Wat is daar mis mee? vertel het mij? moet ik dagen weg blijven zeg tquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... je doet niets anders
quote:
snap ik maar zo werkt het niet hequote:
omdat leg eens uit? ik mag het spel niet spelen van je . merk ik al dagen hoor je wilt dat ik je laat winnen tell me?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:18 schreef chufi het volgende:
nee maar leuker wordt het er niet op ...
Haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:18 schreef chufi het volgende:
nee maar leuker wordt het er niet op ...
hoezo?je kann toch niet ingehalt werdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat leg eens uit? ik mag het spel niet spelen van je . merk ik al dagen hoor je wilt dat ik je laat winnen tell me?
Tuurlijk kan dat wel chufi afgelopen nacht ook veel punten gehaald hoor ... en waarom zou ik hem laten winnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo?je kann toch niet ingehalt werden
je bent 500 vorn,hij kann je niet inhalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel chufi afgelopen nacht ook veel punten gehaald hoor ... en waarom zou ik hem laten winnen?
tuurlijk kan dat wel mario... en mag ook als het hem lukt geen probleem . maar laat mij niet weg sturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent 500 vorn,hij kann je niet inhalen
quote:
nou euh dit is iets tequote:
niemand stuurt je weg, en in en dag kan hij je niet halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel mario... en mag ook als het hem lukt geen probleem . maar laat mij niet weg sturen
quote:
daarom schatje post gewoon meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand stuurt je weg, en in en dag kan hij je niet halen
ik vind het nur en betje komisch
Lekkerrrrr, ik hou drvanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou euh dit is iets te![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |