Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
Als ik trouwens kom te overlijden geef ik hierbij toestemming aan een willekeurige mod om mijn overlijdensbericht vanuit de 'ik-vorm' te posten in R&P onder mijn account.
Bedankt voor mijn laatste wens.
Het kan ook met een balpen... dus dan moet een wattenstaafje ok wel lukken als je je best doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)
Zou trouwens wel een episch sneue dood zijn; door een wattenstaafje in je neus van het leven beroofd worden
Staat genoteerd. Hier alvast een opzetje:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:07 schreef Kreator het volgende:
Als ik trouwens kom te overlijden geef ik hierbij toestemming aan een willekeurige mod om mijn overlijdensbericht vanuit de 'ik-vorm' te posten in R&P onder mijn account.
quote:Ik was Krea.
Groetjes, Krea
Ok, mag ik je BSN (om je overlijden te controleren) en je accountgegevens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
Door Maarten laten posten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Hier alvast een opzetje:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me helemaal nuttig. Ik heb zojuist drie spaarrekeningen geopend, elk met een ander doel. Vakantie, grote keukenverbouwing en timmerman.
Ik heb hier 17 jaar voor moeten strijden want J vindt dit dus onzinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.
Hier ook. Normale spaarrekening, spaarrekening om het kleine hypotheek tekort aan te vullen aan het eind (nu hypotheek oversluiten kost meer dan het tekort) en ik heb ook een potje gemaakt om mijn 60e verjaardag leuk te vieren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb hier 17 jaar voor moeten strijden want J vindt dit dus onzinAlles op een grote onoverzichtelijke hoop en als we dan iets willen kopen weten we niet of we geld hebben want we moeten x, y en z ook nog betalen en de btw en de belasting en leveranciers a, b en c.
Ik heb net op elke rekening een inleg gedaan en er gaat op elke eerste van de maand een klein bedrag naar elke rekening.
Lekker kort. Typisch Krea wel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Het maakt me weinig uit. Cremeren is handiger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:13 schreef Candaasje het volgende:
Wil je eigenlijk gecremeerd worden of begraven? (Gewoon even om een beeld te vormen ter mentale voorbereiding)
Hoi fok,quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin was verbaasd dat ik mijn bsn uit mijn hoofd weet. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, mag ik je BSN (om je overlijden te controleren) en je accountgegevens?
Vind ik ook knap. Ik zie wel de optie staan bij Rabo Bankieren voor diverse potjes maar wordt toch niks bij mij. Als huishoudelijke dingen, auto of wat dan ook stuk gaat, vakantie of een andere grote aanschaf; dan van één spaarpot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo knap als mensen netjes overal potjes voor kunnen maken. Heb je dan ook een maandelijks bedrag dat je erop gaat zetten? Hier gaat gaat spaargeld allemaal gewoon op de dezelfde rekening.
Scheelt weer verspreidende corona-virussen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het maakt me weinig uit. Cremeren is handiger.
Goed zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoop het niet Krea.
Ik heb dokter gebeld en maandag afspraak voor uitstrijkje, dan gaat er ook wat in maar ergens anders. Wil ook liever niet dood.
Ik weet hem ook uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin was verbaasd dat ik mijn bsn uit mijn hoofd weet. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.
En ok, zie DM>
Die van Krea??quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet hem ook uit mijn hoofd.
Nee. Ik vind mijn eigen geboortedatum al een uitdaging.quote:
000000001 is een uitdaging?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind mijn eigen geboortedatum al een uitdaging.
Nee, willekeurig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:
Allemachtig @:Lucky_StrikeEn niemand daar die bedenkt dat dit misschien niet zo heel handig is?
@:BSN: ik ken de mijne altijd halfOf dan denk ik het te weten, maar ben ik er niet zeker van, dus moet ik alsnog m'n paspoort opzoeken.
Werken die nummers eigenlijk zoals een kenteken, dat je geboortejaar bepalend is voor het beginnr?
Eigenlijk wel logisch ook natuurlijk. Anders weet je direct al de eerste X aantal cijfers als je iemands geboortejaar weet. Niet zo handig met ID-fraude. /domquote:
Als je het BSN toch al hebt kun je al redelijk watquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch ook natuurlijk. Anders weet je direct al de eerste X aantal cijfers als je iemands geboortejaar weet. Niet zo handig met ID-fraude. /dom
Ik had net 'cheese'cake uit een potje, van Gü. Nu instant diabeetMierzoet, maar wel lekker.
Telefoonnr van mijzelf, vriend en mijn ouderlijk huis weet ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Blues het volgende:
BSN nr. uit het hoofd: Check
Telnr van ons allebei: Check
Telnr van mijn ouderlijk huis back in the 80's: Check
Alle maaltijdnummers van mijn 30 bewoners (die waren @ random) in mijn 1e verpleeghuis: Check
Veel geboortedata van patiënten die regelmatig komen: Check
Doorkiesnrs van alle 10 mijn artsen en de arts ass: Check
/Cijfertik
Onthield ik maar eens dingen die er écht toe doen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet alleen mijn telefoonnummer uit mijn hoofd. Over m'n eigen leeftijd kan ik soms al twijfelen.
Die reken ik wel eens naquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet alleen mijn telefoonnummer uit mijn hoofd. Over m'n eigen leeftijd kan ik soms al twijfelen.
Ik kan dat in de FB app dus niet meer zien, enkel op de desktop site.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel blij met Facebook wat betreft verjaardagen. Ik had een oma die ze van ongeveer heel de wereld wist, (zij was dan ook van het type mens dat nog precies wist in welk jaar wat gebeurde, tot de kleinste zaken aan toe Mijn schoonzus heeft dat dus ook. Ik heb al moeite met bedenken in welk jaar ik een grote reis maakte/studie begon/neefje geboren werd/etc, moet er echt voor terugrekenen.) maar ik zelf ken er nog maar een paar. En de kalender op de wc heb ik al jaren niet meer ingevuld
Geboortejaar weet je ook niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder is 1 april jarig, dus die datum kan ik wel onthouden. Maar geen idee hoe oud ze is.
WIl je bij mijn clubje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geboortejaar weet je ook niet?
Mijn brein wordt wel minder, alle auto's die we vanaf 2001 hebben gehad ken ik het kenteken van, maar van de laatste 3 niet.
Sowieso die kenteken met drie cijfers of letters achter elkaar niet
Van het onthouden van kentekens of haten op die nieuwe kentekens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
WIl je bij mijn clubje?Ik vraag geen inschrijfgeld voor SC CULlertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |