Niks geen sorry, sorry mag nietquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
Noem je haar nog dikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hoef je het er nog niet zo dik bovenop te leggen.
Ik bekijk het van de positieve kant; ik kan lekker lui achterover leunen en bepalen wie van hen het dichtst in de buurt komtquote:
Ik ben bezig met een mooie collagequote:
quote:
Podverquote:
Welk modje doet even TT wijzigingquote:
Jij weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Je leunt op deze foto met je elleboog op lucht ofwel je hele houding is gebaseerd op lucht ofwel het is friet.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zal ik het er nog een keer ingooien
Oké oké, ik doe al normaal!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hoef je het er nog niet zo dik bovenop te leggen.
Dat ook nogquote:
Je vond wel dat ik een bolle kop had, bij de eerste meetquote:
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)-zuidplas-lekker-los
Over matglas gesproken![]()
Ik dacht dat er twee paren bezig waren. Een paar dat herkenbaar was gefilmd, en een paar dat ineens 's avonds het gemeentehuis uit kwamquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?
Flink behaarde jongen is dat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit staat mij nu af te lebberen in bed:
[ afbeelding ]
Nouja ze hebben het over een dikke handhaver, dus wellicht wel herkenbaar als je daar vaker komt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?
Normaal gesproken wel vaak waarquote:
Jammer dat de foto laadtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit staat mij nu af te lebberen in bed:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |