Met een soort van respect zeker wel.Dan heb je aan mij een goeie.Maar de toon vanochtend beviel me niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:45 schreef possetje het volgende:
[..]
an sich is criminologie best wel een gepast onderwerp om over te chit chatten?
hoi goedennachtquote:
linken met doutroux helemaal niet werd een raar ietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is een domme redenatie, Halloween is fun voor kinderen en een sexkelder niet.
Die zijn vaak het liefste, gedraag je er dan ook naarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:48 schreef possetje het volgende:
ik ben deels hollands deels noors deels duits deels engels, zeg maar soort vuilnisbakkenras
hoe is het aan die kantquote:
heb jij je vogelkooi gesloten .of zat hij weer op je bank in de huiskamer te wachten?quote:
Het is ook geen drama,ik heb mijn punt al gemaakt.quote:
Afgekoeld, heerlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het aan die kant
ik zag en zie de grap er niet van in maar goed .. en doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef possetje het volgende:
Ik maakte een grapje en zei : ja die kinderen lopen vaak ook met de eerste de beste durtoux mee een blokje om, sorry beetje cynysme maar helaas wel met kern van waarheid
ja hier ook alles goed uit gewerkt en half uurtje ong thuisquote:
Het is een zij en was weer lekker haar kooitje ingegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb jij je vogelkooi gesloten .of zat hij weer op je bank in de huiskamer te wachten?
jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zag en zie de grap er niet van in maar goed .. en door
Je hebt blijkbaar geen kinderen en komt schijnbaar nooit van je zolderkamer afquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:50 schreef possetje het volgende:
Ik maakte een grapje en zei : ja die kinderen lopen vaak ook met de eerste de beste durtoux mee een blokje om, sorry beetje cynysme maar helaas wel met kern van waarheid
knap hoor . die van mij gaat ook altijd vanzelf kooi weer in. maar voor ik los laat doe ik alle deuren op slotquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een zij en was weer lekker haar kooitje ingegaan.
ik maak geen grappen over kinderen en dutrouxquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef possetje het volgende:
[..]
jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?
Je ging nogal ver,dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:52 schreef possetje het volgende:
[..]
jullie lopen toch ook moppen te tappen hier terwijl er nu op dit moment gewoon sex kelders bestaan? waarin verschil ik dan van jullie?
nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik maak geen grappen over kinderen en dutroux
Jacq is zelf moeder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef possetje het volgende:
[..]
nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |