heb een mooi nummer voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja prima. Wilde eigenlijk wat puntjes pakken, maar die chufi is nog niet naar bed
Heb je de clip gezien, best bruut. Zijn nog 2 anderen slayer clips met zelfde acteur (met oogkapje, naam vergeten), maar deze is toch wel het bloederigste.quote:
Dat is een hele mooie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een mooi nummer voor je
hoe op dit nummer is speciaal voor mijquote:
Mooi nummerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een mooi nummer voor je
succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:46 schreef devzero het volgende:
Maar nu even afwassen, anders staat het hier morgen nog
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je de clip gezien, best bruut. Zijn nog 2 anderen slayer clips met zelfde acteur (met oogkapje, naam vergeten), maar deze is toch wel het bloederigste.
Luister dezequote:
ik u2 heel vaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ze paar keer live gezien, tis wel lekker afreageren even
Mooi broer.quote:
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 02:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Geluisterd!
Zeker niet verkeerd, maar ben toch meer van iets ander genre
💋💋💋💋💋💋💋quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaal
Je had hem echt moeten kennen.quote:
Liedjes bij een uitvaart blijven je altijd bij, dat speciale gevoel ken ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de uitvaart fan mijn vader het verhaal
Had ik graag gewild lieverd we kunnen wel samen herinneringen op halen💋💋❤😍🤛quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had hem echt moeten kennen.
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Liedjes bij een uitvaart blijven je altijd bij, dat speciale gevoel ken ik
Zo ietsquote:
Gewoon door postenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:10 schreef mario390 het volgende:
fok doet weer kutten
gaat te langzam ik
zie de posts veel te laat
Welk lied heb jij bijj vari?quote:
verstand op 0 en doorposten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat helpt niet als
ik ander posts te laat
te zien kreg
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
Kan er geen "like all posts" knop komen? Scheelt een hoop geklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |