dit dus ik was meteen pleittequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi.Doe je wel een beetje netjes? Die posts over sekskelders vond ik iets minder.
Birtanem.quote:
Heb ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi.Doe je wel een beetje netjes? Die posts over sekskelders vond ik iets minder.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
lekker ding askimquote:
Wel zachtjes.quote:
ja tuurlijkquote:
Tyft op zeg. ik heb het wel gehad met die kusplaatjes.quote:
waar zie jij racismequote:
vaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waar zie jij racisme
tja zie je meer als ik en is maar wat je wil zien hequote:
Jacq en ik zijn nooit racist.Verre van volgens mij.quote:
je kan ook normaal posten of is dat te moeilijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:36 schreef possetje het volgende:
owww ik zit vaak op facebook, en dan zodra er romantiek tussen man gepost wordt is het extreeeeem vaak een man die iets donkerder is met een lichtere vrouw, en dat is dan de nieuwe standaard van romantiek terwijl het ook deels rasisme is, soort van opgedrongen voorkeur
dit dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq en ik zijn nooit racist.Verre van volgens mij.
Je vergeet mij te noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq en ik zijn nooit racist.Verre van volgens mij.
vind ik niet elke post die jij zet is beetje op randje in de hoop dat je reactie krijgquote:
Ik verwachte eigenlijk een post op de seconde.quote:
sbe is geen racist maar onze maatquote:
ja dat zal best want ik werk veel met media en ik ben mediamiekquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind ik niet elke post die jij zet is beetje op randje in de hoop dat je reactie krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |