Ik ken het wel, maar het boeit me niet zo. Kijk die clip nu wel (gewoon voor de verandering)quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar vind er niet veel aan
[..]
Mee eens. Alleen vergeet ik al snel welk melodietje bij welke artiest hoort
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar het boeit me niet zo. Kijk die clip nu wel (gewoon voor de verandering)
Mag toch, ieder zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor![]()
Maar ik ben wel fan
Je kan het slechter treffen... hij heeft de beste muzikanten van de wereld in zijn bandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:44 schreef devzero het volgende:
Zul je zien dat ik het vergeet uit te zetten en 2 uur naar Yanni zit te luisteren![]()
been there done it
mariogodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet een perfecte volgende TT.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffen... hij heeft de beste muzikanten van de wereld in zijn band
Ik zag Andre Rieu niet spelen in die clip.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffen... hij heeft de beste muzikanten van de wereld in zijn band
Dit zegt mij niks.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is de beste violist van de wereld , écht waar...
Zo goed, dat je het 2x moest zeggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
b
Dit is de beste violist van de wereld , écht waar...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zo goed, dat je het 2x moest zeggen
Ik zal eens iets van hem opzoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Samvel_Yervinyan
Je post in een dicht topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel ik post.
[..]
Nee hoor. Heb niks uit staan
En al die muziekanten in zijn band zijn gigantenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal eens iets van hem opzoeken.
Lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan die post niet liken omdat het topic al dicht zit.
Hey vroege vogelquote:
Tijd dat ik de flesjes opruim en de doppindas onder de bank schuifquote:
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hontquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat ik de flesjes opruim en de doppindas onder de bank schuifDe ochtendploeg is hier. Morgen konijntje.
Moet je zo werken?quote:
Stoute hont. 🙃quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hont
O, dan is het helemaal balen. Arme jij 😘quote:
Wees eens wat aardiger over mijn zusjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hont
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag Andre Rieu niet spelen in die clip.
Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer aan de bak en zaterdag op sta ik op call mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan is het helemaal balen. Arme jij 😘
Was dat jouw zusje? En mij maar laten denken dat ik hema zijn zusje een plezier deedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Wees eens wat aardiger over mijn zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |