SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✝✝✝quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 18-08-2020 22:37:07 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ik?quote:
Fuck you?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Maanvis het volgende:
fuck you @:jacquelinehasselbaink, we zouden ✝✝✝ in de topiquetitel zetten
Whutquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Paul het volgende:
Hasselbaink idioot! MAANVIS zou het topic openen, dit vergeet ik nooit meer!
Avond.quote:
Zekers.quote:
Hoi Chufi 🖐🏻quote:
ja we hadden afgesproken dat er ✝ in de titel zou komen zodat het te herkennen is.quote:
quote:
Madness - My Girlquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef mario390 het volgende:
conjos kuckst du
OnAir: All-Stars - Hits und Raritten nonstop
21:23 Abba - One Of Us
21:19 Slade - My Oh My
21:15 Gazebo - I Like Chopin
21:12 Madness - My Girl
21:05 Nena - Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officile liefje van @ieniminimuis O+
Ga ff prob te regelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we hadden afgesproken dat er ✝ in de titel zou komen zodat het te herkennen is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga ff prob te regelen
quote:
quote:
😃quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Waar koop jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
Koop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Waar koop jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
Godver de hoeren kan helemaal niet met mobiel toetsenbord omgaanquote:
Komt door je dikke vingersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Godver de hoeren kan helemaal niet met mobiel toetsenbord omgaan
Heb het wel aan staan, typ voor mijn doen snellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Het was voor mij ook klote om autocorrectie uit te zetten.
Als die maar niet uit z'n bed weer stuitertquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
SOW, het stuiterballetje is weer naar bed gebracht hoor!Mijn hemel!
Hij heeft eerder tijdens een avondwandeling IETS te veel aandacht gekregen en werd daar echt compleet hyper van!
Ja ik ook, soms kiest die wel de verkeerde woorden zoals netquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het wel aan staan, typ voor mijn doen sneller
Nee, ondanks dat hij echt extreem vrolijk hyperactief aan het doen was (wilde zelfs een wedstrijdje doen wie het hardste aan zijn speen kon trekken; ik met mijn vingers of hij met zijn mondjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die maar niet uit z'n bed weer stuitert
Klopt dat is wel een nadeel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, soms kiest die wel de verkeerde woorden zoals net
Ik kan echt genieten van de verhalen over mini ToT.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef ToT het volgende:
Was echt zo grappig; ik probeerde voor de grap zijn speentje uit zijn mond te trekken en liet meteen weer los, en toen pakte hij mijn hand en legde die weer terug op het speentje!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef ToT het volgende:
Was echt zo grappig; ik probeerde voor de grap zijn speentje uit zijn mond te trekken en liet meteen weer los, en toen pakte hij mijn hand en legde die weer terug op het speentje!
Bij mij werkt het goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
https://frontpage.fok.nl/
BUG / Frontpage is HEEL traag
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van de verhalen over mini ToT.
Kom er snel opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
Ja, zo gaat het snel he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
Iedereen die er geweest is wordt aangeraden om zich te laten testen
Werkt goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
wie wil even testen?
O vreemd. En ik zit nog wel met de ipad. Die is trager als mijn laptopquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
rAAAAAAAR Bij mij doetie 10 seconden ongeveer laden
Dat was bij mij 2 weken geleden zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
rAAAAAAAR Bij mij doetie 10 seconden ongeveer laden
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.quote:
Ja en stel je bent in die winkel geweest. Gisteren. En je laat je dan vandaag testen. De incubatie tijd is toch 10 tot 14 dagen.quote:
Mogen de Bolkes ook niet komen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.
Heb wel een mooie reden om mijn verjaardag niet te vieren 🤣
Ja die zijn maar met zijn 2 tjes die zijn welkom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mogen de Bolkes ook niet komen?
Mits 1,5 meter afstand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
14 -> 10 en max 6 volwassenen feestje
Ruwe schatting van 50.000 besmettelijke personen op dit moment (dus het aantal daadwerkelijk besmette personen zal nog wel een stuk hoger liggen) tegenover 16 doden over de hele afgelopen week.quote:
Ja ze zeiden dat het de verkeerde kant opging en dan is persconferentie gewoon herhaling van wat je al weet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hema. Ik had er niets van verwacht eerlijk gezegd.
Heb wel een mooie reden om mijn verjaardag niet te vieren 🤣
Dank je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat het de verkeerde kant opging en dan is persconferentie gewoon herhaling van wat je al weet.
Maar alvast gefeliciteerd
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zijn maar met zijn 2 tjes die zijn welkom.
Als ze het zelf opruimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mogen de Bolkes ook niet komen?
quote:
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.quote:
Heb ik straks de hele keet vol met stront zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.
Werk vinden is ook niet makkelijk nu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ja ze willen het voor zijn. En terecht. Als ze het zo op kunnen lossen voordat de boel helemaal weer op slot moet is alleen beter.
Nee ellende hoor sbe. Heb met je te doe.nquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werk vinden is ook niet makkelijk nu.
Ja echt ladingen banen verdwenen, dus hogere werkeloosheid, meer kapers op de kust bij een verminderde hoeveelheid beschikbare banen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
🤣😂quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik straks de hele keet vol met stront zitten.
Waar zoek je werk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ellende hoor sbe. Heb met je te doe.n
Dan houdt Dottert geen gazon meer over vrees ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over aantal koeien en vogels die aanwezig mogen zijn. Dus wat mij betreft komen ze met hun hele familie.
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.quote:
Misschien kan @Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.
Kom je ook nog eens elke dag met mooie verhalen thuis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kan @:Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kan @:Werkman nog wat regelen op de betoncentrale?
leipzisch spelt ook bijna nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
14 -> 10 en max 6 volwassenen feestje
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom je ook nog eens elke dag met mooie verhalen thuis.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............
Ik duim voor je 👍🏻quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb vandaag wel telefonisch een gesprek gehad maar of het wat wordt?
quote:
Geen kontducteur meer zoals Geerd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Machinebouw. Tekenaar, werkvoorbereider.
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kom ik Haags tegen. Als ik iets wil voorkomen...............
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen kontducteur meer zoals Geerd?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".
Dat is een hyperbadeendquote:
@ToT heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je in love gezien je ui?
Je kan zelfs je like terugnemen zie ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt tegenwoordig notificaties als je duimpje omhoog doet toch? Kunnen jullie bij mij testen?
uitzetten kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt tegenwoordig notificaties als je duimpje omhoog doet toch? Kunnen jullie bij mij testen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan jou denken. Ik was op de sportschool en daar hebben ze ook een groot zwembad in het gebouw. Op de kant stond een badeend van toch al snel een meter of anderhalf, toen dacht ik:"Dat is vast een SUPERBADEEND!".
Hij is leuk geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:tot heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.
Change is good.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:tot heeft zich even uitgeleefd op mijn UI.
Change is good.
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.![]()
Er lag wel "Schltenbrau bakmix" om zelf brood mee te bakken.
Gelijk kopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden godverdomme net alle broodjes weggeflikkerd toen ik bij de Aldi kwam vanavond.![]()
Er lag wel "Schltenbrau bakmix" om zelf brood mee te bakken.
Als ik zo'n ding thuis had staan om brood te bakken had ik het gedaanquote:
bierbrood?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding thuis had staan om brood te bakken had ik het gedaan. Je moet schijnbaar ook echt een blik Schltenbrau toevoegen aan de mix.
Blijkbaarquote:
Het moet allebei gisten.quote:
Hij is wel gejat. Komt van een zekere Molly Ivins. Ken heel het mens niet maar vond het een mooiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie je sig nu trouwens pas!
Wel waarheid!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens!
[ afbeelding ]
Cultural appropriation enzulks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |