haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Lieffie.quote:
quote:
Ga pakken momentquote:
voor jou altijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je direct afwassen? Anders vergeet ik de DT weer?
Dank jequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor jou altijd[ afbeelding ]
trusten marioquote:
We zijn toch vrienden,quote:
Jij wil me soms weg.quote:
en hij ging nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar jij zei om middernacht je gaat slapen
maar ik nietquote:
Sorry?quote:
quote:
ja liggen in bed met onze telefoonsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat ie in bed op je lag te wachten?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niet mooi in
deze spel dat ik me
matchen moet direkt
met vrienden
Mario je bent er gehele avond nacht nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niet mooi in
deze spel dat ik me
matchen moet direkt
met vrienden
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja liggen in bed met onze telefoons![]()
heel serieus. maar waarom moeten wij weg? ik bijf tot de dt ga hem spelen met devzeroquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemen
nacht ben ik wel,laatste nacht tot bijna half 11 ochtendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mario je bent er gehele avond nacht niet
Ik neem Jacq echt serieus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemen
post dan meer je post 1 ding en weg zo lukt het niet vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nacht ben ik wel,laatste nacht tot bijna half 11 ochtend
jij bent mijn serieuze boyfriend.. love you askimquote:
Thanks.quote:
Dank je chufiquote:
Jij bent mijn Birtanem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent mijn serieuze boyfriend.. love you askim
of coursequote:
quote:
ik postete de hele nacht,dtime, en toch heeft het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post dan meer je post 1 ding en weg zo lukt het niet vriend
ja en ik moet vaak werken... zo gaat dit spel schatjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik postete de hele nacht,dtime, en toch heeft het niet
tot ochtend gereicht
quote:
nu moet je gaan werken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en ik moet vaak werken... zo gaat dit spel schatje
neee schat heb hele middag en avond gewerktquote:
quote:
ja nu zei je "ik moet vaak werken"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neee schat heb hele middag en avond gewerkt
quote:
quote:
ja ik moet vaak werken dus ja dan kan ik ook niet zeggen ga weg jullie of post niet. is een spel en speel mee schat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu zei je "ik moet vaak werken"
je ontroer me schattiequote:
Dit is echt een mooi nummer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je ontroer me schattie
ja en jij geeft het mijquote:
Maak je niet te druk iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu zei je "ik moet vaak werken"
quote:
ja en met jou?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Watquote:
schatje i love you so muchquote:
quote:
quote:
blijven mee posten je kan niet 1 post zetten half uur weg blijven en een post schatje ...quote:
Chufi ook wij mogen posten en mee spelenquote:
ik was toch hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijven mee posten je kan niet 1 post zetten half uur weg blijven en een post schatje ...
Je bent wel een baas.quote:
ja met 1 post moppie en dan weg post gezellig meequote:
Ja tuurlijk... je doet niets andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Chufi ook wij mogen posten en mee spelen
Wat is daar mis mee? vertel het mij? moet ik dagen weg blijven zeg tquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... je doet niets anders
quote:
snap ik maar zo werkt het niet hequote:
omdat leg eens uit? ik mag het spel niet spelen van je . merk ik al dagen hoor je wilt dat ik je laat winnen tell me?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:18 schreef chufi het volgende:
nee maar leuker wordt het er niet op ...
Haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:18 schreef chufi het volgende:
nee maar leuker wordt het er niet op ...
hoezo?je kann toch niet ingehalt werdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat leg eens uit? ik mag het spel niet spelen van je . merk ik al dagen hoor je wilt dat ik je laat winnen tell me?
Tuurlijk kan dat wel chufi afgelopen nacht ook veel punten gehaald hoor ... en waarom zou ik hem laten winnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo?je kann toch niet ingehalt werden
je bent 500 vorn,hij kann je niet inhalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel chufi afgelopen nacht ook veel punten gehaald hoor ... en waarom zou ik hem laten winnen?
tuurlijk kan dat wel mario... en mag ook als het hem lukt geen probleem . maar laat mij niet weg sturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent 500 vorn,hij kann je niet inhalen
quote:
nou euh dit is iets tequote:
niemand stuurt je weg, en in en dag kan hij je niet halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel mario... en mag ook als het hem lukt geen probleem . maar laat mij niet weg sturen
quote:
daarom schatje post gewoon meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand stuurt je weg, en in en dag kan hij je niet halen
ik vind het nur en betje komisch
Lekkerrrrr, ik hou drvanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou euh dit is iets te![]()
![]()
oh daar gevt het veel härteresquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou euh dit is iets te![]()
![]()
jaquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
klopt dan iedereen pech schatjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:33 schreef mario390 het volgende:
nur als we nu alle zijn
pakt bijna niemand wat
quote:
quote:
Je raakt echt mijn hart.quote:
quote:
hey Devzero lekker gegeten ? en gewandeld?quote:
Ja prima. Wilde eigenlijk wat puntjes pakken, maar die chufi is nog niet naar bedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey Devzero lekker gegeten ? en gewandeld?
heb een mooi nummer voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja prima. Wilde eigenlijk wat puntjes pakken, maar die chufi is nog niet naar bed
Heb je de clip gezien, best bruut. Zijn nog 2 anderen slayer clips met zelfde acteur (met oogkapje, naam vergeten), maar deze is toch wel het bloederigste.quote:
Dat is een hele mooie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een mooi nummer voor je
hoe op dit nummer is speciaal voor mijquote:
Mooi nummerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een mooi nummer voor je
succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:46 schreef devzero het volgende:
Maar nu even afwassen, anders staat het hier morgen nog
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je de clip gezien, best bruut. Zijn nog 2 anderen slayer clips met zelfde acteur (met oogkapje, naam vergeten), maar deze is toch wel het bloederigste.
Luister dezequote:
ik u2 heel vaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ze paar keer live gezien, tis wel lekker afreageren even
Mooi broer.quote:
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Geluisterd!
Zeker niet verkeerd, maar ben toch meer van iets ander genre
💋💋💋💋💋💋💋quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaal
Je had hem echt moeten kennen.quote:
Liedjes bij een uitvaart blijven je altijd bij, dat speciale gevoel ken ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaal
Had ik graag gewild lieverd we kunnen wel samen herinneringen op halen💋💋❤😍🤛quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had hem echt moeten kennen.
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Liedjes bij een uitvaart blijven je altijd bij, dat speciale gevoel ken ik
Zo ietsquote:
Gewoon door postenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:10 schreef mario390 het volgende:
fok doet weer kutten
gaat te langzam ik
zie de posts veel te laat
Welk lied heb jij bijj vari?quote:
verstand op 0 en doorposten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat helpt niet als
ik ander posts te laat
te zien kreg
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
Kan er geen "like all posts" knop komen? Scheelt een hoop geklik
Das maar 1x leuk denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
Ik zou eigenlijk een scriptje moeten maken wat alle posts in 1 topic liked. Maar ben bang dat mensen gek zullen worden van alle meldingen
Mario Baasquote:
Kun je die like notificaties apart uitzetten? Bijna niemand wil quote alerts missen (denk ik)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Das maar 1x leuk denk ik![]()
Gaat iedereen het uitzetten
Ja dat kanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je die like notificaties apart uitzetten? Bijna niemand wil quote alerts missen (denk ik)
Jaja @Danny is goed bezigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh ja, de "Like-alerts". Zie het nu ja.
Denk dat hij ze uit heeft staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel like alerts zou hij krijgen?
Ik ken alleen dat four horsemen nummer. Is wel hele oude band toch?quote:
Iedereen pakt even wat te drinken. Proost.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:32 schreef Flory het volgende:
Is er iets gaande nu? Waar is iedereen?
Ja ik heb nog een bodempjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen pakt even wat te drinken. Proost.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat four horsemen nummer. Is wel hele oude band toch?
En die ander toch ook? Vangellis? zoietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
en toen ging Demis solo
De truc is om gewoon maar willekeurige letters op je toetsenbord aan te slaan en niet om ook nog iets zinnigs te proberen te schrijvenquote:
Vangelisquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
En die ander toch ook? Vangellis? zoiets
Heeft die 3de knakker nog wat gedaan?quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Loukas_Siderasquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft die 3de knakker nog wat gedaan?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:01 schreef Flory het volgende:
[..]
De inhoud van de post was iets minder
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De truc is om gewoon maar willekeurige letters op je toetsenbord aan te slaan en niet om ook nog iets zinnigs te proberen te schrijven
Oooowquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De truc is om gewoon maar willekeurige letters op je toetsenbord aan te slaan en niet om ook nog iets zinnigs te proberen te schrijven
Vorige week of zo was hij even om 3:48 of zo. Breuls zal wel een foutje met de tijd hebben gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:03 schreef Rob het volgende:
Nog een paar weken en de DT is om 13:00 uur
deze bedoel je? Jean Michel Jarre?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft die 3de knakker nog wat gedaan?
Lol, dat wordt door de drukte nieuwe topics openen net voor 13 uurquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:03 schreef Rob het volgende:
Nog een paar weken en de DT is om 13:00 uur
Jean Michael Jarre heeft toch nooit in Aphrodite's child gespeeld? Ik bedoelde Loukas.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze bedoel je? Jean Michel Jarre?
Hangt er vanaf hoeveel ik post.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel like alerts zou hij krijgen?
Nee hoor. Heb niks uit staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |