers aangetoond dat je dom lult.
Jammer dat je weer selectief shopt in mijn reactie en op het inhoudelijk deel geen antwoord hebt.
pi_194701452
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Jammer dat je weer selectief shopt in mijn reactie en op het inhoudelijk deel geen antwoord hebt.
Right back at ya!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701458
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je ziet toch hopelijk wel dat alsnog 20% hier doorheen gaat he?
Dus een verbetering van 80% is de moeite niet waard?

Tering, gaat jouw denkwijze echt zo?
pi_194701477
Goh....

Wat oa ik al maanden roep dus? _O-

quote:
Oud-VVD-senator Heleen Dupuis (75) is stellig: ,,Laten wij ouderen thuisblijven als we daar jongere mensen de ruimte mee geven. Zij moeten de maatschappelijke processen op gang houden’’, zegt de voormalige hoogleraar medische ethiek. ,,Ik vind dat logisch en goed verdedigbaar. Ook voor onze eigen bescherming is het beter als wij zo min mogelijk in de openbare ruimte komen.’’

Ouderen lopen een aanzienlijk risico om ernstig ziek te worden als ze het coronavirus oplopen. Tachtigers hebben bij besmetting twintig keer zoveel kans om te overlijden als vijftigers en honderden keren zoveel als mensen onder de veertig. Voor jongeren is het risico om aan Covid-19 te sterven verwaarloosbaar. ,,Voor hen is dit echt een verschrikkelijke situatie. Medisch gezien hebben ze nauwelijks last van het virus, maar sociaal worden zij verreweg het hardst getroffen’’, aldus kinderarts Károly Illy, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde en lid van het OMT. ,,School, evenementen, sociale activiteiten - alles wat voor jongeren zo belangrijk is om zich te ontwikkelen en contacten op te doen - zijn weggevallen.’’

Economie
Door de coronapandemie is onze economie ingestort. De horeca, de evenementensector, winkels, ze krijgen ongenadig harde klappen. Sinds de lockdown kwamen er elke maand 35.000 werklozen bij. Zouden we jongeren wat meer bewegingsvrijheid kunnen geven om de economie draaiende te houden als we ouderen en kwetsbare mensen afschermen?
https://www.gelderlander.(...)mte-houden~a0d5e53d/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701481
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:55 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gewoon alvast in je kist gaan liggen, dan besmet je ook niemand.

@:TheFreshPrince aproves of this message.
Vreemde reactie.

Als er iemand is die beseft dat mondkapjes alleen onderdeel zijn van een pakket maatregelen om de R0 naar beneden te krijgen en niet 100% beschermt dan ben ik het.

En ik besef ook zeker dat covid19 geen ebola is.

Maar dat neemt niet weg dat het de zorg kan overbelasten, er mensen aan dood gaan en dat er op dit moment nog geen geschikt medicijn of vaccin voor is. Zolang zal je het moeten controleren.
pi_194701487
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus een verbetering van 80% is de moeite niet waard?

Tering, gaat jouw denkwijze echt zo?
Het is de moeite inderdaad niet waard. Zeker niet voor een virus waarvan het RIVM de IFR al WEER omlaag heeft geschroefd naar een miezerige 15 honderste procent.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701513
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vreemde reactie.

Als er iemand is die beseft dat mondkapjes alleen onderdeel zijn van een pakket maatregelen om de R0 naar beneden te krijgen en niet 100% beschermt dan ben ik het.

En ik besef ook zeker dat covid19 geen ebola is.

Maar dat neemt niet weg dat het de zorg kan overbelasten, er mensen aan dood gaan en dat er op dit moment nog geen geschikt medicijn of vaccin voor is. Zolang zal je het moeten controleren.
Welnee, nergens voor nodig. Je ziet het nu ook. Het aantal 'besmettingen' (gemeten met een test die daar helemaal niet geschikt voor is) loopt op, aantal ernstige gevallen amper. En wanneer is een vaccin of medicijn 'geschikt'? Kan jaren duren.

RIVM hanteert nu IFR van +- 0,15%. Dat zijn griepwaardes.

Zoals het OMT nu zegt: mensen die zeer oud en/of zwak zijn kunnen indien gewenst zichzelf extra beschermen, de rest moet back 2 normal!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701516
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is de moeite inderdaad niet waard. Zeker niet voor een virus waarvan het RIVM de IFR al WEER omlaag heeft geschroefd naar een miezerige 15 honderste procent.
De RIVM geloof je ook alleen als het je uitkomt, en een 80% reductie door het goedkoopste mondkapje is de moeite niet waard. :') :') :')

Toch eens wat hersencellen verzamelen knul. :D
pi_194701527
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef illusions het volgende:

[..]

De RIVM geloof je ook alleen als het je uitkomt, en een 80% reductie door het goedkoopste mondkapje is de moeite niet waard. :') :') :')

Toch eens wat hersencellen verzamelen knul. :D
Dus het RIVM heeft nu geen gelijk? Wat is jouw bron eigenlijk en wat denk jij dat de IRF van Covid-19 is? 10%?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:02:30 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194701528
Je kan hier duidelijk zien wie de bruikbare idioten zijn, pro mondluier, pro vaccinaties want het virus ligt nog steeds op de loer jongens, ze zijn er weer vroeg bij met zijn allen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194701538
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan hier duidelijk zien wie de bruikbare idioten zijn, pro mondluier, pro vaccinaties want het virus ligt nog steeds op de loer jongens, ze zijn er weer vroeg bij met zijn allen.
Ja ja slechts 99,85% overleeft het (en die 0,15% bevind zich in een heel specifieke groep). We're doomed. Allemaal een lap voor de bek want het werkt echt heel goed tegen dit enorm gevaarlijke killervirus.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701543
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dus het RIVM heeft nu geen gelijk? Wat is jouw bron eigenlijk en wat denk jij dat de IRF van Covid-19 is? 10%?
Ik richt mijzelf op meerdere bronnen. Op dit moment reageer ik op het feit dat jij jezelf enorm tegenspreekt door te zeggen dat maskers geen nut hebben terwijl je eigen cijfers aantonen van wel. :D
pi_194701545
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Welnee, nergens voor nodig. Je ziet het nu ook. Het aantal 'besmettingen' (gemeten met een test die daar helemaal niet geschikt voor is) loopt op, aantal ernstige gevallen amper. En wanneer is een vaccin of medicijn 'geschikt'? Kan jaren duren.

RIVM hanteert nu IFR van +- 0,15%. Dat zijn griepwaardes.

Zoals het OMT nu zegt: mensen die zeer oud en/of zwak zijn kunnen indien gewenst zichzelf extra beschermen, de rest moet back 2 normal!
Het aantal besmettingen is laag omdat we dat pakket maatregelen hebben.

Je ziet dat in gelegenheden waar veel mensen bij elkaar komen, vrij snel weer uitbraken zijn.
Neem de jongen in Dokkum die in z'n eentje 14 mensen besmette.

Je draait de situatie om.

Jij stelt "de maatregelen zijn onnodig want er raakt bijna niemand besmet" terwijl de situatie eigenlijk is "er raakt bijna niemand besmet vanwege de maatregelen".
pi_194701559
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik richt mijzelf op meerdere bronnen.
Geen 1 nog van je gezien.
quote:
Op dit moment reageer ik op het feit dat jij jezelf enorm tegenspreekt door te zeggen dat maskers geen nut hebben terwijl je eigen cijfers aantonen van wel. :D
Het kan een gedeelte tegenhouden, maar bij lange na niet alles. Heeft net zoveel nut als een condoom lek prikken en dan volspuiten denken dat je beschermt bent.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:05:44 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194701562
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan hier duidelijk zien wie de bruikbare idioten zijn, pro mondluier, pro vaccinaties want het virus ligt nog steeds op de loer jongens, ze zijn er weer vroeg bij met zijn allen.
Niemand is hier pro mondluier of muilkorf!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194701572
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het aantal besmettingen is laag omdat we dat pakket maatregelen hebben.

Je ziet dat in gelegenheden waar veel mensen bij elkaar komen, vrij snel weer uitbraken zijn.
Neem de jongen in Dokkum die in z'n eentje 14 mensen besmette.

Je draait de situatie om.

Jij stelt "de maatregelen zijn onnodig want er raakt bijna niemand besmet" terwijl de situatie eigenlijk is "er raakt bijna niemand besmet vanwege de maatregelen".
Er wordt vrijwel niemand ziek van die besmettingen. Logisch ook omdat het voor 98% vd mensen niet eens merkbaar is.

Laat maar lekker iedereen het krijgen (ik heb het zelf ook al gehad) en zo doende gaan we snel naar groepsimmuniteit toe en zijn we er klaar mee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701576
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan hier duidelijk zien wie de bruikbare idioten zijn, pro mondluier, pro vaccinaties want het virus ligt nog steeds op de loer jongens, ze zijn er weer vroeg bij met zijn allen.
Heb je behalve beledigingen nog iets meer in petto? Je zou je eigen laatste 35 reacties eens terug moeten lezen, er zit werkelijk niet 1 argument tussen.

Het zijn louter beledigingen, linkdumps, filmpjes, plaatjes en eventueel een quote waar je een medestander aanmoedigt. Inhoudelijk is het niets.

En ik denk dat je beter kan maar op één of andere manier de discussie niet aandurft.
pi_194701578
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niemand is hier pro mondluier of muilkorf!
Zeker wel. @TheFreshPrince is een grote voorstander.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701587
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Geen 1 nog van je gezien.
[..]

Het kan een gedeelte tegenhouden, maar bij lange na niet alles.
Je geeft net zelf toe dat het een verbetering van 80% betreft. :D

quote:
Heeft net zoveel nut als een condoom lek prikken en dan volspuiten denken dat je beschermt bent.
Een hele achterlijke vergelijking. :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niemand is hier pro mondluier of muilkorf!
Achja, scheldt zo lekker hè. Enige wat cad hier doet tegenwoordig, mensen uitmaken voor mondluier dragers. De memes zijn ook al op.
pi_194701606
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja ja slechts 99,85% overleeft het (en die 0,15% bevind zich in een heel specifieke groep). We're doomed. Allemaal een lap voor de bek want het werkt echt heel goed tegen dit enorm gevaarlijke killervirus.
Je kan er natuurlijk weer een stropop tegenaan gooien maar niemand hier beweert dat mondkapjes een 100% veiligheid bieden.

Zoals gezegd: mondkapjes zorgen bij besmette personen op een lagere uitstoot van virusdeeltjes en bij gezonde mensen op minder kans op het ontvangen van virusdeeltjes.

Is het sluitend? Nee.
Helpt het de R0 naar beneden te krijgen? In het pakket van maatregelen, ja.
pi_194701609
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:06 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er wordt vrijwel niemand ziek van die besmettingen. Logisch ook omdat het voor 98% vd mensen niet eens merkbaar is.

Laat maar lekker iedereen het krijgen (ik heb het zelf ook al gehad) en zo doende gaan we snel naar groepsimmuniteit toe en zijn we er klaar mee.
Heb je jezelf laten testen?
pi_194701613
quote:
gezondheidseconoom Xander Koolman van de Vrije Universiteit Amsterdam. Maar deze discussie moet volgens hem wel worden gevoerd, nu het aantal besmettingen oploopt. ,,Voorlopig kunnen we niet rekenen op een vaccin. En als Nederland niet in staat is om het virus in te dammen, dan is de weg naar groepsimmuniteit de enige andere oplossing. Dat kan met minder gezondheidsschade en sneller en rechtvaardiger dan op de manier waarop het nu gaat.”
Joh.

Zoals zelfs Rutte al zei begin Maart. Dat was mi ook zijn meest eerlijke speech, voordat de massa-hysterie toesloeg.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701616
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk weer een stropop tegenaan gooien maar niemand hier beweert dat mondkapjes een 100% veiligheid bieden.

Zoals gezegd: mondkapjes zorgen bij besmette personen op een lagere uitstoot van virusdeeltjes en bij gezonde mensen op minder kans op het ontvangen van virusdeeltjes.

Is het sluitend? Nee.
Helpt het de R0 naar beneden te krijgen? In het pakket van maatregelen, ja.
Snapt ie toch niet. Een verbetering van 80% is geen 100%, dus dan maar net zo goed niet doen. 8)7
pi_194701619
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb je jezelf laten testen?
Ja.
M'n vader had het en zodoende ik ook gekregen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701631
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja.
Waarom, was je bang dat je andere mensen kon besmetten?
pi_194701645
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Snapt ie toch niet. Een verbetering van 80% is geen 100%, dus dan maar net zo goed niet doen. 8)7
De_Onnoembare draagt ook geen gordel in de auto want het beschermt maar in 90% van de gevallen.
pi_194701663
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom, was je bang dat je andere mensen kon besmetten?
Nieuwsgierigheid.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701668
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De_Onnoembare draagt ook geen gordel in de auto want het beschermt maar in 90% van de gevallen.
Off-topic maar ik vind ook dat een gordelverplichting niet aan de overheid is.

Zeker niet zolang motoren wel toegestaan zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701678
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Joh.

Zoals zelfs Rutte al zei begin Maart. Dat was mi ook zijn meest eerlijke speech, voordat de massa-hysterie toesloeg.
Rutte kon dat begin maart nog zeggen, toen lagen er nog geen 20 personen met covid19 op de IC's.
Eind maart waren dat er al zo'n 1000 en toen werd het toch wel erg krap met maar 1150 IC bedden.
pi_194701702
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De_Onnoembare draagt ook geen gordel in de auto want het beschermt maar in 90% van de gevallen.
Een treffende vergelijking van de stupiditeit. :D

Ik zelf neem het risico voor lief, doe hem alleen op als ik in Spanje ben omdat je anders echt gewoon een wapenstok tegen je benen krijgt, maar nogmaals het nut ervan valt niet te ontkennen. Maar wanneer iemand dat wel doet, is het natuurlijk ineens een geloofwaardige bron geworden.
pi_194701717
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Rutte kon dat begin maart nog zeggen, toen lagen er nog geen 20 personen met covid19 op de IC's.
Eind maart waren dat er al zo'n 1000 en toen werd het toch wel erg krap met maar 1150 IC bedden.
En uiteindelijk zakte het weer als een plumpudding in elkaar. De R was al onder de nol nog voordat de horeca/scholen etc dicht moesten.

Overal zie je dit zelfde patroon, of je nu een extreme lockdown hebt of een vrijwel geen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701727
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Een treffende vergelijking van de stupiditeit. :D

Ik zelf neem het risico voor lief, doe hem alleen op als ik in Spanje ben omdat je anders echt gewoon een wapenstok tegen je benen krijgt, maar nogmaals het nut ervan valt niet te ontkennen. Maar wanneer iemand dat wel doet, is het natuurlijk ineens een geloofwaardige bron geworden.
Het punt is dat corona geen dergelijk groot gevaar is dat een mondkap, zeker buiten op straat, een gerechtvaardigde maatregel is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701738
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het punt is dat corona geen dergelijk groot gevaar is dat een mondkap, zeker buiten op straat, een gerechtvaardigde maatregel is.
En daarom is het ook geen regel.
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En uiteindelijk zakte het weer als een plumpudding in elkaar. De R was al onder de nol nog voordat de horeca/scholen etc dicht moesten.

Overal zie je dit zelfde patroon, of je nu een extreme lockdown hebt of een vrijwel geen.
En daarom hebben we in Nederland ook geen lockdown.

Tering. :')
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:18:13 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194701747
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Een treffende vergelijking van de stupiditeit. :D

Ik zelf neem het risico voor lief, doe hem alleen op als ik in Spanje ben omdat je anders echt gewoon een wapenstok tegen je benen krijgt, maar nogmaals het nut ervan valt niet te ontkennen. Maar wanneer iemand dat wel doet, is het natuurlijk ineens een geloofwaardige bron geworden.
Kijkt even terug naar filmpje wat vorige week hier geplaatst werd, hier spreekt men er schande van, ondanks dat die vrouwen grotendeels zelf liepen uit te lokken.

en dan hoor je dat in een ander west Europees land standaard is..

Oh en ik haalde voetbal rellen aan, gisteren werd half Parijs afgebroken omdat een team verloor met een spelletje..
zou wat zijn als ik na elk verloren rocket league potje een baksteen door de buurman zijn raam ging gooien!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194701751
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:17 schreef illusions het volgende:

[..]

En daarom is het ook geen regel.
Het is lokaal op enkele plekken verplicht. Dat mag je toch wel weten hoop ik?
quote:
En daarom hebben we in Nederland ook geen lockdown.

Tering. :')
Gedeeltelijk nog.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701764
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is lokaal op enkele plekken verplicht. Dat mag je toch wel weten hoop ik?
[..]

Gedeeltelijk nog.
Waarop we dus weer terugkomen op het feit dat je je ontzettend aanstelt.

"mIJn rEcHtEHHH wAt DoE JE"
pi_194701767
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijkt even terug naar filmpje wat vorige week hier geplaatst werd, hier spreekt men er schande van, ondanks dat die vrouwen grotendeels zelf liepen uit te lokken.

en dan hoor je dat in een ander west Europees land standaard is..

Oh en ik haalde voetbal rellen aan, gisteren werd half Parijs afgebroken omdat een team verloor met een spelletje..
zou wat zijn als ik na elk verloren rocket league potje een baksteen door de buurman zijn raam ging gooien!
Daarnaast zou ik ook niet weten waarom vrouwen ineens immuun zouden moeten zijn voor het opvolgen van orders door de ME of politie. Als je al weet dat je niet op een plek mag blijven en je gaat provoceren dan krijg je een klap. Dat was in de 60's niet anders.
pi_194701776
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het punt is dat corona geen dergelijk groot gevaar is dat een mondkap, zeker buiten op straat, een gerechtvaardigde maatregel is.
We dragen buiten op straat dan ook geen mondkapje.
pi_194701777
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Daarnaast zou ik ook niet weten waarom vrouwen ineens immuun zouden moeten zijn voor het opvolgen van orders door de ME of politie. Als je al weet dat je niet op een plek mag blijven en je gaat provoceren dan krijg je een klap. Dat was in de 60's niet anders.
Het zijn een stel tyfuslijers in Spanje, en zo hypocriet als de pleuris want in het weekend snuiven ze gewoon hun kop eraf met de rest van het gepeupel, maar autoriteit hebben ze wel. :P
pi_194701801
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarop we dus weer terugkomen op het feit dat je je ontzettend aanstelt.

"mIJn rEcHtEHHH wAt DoE JE"
Je gedrag hier is heel anders dan je DM-etje _O-

Troll.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701805
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

We dragen buiten op straat dan ook geen mondkapje.
Op sommige plekken wel he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701812
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je gedrag hier is heel anders dan je DM-etje _O-

Troll.
Heb het opgegeven het op een civiele manier te proberen.
pi_194701822
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Op sommige plekken wel he.
Minder dan 80% van het land dus dat doet er niet toe.
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:24:28 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194701833
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 01:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eng mannetje idd..

Check deze kindermishandeling :
Ventilatiedeskundige. :')
En de msm maar braaf elke dag meelullen om de angst erin te houden ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194701838
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En uiteindelijk zakte het weer als een plumpudding in elkaar. De R was al onder de nol nog voordat de horeca/scholen etc dicht moesten.

Overal zie je dit zelfde patroon, of je nu een extreme lockdown hebt of een vrijwel geen.
De horeca ging op 15 maart dicht, dat was toch echt vrij vroeg, we hadden toen nog maar 1135 geregistreerde positieve besmettingen. De eerste week van maart was er eigenlijk nog niets aan de hand, afgezien van wat berichten dat er in Brabant een uitbraakje zou zijn.
pi_194701865
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

En de msm maar braaf elke dag meelullen om de angst erin te houden ..
Ah, we hebben weer een oneliner.
pi_194701876
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Op sommige plekken wel he.
Dat kan in een lokale verordening uiteraard, als er een reden toe is, zoals een verhoogde R0.
Maar op zich is het geen landelijk beleid.
pi_194701877
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Minder dan 80% van het land dus dat doet er niet toe.
Ok cool.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701883
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De horeca ging op 15 maart dicht, dat was toch echt vrij vroeg, we hadden toen nog maar 1135 geregistreerde positieve besmettingen. De eerste week van maart was er eigenlijk nog niets aan de hand, afgezien van wat berichten dat er in Brabant een uitbraakje zou zijn.
Neemt niet weg dat de R al onder de 0 zat voordat de grote maatregelen in gingen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701903
quote:
WHO warns coronavirus vaccine alone won't end pandemic: 'We cannot go back to the way things were'

World leaders and the public must learn to manage the virus and make permanent adjustments to their daily lives to bring the virus down to low levels, the WHO said.
Throughout history, outbreaks and pandemics have changed economies and societies, the agency said.
https://www-cnbc-com.cdn.(...)ZQW_JmXv12i1vL_lhvqc

:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194701929
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ok cool.
Jouw eigen logica. :D

Heb echt het gevoel dat we hier het genoegen met Robert Jensen hebben. 8)7
pi_194701951
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de R al onder de 0 zat voordat de grote maatregelen in gingen.
De piek is afgenomen 2 weken nadat de grote maatregelen in gingen. Ra ra hoe komt dat?

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
pi_194701970
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de R al onder de 0 zat voordat de grote maatregelen in gingen.
Je bedoelt onder de 1, niet onder de 0.

Niet helemaal correct maar ik geef je het voordeel van de twijfel :P

De R0 onder de 1 viel ongeveer samen met de sluiting van de horeca. Zoals ik al vaker zei: mensen gingen zelf al voorzichtiger om met het virus vanwege de eerdere briefings.

Maar vergeet niet dat het op basis van opnamen is berekend en niet op basis van positieve besmettingen. Deels omdat het aantal tests nog laag was rond die periode.

pi_194701983
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je bedoelt onder de 1, niet onder de 0.

Niet helemaal correct maar ik geef je het voordeel van de twijfel :P

De R0 onder de 1 viel ongeveer samen met de sluiting van de horeca.

[ afbeelding ]
Ja maar je vergeet de +- 2 weken incubatietijd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:35:12 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194701985
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de R al onder de 0 zat voordat de grote maatregelen in gingen.
Heb je daar een bron voor? Volgens het RIVM lag het toen namelijk hoger dan 0.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:35:55 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194701995
Never mind :p te laat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194701996
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:32 schreef illusions het volgende:

[..]

De piek is afgenomen 2 weken nadat de grote maatregelen in gingen. Ra ra hoe komt dat?

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Welke piek precies? Want hier zie ik heel veel grafieken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702013
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Welke piek precies? Want hier zie ik heel veel grafieken.
Ben je echt zo blind?

- Aantal bij de GGD gemelde patiënten naar meldingsdatum
- Aantal in het ziekenhuis opgenomen patiënten naar datum van ziekenhuisopname

Of is het een mutatie van Oost-Indisch doof zijn, maar dan aan je ogen? :')

Je ziet echt heel duidelijk een piek en daarna een afname rond eind maart/begin april. In echt alle grafieken, maar jij ziet het niet? :P
pi_194702020
Ik heb het aantal IC-opnamen in het begin nog bijgehouden in het covid19 topic.

Ma 16-03: 96
Di 17-03: 135 +41%
Wo 18-03: 171 +27%
Do 19-03: 210 +23%
Vr 20-03: 281 +34%
Za 21-03: 354 +26%
Zo 22-03: 405 +14%
Ma 23-03: 487 +20%
Di 24-03: 546 +12%
Wo 25-03: 644 +18%
Do 26-03: 761 +18%
Vr 27-03: 873 +15%

We hebben toen nog gepiekt naar zo'n 1150 (pin me niet vast op een paar meer of minder) en daarna nam het af.
Zo'n 2,5 tot 3 weken na de sluiting van de horeca.
pi_194702033
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb het aantal IC-opnamen in het begin nog bijgehouden in het covid19 topic.

Ma 16-03: 96
Di 17-03: 135 +41%
Wo 18-03: 171 +27%
Do 19-03: 210 +23%
Vr 20-03: 281 +34%
Za 21-03: 354 +26%
Zo 22-03: 405 +14%
Ma 23-03: 487 +20%
Di 24-03: 546 +12%
Wo 25-03: 644 +18%
Do 26-03: 761 +18%
Vr 27-03: 873 +15%

We hebben toen nog gepiekt naar zo'n 1150 (pin me niet vast op een paar meer of minder) en daarna nam het af.
Zo'n 2,5 tot 3 weken na de sluiting van de horeca.
1394 op 10 april

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken

Daarna is het terug gaan lopen. :Y

(Heb het overigens over gemelde gevallen, geen IC)
pi_194702070
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben je echt zo blind?

- Aantal bij de GGD gemelde patiënten naar meldingsdatum
- Aantal in het ziekenhuis opgenomen patiënten naar datum van ziekenhuisopname

Of is het een mutatie van Oost-Indisch doof zijn, maar dan aan je ogen? :')
Jij kan echt niet normaal reageren he? Was een terechte vraag omdat je meerdere grafieken kan kiezen daar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702077
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij kan echt niet normaal reageren he? Was een terechte vraag omdat je meerdere grafieken kan kiezen daar.
Je ziet echt heel duidelijk een piek en daarna een afname rond eind maart/begin april. In echt alle grafieken, maar jij ziet het niet? :P
pi_194702081
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:39 schreef illusions het volgende:

[..]

1394 op 10 april

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken

Daarna is het terug gaan lopen. :Y

(Heb het overigens over gemelde gevallen, geen IC)
Vooral het aantal IC opnamen was belangrijk omdat je daar de patiënten hebt die in levensgevaar zijn én waar je een beperkte capaciteit aan beschikbare zorg hebt.

Dat is qua capaciteit hier net goed gegaan, in Italië niet. Al is dat deels ook omdat in Italië ook probeerde om mensen te redden die eigenlijk geen overlevingskans hadden waarmee je de IC capaciteit snel overbelast. In Nederland is de voorselectie wel iets realistischer. Dat is zeker een gevolg van de cultuur / het geloof in Italië.
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:44:49 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194702107
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij kan echt niet normaal reageren he? Was een terechte vraag omdat je meerdere grafieken kan kiezen daar.
En ze laten allemaal een vergelijkbaar verloop zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:45:34 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194702112
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Je ziet echt heel duidelijk een piek en daarna een afname rond eind maart/begin april. In echt alle grafieken, maar jij ziet het niet? :P
Damnit :p weer net te laat
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194702126
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En ze laten allemaal een vergelijkbaar verloop zien.
Ze laten voornamelijk een gelijk verloop zien met wat je wereldwijd ziet, zowel met strenge lockdowns als bijna niets.

Overal het zelfde patroon.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702128
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Damnit :p weer net te laat
Krijg je als je ouder wordt :P
pi_194702158
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor? Volgens het RIVM lag het toen namelijk hoger dan 0.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erspreiding-16-maart

De scholen/horeca/sport etc gingen dicht op 16 maart. Corona heeft ongeveer 1 a 2 weken incubatietijd, dus het was al begin maart onder de 1.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702168
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ze laten voornamelijk een gelijk verloop zien met wat je wereldwijd ziet, zowel met strenge lockdowns als bijna niets.

Overal het zelfde patroon.
Verschillende landen, verschillende aanpak nodig.
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:49:13 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194702169
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ze laten voornamelijk een gelijk verloop zien met wat je wereldwijd ziet, zowel met strenge lockdowns als bijna niets.

Overal het zelfde patroon.
Zeker niet naar de grafiek van de VS gekeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194702180
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeker niet naar de grafiek van de VS gekeken?
Of Zuid-Korea, of Japan (en veel landen waar iedereen al mondkapjes droeg).
pi_194702210
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ze laten voornamelijk een gelijk verloop zien met wat je wereldwijd ziet, zowel met strenge lockdowns als bijna niets.

Overal het zelfde patroon.
Daarom achteraf goed dat we hier niet hebben gekozen voor een strenge lockdown.

Voor een deel is het ook hoe mensen omgaan met de maatregelen.

In Nederland hebben veel mensen ook juist heel goed de maatregelen opgepakt:
- thuiswerken waar mogelijk
- screens in winkels
- verjaardagen uitgesteld
- etc

In Italië zag je bijvoorbeeld dat mensen massaal de lockdown ontvluchtten naar het zuiden net voordat deze officieel werd aangekondigd. Dat is niet handig.
pi_194702233
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeker niet naar de grafiek van de VS gekeken?
De verschillende staten vd VS volgen een vergelijkbaar patroon als de landen in Europa gedaan hebben.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702240
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De verschillende staten vd VS volgen een vergelijkbaar patroon als de landen in Europa gedaan hebben.
Dat geldt voor veel staten wel maar er zijn er zeker 15 waar juist weer een opleving is / was na de eerste piek.

Zo'n 60% van de staten heeft het aardig onder controle gehouden na de eerste uitbraak. Nu is dat wel minder dan 80%, dus.... eh...



[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-08-2020 11:01:27 ]
pi_194702267
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat geldt voor veel staten wel maar er zijn er zeker 15 waar juist weer een opleving is / was na de eerste piek.

Zo'n 60% van de staten heeft het aardig onder controle gehouden na de eerste uitbraak. Nu is dat wel minder dan 80%, dus.... eh...
Er wordt in de media veel geschreeuwd dat het helemaaaaaaal fout gaat in de VS, maar verhoudingsgewijs hebben een hoop Europese landen het veel slechter gedaan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702279
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er wordt in de media veel geschreeuwd dat het helemaaaaaaal fout gaat in de VS, maar verhoudingsgewijs hebben een hoop Europese landen het veel slechter gedaan.
Toch hebben ze 25% van alle cases wereldwijd met maar 5% van de wereldbevolking.
pi_194702338
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Toch hebben ze 25% van alle cases wereldwijd met maar 5% van de wereldbevolking.
Tja. Er was een moment dat Italie dat had met amper 1% vd wereldbevolking. Allemaal momentopnames.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702339
:D
pi_194702349
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Er was een moment dat Italie dat had met amper 1% vd wereldbevolking. Allemaal momentopnames.
Toen konden we nog niet terugkijken op een teruglopende pandemie ;)
Sterker nog, volgens Trump zou het toen nog magisch verdwijnen in april.

Trump was er ook heel trots op dat hij een travel ban vanuit China had opgelegd (niet dat het veel heeft geholpen) maar hij vergeet even te noemen dat Amerikanen nu zelf nog amper welkom zijn in het buitenland.

Zelfs de Mexicanen hebben nog net niet een muur neergezet om Amerikanen tegen te houden :+
pi_194702357
Beste apart hoe vaak sommigen die we niet mogen noemen zich en de feiten tegenspreken.
pi_194702386
Ik zie vooral iemand die in een illusie leeft.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702394
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik zie vooral iemand die in een illusie leeft.
Kijk dan naar de feiten!

pi_194702400
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Toen konden we nog niet terugkijken op een teruglopende pandemie ;)
Sterker nog, volgens Trump zou het toen nog magisch verdwijnen in april.

Trump was er ook heel trots op dat hij een travel ban vanuit China had opgelegd (niet dat het veel heeft geholpen) maar hij vergeet even te noemen dat Amerikanen nu zelf nog amper welkom zijn in het buitenland.

Zelfs de Mexicanen hebben nog net niet een muur neergezet om Amerikanen tegen te houden :+
Die travel ban was ook hilarisch, met Heathrow als hub voor de meeste vluchten, wat dus gewoon doorging. :D
pi_194702405
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik zie vooral iemand die in een illusie leeft.
Misschien spiegelt je scherm heel erg, zit je buiten?
pi_194702406
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Die travel ban was ook hilarisch, met Heathrow als hub voor de meeste vluchten, wat dus gewoon doorging. :D
Je bedoelde die travel ban die 'racistisch' genoemd werd? :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702422
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je bedoelde die travel ban die 'racistisch' genoemd werd? :')
Dat een enkeling die travel ban "racistisch" vond (waarbij ik niet begrijp waarom, ik deel die mening niet) betekent nog niet dat het niet ineffectief is gebleken.
pi_194702423
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je bedoelde die travel ban die 'racistisch' genoemd werd? :')
Geen idee, het was gewoon een dommigheidje van Trump om vluchten in de ban te doen die veelal gewoon vanuit Heathrow kwamen. :P
pi_194702445
Heel off-topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 augustus 2020 @ 11:18:10 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194702562
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Toen konden we nog niet terugkijken op een teruglopende pandemie ;)
Sterker nog, volgens Trump zou het toen nog magisch verdwijnen in april.

Trump was er ook heel trots op dat hij een travel ban vanuit China had opgelegd (niet dat het veel heeft geholpen) maar hij vergeet even te noemen dat Amerikanen nu zelf nog amper welkom zijn in het buitenland.

Zelfs de Mexicanen hebben nog net niet een muur neergezet om Amerikanen tegen te houden :+
Trump zei ook dat het nemen van bleekmiddel een goeie oplossing was :D

btw, de oud president van Mexico is hilarisch
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194702566
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heel off-topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Lambiekje het niet horen. Hybrides en elektrische auto's zijn duivelsgebroed.
pi_194702579
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trump zei ook dat het nemen van bleekmiddel een goeie oplossing was :D
Zucht. Dat is zo al vaak gedebunked. Kijk die video zelf.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702587
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trump zei ook dat het nemen van bleekmiddel een goeie oplossing was :D

btw, de oud president van Mexico is hilarisch
En dat het een idee was om desinfectant te injecteren. :D

En dan alle vluchten uit China blokkeren, terwijl degenen die via Londen vliegen wel gewoon binnen komen. 8)7

Wat is het toch een geniale man. :')
pi_194702588
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat Lambiekje het niet horen. Hybrides en elektrische auto's zijn duivelsgebroed.
Ja, uiteraard, het is veel beter om iedere dag 95.000.000 vaten ruwe olie op te fikken.
pi_194702593
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zucht. Dat is zo al vaak gedebunked. Kijk die video zelf.
Uh, nee. :')
pi_194702609
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zucht. Dat is zo al vaak gedebunked. Kijk die video zelf.
Oh, gaan we nu ineens debunken? In BNW? :D

Nee, maar je hebt gelijk, hij deed het in de vragende vorm, niet als advies. Maakte zich niet minder belachelijk.
pi_194702620
Hij insinueerde gewoon heel duidelijk dat het hem een goed idee leek om desinfectant te injecteren. :D
pi_194702634
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat een enkeling die travel ban "racistisch" vond (waarbij ik niet begrijp waarom, ik deel die mening niet) betekent nog niet dat het niet ineffectief is gebleken.
Die enkeling?


Biden zelf. Alle democratische kopstukken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702637
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:21 schreef illusions het volgende:
Hij insinueerde gewoon heel duidelijk dat het hem een goed idee leek om desinfectant te injecteren. :D
Het was echt zo'n vraag die hij gewoon achter de schermen had moeten stellen.
Dan hadden Birx en Fauci even hartelijk gelachen maar hadden de camera's het niet opgepikt.
pi_194702638
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, nee. :')
Uh wel.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702646
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:21 schreef illusions het volgende:
Hij insinueerde gewoon heel duidelijk dat het hem een goed idee leek om desinfectant te injecteren. :D
Nee, het was een vraag aan een arts gevolgd door 'misschien goed om die dingen uit te zoeken'
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702648
quote:
Ach ja, politiek iets uitvergroten. Daar ben jij niet vies van, Trump ook niet (als je z'n Twitter kanaal volgt).

Ik zie hier trouwens "Europe travel ban" staan bij je filmpje, niet "China".
pi_194702670
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee, het was een vraag aan een arts gevolgd door 'misschien goed om die dingen uit te zoeken'

"And then we see the disinfectant.. [..] is there a way we can do something like that, by injection, inside uhh [..]"

Probeer dat nog maar eens goed te praten. Hij heeft het duidelijk over injecteren van disinfectant. :D :D :D
pi_194702682
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef illusions het volgende:

[..]


"And then we see the disinfectant.. [..] is there a way we can do something like that, by injection, inside uhh [..]"

Probeer dat nog maar eens goed te praten. Hij heeft het duidelijk over injecteren van disinfectant. :D :D :D
Het is een vraag!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194702694
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is een vraag!
Ben je achterlijk ofzo?

Zie je wat ik hier doe? :D
pi_194702695
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee, het was een vraag aan een arts gevolgd door 'misschien goed om die dingen uit te zoeken'
Net als het UV-licht :P
Zou je overigens nano-leds kunnen inbrengen die UV-licht produceren en gevoed kunnen worden via externe spoelen (zoals RFID of WiCha) dan zou je daar vermoedelijk daadwerkelijk virussen mee kunnen doden.

Maar zo'n full-size TL-buis in je strot of anus is dan weer wat onhandig.
pi_194702702
Omdat je ergens een vraag van maakt betekent niet meteen dat het geen insinuatie is.
pi_194702711
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef illusions het volgende:
¿Omdat je ergens een vraag van maakt betekent niet meteen dat het geen insinuatie is?
¿Wat insinueer je nu? :P
pi_194702718
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Net als het UV-licht :P
Zou je overigens nano-leds kunnen inbrengen die UV-licht produceren en gevoed kunnen worden via externe spoelen (zoals RFID of WiCha) dan zou je daar vermoedelijk daadwerkelijk virussen mee kunnen doden.

Maar zo'n full-size TL-buis in je strot of anus is dan weer wat onhandig.
Probeer jij een BNW'er maar nano-tech of RFID z'n lichaam in te krijgen. Misschien als Trump het zegt, dan wel. :D
pi_194702725
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Probeer jij een BNW'er maar nano-tech of RFID z'n lichaam in te krijgen. Misschien als Trump het zegt, dan wel. :D
Oh ja :P

Misschien vinden ze een TL-buis ook wel fijner.
  maandag 24 augustus 2020 @ 11:29:54 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194702739
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De verschillende staten vd VS volgen een vergelijkbaar patroon als de landen in Europa gedaan hebben.
Oftewel het klopt niet wat je schreef.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194702748
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is een vraag!
Het was geniaal van de TrumpGOD. Lekker een beetje grappen en grollen over UV licht en het injecteren van bleek terwijl mensen bij bosjes neervallen. _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194702779
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het was geniaal van de TrumpGOD. Lekker een beetje grappen en grollen over UV licht en het injecteren van bleek terwijl mensen bij bosjes neervallen. _O_ _O_
Bij sommigen kan Trump niets fout doen, zelfs niet als hij ze een TL-balk rectaal wilt inbrengen. :D
pi_194702813
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Bij sommigen kan Trump niets fout doen, zelfs niet als hij ze een TL-balk rectaal wilt inbrengen. :D
Het was immers maar een vraag. eN eEn GrIePjE.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194702871
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 augustus 2020 @ 11:40:06 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194702899
Deze past ook goed in dit topic

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 24 augustus 2020 @ 11:42:12 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194702928
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef illusions het volgende:

[..]


"And then we see the disinfectant.. [..] is there a way we can do something like that, by injection, inside uhh [..]"

Probeer dat nog maar eens goed te praten. Hij heeft het duidelijk over injecteren van disinfectant. :D :D :D


President Trump claimed Friday that he was speaking sarcastically when suggested disinfectants might be used inside the human body. The federal government scrambled Friday to stave off a potential wave of public health emergencies sparked by President Trump’s dangerous suggestion.
https://www.washingtonpos(...)navirus-latest-news/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194702931
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze past ook goed in dit topic

[ afbeelding ]
Nee, die past beter op Facebook.
pi_194702945
quote:
Interessant filmpje, zal het eens doorspitten.

Onder het Spaanse volk leeft het niet echt eerlijk gezegd, ik zie 'm op Facebook niet voorbij komen noch hebben mensen het erover.
pi_194703021
quote:
Hij lijkt vooral boos omdat de media het in het begin niet serieus namen en er nu constant over blijven schrijven / uitzenden (maar het is dan ook komkommertijd).

Het is "a doctor who specializes in the digestive system" dus geen viroloog ofzo.
Dat is al een stuk beter dan een chiropractor (zoals hier ook al eens voorbij kwam) maar virussen zijn niet zijn specialiteit.

Hij heeft een boekje geschreven "Corona, na het vaccin" waarvan ik de synopsis heb toegevoegd.



quote:
CORONAVIRUS Synopsis: AFTER THE VACCINE
The world has suffered the harms of COVID-19 very differently. Coronavirus After the vaccinetells how we have suffered this disease in real time in Spain, the changes that society has undergone at the beginning of 2020. Aspects such as the origin, how this disease occurred, the treatments followed or the most dramatic moments, are addressed by the author who has been caring for patients affected by this disease. From his perspective as a doctor, he has critically collected the information that has circulated on the net, commenting on the most important and emphasizing what has been, in his opinion, the main damage that this virus has left us. And as a result of this experience, the author offers what he considers the most essential vaccine to protect us against imminent similar dangers that already threaten us. Because there is no doubt that they will come and you have to be forewarned.
Doctor of Medicine and Surgery, Area Specialist Facultative at El Escorial University Hospital (Madrid) and Medical Director of his own clinic in Segovia. Author of several books on aspects related to the Digestive System and a regular popularizer in the media (radio, press and television) as well as on his blog and on the Doctoralia medical consultation platform, where he has personally answered more than 18,000 questions that they have around 25 million visits. He has performed more than 30,000 digestive endoscopies in both public and private medicine. With 25 years of experience in the healthcare field, he has worked in more than 20 health centers in 7 autonomous communities.
Ik had trouwens niet door dat het in Spanje weer zo de verkeerde kant op gaat.

Met de bekende incubatietijd van zo'n 2,5 tot 3 weken zou je daar nu ook een stijging in het aantal opgenomen patiënten moeten zien, zal zo eens zoeken.



[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-08-2020 11:54:17 ]
pi_194703022
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

President Trump claimed Friday that he was speaking sarcastically when suggested disinfectants might be used inside the human body. The federal government scrambled Friday to stave off a potential wave of public health emergencies sparked by President Trump’s dangerous suggestion.
https://www.washingtonpos(...)navirus-latest-news/
Je plaatje vat het inderdaad erg goed samen. ^O^

Wat zegt die vent toch een domme dingen af en toe.
pi_194703297
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Je plaatje vat het inderdaad erg goed samen. ^O^

Wat zegt die vent toch een domme dingen af en toe.
Trump is een rare man en ik zeg niet dat ik fan van hem ben.
Maar wel weer stuitend om te zien dat er alleen naar organge man bad gekeken word.

Ik weet dat het nu voornamelijk gaat over corona, maar mensen schijnen ook te vergeten dat veel staten en steden jaren lang onder democratisch leiderschap stonden en in die periode zijn kapot gegaan.

En nee ik plaats mijzelf niet onder het hoedje van de republikeinen.
Maar het is ook eens goed om onderzoek te doen naar de andere kant.

Natuurlijk is het filmpje dat ik plaats van één kant, maar het nieuws dat ze brengt schijnt nogal eens vergeten te worden omdat we alleen maar bezig zijn met Trump man bad.


Als sluiting, het lijkt gadverdamme wel herfst vandaag. :{
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 augustus 2020 @ 12:47:46 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194703380
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Trump is een rare man en ik zeg niet dat ik fan van hem ben.
Maar wel weer stuitend om te zien dat er alleen naar organge man bad gekeken word.

Ik weet dat het nu voornamelijk gaat over corona, maar mensen schijnen ook te vergeten dat veel staten en steden jaren lang onder democratisch leiderschap stonden en in die periode zijn kapot gegaan.

En nee ik plaats mijzelf niet onder het hoedje van de republikeinen.
Maar het is ook eens goed om onderzoek te doen naar de andere kant.

Natuurlijk is het filmpje dat ik plaats van één kant, maar het nieuws dat ze brengt schijnt nogal eens vergeten te worden omdat we alleen maar bezig zijn met Trump man bad.


Als sluiting, het lijkt gadverdamme wel herfst vandaag. :{
Persoonlijk hij maakte een redelijk goeie start.
Maar daarna... Had ik zoiets van wat doet die flapdrol in het witte huis, en het verbaast me nog steeds dat er niet echt een andere partij is in dat land..

Ja ze zijn er wel maar heel klein in verhouding.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194703506
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Persoonlijk hij maakte een redelijk goeie start.
Maar daarna... Had ik zoiets van wat doet die flapdrol in het witte huis, en het verbaast me nog steeds dat er niet echt een andere partij is in dat land..

Ja ze zijn er wel maar heel klein in verhouding.
Klopt, moeilijk een geschikte vervanging te vinden.
Joe Biden is dat namelijk ook niet.

Wat ook wel bizar is dat New York weer begint te kijken op het New York uit de jaren tachtig, en weer een stad onder een democraat.

Het is dan wel een filmpje van Paul Joseph Watson..
Maar wel de waarheid waar we voor wegkijken omdat Trump alleen de boosman is
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:20:36 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194703928
De uitstekende samenvatting die de_onnoembare van zijn eigen posts over dit onderwerp geeft:

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Geen idee.


[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 24-08-2020 13:28:24 ]
Huilen dan.
pi_194704085
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
De uitstekende samenvatting die de_onnoembare van zijn eigen posts over dit onderwerp geeft:
[..]

Ik vind @De_Onnoembare altijd wel een leuke troll in topics. Hij meent het allemaal niet zo. Heb 'm ook wel eens normaal zien reageren en dan is het allemaal heel redelijk, kwalitatief hoogstaand, genuanceerd en goed onderbouwd. Hij kan het absoluut.

In het echte leven is hij ook zo maar FOK! is gewoon z'n uitlaatklep. Dat gun ik die jongen, hij heeft het nodig.
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:39:00 #274
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194704122
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze past ook goed in dit topic

[ afbeelding ]
Echt absurd hoe bang we gemaakt worden. En hoe veel er in mee gaan. Zelfs van personen dat ik het niet van verwacht of iig twijfels zouden moeten hebben. Ondertussen dat mensen met expertiese steeds meer kenbaar maken dat er niets is aan de hand is en dat het zn max een ultramild griepje is. .... wordt het al harder gecensureerd. Het is sowieso absurd dat er geen enkel tegen geluid is op NOS, RTL of in Kankervolkskrant

Terwijl het virus helemaal niet bestaat maar feitelijk je eigen brandweer is. Dat is nog het meeste briljante aan het verhaal. Invisable Enemy. Het is gewoon de nieuwe kleren van de keizer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194704148
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt absurd hoe bang we gemaakt worden. En hoe veel er in mee gaan.
Eigenlijk maak je jezelf en anderen al jaren bang hier met dingen die niet gebeuren, door je informatie van sites te halen van mensen die het leuk vinden om jou en anderen bang te maken met dingen die niet gebeuren.

quote:
Het is gewoon de nieuwe kleren van de keizer.
Die heb je vaker gebruikt.
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:44:01 #276
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194704187
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Lambiekje het volgende:

Kankervolkskrant

Terwijl het virus helemaal niet bestaat maar feitelijk je eigen brandweer is. Invisable Enemy.
Who put the tok in the tok-tok-tok-tokkie?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194704209
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt absurd hoe bang we gemaakt worden. En hoe veel er in mee gaan. Zelfs van personen dat ik het niet van verwacht of iig twijfels zouden moeten hebben. Ondertussen dat mensen met expertiese steeds meer kenbaar maken dat er niets is aan de hand is en dat het zn max een ultramild griepje is. .... wordt het al harder gecensureerd. Het is sowieso absurd dat er geen enkel tegen geluid is op NOS, RTL of in Kankervolkskrant

Terwijl het virus helemaal niet bestaat maar feitelijk je eigen brandweer is. Dat is nog het meeste briljante aan het verhaal. Invisable Enemy. Het is gewoon de nieuwe kleren van de keizer.
Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.

Feit is gewoon dat dit grosso modo alleen gevaarlijk is voor al zeer oude en/of zieke mensen. De maatregelen zijn volledig buiten proportie.

Zonder social media hadden we het waarschijnlijk niet eens doorgehad dat er een nieuwe corona-variant rondwaart.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:52:20 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194704287
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.

Feit is gewoon dat dit grosso modo alleen gevaarlijk is voor al zeer oude en/of zieke mensen. De maatregelen zijn volledig buiten proportie.

Zonder social media hadden we het waarschijnlijk niet eens doorgehad dat er een nieuwe corona-variant rondwaart.
Nou wat word er verteld dan en door wie?

grootste punten die verteld worden.
- Het is een pandemie (wereld wijd)
- Het is besmettelijk en word besmettelijker geacht dan de griep!
- Het is vooral dodelijk voor mensen met gezondheidsklachten en ouderen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194704374
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou wat word er verteld dan en door wie?

grootste punten die verteld worden.
- Het is een pandemie (wereld wijd)
- Het is besmettelijk en word besmettelijker geacht dan de griep!
- Het is vooral dodelijk voor mensen met gezondheidsklachten en ouderen.
De constante mediastroom ademt continue uit dat het allemaal heel gevaarlijk is en onze Minister van Volksgezondheid zegt zelfs continue dat we pas weer normaal kunnen leven als het vaccin er is.
Hell, afgelopen week werden we weer toegesproken dat we echt even terug ons hok in moeten omdat het gevaarlijke virus weer in opmars is! 6 mensen max thuis hoor!

Vooralsnog hebben mijn kids al bijna 6 maanden geen school meer gehad..... en moet echt zien hoe dat gaat volgende week en of die scholen open blijven dan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 14:08:17 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194704457
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De constante mediastroom ademt continue uit dat het allemaal heel gevaarlijk is en onze Minister van Volksgezondheid zegt zelfs continue dat we pas weer normaal kunnen leven als het vaccin er is.
Hell, afgelopen week werden we weer toegesproken dat we echt even terug ons hok in moeten omdat het gevaarlijke virus weer in opmars is! 6 mensen max thuis hoor!

Vooralsnog hebben mijn kids al bijna 6 maanden geen school meer gehad..... en moet echt zien hoe dat gaat volgende week en of die scholen open blijven dan.
Oh .... niet gevaarlijk.. 6200 doden...
En ik weet niet hoeveel mensen in ziekenhuis beland...

Af nee dat stelt niks voor natuurlijk..

En kids als in tot 12 jaar?
Want die scholen zijn open, en ouder dan 12 jaar kunnen op verschillende manieren een studie volgen he..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194704764
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oh .... niet gevaarlijk.. 6200 doden...
En ik weet niet hoeveel mensen in ziekenhuis beland...

Af nee dat stelt niks voor natuurlijk..
Gezien er 150.000 mensen per jaar sterven in NL, nee dat stelt niets voor.
quote:
En kids als in tot 12 jaar?
Want die scholen zijn open, en ouder dan 12 jaar kunnen op verschillende manieren een studie volgen he..
Nee ik heb pubers. En die zijn sinds 16 maart niet meer naar school geweest. En dat is absoluut niet ok.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 14:47:03 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194704928
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gezien er 150.000 mensen per jaar sterven in NL, nee dat stelt niets voor.
[..]

Nee ik heb pubers. En die zijn sinds 16 maart niet meer naar school geweest. En dat is absoluut niet ok.
Ik vind het veel heel erg veel, elke dode is er 1 te veel..

En de school doet niks, geven geen les via bijvb FaceTime..
YouTube kanalen of door aparte opdrachten te geven soort van zelf studie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194704956
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het veel heel erg veel, elke dode is er 1 te veel..
Elke dode is er 1 te veel? :{

Er vallen 420 doden PER DAG in NL he... Dus die 6200 van jou die hebben we iedere 2 weken.
quote:
En de school doet niks, geven geen les via bijvb FaceTime..
YouTube kanalen of door aparte opdrachten te geven soort van zelf studie?
Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etc

Dramatisch voor de meeste schoolprestaties alsmede het sociale aspect wat juist op die leeftijd zo belangrijk is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194704994
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Elke dode is er 1 te veel? :{

Er vallen 420 doden PER DAG in NL he... Dus die 6200 van jou die hebben we iedere 2 weken.
[..]

Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etc

Dramatisch voor de meeste schoolprestaties alsmede het sociale aspect wat juist op die leeftijd zo belangrijk is.
Als jij je niet zo drukt maakt over de doden die vallen, dan begrijp ik ook niet dat je mee gaat in het covid complot.
Aangezien die zeggen dat ze negentig procent van de wereld bevolking willen uitroeien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194705276
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Als jij je niet zo drukt maakt over de doden die vallen, dan begrijp ik ook niet dat je mee gaat in het covid complot.
Aangezien die zeggen dat ze negentig procent van de wereld bevolking willen uitroeien.
Welk covid complot ga ik in mee dan?

Als ze 90% vd wereldbevolking willen uitroeien hebben ze wel een heel slecht virus ervoor gepakt dan! 99,85% overleeft het! :D
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194705294
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 15:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Welk covid complot ga ik in mee dan?

Als ze 90% vd wereldbevolking willen uitroeien hebben ze wel een heel slecht virus ervoor gepakt dan! 99,85% overleeft het! :D
Ik dacht dat jij covid niet serieus nam en mee gaat in de trant van viruswaanzin.

Als dat niet zo is, excuus.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194705479
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij covid niet serieus nam en mee gaat in de trant van viruswaanzin.

Als dat niet zo is, excuus.
Ik neem covid niet serieus nee, dat is puur een kwestie van de cijfers bekijken. Zelfs het RIVM hanteert nu amper 0,15% IRF.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194705509
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 15:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik neem covid niet serieus nee, dat is puur een kwestie van de cijfers bekijken. Zelfs het RIVM hanteert nu amper 0,15% IRF.
Oke, dat kan ook.
Meeste mensen die ik namelijk spreek gaan ook mee in het verhaal van viruswaanzin.
Het Bill Gates verhaal en dergelijke.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194705546
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 15:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oke, dat kan ook.
Meeste mensen die ik namelijk spreek gaan ook mee in het verhaal van viruswaanzin.
Het Bill Gates verhaal en dergelijke.
Bill Gates heeft een messias-complex gecombineerd met hebzucht.

Verder denk ik dat we ons vooral in een wereldwijde massa-hysterie toestand bevinden. De bestuurders dan. Dat en opportunisme, machtsgeilheid en niet toe willen geven dat ze overdreven hebben in 1e instantie.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 16:53:09 #290
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194705728
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.
Overal en nergens waren de ziekenhuizen 'leeg'
Er is NOOIT overbelasting geweest. Ook dat is gestaged.

quote:
Feit is gewoon dat dit grosso modo alleen gevaarlijk is voor al zeer oude en/of zieke mensen. De maatregelen zijn volledig buiten proportie.
Die waren sowieso eerdaags dood gegaan.
Het is niet proportioneel. Het is kwade opzet.

quote:
Zonder social media hadden we het waarschijnlijk niet eens doorgehad dat er een nieuwe corona-variant rondwaart.
Zonder het achtuurjournaille.

Als Rutte en co geen onrechtmatige lockdowns en de abjecte 1.5m nonsens had opgelegt dan was er ook geen zelfopsluiting geweest en ook geen familieverbanning. Dan waren er geen memes geweest.

Wat me ook verbaast. Als je dus de 1.5m onzin doorstuurt of gelijke strekking. Dan is het prima.
Stuur je videos plaatjes of achtergrond info van experts (met naam, dus niet die dierenartsmongool Ab) dat het toch echt iets anders zit. Dat het hoogstens een mild kutgriepje is (en niet eens de 5G-connectie) dan wordt je geblocked of aangesproken van ik wil het niet weten. Hoe fucking stupid is dat. Waarom de fearporn van pederast Rutte wel slikken. Ik ben echt flabbergasted.

Wat is het dat we in een maand tijd vuige NSBers zijn geworden die buren verlinken. Ik snapt niet zo goed waarom men dat zo makkelijk is te manipuleren. Het lijkt wel of iedereen z'n simpel is in "The invention of Lying" waar niemand kan liegen, behalve de protagonist. Als Rutte zegt spring uit het raam en redt (of eingelijk vermoorden) terminale kankerpatient een besmette 85jarige dan zal gros dat nog doen ook.
De behandeling van de zogenaamde zieke met die ventilatoren is moord. Menig verpleegster heeft gezegd van we zijn ze aan het vermoorden, maar we mogen niet anders.

Dat de overheid dezelfe criminelen en nepexperts hanteert als de varkensgiep. Dat zou al een indicatie moeten zijn dan dat het ABSOLUUT niet om onze gezondheid gaat. Maar juist om het tegenovergestelde.

Wat ik ook een lachwekkende ontwikkeling vind is het plastic weggooiverbruike. De oceanen zijn weer flink aan het dichtslippen met die 4 miljard mondkapjes, handschoentjes en andere shite per dag. In de eerste maand van de onnodige lockdown was er al een gast van waterleiding in een talkshow om het advies te geven dat het niet de bedoeling is de troep in de plee door te spoelen. Het moet voor de elite een verrukking geven dat het milieu weer verpest wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 24 augustus 2020 @ 16:56:13 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194705761
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Elke dode is er 1 te veel? :{

Er vallen 420 doden PER DAG in NL he... Dus die 6200 van jou die hebben we iedere 2 weken.
er gaan meer dood die van keukentrapjes vallen dan aan deze milde kutgriep.

quote:
[..]

Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etc

Dramatisch voor de meeste schoolprestaties alsmede het sociale aspect wat juist op die leeftijd zo belangrijk is.
Ook een mooie ontwikkeling van "dumbing down".
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 24 augustus 2020 @ 17:07:26 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194705921
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 16:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overal en nergens waren de ziekenhuizen 'leeg'
Er is NOOIT overbelasting geweest. Ook dat is gestaged.
Dat is niet wat mensen die daadwerkelijk op die afdelingen werken zeggen. Of zitten die ook in het complot?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194707732
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 17:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is niet wat mensen die daadwerkelijk op die afdelingen werken zeggen. Of zitten die ook in het complot?
Er zijn ook mensen op die afdeling die beweren dat het bullshit is
pi_194708383
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen op die afdeling die beweren dat het bullshit is
Dan zouden mijn vrienden die in de zorg werken ook in het complot zitten :')

Overigens deels in Friesland en hier was het niet echt bijzonder druk op de IC's.
Het is meer dat de totale zorg ontregeld is omdat je afdelingen anders moet opzetten / scheiden ivm infectiegevaar.
  maandag 24 augustus 2020 @ 22:02:13 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194708663
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik vind @:De_Onnoembare altijd wel een leuke troll in topics.
Juist. En precies daarom neem ik ook niet meer de moeite om er heel serieus op te reageren.
quote:
Hij meent het allemaal niet zo. Heb 'm ook wel eens normaal zien reageren en dan is het allemaal heel redelijk, kwalitatief hoogstaand, genuanceerd en goed onderbouwd. Hij kan het absoluut.
Laten we het hopen.
Huilen dan.
  maandag 24 augustus 2020 @ 22:06:56 #296
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194708828
Ga toch naar NWS, jullie zijn de vermakelijke trollen in BNW.
Niemand hier neemt jullie serieus, jullie krijgen wellicht een nieuwe kans nadat je tot stof bent wedergekeerd.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194709716
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef Izzy73 het volgende:
Ga toch naar NWS, jullie zijn de vermakelijke trollen in BNW.
Niemand hier neemt jullie serieus, jullie krijgen wellicht een nieuwe kans nadat je tot stof bent wedergekeerd.
:D

De ironie.
pi_194709799
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef Izzy73 het volgende:
Ga toch naar NWS, jullie zijn de vermakelijke trollen in BNW.
Niemand hier neemt jullie serieus, jullie krijgen wellicht een nieuwe kans nadat je tot stof bent wedergekeerd.
Eigenlijk zoek je dus gewoon een safe space?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:19:15 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194710843

Het word met de dag gekker , het zal je kind maar wezen die afgevoerd word . Ze krijgen allemaal weleens de griep .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:14:28 #300
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194716199
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:19 schreef Summers het volgende:

Het word met de dag gekker , het zal je kind maar wezen die afgevoerd word . Ze krijgen allemaal weleens de griep .
Schandalige vertoning, dit gaat nog veel erger worden.
Is een toneelstuk om mensen te brainwashen.
Er is namelijk geen enkel bewijs voor een pandemie, wel heel veel bewijs van massale manipulatie wereldwijd.
Dit zijn zeer verontrustende tijden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194716251
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Schandalige vertoning, dit gaat nog veel erger worden.
Is een toneelstuk om mensen te brainwashen.
Er is namelijk geen enkel bewijs voor een pandemie, wel heel veel bewijs van massale manipulatie wereldwijd.
Dit zijn zeer verontrustende tijden.
Kom maar op.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')