hou dat op je werk en post hier gezellig mee . vanmorgen ging ik er zelfs voor wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:39 schreef possetje het volgende:
[..]
ja dat zal best want ik werk veel met media en ik ben mediamiek

Je gaat graag een grens over.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:39 schreef possetje het volgende:
[..]
ja dat zal best want ik werk veel met media en ik ben mediamiek

nee ik bedank je en wacht wel af tot ik ban krijg, ga iemand anders lopen commanderen segquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou dat op je werk en post hier gezellig mee . vanmorgen ging ik er zelfs voor weg

Ik heb het gelezen,en werd er onpasselijk van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou dat op je werk en post hier gezellig mee . vanmorgen ging ik er zelfs voor weg

ban? ik heb geen tr gezet vanmorgen ook niet maar die was echt ver over het randjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:40 schreef possetje het volgende:
[..]
nee ik bedank je en wacht wel af tot ik ban krijg, ga iemand anders lopen commanderen seg

Ik ben niemands maat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sbe is geen racist maar onze maat
 Nou ja soms met mensen die normaal doen wel. Waar ging het ook al weer over?
  Nou ja soms met mensen die normaal doen wel. Waar ging het ook al weer over?  

ik dus ook en de posten erna ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen,en werd er onpasselijk van.

heb je vogelkooi dicht gedaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niemands maat.Nou ja soms met mensen die normaal doen wel. Waar ging het ook al weer over?

Nou nou wat een dramaqueen , alsof je hier zo snel een ban oploopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:40 schreef possetje het volgende:
[..]
nee ik bedank je en wacht wel af tot ik ban krijg, ga iemand anders lopen commanderen seg

Hoeft ook geen ban,maar posts over sekskelders doe je maar elders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou nou wat een dramaqueen , alsof je hier zo snel een ban oploopt.

Het was iets met muziek en als het niet klopt dan heb ik het fout.quote:

Nou dat was net mijn vraag post gezellig mee dat met kids en dutroux was echt bizarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:44 schreef possetje het volgende:
oke als ik drink kan ik me nogal punk uiten
maar als je het sec leest? dan bedoelde ik dat halloween uit usa kinderen kan behoeden voor sex kelders omdat ze voorbeelden krijgen van enge mensen, en dan in een spel format, Ps als ik ernaast zit kan ook maar ok ik ben ook maar een mens

an sich is criminologie best wel een gepast onderwerp om over te chit chatten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook geen ban,maar posts over sekskelders doe je maar elders.

En nu eens in het Nederlands.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:45 schreef possetje het volgende:
[..]
an sich is criminologie best wel een gepast onderwerp om over te chit chatten?

Zulke dingen passen niet hier. Begrijp je hopelijk zelf ook wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:45 schreef possetje het volgende:
[..]

Dat is een domme redenatie, Halloween is fun voor kinderen en een sexkelder niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:44 schreef possetje het volgende:
oke als ik drink kan ik me nogal punk uiten
maar als je het sec leest? dan bedoelde ik dat halloween uit usa kinderen kan behoeden voor sex kelders omdat ze voorbeelden krijgen van enge mensen, en dan in een spel format, Ps als ik ernaast zit kan ook maar ok ik ben ook maar een mens

Met een soort van respect zeker wel.Dan heb je aan mij een goeie.Maar de toon vanochtend beviel me niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:45 schreef possetje het volgende:
[..]

hoi goedennachtquote:

linken met doutroux helemaal niet werd een raar ietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is een domme redenatie, Halloween is fun voor kinderen en een sexkelder niet.

Die zijn vaak het liefste, gedraag je er dan ook naarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef possetje het volgende:
ik ben deels hollands deels noors deels duits deels engels, zeg maar soort vuilnisbakkenras

hoe is het aan die kantquote:

heb jij je vogelkooi gesloten .of zat hij weer op je bank in de huiskamer te wachten?quote:

Het is ook geen drama,ik heb mijn punt al gemaakt.quote:

Afgekoeld, heerlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het aan die kant

ik zag en zie de grap er niet van in maar goed .. en doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef possetje het volgende:
Ik maakte een grapje en zei : ja die kinderen lopen vaak ook met de eerste de beste durtoux mee een blokje om, sorry beetje cynysme maar helaas wel met kern van waarheid

ja hier ook alles goed uit gewerkt en half uurtje ong thuisquote:

Het is een zij en was weer lekker haar kooitje ingegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb jij je vogelkooi gesloten .of zat hij weer op je bank in de huiskamer te wachten?

jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zag en zie de grap er niet van in maar goed .. en door

Je hebt blijkbaar geen kinderen en komt schijnbaar nooit van je zolderkamer afquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef possetje het volgende:
Ik maakte een grapje en zei : ja die kinderen lopen vaak ook met de eerste de beste durtoux mee een blokje om, sorry beetje cynysme maar helaas wel met kern van waarheid

knap hoor . die van mij gaat ook altijd vanzelf kooi weer in. maar voor ik los laat doe ik alle deuren op slotquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een zij en was weer lekker haar kooitje ingegaan.

ik maak geen grappen over kinderen en dutrouxquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef possetje het volgende:
[..]
jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?

Je ging nogal ver,dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef possetje het volgende:
[..]
jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?

nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik maak geen grappen over kinderen en dutroux

Jacq is zelf moeder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef possetje het volgende:
[..]
nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |