Haa...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
Gelukkig is je UI hetzelfdequote:
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig is je UI hetzelfde![]()
Maaruh gefeliciteerd met je wedergeboorte!
Doe maar kalm aan, zóveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die gras starter inmiddels ook gevonden. Snivy, stom beest.
Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan, zóveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom Justin! Ik vond je oude naam ook mooi.
Dan weten we toch niet meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
Ik vroeg me gisteravond serieus af hoe kan Justin_Case 117 post in ESF hebben en waarom zegt die naam me niets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan weten we toch niet meer wie je bent.
Had het er laatst ook al met @Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egoïstische of verwaande uitstraling
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand jochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Had het er laatst ook al met @:Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:02 schreef Arizona het volgende:
Er is weer een nieuw seizoen van Lucifer op Netflix
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.
Aan de andere kant zou een pokémon die Serperior heet die eruitziet als een schattige Clefairy natuurlijk ook niet werken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand joch
Ik bedoel toch echt Lucifer zelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voor
Oh, ik vind hem zo lekkerquote:
Hij is zeker eye candy, maar bepaald gedrag van hem valt heel erg slecht bij me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo lekker
Ik vind die vrouw soms zo irritant
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |