Fobo bekeken. Geen tieten.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Nou bedankt Scrummie. Nu zitten al die idioten hier.
De volgende keer dat ik ga zitten etteren elders na een conflict wil ik NIKS van jou horen. (niet dat ik dat ga doen maar het gaat om het principe!!)quote:
quote:
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja even. Zo beetje ijzer smijten.
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen mijn favoriete moderators @:kyran en @:trein2000 ook even komen buurten nu
Ze zijn zo klein dat ik er overheen heb gekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is echt een hele domme uitspraak.
geen geintjequote:
Ze etteren niet toch, ze gedragen zich volgens de regels.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik ga zitten etteren elders na een conflict wil ik NIKS van jou horen. (niet dat ik dat ga doen maar het gaat om het principe!!)
Doe niet zo onnozel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze etteren niet toch, ze gedragen zich volgens de regels.
De enige die dat niet doet is Scrummie
Over de hele foto geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze zijn zo klein dat ik er overheen heb gekeken?
Ik heb geen regel gebroken vandaag. @sp3c (en jij) wel, maar dat is een mod. Moet kunnen dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze etteren niet toch, ze gedragen zich volgens de regels.
De enige die dat niet doet is Scrummie
Hey Harriequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die crewmeets zijn fantastisch joh.
Is toch leuk man. Kan BTW ook aftrekken dus weinig mis mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Even 1000+ aftikken voor een hebbedingetje.
Ik ben jaloers.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahaha
Nee, dit kan niet.
@:erasmus
Mooi, bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Wat heb je nou allemaal weer gedaan, verrekte halve zool dat je daar met je kop zit.
Nou zeg dat is niet lief!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Nou bedankt Scrummie. Nu zitten al die idioten hier.
Wie is @Justin_Chase ?quote:
Mocht hij het financieel nodig achten dan kan hij dat ding immers zo weer op marktplaats doorverkopen.quote:
welke dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen regel gebroken vandaag. @:Sp3c (en jij) wel, maar dat is een mod. Moet kunnen dan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Kan BTW ook aftrekken dus weinig mis mee.
Nope.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, bedankt voor deze informatie.
Opdonderen nou.
Ja snap ik, ook wel fijn dat @GGMM dan even op de kinderen past.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He, een vraag, nu ga ik even op zijn @:sp3c's antwoorden:
Ja.
Marktplaats genot. Hoe is het met je auto dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht hij het financieel nodig achten dan kan hij dat ding immers zo weer op marktplaats doorverkopen.
Crewbash, gescheld met kanker, enz.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen regel gebroken vandaag. @:Sp3c (en jij) wel, maar dat is een mod. Moet kunnen dan.
Ik denk dat hij de link naar just in case niet heeft gelegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |