Ik ben klaarwakkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan slaap je hopelijk zo nog lekker een paar uurtjes.
Nee, een paar punten maar boven aan kom je niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahjoh, zo midden in de maand valt er niks te winnen.
mm dan gaat het hem niet wordenquote:
Zou opzich wel eens kunnen, maar vergeet het vaak hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een paar punten maar boven aan kom je niet meer
MOet je echt van het begin af aan mee doen. MIsschien een optie voor volgende maand?
Fijn als je dat kan. Ik heb dat niet zo vaak, Heel heel af en toe dan ben ik ineens zo moe dat ik echt moet gaan liggen anders val ik om. Heb het idee dat ik al in slaap ben gevallen voor ik op de bank ligquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg straks wel een wegtrekker en dan ben ik gewoon weg
Eens! Tuigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een zooitje is het toch ook.
Dat soort lui moeten ze maar op een onbewoond eiland met elkaar zetten al die relschoppers samen. Kunnen ze elkaar afmaken
https://www.telegraaf.nl/(...)utrechtse-volksbuurt
Dat denk ik ook wel eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat soort lui moeten ze maar op een onbewoond eiland met elkaar zetten al die relschoppers samen. Kunnen ze elkaar afmaken
Die slopen ze vaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
misschien zijn de clubhuizen dicht ofzo... vanwege corona?
Dan nog hoef je dit niet te doen toch. Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken lijkt welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens![]()
misschien zijn de clubhuizen dicht ofzo... vanwege corona?
en anders neem ik een pammetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn als je dat kan. Ik heb dat niet zo vaak, Heel heel af en toe dan ben ik ineens zo moe dat ik echt moet gaan liggen anders val ik om. Heb het idee dat ik al in slaap ben gevallen voor ik op de bank lig![]()
Wordt dan altijd zo raar wakker dat ik me daarna heel naar voel, dus geef er niet al te vaak aan toe. Maar soms kan het gewoon niet anders.
Ja, je voelt zelf het beste wanneer het nodig is en je moet gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en anders neem ik een pammetje![]()
ik zie het wel
Jeetje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
HIer nog zo sukkel,
https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-jonge-kinderen
Nicequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg straks wel een wegtrekker en dan ben ik gewoon weg
Of ze zijn gewoon zo.... rellen om te rellen... vinden ze leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoef je dit niet te doen toch. Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken lijkt wel
Ja.... soms heb ik meer Prednison... en dan word is hyper vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je voelt zelf het beste wanneer het nodig is en je moet gaan liggen.
Heb je dit wel vaker?
Je moet toch wat zo zonder festivalsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten er eens minder aandacht aan besteden in de media. Ik heb soms het idee dat ze niet voor elkaar onder willen doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon zo.... rellen om te rellen... vinden ze leuk![]()
Klootzakken zijn gewoon...
O ja dat is een vervelend goedje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... soms heb ik meer Prednison... en dan word is hyper van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |