haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Zonder wrijving geen glans
Hema is mijn broerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat jouw zusje? En mij maar laten denken dat ik hema zijn zusje een plezier deed
Morguh Mootie. dat is mooi prutje dan.quote:
Lig al vanaf 0.15quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mootie. dat is mooi prutje dan.
O bah, echt de hele nacht niet geslapen dus.quote:
Insgelijks.quote:
Je bent wel een flinke fan van hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je beter eerder hier muziek kunnen luisteren..![]()
![]()
![]()
echt doen.. da's en goeie!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel een flinke fan van hem![]()
Ik luister straks wel![]()
Hey Hollandiaquote:
MIsschien kan je daarna nog even slapen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:17 schreef mootie het volgende:
Ik haaaaaat dit!
Hond maar even uitlaten dan. Die schrikt zich een ongeluk, zo vroeg naar buiten.
Heeyy Dot!quote:
Hey FAN, slaap lekker voor straks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt doen.. da's en goeie!!!
Truste... ik ga ook zo
Alles goed?quote:
O beter geef je geen antwoord nu kan je punten harken, ik tel niet mee in de telling.quote:
Jazekers! Me U?quote:
Bijna welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FAN, slaap lekker voor straks.
De hele nacht opgeweest?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter geef je geen antwoord nu kan je punten harken, ik tel niet mee in de telling.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter geef je geen antwoord nu kan je punten harken, ik tel niet mee in de telling.
Ahjoh, zo midden in de maand valt er niks te winnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan slaap je hopelijk zo nog lekker een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bijna welmaakt niet uit
Ik ben klaarwakkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan slaap je hopelijk zo nog lekker een paar uurtjes.
Nee, een paar punten maar boven aan kom je niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahjoh, zo midden in de maand valt er niks te winnen.
mm dan gaat het hem niet wordenquote:
Zou opzich wel eens kunnen, maar vergeet het vaak hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een paar punten maar boven aan kom je niet meer
MOet je echt van het begin af aan mee doen. MIsschien een optie voor volgende maand?
Fijn als je dat kan. Ik heb dat niet zo vaak, Heel heel af en toe dan ben ik ineens zo moe dat ik echt moet gaan liggen anders val ik om. Heb het idee dat ik al in slaap ben gevallen voor ik op de bank ligquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg straks wel een wegtrekker en dan ben ik gewoon weg
Eens! Tuigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een zooitje is het toch ook.
Dat soort lui moeten ze maar op een onbewoond eiland met elkaar zetten al die relschoppers samen. Kunnen ze elkaar afmaken
https://www.telegraaf.nl/(...)utrechtse-volksbuurt
Dat denk ik ook wel eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat soort lui moeten ze maar op een onbewoond eiland met elkaar zetten al die relschoppers samen. Kunnen ze elkaar afmaken
Die slopen ze vaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
misschien zijn de clubhuizen dicht ofzo... vanwege corona?
Dan nog hoef je dit niet te doen toch. Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken lijkt welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
misschien zijn de clubhuizen dicht ofzo... vanwege corona?
en anders neem ik een pammetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn als je dat kan. Ik heb dat niet zo vaak, Heel heel af en toe dan ben ik ineens zo moe dat ik echt moet gaan liggen anders val ik om. Heb het idee dat ik al in slaap ben gevallen voor ik op de bank lig![]()
Wordt dan altijd zo raar wakker dat ik me daarna heel naar voel, dus geef er niet al te vaak aan toe. Maar soms kan het gewoon niet anders.
Ja, je voelt zelf het beste wanneer het nodig is en je moet gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en anders neem ik een pammetje![]()
ik zie het wel
Jeetje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
HIer nog zo sukkel,
https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-jonge-kinderen
Nicequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg straks wel een wegtrekker en dan ben ik gewoon weg
Of ze zijn gewoon zo.... rellen om te rellen... vinden ze leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoef je dit niet te doen toch. Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken lijkt wel
Ja.... soms heb ik meer Prednison... en dan word is hyper vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je voelt zelf het beste wanneer het nodig is en je moet gaan liggen.
Heb je dit wel vaker?
Je moet toch wat zo zonder festivalsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten er eens minder aandacht aan besteden in de media. Ik heb soms het idee dat ze niet voor elkaar onder willen doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon zo.... rellen om te rellen... vinden ze leuk![]()
Klootzakken zijn gewoon...
O ja dat is een vervelend goedje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... soms heb ik meer Prednison... en dan word is hyper van
Morguh Enginequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet toch wat zo zonder festivals
Fijne dag Fanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah, die Griek is wakker... Ga ik effe koffie maken, doe ik ook iets nuttigs![]()
See you later allemaal!
Lekkahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met een pammetje dan noor
Daar zou je als agent toch ook gek van worden. Speeltje van een stel pubers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine![]()
,
Het is voor tijdelijk. Erg toch dat je dit gaat doen omdat je je verveelt
Ja en ze kunnen niets meer, alles wordt gefilmd. Alles wordt opgeblazen. Het zou verboden moeten worden dit soort dingen op te nemen en op FB te zetten. Maar ja ga daar maar eens aan staan om dat in de gaten te houden. Ook niet te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou je als agent toch ook gek van worden. Speeltje van een stel pubers.
Mattiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou je als agent toch ook gek van worden. Speeltje van een stel pubers.
Morguh Chufi. Lekker een bakkie gaat er altijd wel in.quote:
Aan de andere kant schijnen bodycams bij agenten wel te helpen juistquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen niets meer, alles wordt gefilmd. Alles wordt opgeblazen. Het zou verboden moeten worden dit soort dingen op te nemen en op FB te zetten. Maar ja ga daar maar eens aan staan om dat in de gaten te houden. Ook niet te doen.
Heey vriendquote:
Ja, maar die gooien ze niet online om relletjes uit te lokken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Aan de andere kant schijnen bodycams bij agenten wel te helpen juist
Keer papa en mama bellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die gooien ze niet online om relletjes uit te lokken.
Koeman weg toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:14 schreef chufi het volgende:
Hoe moet het nu met de Oranjeleeuwen/-innen... ?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Denk niet dat dat enig effect zal hebben helaas.quote:
Jaaaaaaaaaaa was hem alweer vergeten hee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:41 schreef Flory het volgende:
@:paul deze was ook van jou toch? [ afbeelding ]
Mij bellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat dat enig effect zal hebben helaas.
Wat weet je dat goed voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:41 schreef Flory het volgende:
@:paul deze was ook van jou toch? [ afbeelding ]
Hey Ferrousquote:
Heer Ferrous.quote:
Best wel,we krijgen as we speak nieuwe deuren.quote:
Topquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel,we krijgen as we speak nieuwe deuren.
Poging nr 5,maar het gaat nu lukken.quote:
Morguh mrsLquote:
Rob.quote:
quote:
Hey Aloaquote:
Aloa.quote:
Have a nice day.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:45 schreef Ferrous het volgende:
Zal ff ruimte maken, veel plzr nog vandaag, latersss![]()
Thx kan ik ff puntje makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:45 schreef Ferrous het volgende:
Zal ff ruimte maken, veel plzr nog vandaag, latersss![]()
PVP.quote:
Van wie niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:47 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT WOORD MAG JE NIET MEER ZEGGEN1!!!
Heb ik poepjes aan.PVP.quote:
Lekker dank jequote:
Jij hebt al genau.quote:
Goedemorgen.quote:
Wat zou hij er nou over 15 jaar van vinden hee dat hij op fok staat heequote:
Baas Mini Tot.quote:
quote:
Als FOK! over 15 jaar nog bestaat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat zou hij er nou over 15 jaar van vinden hee dat hij op fok staat hee
DIT GAAT OVER JOUW KIND!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]Gisteren probeerde een jochie van 8 jaar oud wat van hem af te pakken.
Niet gelukt!
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan klagen mensen over mijn pvp
Ik ook niet.quote:
Ik zie er wel een verschil in hoor..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan klagen mensen over mijn pvp
MrsL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie er wel een verschil in hoor..
Maar zolang mensen niet hele topic vol spammen met onzin vind ik het niet erg
Gewoon dingen posten met mate
En bij DJMO kraait de haan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is alweer prachtig weer en de vogeltjes fluiten
PAULUSquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik eet binnenkort zeer waarschijnlijk coq au vinquote:
Hey mooierdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik eet binnenkort zeer waarschijnlijk coq au vin
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
www.xvideos.comquote:
Dat klinkt tenminste nog als een compliment. Gisteren werd ik voor de vrouwelijke Rutte uitgemaakt in Feedbackquote:
Ow, ben ik een influencer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
DIT GAAT OVER JOUW KIND!
https://www.thebestsocial.media/nl/influencers-kinderen
quote:
Ow lekker!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat klinkt tenminste nog als een compliment. Gisteren werd ik voor de vrouwelijke Rutte uitgemaakt in Feedback
Ik ook. Daarna maar eens douchenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem nog 1 bakkie en dan is het wel klaar hoor
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
ZAL HIER EEN LEUK DEUNTJE VOOR JOU TUSSEN ZIJN?
Rel 17quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Iets met je zusje.quote:
Ik denk een strandwandeling in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Meen je nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk een strandwandeling in Den Haag.
Wel naakt.quote:
Jawel. Ik ga me zo douchen en aankleden en richting Den Haag.quote:
Tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga me zo douchen en aankleden en richting Den Haag.
Naar het torentje zeker?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga me zo douchen en aankleden en richting Den Haag.
Ze is de vrouwelijke Rutte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het strand
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Aan de kant allemaal, tis nu tijd voor PVD
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Hey mailyquote:
DUS IK MAG OOK WEER PVP-EN?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:41 schreef Dotteke het volgende:
PVP.quote:
Maar liefie straks gaat die ene meneer mij bannen daarom en dat kan ik jou niet aandoenquote:
Zo snel krijg je geen ban denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar liefie straks gaat die ene meneer mij bannen daarom en dat kan ik jou niet aandoen
Ik heb daar nooit moeite mee gehadquote:
En jij mijquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo snel krijg je geen ban denk ik
Maar ik snap het wel, je gaat mij dan missen natuurlijk
Had je nu echt niet door dat hij aan het geinen was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:46 schreef DJMO het volgende:
Nu is de grote vraag natuurlijk... Durft Haags wel wat Paul niet durfde?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo snel krijg je geen ban denk ik
Maar ik snap het wel, je gaat mij dan missen natuurlijk
Dat los ik wel op,geen zorgen.quote:
Welneequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
BLIJF VAN HAAR AF VUILE KLOOTZAK ZIEDEND BEN IKquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat los ik wel op,geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |