Wat ze allemaal wel of niet gedaan heeft weet ik niet, ik weet wel dat ik haar op dit dossier niet geloof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry hoor.
Maar jullie geloven dat Glennis die berichten stuurt? Zo dom is zelfs zij niet.
Ze heeft er het volume voor. "Neeeeee!!!! Neeeee!!!! Neeeee!!!!!! JE HOEFT NIET NAAR HUIS SCHAT!!!!!"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon hard anaal uitwonen...leert ze het wel af
Natuurlijk niet, twee redenen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:58 schreef Pek het volgende:
Kan echt niemand meer normaal nederlands praten? Godverdomme.
euh ... ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zeg je nou dat leve vrouwen van kleur niet uitmaken?
Er kunnen wel kleine dingetjes veranderen, stap voor stap, maar met jouw houding dus nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:17 schreef Mubassie het volgende:
Batta![]()
Ik heb lachend naar Jinek zitten kijnken toen ze begon te janken. Wat een vreselijk nep mens.
Ze heeft haar portie aandacht weer gehad.
We weten nu wel dat racisme bestaat, al honderden jaren. En nee, dat gaat helaas niet veranderen.
Doei Glenda
Ja alleen naar zwarten met lange tenen. De rest moet het maar accepteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er kunnen wel kleine dingetjes veranderen, stap voor stap, maar met jouw houding dus niet
Wat jij doet is botweg racisme ontkennen, bagatelliseren, slachtoffers minachten
Denk je echt dat "kleine dingetjes" gaan veranderen? Ik denk nl. dat de kloof nog veel groter gaat worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er kunnen wel kleine dingetjes veranderen, stap voor stap, maar met jouw houding dus niet
Wat jij doet is botweg racisme ontkennen, bagatelliseren, slachtoffers minachten
Wie ontkent er hier nou racisme, grapjurk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat vind je hier nou van Bluesdude? Kan dit door de beugel? Zou hier mogelijkerwijs sprake kunnen zijn van racisme?quote:“In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan."
AXED
Ja dat is loepzuiver racisme.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wie ontkent er hier nou racisme, grapjurk?
Je hebt nog steeds je mening niet gegeven over de uitspraken van KOZP/BLM-kopstuk Akwasi:
[..]
Wat vind je hier nou van Bluesdude? Kan dit door de beugel? Zou hier mogelijkerwijs sprake kunnen zijn van racisme?
Nee.quote:
Hersenloos gebrabbel zoals van deze domme puber valt daar niet onder.quote:«Het auteursrecht is het uitsluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.»
Vond het een behoorlijke woordkunstenaar. Auteursrecht dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hersenloos gebrabbel zoals van deze domme puber valt daar niet onder.
Dat zegt meer over jouw niveau, dan over het begrip 'auteursrecht'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vond het een behoorlijke woordkunstenaar.
Nee, dat noemen we gewoon waanbeelden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wie ontkent er hier nou racisme, grapjurk?
Je hebt nog steeds je mening niet gegeven over de uitspraken van KOZP/BLM-kopstuk Akwasi:
[..]
Wat vind je hier nou van Bluesdude? Kan dit door de beugel? Zou hier mogelijkerwijs sprake kunnen zijn van racisme?
Ik heb geen idee van wie die tekst 2008 is en in welke context het is gezegd of geschreven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
]
Maar wat vind je zelf van die tekst?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie die tekst 2008 is en in welke context het is gezegd of geschreven.
maar mogelijk is het racisme dat jij er een punt van maakt.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |