Who put the tok in the tok-tok-tok-tokkie?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
Kankervolkskrant
Terwijl het virus helemaal niet bestaat maar feitelijk je eigen brandweer is. Invisable Enemy.
Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt absurd hoe bang we gemaakt worden. En hoe veel er in mee gaan. Zelfs van personen dat ik het niet van verwacht of iig twijfels zouden moeten hebben. Ondertussen dat mensen met expertiese steeds meer kenbaar maken dat er niets is aan de hand is en dat het zn max een ultramild griepje is. .... wordt het al harder gecensureerd. Het is sowieso absurd dat er geen enkel tegen geluid is op NOS, RTL of in Kankervolkskrant
Terwijl het virus helemaal niet bestaat maar feitelijk je eigen brandweer is. Dat is nog het meeste briljante aan het verhaal. Invisable Enemy. Het is gewoon de nieuwe kleren van de keizer.
Nou wat word er verteld dan en door wie?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.
Feit is gewoon dat dit grosso modo alleen gevaarlijk is voor al zeer oude en/of zieke mensen. De maatregelen zijn volledig buiten proportie.
Zonder social media hadden we het waarschijnlijk niet eens doorgehad dat er een nieuwe corona-variant rondwaart.
De constante mediastroom ademt continue uit dat het allemaal heel gevaarlijk is en onze Minister van Volksgezondheid zegt zelfs continue dat we pas weer normaal kunnen leven als het vaccin er is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou wat word er verteld dan en door wie?
grootste punten die verteld worden.
- Het is een pandemie (wereld wijd)
- Het is besmettelijk en word besmettelijker geacht dan de griep!
- Het is vooral dodelijk voor mensen met gezondheidsklachten en ouderen.
Oh .... niet gevaarlijk.. 6200 doden...quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De constante mediastroom ademt continue uit dat het allemaal heel gevaarlijk is en onze Minister van Volksgezondheid zegt zelfs continue dat we pas weer normaal kunnen leven als het vaccin er is.
Hell, afgelopen week werden we weer toegesproken dat we echt even terug ons hok in moeten omdat het gevaarlijke virus weer in opmars is! 6 mensen max thuis hoor!
Vooralsnog hebben mijn kids al bijna 6 maanden geen school meer gehad..... en moet echt zien hoe dat gaat volgende week en of die scholen open blijven dan.
Gezien er 150.000 mensen per jaar sterven in NL, nee dat stelt niets voor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh .... niet gevaarlijk.. 6200 doden...
En ik weet niet hoeveel mensen in ziekenhuis beland...
Af nee dat stelt niks voor natuurlijk..
Nee ik heb pubers. En die zijn sinds 16 maart niet meer naar school geweest. En dat is absoluut niet ok.quote:En kids als in tot 12 jaar?
Want die scholen zijn open, en ouder dan 12 jaar kunnen op verschillende manieren een studie volgen he..
Ik vind het veel heel erg veel, elke dode is er 1 te veel..quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gezien er 150.000 mensen per jaar sterven in NL, nee dat stelt niets voor.
[..]
Nee ik heb pubers. En die zijn sinds 16 maart niet meer naar school geweest. En dat is absoluut niet ok.
Elke dode is er 1 te veel?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het veel heel erg veel, elke dode is er 1 te veel..
Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etcquote:En de school doet niks, geven geen les via bijvb FaceTime..
YouTube kanalen of door aparte opdrachten te geven soort van zelf studie?
Als jij je niet zo drukt maakt over de doden die vallen, dan begrijp ik ook niet dat je mee gaat in het covid complot.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Elke dode is er 1 te veel?
Er vallen 420 doden PER DAG in NL he... Dus die 6200 van jou die hebben we iedere 2 weken.
[..]
Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etc
Dramatisch voor de meeste schoolprestaties alsmede het sociale aspect wat juist op die leeftijd zo belangrijk is.
Welk covid complot ga ik in mee dan?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij je niet zo drukt maakt over de doden die vallen, dan begrijp ik ook niet dat je mee gaat in het covid complot.
Aangezien die zeggen dat ze negentig procent van de wereld bevolking willen uitroeien.
Ik dacht dat jij covid niet serieus nam en mee gaat in de trant van viruswaanzin.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Welk covid complot ga ik in mee dan?
Als ze 90% vd wereldbevolking willen uitroeien hebben ze wel een heel slecht virus ervoor gepakt dan! 99,85% overleeft het!
Ik neem covid niet serieus nee, dat is puur een kwestie van de cijfers bekijken. Zelfs het RIVM hanteert nu amper 0,15% IRF.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij covid niet serieus nam en mee gaat in de trant van viruswaanzin.
Als dat niet zo is, excuus.
Oke, dat kan ook.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik neem covid niet serieus nee, dat is puur een kwestie van de cijfers bekijken. Zelfs het RIVM hanteert nu amper 0,15% IRF.
Bill Gates heeft een messias-complex gecombineerd met hebzucht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, dat kan ook.
Meeste mensen die ik namelijk spreek gaan ook mee in het verhaal van viruswaanzin.
Het Bill Gates verhaal en dergelijke.
Overal en nergens waren de ziekenhuizen 'leeg'quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het virus bestaat wel, maar het is helemaal niet zo'n gevaar als ons constant verteld wordt. Sec naar de droge data kijken laat dat zien en zelfs het conservatieve RIVM hanteert een heel lage mortaliteit. Maar ja, dan beginnen ze weer te zeuren dat het niet om mortaliteit gaat maar om de zorg overbelasten.
Die waren sowieso eerdaags dood gegaan.quote:Feit is gewoon dat dit grosso modo alleen gevaarlijk is voor al zeer oude en/of zieke mensen. De maatregelen zijn volledig buiten proportie.
Zonder het achtuurjournaille.quote:Zonder social media hadden we het waarschijnlijk niet eens doorgehad dat er een nieuwe corona-variant rondwaart.
er gaan meer dood die van keukentrapjes vallen dan aan deze milde kutgriep.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Elke dode is er 1 te veel?
Er vallen 420 doden PER DAG in NL he... Dus die 6200 van jou die hebben we iedere 2 weken.
Ook een mooie ontwikkeling van "dumbing down".quote:[..]
Wel, maar dat is dus niet naar school gaan. Geen menselijke interactie, geen lol op het schoolplein/klas/geen gym etc etc etc
Dramatisch voor de meeste schoolprestaties alsmede het sociale aspect wat juist op die leeftijd zo belangrijk is.
Dat is niet wat mensen die daadwerkelijk op die afdelingen werken zeggen. Of zitten die ook in het complot?quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overal en nergens waren de ziekenhuizen 'leeg'
Er is NOOIT overbelasting geweest. Ook dat is gestaged.
Er zijn ook mensen op die afdeling die beweren dat het bullshit isquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet wat mensen die daadwerkelijk op die afdelingen werken zeggen. Of zitten die ook in het complot?
Dan zouden mijn vrienden die in de zorg werken ook in het complot zittenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen op die afdeling die beweren dat het bullshit is
Juist. En precies daarom neem ik ook niet meer de moeite om er heel serieus op te reageren.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind @:De_Onnoembare altijd wel een leuke troll in topics.
Laten we het hopen.quote:Hij meent het allemaal niet zo. Heb 'm ook wel eens normaal zien reageren en dan is het allemaal heel redelijk, kwalitatief hoogstaand, genuanceerd en goed onderbouwd. Hij kan het absoluut.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef Izzy73 het volgende:
Ga toch naar NWS, jullie zijn de vermakelijke trollen in BNW.
Niemand hier neemt jullie serieus, jullie krijgen wellicht een nieuwe kans nadat je tot stof bent wedergekeerd.
Eigenlijk zoek je dus gewoon een safe space?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef Izzy73 het volgende:
Ga toch naar NWS, jullie zijn de vermakelijke trollen in BNW.
Niemand hier neemt jullie serieus, jullie krijgen wellicht een nieuwe kans nadat je tot stof bent wedergekeerd.
Schandalige vertoning, dit gaat nog veel erger worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:19 schreef Summers het volgende:
Het word met de dag gekker , het zal je kind maar wezen die afgevoerd word . Ze krijgen allemaal weleens de griep .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |