Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
Als ik trouwens kom te overlijden geef ik hierbij toestemming aan een willekeurige mod om mijn overlijdensbericht vanuit de 'ik-vorm' te posten in R&P onder mijn account.
Bedankt voor mijn laatste wens.
Het kan ook met een balpen... dus dan moet een wattenstaafje ok wel lukken als je je best doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)
Zou trouwens wel een episch sneue dood zijn; door een wattenstaafje in je neus van het leven beroofd worden
Staat genoteerd. Hier alvast een opzetje:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:07 schreef Kreator het volgende:
Als ik trouwens kom te overlijden geef ik hierbij toestemming aan een willekeurige mod om mijn overlijdensbericht vanuit de 'ik-vorm' te posten in R&P onder mijn account.
quote:Ik was Krea.
Groetjes, Krea
Ok, mag ik je BSN (om je overlijden te controleren) en je accountgegevens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
Door Maarten laten posten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Hier alvast een opzetje:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me helemaal nuttig. Ik heb zojuist drie spaarrekeningen geopend, elk met een ander doel. Vakantie, grote keukenverbouwing en timmerman.
Ik heb hier 17 jaar voor moeten strijden want J vindt dit dus onzinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.
Hier ook. Normale spaarrekening, spaarrekening om het kleine hypotheek tekort aan te vullen aan het eind (nu hypotheek oversluiten kost meer dan het tekort) en ik heb ook een potje gemaakt om mijn 60e verjaardag leuk te vieren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb hier 17 jaar voor moeten strijden want J vindt dit dus onzinAlles op een grote onoverzichtelijke hoop en als we dan iets willen kopen weten we niet of we geld hebben want we moeten x, y en z ook nog betalen en de btw en de belasting en leveranciers a, b en c.
Ik heb net op elke rekening een inleg gedaan en er gaat op elke eerste van de maand een klein bedrag naar elke rekening.
Lekker kort. Typisch Krea wel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Het maakt me weinig uit. Cremeren is handiger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:13 schreef Candaasje het volgende:
Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)
Hoi fok,quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin was verbaasd dat ik mijn bsn uit mijn hoofd weet. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, mag ik je BSN (om je overlijden te controleren) en je accountgegevens?
Vind ik ook knap. Ik zie wel de optie staan bij Rabo Bankieren voor diverse potjes maar wordt toch niks bij mij. Als huishoudelijke dingen, auto of wat dan ook stuk gaat, vakantie of een andere grote aanschaf; dan van één spaarpot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.
Scheelt weer verspreidende corona-virussen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt me weinig uit. Cremeren is handiger.
Goed zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoop het niet Krea.
Ik heb dokter gebeld en maandag afspraak voor uitstrijkje, dan gaat er ook wat in maar ergens anders. Wil ook liever niet dood.
Ik weet hem ook uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin was verbaasd dat ik mijn bsn uit mijn hoofd weet. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.
En ok, zie DM>
Die van Krea??quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet hem ook uit mijn hoofd.
Nee. Ik vind mijn eigen geboortedatum al een uitdaging.quote:
000000001 is een uitdaging?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind mijn eigen geboortedatum al een uitdaging.
Nee, willekeurig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:
Allemachtig @:Lucky_StrikeEn niemand daar die bedenkt dat dit misschien niet zo heel handig is?
@:BSN: ik ken de mijne altijd halfOf dan denk ik het te weten, maar ben ik er niet zeker van, dus moet ik alsnog m'n paspoort opzoeken.
Werken die nummers eigenlijk zoals een kenteken, dat je geboortejaar bepalend is voor het beginnr?
Eigenlijk wel logisch ook natuurlijk. Anders weet je direct al de eerste X aantal cijfers als je iemands geboortejaar weet. Niet zo handig met ID-fraude. /domquote:
Als je het BSN toch al hebt kun je al redelijk watquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch ook natuurlijk. Anders weet je direct al de eerste X aantal cijfers als je iemands geboortejaar weet. Niet zo handig met ID-fraude. /dom
Ik had net 'cheese'cake uit een potje, van Gü. Nu instant diabeetMierzoet, maar wel lekker.
Telefoonnr van mijzelf, vriend en mijn ouderlijk huis weet ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Blues het volgende:
BSN nr. uit het hoofd: Check
Telnr van ons allebei: Check
Telnr van mijn ouderlijk huis back in the 80's: Check
Alle maaltijdnummers van mijn 30 bewoners (die waren @ random) in mijn 1e verpleeghuis: Check
Veel geboortedata van patiënten die regelmatig komen: Check
Doorkiesnrs van alle 10 mijn artsen en de arts ass: Check
/Cijfertik
Onthield ik maar eens dingen die er écht toe doen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet alleen mijn telefoonnummer uit mijn hoofd. Over m'n eigen leeftijd kan ik soms al twijfelen.
Die reken ik wel eens naquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet alleen mijn telefoonnummer uit mijn hoofd. Over m'n eigen leeftijd kan ik soms al twijfelen.
Ik kan dat in de FB app dus niet meer zien, enkel op de desktop site.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel blij met Facebook wat betreft verjaardagen. Ik had een oma die ze van ongeveer heel de wereld wist, (zij was dan ook van het type mens dat nog precies wist in welk jaar wat gebeurde, tot de kleinste zaken aan toe Mijn schoonzus heeft dat dus ook. Ik heb al moeite met bedenken in welk jaar ik een grote reis maakte/studie begon/neefje geboren werd/etc, moet er echt voor terugrekenen.) maar ik zelf ken er nog maar een paar. En de kalender op de wc heb ik al jaren niet meer ingevuld
Geboortejaar weet je ook niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is 1 april jarig, dus die datum kan ik wel onthouden. Maar geen idee hoe oud ze is.
WIl je bij mijn clubje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geboortejaar weet je ook niet?
Mijn brein wordt wel minder, alle auto's die we vanaf 2001 hebben gehad ken ik het kenteken van, maar van de laatste 3 niet.
Sowieso die kenteken met drie cijfers of letters achter elkaar niet
Van het onthouden van kentekens of haten op die nieuwe kentekens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
WIl je bij mijn clubje?Ik vraag geen inschrijfgeld voor SC CULlertjes!
Knap!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw @:Blues. Eigen telefoonnummer check, kantoornummervaste lijn check (gelukkig gekoppeld aan mijn mobiel), kantoornummer vaste lijn vorige bedrijf check, nummers van thuis, thuis nummers van beste vriendinnen vroeger check en van de tandarts (want die is zo makkelijk) check.
Geen bsn wel bank
Verjaardagen kan ik ook wel goed onthouden, maar ik ben echt beter met letters. Nu met een e-reader gaat het niet, maar met een papieren boek kon ik, als ik aan het eind was, vrijwel exact een bepaalde passage terugvinden.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van het onthouden van kentekens of haten op die nieuwe kentekens?
Met trekkers (of andere voertuigen met vierkante nummerborden) is het helemaal lelijk
Die van mijn moeder en mij verschillen alleen met de laatste twee cijfers. Dus ik dacht altijd dat bsn van kinderen en moeders op elkaar lekenquote:
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]Euh nou ik geef niet zoveel om de esthetiek van kentekenplaten . (Atlhans, hooguit om de kleuren. Ik vind geel-zwart toch echt wel veeeul mooier dan wit-rood) .
Maar ik doelde meer op het clubje van aftakelende (bijna? 30+ers. Wat is jouw bouwjaar eigenlijk?)
Ja hoi, pic!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ondanks dat ik wel bij het groepje aftakelende bijna 30ers hoor, maakte ik dit weekend een selfie waar ik zo intens stralend op sta.Misschien ondertussen wat jaren ouder, maar de extra kilo's maakte me pas echt oud.
Nouja, de laatste dagen weer wat minder. Maar na morgen is die zondig-vakantie weer voorbij en gaan we weer vrolijk verder. Want goed voelen is toch wel echt fijner dan lekker eten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoi, pic!![]()
En tof dat het je zo goed doet!
Jij bent leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:12 schreef Myraela het volgende:
En de foto heel kort, haal hem zo meteen weer weg.
[..]
Oow is het voor haar ook al zo ver?quote:
Ik doe geen die-ins.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja is goed. Ga maar alvast op straat liggen bloeden
Hier ben ik ook gewoon tevreden mee. Na jaren geen foto's maken is het echt fijn om gewoon weer oprecht blij te zijn met wat je op een foto ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef derLudolf het volgende:
Welke extra kilogrammen? Niet mis mee toch?
Pff iedere keer als ik er over lees lijk ik even, maar het is altijd alleen maar backwerk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Over zondigen gesproken. Vandaag een toogoodtogo bij de bakker ophalen.Gisteren hadden ze helaas toch niets over, dus hopelijk hebben ze vandaag wel wat lekkers.
Was laatst voor het eerst bij een Nederlandse. Valt tegen als je die van de oosterburen bent gewend.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees heeeel even het covidtopic en Myra's foto is alweer weg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me helemaal verstandig. Ik heb zojuist drie spaarrekeningen geopend, elk met een ander doel. Vakantie, grote keukenverbouwing en timmerman.
Ik heb één keer gehaald bij Backwerk. Niets mis mee, maar wel teveel onnodige crap. Nu heb ik gewoon drie hele broden en twee tompoezen. Dat vind ik fijner.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pff iedere keer als ik er over lees lijk ik even, maar het is altijd alleen maar backwerk.
Wat georganiseerd en Lucky ook alquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]ik heb sinds kort ongeveer 10 potjes per rekening. Deels voor uitgaven die per jaar gaan (bepaalde verzekering, gemeentebelasting, onderhoud) en voor een deel gebudgetteerd (boodschappen, huishouden, uitgaven kind). Werkt als een trein voor ons. En dan ook nog vier echte spaarrekeningen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:
Allemachtig @:Lucky_StrikeEn niemand daar die bedenkt dat dit misschien niet zo heel handig is?
In dat soort organisaties loopt iedereen op zijn tandvlees. Om de haverklap valt er weer een therapeut of verpleger uit met burn out-klachten. Er zijn altijd bergen openstaande vacatures. En werkelijk alle psychiaters kunnen doen wat ze willen want er is een enorm tekort.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel @:Lucky_Strike Soms zou je mensen die dit verzinnen verplicht willen opnemen (of viriendelijker, laten meelopen in zo'n organisatie) om te zien wat ze aanrichten. Naast dat je vriendin nu geen goede hulp krijgt, moet alles natuurlijk weer opgebouwd worden op het moment dat het uit de hand loopt.
Wow, dat zijn wel echt veel potjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
ik heb sinds kort ongeveer 10 potjes per rekening. Deels voor uitgaven die per jaar gaan (bepaalde verzekering, gemeentebelasting, onderhoud) en voor een deel gebudgetteerd (boodschappen, huishouden, uitgaven kind). Werkt als een trein voor ons. En dan ook nog vier echte spaarrekeningen
144, 0900TUIG?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedacht net dat ik 112 ook ken dus nu ken ik 5 nummers. Ik moest wel denken aan een vriend die een ernstig ongeluk zag in Breda en 911 ging bellen.
Nee, ik stort het dan terug inderdaad, of vooruit. Het is niet ideaal voor die potjes eigenlijk, maar ik wil eerst weer even grip op de situatie krijgen en overzicht creëren. Als dat er is, sluit ik niet uit dat we wat potjes afschaffen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, dat zijn wel echt veel potjes.Hoe werkt dat dan als je iets koopt. Dan stort je het weer terug vanaf het 'potje' waar het uit moest komen? Of kun je vanaf alle rekeningen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja shoot, heb ik je gemistquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ondanks dat ik wel bij het groepje aftakelende bijna 30ers hoor, maakte ik dit weekend een selfie waar ik zo intens stralend op sta.Misschien ondertussen wat jaren ouder, maar de extra kilo's maakte me pas echt oud.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een beetje confuus wat de poes nou wil zeggen..Wil ze mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een beetje confuus wat de poes nou wil zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij werkt dat ook gewoon in nl.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedacht net dat ik 112 ook ken dus nu ken ik 5 nummers. Ik moest wel denken aan een vriend die een ernstig ongeluk zag in Breda en 911 ging bellen.
Er worden veel meer mensen wel geholpen dan nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik word een beetje bang van de verhalen over de GGZ. Ik hoorde van medepatiënten hetzelfde toen ik opgenomen was - er zijn inderdaad zoveel mensen die nergens terechtkunnen omdat ze meerdere diagnoses hebben, en die dan van crisisopname naar crisisopname gaan omdat er niks anders geboden wordt. En de behandelaren die hen denigrerend draaideurpatiënten noemen
Ik sta zelf nu op twee wachtlijsten, om behandeld te gaan worden voor twee verschillende diagnoses. En van beide plekken heb ik nog niet gehoord of ze me aan gaan nemen, want ze moeten eerst kijken of ik wel "behandelbaar" ben in verband met de andere diagnose
Fijn. Ik ben net even met de bovenbuurvrouw gaan wandelen met de camera’s. Zij heeft er een waar ze niets mee kon (bijna dezelfde hybride als ik heb) Van de week de instellingen goed gezet en net dus van alles uitgelegd. De buuf ging blij naar huisquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Mijn spiegelreflex camera lijkt weer te werken. Nog even fingers crossed en goed opladen....
Heb er verder niets aan gedaan dus snap het nog niet helemaal.
Welke is die diagnose? Zeker een persoonlijkheidsstoornis, daar hangt zoveel stigma aan in de zorg. Bij die die ik gediagnosticeerd heb gekregen is de regel dat ze je niet op gaan nemen, want dat je een grotere kans hebt om de gevreesde draaideurpatiënt te worden. Geen idee of dat in mijn geval klopt. Ik denk zelf dat ik wel in staat ben om in te schatten of ik het zelf red of dat het niet thuis lukt. Zij zeggen dat ik daar te weinig zelfvertrouwen voor heb.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er worden veel meer mensen wel geholpen dan niet
Edit: en jij hebt geen diagnose waarbij de regel is in de zorg dat je het zelf moet uitzoeken en dat ze je zo min mogelijk helpen, ongeacht je andere diagnoses.
Heb je een linkje naar welke jij hebt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn. Ik ben net even met de bovenbuurvrouw gaan wandelen met de camera’s. Zij heeft er een waar ze niets mee kon (bijna dezelfde hybride als ik heb) Van de week de instellingen goed gezet en net dus van alles uitgelegd. De buuf ging blij naar huis
Ik heb de canon SX40, bovenbuuf de SX50 en momenteel is de SX70 te koop. De 70 ken ik niet maar de 40 en 50 zijn fijne toestellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar welke jij hebt?
Ben nog niet overtuigd dat het met deze goedkomt....
Thanksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de canon SX40, bovenbuuf de SX50 en momenteel is de SX70 te koop. De 70 ken ik niet maar de 40 en 50 zijn fijne toestellen
Even in DM.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke is die diagnose? Zeker een persoonlijkheidsstoornis, daar hangt zoveel stigma aan in de zorg. Bij die die ik gediagnosticeerd heb gekregen is de regel dat ze je niet op gaan nemen, want dat je een grotere kans hebt om de gevreesde draaideurpatiënt te worden. Geen idee of dat in mijn geval klopt. Ik denk zelf dat ik wel in staat ben om in te schatten of ik het zelf red of dat het niet thuis lukt. Zij zeggen dat ik daar te weinig zelfvertrouwen voor heb.
Ik heb dat ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me helemaal verstandig. Ik heb zojuist drie spaarrekeningen geopend, elk met een ander doel. Vakantie, grote keukenverbouwing en timmerman.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Volgens mij werkt dat ook gewoon in nl.
Heb jij nog wel die twee contactpersonen? Ben even de officiële naam kwijt. Misschien daar ook even contact mee opnemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik word een beetje bang van de verhalen over de GGZ. Ik hoorde van medepatiënten hetzelfde toen ik opgenomen was - er zijn inderdaad zoveel mensen die nergens terechtkunnen omdat ze meerdere diagnoses hebben, en die dan van crisisopname naar crisisopname gaan omdat er niks anders geboden wordt. En de behandelaren die hen denigrerend draaideurpatiënten noemen
Ik sta zelf nu op twee wachtlijsten, om behandeld te gaan worden voor twee verschillende diagnoses. En van beide plekken heb ik nog niet gehoord of ze me aan gaan nemen, want ze moeten eerst kijken of ik wel "behandelbaar" ben in verband met de andere diagnose
Bij een goede winkel zou ik best een 2e hands sx 40 of 50 durven kopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksmoet ik nog even doorsparen
Huh, wat voor contactpersonen? Mijn dossiers zijn nu gedeeld met de secretariaten van beide plekken, en hopelijk hoor ik ergens de komende 6 weken verderquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb jij nog wel die twee contactpersonen? Ben even de officiële naam kwijt. Misschien daar ook even contact mee opnemen
Ambulant begeleiders?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Huh, wat voor contactpersonen? Mijn dossiers zijn nu gedeeld met de secretariaten van beide plekken, en hopelijk hoor ik ergens de komende 6 weken verder
Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij een goede winkel zou ik best een 2e hands sx 40 of 50 durven kopen
Mensen die met je meegingen bij gesprekken en waar je telefonisch contact mee op kon nemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Huh, wat voor contactpersonen? Mijn dossiers zijn nu gedeeld met de secretariaten van beide plekken, en hopelijk hoor ik ergens de komende 6 weken verder
Goeie samenvatting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog uit de tijd van de eenvoudiger te onthouden sofinummers. Geboortemaand, geboortejaar, en dan pas 5 random getallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin was verbaasd dat ik mijn bsn uit mijn hoofd weet. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.
En ok, zie DM>
Tijd voor de vaste set regels rondom uitstrijkjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoop het niet Krea.
Ik heb dokter gebeld en maandag afspraak voor uitstrijkje, dan gaat er ook wat in maar ergens anders. Wil ook liever niet dood.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!
• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
• Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
• Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
• Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
Bij een goede winkel betaal je daar echter een minder goede prijs voor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij een goede winkel zou ik best een 2e hands sx 40 of 50 durven kopen
Ik zou liever iets meer betalen bij een goede camerawinkel dan van iemand die ik niet ken op marktplaatsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij een goede winkel betaal je daar echter een minder goede prijs voor...
Ik kreeg ook een oproepquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Tijd voor de vaste set regels rondom uitstrijkjes.
[..]
Oh ja, dat deden ze bij mij ook de laatste keer. Maar 12 jaar geleden keken ze dan weer enkel naar de PAP, en opereerden ze zonder zelfs maar te kijken naar de HPV.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Bij mijn laatste uitstrijkje werd er alleen getest op de aanwezigheid van HPV. Dat was negatief en dan kijken ze verder dus niet meer naar cellen oid. Ik vond dat toch wel een beetje....ingewikkeld.
Ik zou beiden een veiliger idee geven. Maar dat is puur onderbuik hoor, niet op wetenschap gebaseerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:38 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dat deden ze bij mij ook de laatste keer. Maar 12 jaar geleden keken ze dan weer enkel naar de PAP, en opereerden ze zonder zelfs maar te kijken naar de HPV.
Waarschijnlijk had ik helemaal niet geopereerd hoeven te worden..
Ik heb mijn laatste camera's allemaal van MP. Wel zelf opgehaald en geīnspecteerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou liever iets meer betalen bij een goede camerawinkel dan van iemand die ik niet ken op marktplaats
Verjaardagskado'tje van de overheid voor je 35ste verjaardagquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad. Zou de eerste keer wel spannend vinden, denk ik.
Het ene spiraaltje is het andere niet, maar ik verdring dat soort zaken. Ik had een koperen, de mirena is echt anders dacht ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
Is een uitstrijkje pijnlijker of minder pijnlijk dan het plaatsen van een spiraaltje?
Vraag het bij de huisarts. Ik kreeg er later wel een rekening voor, die ik niet begreep. Navraag bij de verzekering leerde dat ik weliswaar niet in het ziekenhuis was geweest, maar een klein dééltje van mij wel, en dan valt het niet onder de huisartszorg. Werkelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:03 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb de oproep ooit genegeerd (er werd toen zo vaak in mijn baarmoeder gefluurd dat ik er geen zin in had) en daarna was ik zwanger dus kon het niet. Ik zou nu wel een uitstrijkje willen maken maar hoe regel je dat zonder uitnodiging?
30equote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Verjaardagskado'tje van de overheid voor je 35ste verjaardag![]()
Als je echt mazzel heb belt daarna de dokter je ook nog op voor een gezellig gesprekje. In mijn geval nádat hij eerst mijn zusje had gebeld om haar te vertellen dat ze waarschijnlijk niet heel erg kanker had.
Vraag even na of het kan als je nog borstvoeding geeft (mits je dat nog doet?) Bij mij werd dat namelijk afgeraden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:03 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb de oproep ooit genegeerd (er werd toen zo vaak in mijn baarmoeder gefluurd dat ik er geen zin in had) en daarna was ik zwanger dus kon het niet. Ik zou nu wel een uitstrijkje willen maken maar hoe regel je dat zonder uitnodiging?
Ik vond het niet pijnlijk. Maar ik had ook al gebaard voor die tijd, daarna is pijn vrij relatief in die regionenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
Is een uitstrijkje pijnlijker of minder pijnlijk dan het plaatsen van een spiraaltje?
ik heb nog geen enkele camera nieuw gekocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou liever iets meer betalen bij een goede camerawinkel dan van iemand die ik niet ken op marktplaats
Oh sorry, op mijn leeftijd vergeet je die dingen denk ikquote:
Veeel minder pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
Dat niet, glijmiddel wel leugen, en tijdje doffig gevoel ook (maar dat kan er ook aan liggen dat ik de laatste keer naar kantoor fietste, 6 km waarvan 3 heuvelopquote:
O ja het vermelden waard, mijn HA is een vrouw... maar serieus, vraag van te voren "u verwarmt hem even van te voren toch?"quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja het vermelden waard, mijn HA is een vrouw... maar serieus, vraag van te voren "u verwarmt hem even van te voren toch?"
Het zal nooit een hobby worden, maar met een paar simpele handelingen maak je het super minder onprettig en/of pijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft m wel onder de warme kraan gehad hoor, maar dat heeft niet geholpen tegen het niet koud zijn van dat ding.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat niet, glijmiddel wel leugen, en tijdje doffig gevoel ook (maar dat kan er ook aan liggen dat ik de laatste keer naar kantoor fietste, 6 km waarvan 3 heuvelop
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Glijmiddel is ook een leugen.
30e toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Verjaardagskado'tje van de overheid voor je 35ste verjaardag![]()
Als je echt mazzel heb belt daarna de dokter je ook nog op voor een gezellig gesprekje. In mijn geval nádat hij eerst mijn zusje had gebeld om haar te vertellen dat ze waarschijnlijk niet heel erg kanker had.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft m wel onder de warme kraan gehad hoor, maar dat heeft niet geholpen tegen het niet koud zijn van dat ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lonaa op 18-08-2020 21:45:14 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
O god hoe mijn moeder daaaar over vertelt... als ik het me te hard voorstel moet ik al bijna janken. De hele boel plat spletten als een pannekoek... en er is nogal wat boel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat een mammografie erger is dan een uitstrijkje. Als ik mijn moeder moet geloven wel. Maar sowieso vind ik er een enorm verschil in zitten tussen intern en extern aan je lijf zitten.
Ruim 40 jaar geleden wel (inwendig onderzoek door huisarts, dat moest toen nog voor de pil)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
Hier hebben ze er tegenwoordig een speciaal kamertje voor, met een vaste dame (UMCG). Dat werkt wel prettig.
Vraagje: ik had ooit een gyneacoloog die deed nooit handschoentjes aan. Dat vond ik wat raar, en onprettig, maar er was ook nooit iemand anders bij en de meneer stond niet echt open voor zelfs maar hele voorzichtige kritiek. (Ik zei eens dat ik het niet zo geweldig vond dat ik alweer twee uur moest wachten terwijl ik nu juist nog even gebeld had om te vragen of het wat op schema liep. Hij schold me nog net niet uit.)
Maar goed, de vraag dus. Is dat raar, geen handschoentjes?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Mijn moeder zegt juist altijd dat het wel meevalt maar dat ze medelijden heeft met de vrouwen die kleine borsten hebben. Al werd zij er ook niet bepaald enthousiast van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god hoe mijn moeder daaaar over vertelt... als ik het me te hard voorstel moet ik al bijna janken. De hele boel plat spletten als een pannekoek... en er is nogal wat boel...
[..]Zelf even opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou goed, echt pijnlijk vond ik het dus niet. So that's something. Zal over 3 maanden wel een oproep krijgen dan.
Ik zit nu overigens 'mijn seks is stuk' te kijken. Docu op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
Hier hebben ze er tegenwoordig een speciaal kamertje voor, met een vaste dame (UMCG). Dat werkt wel prettig.
Vraagje: ik had ooit een gyneacoloog die deed nooit handschoentjes aan. Dat vond ik wat raar, en onprettig, maar er was ook nooit iemand anders bij en de meneer stond niet echt open voor zelfs maar hele voorzichtige kritiek. (Ik zei eens dat ik het niet zo geweldig vond dat ik alweer twee uur moest wachten terwijl ik nu juist nog even gebeld had om te vragen of het wat op schema liep. Hij schold me nog net niet uit.)
Maar goed, de vraag dus. Is dat raar, geen handschoentjes?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft m wel onder de warme kraan gehad hoor, maar dat heeft niet geholpen tegen het niet koud zijn van dat ding.![]()
Dan is het ook heel anders, lijkt me, ja...It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
+1, zowel wat betreft de boel als hoe mijn moeder daar over verteld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god hoe mijn moeder daaaar over vertelt... als ik het me te hard voorstel moet ik al bijna janken. De hele boel plat spletten als een pannekoek... en er is nogal wat boel...
Eh, ja, dat vind ik raarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
O... mijn moeder en ik hadden bedacht dat het voor mij, met grotere borsten, juist pijnlijker moest zijn! Hm..!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt juist altijd dat het wel meevalt maar dat ze medelijden heeft met de vrouwen die kleine borsten hebben. Al werd zij er ook niet bepaald enthousiast van.
Mammografie (bij mij dan) is pijnlijker. Wat DP zegtm even een felle pijn en daarna dof gevoel, mammografie zijn je borsten ieder 2x geplet (zo ontzettend plat) en dat duurt per keer echt langer dan het uitstrijkje. Verder ben ik daarna echt ruim een week blauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat een mammografie erger is dan een uitstrijkje. Als ik mijn moeder moet geloven wel. Maar sowieso vind ik er een enorm verschil in zitten tussen intern en extern aan je lijf zitten.
Oef, als ik ook de verhalen van mijn moeder moet geloven, krijg ik al kippenvelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn al andere, betere methodes. Zonder pletten. Maar ja, al die borstenwagens waar je je dan moet melden hebben die dingen en die moeten eerst afgeschreven worden natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef sigme het volgende:
Oh, dat van die mammapletplaten ga ik gewoon overslaan. Zijn ze nou helemaal van god los.
borstenwagens...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn al andere, betere methodes. Zonder pletten. Maar ja, al die borstenwagens waar je je dan moet melden hebben die dingen en die moeten eerst afgeschreven worden natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf even opgelost.
Nou goed, echt pijnlijk vond ik het dus niet. So that's something. Zal over 3 maanden wel een oproep krijgen dan.
Ik zit nu overigens 'mijn seks is stuk' te kijken. Docu op tv.Jouwes ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet zo goed wat ik er van vond. Sowieso exhibitionaaaair as (no) fuck. Ik had niet het idee dat dit nog "bespreekbaar moest worden gemaakt". Veel mensen zullen niet verbaasd zijn als je een flinke dryspell noemt. En hoewel de uitschieters extreem zijn, zijn het ook weer geen "allemaaaggies, dit heb ik nou nog nooooit eerder gehoord" verhalen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Neeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mammografie (bij mij dan) is pijnlijker. Wat DP zegtm even een felle pijn en daarna dof gevoel, mammografie zijn je borsten ieder 2x geplet (zo ontzettend plat) en dat duurt per keer echt langer dan het uitstrijkje. Verder ben ik daarna echt ruim een week blauw
Zat het net te denkenquote:
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van vind, nu het afgelopen is. Er zijn wel wat dingen stuk, bij mij, met vlagen. Om redenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jouwes ook?
Ik weet niet zo goed wat ik er van vond. Sowieso exhibitionaaaair as (no) fuck. Ik had niet het idee dat dit nog "bespreekbaar moest worden gemaakt". Veel mensen zullen niet verbaasd zijn als je een flinke dryspell noemt. En hoewel de uitschieters extreem zijn, zijn het ook weer geen "allemaaaggies, dit heb ik nou nog nooooit eerder gehoord" verhalen.
Ik had een kennis die eigenaar was van een paar van die wagens. Eerst werden ze verhuurd en toen haar man ziek werd hebben ze ze verkocht (was te veel tijd om alles te organiseren). Dat bedrag was heel heel erg leuk ( en ze waren al heel rijk)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn al andere, betere methodes. Zonder pletten. Maar ja, al die borstenwagens waar je je dan moet melden hebben die dingen en die moeten eerst afgeschreven worden natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf even opgelost.
Ik zit nu overigens 'mijn seks is stuk' te kijken. Docu op tv.Is dat die van de vriendin van Tim Hofman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van vind, nu het afgelopen is. Er zijn wel wat dingen stuk, bij mij, met vlagen. Om redenen.
Goed, lekker duidelijk wel, dit.
Ja, die.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat die van de vriendin van Tim Hofman?
Ja, nou, toen ik er net wat over zei dacht ik dat ze nog wel de diepte in zou gaan, maar toen gingen ze elkaar aanraken en naar hun tweede chakra dus uh, ja. oke.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik een poosje terug ook gezien. Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk.
Je wáttus?quote:
Oh goede kanttekening, ik voed de koter nog borst inderdaad. Dan stel ik het nog even uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vraag even na of het kan als je nog borstvoeding geeft (mits je dat nog doet?) Bij mij werd dat namelijk afgeraden.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ik in Zelda zit verwaarloos ik pocket camp en pokemon
Het duiveltje op mn schouder. Itt de andere schouder met een PC engeltje.quote:
En moet je dan de droogte bestrijden met wortels? Of beter een pompoen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Lonaa het volgende:
De kleur van je tweede chakra is oranje.
Oranje voeding helpt om dit chakra weer in balans te krijgen. Denk aan pompoen, wortel, zoete aardappel, sinaasappel, mandarijn en meer tropisch fruit. Zaden en pitten ondersteunen ook dit proces.Wauw. Ok.
"Omdat dit chakra het water element heeft, is veel water drinken ook erg belangrijk."quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En moet je dan de droogte bestrijden met wortels? Of beter een pompoen?
Ik zag een sleuterhanger van een insertcoinhere slot. Wilde kopen, maar zat sociaal te medieren onder werktijd en werd afgeleid door bullshit. Ik vind het mooi hoe we altijd toch ergens weer van alles gemeen hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Nu ik zelf een speelautomaat (a la holland casino) wilde bouwen, dook ik steeds dieper in the rabbithole en zit ik al dagen te lezen hoe je een knop kunt maken die de spatiebalk emuleert. Maar toen ik de software installeerde zag ik dat het best kut is als je niet voor geld speelt.
Vervolgens ging ik op marktplaats kijken en zag ik apparaten (waar je met echt geld kunt spelen) met 130 games voor een paar honderd euro te koop staan. Dus dat ga ik na de vakantie eens bekijken.
Dat mensen hier gezellig kunnen komen gokken.
(Y).
Groetjes,
k.
Echo. Wauw. Dan zijn worteltjes ook nog ergens anders goed voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef Lonaa het volgende:
De kleur van je tweede chakra is oranje.
Oranje voeding helpt om dit chakra weer in balans te krijgen. Denk aan pompoen, wortel, zoete aardappel, sinaasappel, mandarijn en meer tropisch fruit. Zaden en pitten ondersteunen ook dit proces.Wauw. Ok.
Oh, ik zag al een computer op je schouder. En dan 'tegen de muur zetten', na herbestudering denk ik dat je 'stevig nemen' bedoelt, maar die zegswijze betekent voor mij toch gewoon 'standrechtelijk executeren'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het duiveltje op mn schouder. Itt de andere schouder met een PC engeltje.
Gegen die Wand1111einzeinzeinzquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef Lonaa het volgende:
Tegen de muur zetten = standrechtelijk executeren.
Oo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik zag al een computer op je schouder. En dan 'tegen de muur zetten', na herbestudering denk ik dat je 'stevig nemen' bedoelt, maar die zegswijze betekent voor mij toch gewoon 'standrechtelijk executeren'.
[ afbeelding ]
De kans is zeer klein hoor, maar bij mij heeft niemand gedurende of na de zwangerschap en bevalling iets te zoeken gehad inwendig. Wie weet heb je mazzelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het ook gewoon nog nooit mee hoeven maken dat een dokter daar iets te zoeken heeft. Zal het ook nog wel even zwaar ongemakkelijk vinden als ik zwanger zou worden.
Zie! Ik snapte dat wel goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik bedoelde dus standrechtelijk penetreren.
En niet als in opdringen en dwang. Maar wel als in stomend en dwingend.
Hier was borstvoeding geen probleem, maar moest er wel een half jaar tussen bevalling en uitstrijkje zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Oh goede kanttekening, ik voed de koter nog borst inderdaad. Dan stel ik het nog even uit.
Misschien de volgende keer de korstjes maar niet opeten, je wordt er meervoudig van schijnt.quote:
Merk ik niks van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer de korstjes maar niet opeten, je wordt er meervoudig van schijnt.
Je goedwies is kaduuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef Lonaa het volgende:
Misschien moet ik gewoon anders maar naar bed gaan.
Twee keer inwendige echo gehad. Ik vind die echt niet leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
De kans is zeer klein hoor, maar bij mij heeft niemand gedurende of na de zwangerschap en bevalling iets te zoeken gehad inwendig. Wie weet heb je mazzel![]()
(Ervķķr was een ander verhaal. En daar wen je zo aan dat ik het bijna jammer vond dat de echo's buikecho's waren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstrijkjes dus altijd lafjes ontweken, nu ga ik voor de thuistest.
Tettenpletter lijkt me dan toch een stuk minder stom. Ook wel iets met uitwendig en inwendig. En omdat er uit die wagen toch best wat bekenden zijn gekomen die een behandeltraject in moesten. Terwijl ik irl niemand ken die een slecht uitstrijkje had. /slappe smoesOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik lig al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef Lonaa het volgende:
Misschien moet ik gewoon anders maar naar bed gaan.
Ik joeps de slaapkamerdeur dicht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lig al.
Na opengehaald te zijn door 90 kitten nageltjesVolgende keer toch maar een laagje extra cq dikker shirt aan doen
Is hij oranje? Ivm je shakra.quote:
De korst was bruin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is hij oranje? Ivm je shakra.
Te laat, ik heb nu al haarwasmiddel gemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat schijnt zo.![]()
Haren wassen kan ook morgen. Douchen trouwens ook.
Ze hebben een aparte kamer hier. Maar er dient wel gesocialiseerd te worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik joeps de slaapkamerdeur dicht.
Eigenlijk altijd wel want raam open = poes kwijt, maar zo zonder F. is het toch wel heel....stil.
Maja, zonder F is er ook weinig chakraans te doen, lijkt mequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De korst was bruin.RIP mijn chakra.
De kapotte chakra of het weg zijn van F?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maja, zonder F is er ook weinig chakraans te doen, lijkt me
Of is dat een proces van weken? #durftevragen
Nou, dan succes gewenst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al haarwasmiddel gemaakt.
MIJN AVOND!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef sigme het volgende:
Ik moet onder de douche maar ik heb geen zin en ik moet m'n haren wassen maar daar heb ik al helemaal geen zin an.
Douchtetatorem salutem.
Naja, ik weet niet wat er gebeurt als je nu van alles gaat stimuleren met oranje eten en hij is er nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kapotte chakra of het weg zijn van F?
Dat eerste weet ik niet, F is vrijdag weer terug.
Handwerk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Naja, ik weet niet wat er gebeurt als je nu van alles gaat stimuleren met oranje eten en hij is er niet
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al haarwasmiddel gemaakt.
Gedoequote:
Strak plan. Ik doe meequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe![]()
Ik zou het voorlopig bij doperwten houden
Voor je groene chakra?quote:
Het groene Chakra bevindt zich ter hoogte van het hart en verbindt de onderste drie en de bovenste drie Chakra’s met elkaar.quote:
Oh, dáár komt dat Groene Hart vandaan! Ik vind al zo mal, een hart is toch rooīg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het groene Chakra bevindt zich ter hoogte van het hart en verbindt de onderste drie en de bovenste drie Chakra’s met elkaar.
Voor dit chakra kan het helpen om veel groene voeding te eten. Denk aan verse groene bladgroente zoals spinazie, sla, paksoi. Maar ook komkommer, kiwi’s, courgette en avocado.
Hoezee!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:56 schreef sigme het volgende:
Het haar is gewassen. Ik herhaal: heur haar is gewassen. Ten derde male: het varkentje is gewassen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ja, ik denk dat ik me best wel goed gehouden heb hier in Frankrijk.Pfffrt. Het is zeker te makkelijk om te suggereren dat je het op zo'n akkoordje met jezelf kan gooien tot je, bijvoorbeeld, 92 bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes nog even daar in Frankrijk!
Let me see you stripped down to the bone
Volgens mij komt 99% van de problemen in de grote GGZ-instellingen nou net door de regeltjes van de verzekeraars en de wensen van de directeuren en niet door gebrek aan kennis van de mensen die er werkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Verhaal van LS over vriendin; klote kut GGZ waar niemand iets van begrijptAlles volgens hun regeltjes en 0 kennis van patienten. Word er niet goed van.
Van de misschien wel 30 gyneacologen droegen er misschien 2 handschoenen. En dat waren vaak de net afgestudeerde. Dus gek vond ik het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze zo veel mogelijk patiënten op andere afdelingen afschuiven. Ze zeggen dat ze denken dat het beter voor mijn vriendin is als 90% van haar zorg wordt afgenomen. Maar het is vooral niet de bedoeling dat je doorvraagt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:32 schreef minilot het volgende:
Halve bijlees. Was gisteren in Wildlands in Emmen en ik dacht dat het supercrappy zou zijn, maar het viel me alles mee!
@:Lucky_Strike Wat een gezeik voor die vriendin weer van je, zeg!Maar wat ik er niet aan begrijp: als je vriendin van afdeling moet wisselen omdat de psych van de afdeling is opgestapt, wordt dan die hele afdeling voor nu opgedoekt, of hoe zit dat? Dat team waar ze onder valt, daar zullen wel meer lui tussen zitten die een psychiater nodig hebben, neem ik aan?!
Oh, ik heb niet de illusie dat hij een gaaf kindje blijftquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:18 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Myraela!
En een lopende Marijn! Balen van de bult, maar het zal nog wel vaker voor gaan komen helaas
Klinkt als een goede start. Feliesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:31 schreef Myraela het volgende:
Thanks dotjes! Ik heb al lekker ontbeten met de bovenkant van een tompoes en heb een prachtige ketting van m'n vriend gekregen.Nu lekker de deur uit. Toedels!
En best wel een aardig plein er voor of niet, voor een plaats die steevast onderaan alle lijstjes bungelt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:32 schreef minilot het volgende:
Halve bijlees. Was gisteren in Wildlands in Emmen en ik dacht dat het supercrappy zou zijn, maar het viel me alles mee!
Jup.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:45 schreef derLudolf het volgende:
En borisz is ook jarig? Gefeliciteerd.
Dat is wel een heel euh... ultieme/vrij overtuigende vorm van Dominatie tonenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik zag al een computer op je schouder. En dan 'tegen de muur zetten', na herbestudering denk ik dat je 'stevig nemen' bedoelt, maar die zegswijze betekent voor mij toch gewoon 'standrechtelijk executeren'.
[ afbeelding ]
Zo, dat is slecht nieuws zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Hier minder goed nieuws...
Aannemer/projectontwikkelaar van huis van m'n broertje gaat kut. Ze staan nog niet op het faillissementsregister van de overheid, maar we zijn bang dat ze daar deze week wel op komen...
Nee helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet de illusie dat hij een gaaf kindje blijft. Hij viel echt recht op zijn voorhoofd. Maar ook dat zal niet de laatste keer zijn
.
Fotooooooo! Veel plezier vandaag!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:31 schreef Myraela het volgende:
Thanks dotjes! Ik heb al lekker ontbeten met de bovenkant van een tompoes en heb een prachtige ketting van m'n vriend gekregen.Nu lekker de deur uit. Toedels!
Gelukkig heeft hij minder betaalt, zo'n 10% en de grond aan de gemeente. Maar 10% is nog steeds rijkelijk voor het graven van een gat, geel zand en vergunningen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo, dat is slecht nieuws zeg
Ja, dat sowieso. De rest was meer een 'moetje' erbij, een excuus om die mierzoete bovenkant te kunnen etenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd Myraela en borisz![]()
![]()
Enne, de bovenkant van een tompoes is het lekkerste aan een tompoes
Niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:10 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Campingbazin is vandaag ook jarig, dus er is Frans gebak bij de koffie straks
Oefquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij minder betaalt, zo'n 10% en de grond aan de gemeente. Maar 10% is nog steeds rijkelijk voor het graven van een gat, geel zand en vergunningen.
Dat bedrijf zou een miljoen subsidies krijgen wat niet door is gegaan...
Zeg dat maar niet tegen m'n collega.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij komt 99% van de problemen in de grote GGZ-instellingen nou net door de regeltjes van de verzekeraars en de wensen van de directeuren en niet door gebrek aan kennis van de mensen die er werken
Ai Ludolf, klinkt eigenlijk alsof faillissement niet meer uit te sluiten isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:44 schreef derLudolf het volgende:
M'n nicht heeft iets met rechten gestudeerd, heeft gisteravond nog een vriendin gebeld die vastgoedadvocaat is. Vannacht stuurde ze nog een concept brief die m'n broertje vandaag aangetekend gaat versturen met een vordering en zulks. Tegen beter weten in waarschijnlijk, want als je niet op kantoor bent kun je die niet ontvangen...
Er zijn ook mensen die 40% aanbetaald hebben (en die hadden de versie met de meeste opties)
Klopt, maar zolang dat niet is uitgesproken kun je in theorie beslag laten leggen, mocht er nog iets te halen zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ai Ludolf, klinkt eigenlijk alsof faillissement niet meer uit te sluiten is
Mijn kleinste was laatst uitgegleden terwijl hij z'n handen vol had. Hij viel dus met z'n voorhoofd op de grond omdat hij zich niet kon opvangen. Helaas lag precies daar een lego steentje. Hij heeft dagen met de afdruk van een lego-steen op z'n voorhoofd rondgelopen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee helaasdie van mij laatst nog head first vol op zijn gezicht
bloedneus en tand door zijn lip
Aaaawh, dat is heel sneu maar ook heel grappig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn kleinste was laatst uitgegleden terwijl hij z'n handen vol had. Hij viel dus met z'n voorhoofd op de grond omdat hij zich niet kon opvangen. Helaas lag precies daar een lego steentje. Hij heeft dagen met de afdruk van een lego-steen op z'n voorhoofd rondgelopen!
Gefelicteerd, Myreala en Borisz!
+1quote:
Ik verheug me nu al op het geklaag van de zichzelf-copd-aangerookt-hebbende virus-waarheid aanhangerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:41 schreef Barreltje het volgende:
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-53763267
In Spanje wordt het roken afgeschaft ivm corona.. wordt wat als ze dat hier ook gaan doen..
Jup. Maar hier is het echt niet te doen om veganistisch te eten, dus ik ben vegetariër zolang ik in Frankrijk ben.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niks.
Maar Franse patisserie, dat is toch met rijkelijk boter en room?
Tja, en ik ben laatst op vrijdagmiddag om half 6 met een patiënte naar de SEH vertrokken omdat ze me niet kon beloven geen suīcidepoging te gaan doen, en ik heb daar gezeten totdat iemand anders de zorg overnam ook al had ik die avond met vrienden afgesproken. Dus nu hebben we allebei anecdotisch bewijs dat elkaar tegenspreekt. En wat zegt dat nu over die stomme, incompetente mensen in de klotekutGGZ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen m'n collega.
Kom op, na al die ellendige jaren vol onbegrip en niet luisteren van hun kant in haar laatste gesprek met GGZ wordt er gezegd dat ze haar zelfmoordgevoelens maar even moet parkeren omdat ze er te jong voor is.
En als er wordt gevraagd hoe ze zich voelt; '0 is zelfmoordpoging, 10 is fantastisch' en ze zegt 1 en dat ze dan weg moet omdat (letterlijk gezegd nadat haar moeder had gebeld) het half 6 was en mevrouw ook een leven had.... Vind ik nou niet echt getuigen van begrip en mensenkennis.
Hehe, ja, ik heb voor beide kanten wel wat anekdotesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tja, en ik ben laatst op vrijdagmiddag om half 6 met een patiënte naar de SEH vertrokken omdat ze me niet kon beloven geen suīcidepoging te gaan doen, en ik heb daar gezeten totdat iemand anders de zorg overnam ook al had ik die avond met vrienden afgesproken. Dus nu hebben we allebei anecdotisch bewijs dat elkaar tegenspreekt. En wat zegt dat nu over die stomme, incompetente mensen in de klotekutGGZ?
Frankrijk is dramatisch als vegetariër he? Mijn moeder verzoekt me ook altijd kwistig om recepten met peulvruchten als ze naar Frankrijk gaat met haar vriend, hij eet normaal veel tofu-achtige dingen maar die zijn daar absoluut niet te krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup. Maar hier is het echt niet te doen om veganistisch te eten, dus ik ben vegetariër zolang ik in Frankrijk ben.
Ik heb wel sojamelk weten te vinden voor het ontbijt - zowaar mét calcium - dus m'n ontbijt is nog gewoon vegan. De rest niet. De kok hier vindt vegetarisch koken al lastig en ik krijg vaak nogal raar eten, maar hij doet erg z'n best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |