ja en ik moet vaak werken... zo gaat dit spel schatjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik postete de hele nacht,dtime, en toch heeft het niet
tot ochtend gereicht
quote:
nu moet je gaan werken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en ik moet vaak werken... zo gaat dit spel schatje
neee schat heb hele middag en avond gewerktquote:
quote:
ja nu zei je "ik moet vaak werken"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neee schat heb hele middag en avond gewerkt
quote:
quote:
ja ik moet vaak werken dus ja dan kan ik ook niet zeggen ga weg jullie of post niet. is een spel en speel mee schat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu zei je "ik moet vaak werken"
je ontroer me schattiequote:
Dit is echt een mooi nummer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je ontroer me schattie
ja en jij geeft het mijquote:
Maak je niet te druk iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu zei je "ik moet vaak werken"
quote:
ja en met jou?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Watquote:
schatje i love you so muchquote:
quote:
quote:
blijven mee posten je kan niet 1 post zetten half uur weg blijven en een post schatje ...quote:
Chufi ook wij mogen posten en mee spelenquote:
ik was toch hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijven mee posten je kan niet 1 post zetten half uur weg blijven en een post schatje ...
Je bent wel een baas.quote:
ja met 1 post moppie en dan weg post gezellig meequote:
Ja tuurlijk... je doet niets andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Chufi ook wij mogen posten en mee spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |