SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✝✝✝quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 18-08-2020 22:37:07 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ik?quote:
Fuck you?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
fuck you @:jacquelinehasselbaink, we zouden ✝✝✝ in de topiquetitel zetten
Whutquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Paul het volgende:
Hasselbaink idioot! MAANVIS zou het topic openen, dit vergeet ik nooit meer!
Avond.quote:
Zekers.quote:
Hoi Chufi 🖐🏻quote:
ja we hadden afgesproken dat er ✝ in de titel zou komen zodat het te herkennen is.quote:
quote:
Madness - My Girlquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef mario390 het volgende:
conjos kuckst du
OnAir: All-Stars - Hits und Raritten nonstop
21:23 Abba - One Of Us
21:19 Slade - My Oh My
21:15 Gazebo - I Like Chopin
21:12 Madness - My Girl
21:05 Nena - Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officile liefje van @ieniminimuis O+
Ga ff prob te regelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we hadden afgesproken dat er ✝ in de titel zou komen zodat het te herkennen is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga ff prob te regelen
quote:
quote:
😃quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Waar koop jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
Koop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Waar koop jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
Godver de hoeren kan helemaal niet met mobiel toetsenbord omgaanquote:
Komt door je dikke vingersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Godver de hoeren kan helemaal niet met mobiel toetsenbord omgaan
Heb het wel aan staan, typ voor mijn doen snellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Het was voor mij ook klote om autocorrectie uit te zetten.
Als die maar niet uit z'n bed weer stuitertquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
SOW, het stuiterballetje is weer naar bed gebracht hoor!Mijn hemel!
Hij heeft eerder tijdens een avondwandeling IETS te veel aandacht gekregen en werd daar echt compleet hyper van!
Ja ik ook, soms kiest die wel de verkeerde woorden zoals netquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het wel aan staan, typ voor mijn doen sneller
Nee, ondanks dat hij echt extreem vrolijk hyperactief aan het doen was (wilde zelfs een wedstrijdje doen wie het hardste aan zijn speen kon trekken; ik met mijn vingers of hij met zijn mondjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die maar niet uit z'n bed weer stuitert
Klopt dat is wel een nadeel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, soms kiest die wel de verkeerde woorden zoals net
Ik kan echt genieten van de verhalen over mini ToT.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef ToT het volgende:
Was echt zo grappig; ik probeerde voor de grap zijn speentje uit zijn mond te trekken en liet meteen weer los, en toen pakte hij mijn hand en legde die weer terug op het speentje!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef ToT het volgende:
Was echt zo grappig; ik probeerde voor de grap zijn speentje uit zijn mond te trekken en liet meteen weer los, en toen pakte hij mijn hand en legde die weer terug op het speentje!
Bij mij werkt het goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
https://frontpage.fok.nl/
BUG / Frontpage is HEEL traag
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van de verhalen over mini ToT.
Kom er snel opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
Ja, zo gaat het snel he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
Iedereen die er geweest is wordt aangeraden om zich te laten testen
Werkt goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
O vreemd. En ik zit nog wel met de ipad. Die is trager als mijn laptopquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
rAAAAAAAR Bij mij doetie 10 seconden ongeveer laden
Dat was bij mij 2 weken geleden zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
rAAAAAAAR Bij mij doetie 10 seconden ongeveer laden
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.quote:
Ja en stel je bent in die winkel geweest. Gisteren. En je laat je dan vandaag testen. De incubatie tijd is toch 10 tot 14 dagen.quote:
Mogen de Bolkes ook niet komen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.
Heb wel een mooie reden om mijn verjaardag niet te vieren 🤣
Ja die zijn maar met zijn 2 tjes die zijn welkom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mogen de Bolkes ook niet komen?
Mits 1,5 meter afstand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
14 -> 10 en max 6 volwassenen feestje
Ruwe schatting van 50.000 besmettelijke personen op dit moment (dus het aantal daadwerkelijk besmette personen zal nog wel een stuk hoger liggen) tegenover 16 doden over de hele afgelopen week.quote:
Ja ze zeiden dat het de verkeerde kant opging en dan is persconferentie gewoon herhaling van wat je al weet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.
Heb wel een mooie reden om mijn verjaardag niet te vieren 🤣
Dank je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat het de verkeerde kant opging en dan is persconferentie gewoon herhaling van wat je al weet.
Maar alvast gefeliciteerd
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zijn maar met zijn 2 tjes die zijn welkom.
Als ze het zelf opruimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mogen de Bolkes ook niet komen?
quote:
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.quote:
Heb ik straks de hele keet vol met stront zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.
Werk vinden is ook niet makkelijk nu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ja ze willen het voor zijn. En terecht. Als ze het zo op kunnen lossen voordat de boel helemaal weer op slot moet is alleen beter.
Nee ellende hoor sbe. Heb met je te doe.nquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werk vinden is ook niet makkelijk nu.
Ja echt ladingen banen verdwenen, dus hogere werkeloosheid, meer kapers op de kust bij een verminderde hoeveelheid beschikbare banen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
🤣😂quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik straks de hele keet vol met stront zitten.
Waar zoek je werk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ellende hoor sbe. Heb met je te doe.n
Dan houdt Dottert geen gazon meer over vrees ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.quote:
Misschien kan @Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.
Kom je ook nog eens elke dag met mooie verhalen thuis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kan @:Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kan @:Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?
leipzisch spelt ook bijna nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
14 -> 10 en max 6 volwassenen feestje
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom je ook nog eens elke dag met mooie verhalen thuis.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............
Ik duim voor je 👍🏻quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb vandaag wel telefonisch een gesprek gehad maar of het wat wordt?
quote:
Geen kontducteur meer zoals Geerd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen kontducteur meer zoals Geerd?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".
Dat is een hyperbadeendquote:
@ToT heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je in love gezien je ui?
Je kan zelfs je like terugnemen zie ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt tegenwoordig notificaties als je duimpje omhoog doet toch? Kunnen jullie bij mij testen?
uitzetten kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt tegenwoordig notificaties als je duimpje omhoog doet toch? Kunnen jullie bij mij testen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".
Hij is leuk geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:tot heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.
Change is good.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:tot heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.
Change is good.
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.![]()
Er lag wel "Schltenbrau bakmix" om zelf brood mee te bakken.
Gelijk kopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.![]()
Er lag wel "Schltenbrau bakmix" om zelf brood mee te bakken.
Als ik zo'n ding thuis had staan om brood te bakken had ik het gedaanquote:
bierbrood?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding thuis had staan om brood te bakken had ik het gedaan. Je moet schijnbaar ook echt een blik Schltenbrau toevoegen aan de mix.
Blijkbaarquote:
Het moet allebei gisten.quote:
Hij is wel gejat. Komt van een zekere Molly Ivins. Ken heel het mens niet maar vond het een mooiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie je sig nu trouwens pas!
Wel waarheid!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens!
[ afbeelding ]
Cultural appropriation enzulks!
Zo raar is dat toch niet, allebei gegiste granenquote:
Ja ik kan er zo een hele discussie over houden, maar ik weet wel dat hoe dieper je over dingen nadenkt en hoe meer je uitzoekt, hoe minder vrolijk je vaak wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is wel gejat. Komt van een zekere Molly Ivins. Ken heel het mens niet maar vond het een mooie
Idd.quote:
En bier of andere drank gebruiken in gerechten is ook heel normaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, allebei gegiste granen
Ja maar wel andere smaken!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, allebei gegiste granen
Ja daaromquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En bier of andere drank gebruiken in gerechten is ook heel normaal.
Ja bierbrood klinkt me toch iets anders in de oren als coq au vin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En bier of andere drank gebruiken in gerechten is ook heel normaal.
Voor de fun.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet wat je liked
ik heb niks gepostet
Je kunt op het berichtje klikken en dan zie je wat ze liket.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef mario390 het volgende:
ik heb niks gepostet
Volgens mij staat het er gewoon in hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
fuck you @:jacquelinehasselbaink, we zouden ✝✝✝ in de topiquetitel zetten
Klopt het is al gegist en weggefilterdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wel andere smaken!
En ik denk dat er in een blik Schultenbru er verder geen gist meer zit.
Mijn cynisme en sarcasme zijn ook gewoon een coping mechanism om om te kunnen gaan met de ontzettende shitshow that is life.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan er zo een hele discussie over houden, maar ik weet wel dat hoe dieper je over dingen nadenkt en hoe meer je uitzoekt, hoe minder vrolijk je vaak wordt.
Ben nooit echt een vrolijk kind geweest!
Deed wel vrolijk, was het niet.
Ah!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb het kruisje erin gezet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef mario390 het volgende:
ik heb niks gepostet
Haha!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn cynisme en sarcasme zijn ook gewoon een coping mechanism om om te kunnen gaan met de ontzettende shitshow that is life.![]()
Bolke&Bolke hebben me geholpen mijn blije kant te ontsluiten. En dan bedoel ik ook BLIJ!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik heb een heel scala aan emoties, maar PROBEER me op vrolijkheid te richten, maar da's wel fakking moeilijk soms.
Nul punten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo traag als vanmiddag...
Zo snel gaat het nu.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke hebben me geholpen mijn blije kant te ontsluiten. En dan bedoel ik ook BLIJ!![]()
Ik let daar niet zo op en zeker vandaag niet.quote:
Same.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik let daar niet zo op en zeker vandaag niet.
Gna gnaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.
Zo af en toe vind ik het wel geinig, vooral als ik zie dat ik redelijk bij iemand in de buurt zit, maar da's gewoon puur voor de gein zo. Ik vind het al geinig dat ik in de Top 20 sta.
Je kunt die berichten ook uitschakelen he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, nu begint @:devzero ook met likes
Derde keer dat iemand van Fok overlijd die ik best wel goed kende.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.
Zo af en toe vind ik het wel geinig, vooral als ik zie dat ik redelijk bij iemand in de buurt zit, maar da's gewoon puur voor de gein zo. Ik vind het al geinig dat ik in de Top 20 sta.
Ja echt jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Derde keer dat iemand van Fok overlijd die ik best wel goed kende.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Derde keer dat iemand van Fok overlijd die ik best wel goed kende.
slaap ze tijgertquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga Netflixen en in slaap flikkeren. Tot morgen bolkers.![]()
Slaap welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga Netflixen en in slaap flikkeren. Tot morgen bolkers.![]()
Laat ook maar. Ga zo slapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Skribbl?
Zoek even mensen die ook willen meespelen dan Paulus.
Terminator 2quote:
Volgens mij verveeld ze zich 😇quote:
Als je alles uitprint heb je wel iets om je leuter in te proppen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allang van legaal neukbare leeftijd.En dat is voor een website behoorlijk bejaard!
Weer een goede reden om moeders te bezoekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef Dotteke het volgende:
Bij Jinek zo. Nieuw geneesmiddel
Tegen Corona. Moedermelk in een ijsblokje. Nou ben benieuwd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allang van legaal neukbare leeftijd.En dat is voor een website behoorlijk bejaard!
Hahaha succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer een goede reden om moeders te bezoeken
In de Filipijnen zeiden ze eerst dat je knoflook moest koken en dan dat water moest opdrinken, maar daarna kwam er wat nieuws: volgens het roddelcircuit werd er ergens een baby geboren, die ging meteen rondlopen en vertellen dat mensen eieren moest eten en viel gelijk dood om. Dat betekende dat je om middernacht een ei moest eten om corona te voorkomen of genezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef Dotteke het volgende:
Bij Jinek zo. Nieuw geneesmiddel
Tegen Corona. Moedermelk in een ijsblokje. Nou ben benieuwd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je alles uitprint heb je wel iets om je leuter in te proppen.
🤣quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In de Filipijnen zeiden ze eerst dat je knoflook moest koken en dan dat water moest opdrinken, maar daarna kwam er wat nieuws: volgens het roddelcircuit werd er ergens een baby geboren, die ging meteen rondlopen en vertellen dat mensen eieren moest eten en viel gelijk dood om. Dat betekende dat je om middernacht een ei moest eten om corona te voorkomen of genezen.
Waarom zet je ze niet in word. En dan opslaan op een stickyquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zou al mijn posts over Mini-ToT wel willen uitprinten voor later!
Ik vind het wel apart dat ik een band met iemand heb die ik alleen maar van een forum ken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zou al mijn posts over Mini-ToT wel willen uitprinten voor later!
Zat ik me idd ook te bedenken ja, met de verhalen vanaf nu. Maar de oude verhalen wordt moeilijk terug te zoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zet je ze niet in word. En dan opslaan op een sticky
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat ik een band met iemand heb die ik alleen maar van een forum ken.
en dat allemaal via een toetsen bord en een schermquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat ik een band met iemand heb die ik alleen maar van een forum ken.
quote:
Vertrouw maar niet iedereenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Datquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me idd ook te bedenken ja, met de verhalen vanaf nu. Maar de oude verhalen wordt moeilijk terug te zoeken.
De search-functie hier werkt nog steeds niet?
Anders zou ik met een zoekopdracht naar "Mini-ToT" denk ik wel 80% van alle berichtjes terug kan vinden.
(Soms zeg ik ook dat er hier eentje enz.)
Hey shiiquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben mezelf aan het vergassen met mijn lichaamsgassen
Moet ik een dokter bellen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben mezelf aan het vergassen met mijn lichaamsgassen
boeboequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef moemoe het volgende:
Oh, nu zie ik het wel @:hemarookworst .
Trusten ToTquote:
Oke, als dat helptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga m'n reet wel naar de afzuigkap richten
Veel mensen van Fok heb ik ook in het echt leren kennen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en dat allemaal via een toetsen bord en een scherm
voor de score.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:00 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn die likes ook goed voor het karma?
JA EEN DT MEET ZOU OOK LEUK ZIJNquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel mensen van Fok heb ik ook in het echt leren kennen.
regel dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
JA EEN DT MEET ZOU OOK LEUK ZIJN
Zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:00 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn die likes ook goed voor het karma?
Omwquote:
YES!quote:
Ik heb 3 meets meegemaakt. 2 daarvan geregeld. Dat was erg leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
JA EEN DT MEET ZOU OOK LEUK ZIJN
Prec is lastig nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen een online meet, want corona. Wil niet dat het een brandhaard wordt
De eerste de beste user die geen afstand houd die vergeet dat nooit meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen een online meet, want corona. Wil niet dat het een brandhaard wordt
Mijn eerste meet vond ik ook wel eng om te regelen. Wie komt er?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
We zitten nu wel.met corona enz dus als ik of samen.met iemand zal regelen moet dat goed geregeld zijn ivm afstand.. kijken hoeveel mensen er komen enz
Ik ben nog 9 dagen geen 18 dus hoef me er niet aan te houden ha ha ahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:06 schreef aloa het volgende:
[..]
De eerste de beste user die geen afstand houd die vergeet dat nooit meer
Maar hoe zie ik dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ben nog 9 dagen geen 18 dus hoef me er niet aan te houden ha ha ah
denk eerst topic maken voor animo . kijken hoe te regelen met voldoende afstand ...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn eerste meet vond ik ook wel eng om te regelen. Wie komt er?
Das ook weer waar..quote:
Oeps, 11 dagen/quote:
De animo zal er wel zijn maar dan....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk eerst topic maken voor animo . kijken hoe te regelen met voldoende afstand ...
Ook wel prima, lekker vakantie en 2 dagen per week werken en de rest dingen doen waar ik zin in heb.quote:
Klotequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, lekker vakantie en 2 dagen per week werken en de rest dingen doen waar ik zin in heb.
Hoe gaat het met je banen jacht?
oepsquote:
Vraag maar aan je moeder, die kan wel praktische uitleg gevenquote:
Ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder, die kan wel praktische uitleg geven
hey fijne vriend hoe is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |