Je post in een dicht topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel ik post.
[..]
Nee hoor. Heb niks uit staan
En al die muziekanten in zijn band zijn gigantenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal eens iets van hem opzoeken.
Lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan die post niet liken omdat het topic al dicht zit.
Hey vroege vogelquote:
Tijd dat ik de flesjes opruim en de doppindas onder de bank schuifquote:
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hontquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat ik de flesjes opruim en de doppindas onder de bank schuifDe ochtendploeg is hier. Morgen konijntje.
Moet je zo werken?quote:
Stoute hont. 🙃quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hont
O, dan is het helemaal balen. Arme jij 😘quote:
Wees eens wat aardiger over mijn zusjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog een uurtje wachten, ik ben mijn eigen nest uit getrapt door een hont
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag Andre Rieu niet spelen in die clip.
Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer aan de bak en zaterdag op sta ik op call mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan is het helemaal balen. Arme jij 😘
Was dat jouw zusje? En mij maar laten denken dat ik hema zijn zusje een plezier deedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Wees eens wat aardiger over mijn zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |