Fobo bekeken. Geen tieten.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Nou bedankt Scrummie. Nu zitten al die idioten hier.
De volgende keer dat ik ga zitten etteren elders na een conflict wil ik NIKS van jou horen. (niet dat ik dat ga doen maar het gaat om het principe!!)quote:
quote:
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja even. Zo beetje ijzer smijten.
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen mijn favoriete moderators @:kyran en @:trein2000 ook even komen buurten nu
Ze zijn zo klein dat ik er overheen heb gekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is echt een hele domme uitspraak.
geen geintjequote:
Ze etteren niet toch, ze gedragen zich volgens de regels.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik ga zitten etteren elders na een conflict wil ik NIKS van jou horen. (niet dat ik dat ga doen maar het gaat om het principe!!)
Doe niet zo onnozel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze etteren niet toch, ze gedragen zich volgens de regels.
De enige die dat niet doet is Scrummie
Over de hele foto geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze zijn zo klein dat ik er overheen heb gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |