maar ik nietquote:
Sorry?quote:
quote:
ja liggen in bed met onze telefoonsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat ie in bed op je lag te wachten?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niet mooi in
deze spel dat ik me
matchen moet direkt
met vrienden
Mario je bent er gehele avond nacht nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niet mooi in
deze spel dat ik me
matchen moet direkt
met vrienden
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja liggen in bed met onze telefoons![]()
heel serieus. maar waarom moeten wij weg? ik bijf tot de dt ga hem spelen met devzeroquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemen
nacht ben ik wel,laatste nacht tot bijna half 11 ochtendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mario je bent er gehele avond nacht niet
Ik neem Jacq echt serieus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan nog te Fokken ... Hoe serieus moet ik dat dan nemen
post dan meer je post 1 ding en weg zo lukt het niet vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nacht ben ik wel,laatste nacht tot bijna half 11 ochtend
jij bent mijn serieuze boyfriend.. love you askimquote:
Thanks.quote:
Dank je chufiquote:
Jij bent mijn Birtanem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent mijn serieuze boyfriend.. love you askim
of coursequote:
quote:
ik postete de hele nacht,dtime, en toch heeft het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
post dan meer je post 1 ding en weg zo lukt het niet vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |