Vandaag gewoon 29C weet niet maar??quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Amee het volgende:
Voel je de verkoeling al bij het lezen van de TT? Ik wel!
Gibs!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bromootjes. Lekker de F1 kijken. Groetjons en doei.tot straks of later of ooit.
Nee, kan je beter je best doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Amee het volgende:
Voel je de verkoeling al bij het lezen van de TT? Ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je verdwaald?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:11 schreef stokj het volgende:
Aha, hier zijn jullie. Dit is het goede topic.
Aaahaaahaaa! Hebben ze je leuk verwelkomd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik poste in de verkeerde topic. SC/ONZ ipv DB/ONZ
Niet positief, niet negatief. Neutraal. Dat komt er van als iedereen je kentquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Aaahaaahaaa! Hebben ze je leuk verwelkomd?
Nice!quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet positief, niet negatief. Neutraal. Dat komt er van als iedereen je kent
En jij werd er op aangesproken en niet ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en hij sleepte mij zelfs mee![]()
Voelde me heel welkom inderdaad ha haquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
En jij werd er op aangesproken en niet ik![]()
![]()
Heb je niets aan gehad, saaiste race van het jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bromootjes. Lekker de F1 kijken. Groetjons en doei.tot straks of later of ooit.
Nu pas? Dat is hier al een uur of anderhalf wegquote:
Ja, nu pas. Wel lekker! Echt harde wind en veel regen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu pas? Dat is hier al een uur of anderhalf weg
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelde me heel welkom inderdaad ha ha
Hoi hoi!quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, hier alleen bliksem en geen gedonder.
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAG KWARTIERTJE
Wegens een stroomstoring in zijn woonplaats kan hij hier nu ff niet op reageren!quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]Eet jij poesjes of lust jij een worstje?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Wegens een stroomstoring in zijn woonplaats kan hij hier nu ff niet op reageren!
Ziet er flex uit manquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
Jongens! Kijk mijn nieuwe scootmobiel dan!
Kan ik beter door de bochten scheuren!
[ afbeelding ]
Lukt het je wel om daar in te komen? Lijkt me vrij lastig instappen!quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
dud0rquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hele vette bak zoquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:47 schreef dud0r het volgende:
Zelfs stoeprandjes zijn geen problemen voor dit monster
Ben er ook dikblij mee.quote:
Ja maar ik zit in Utrecht dus heb er weinig last van.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij?
Er was toch een stroomstoring in je dorpje?
Owwwwwquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in Utrecht dus heb er weinig last van.
Dat de boel plat lag bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet de eerste keer
Op dit moment??quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Hier is het heel erg donker geworden en regent en waait het!
Haha alsof er niks is gebeurdquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dit moment??
Het is hier in Zwollie nog steeds lekker qua temperatuur , geen regen, niet donker en het waait ook niet![]()
Gisteravond werd het wel ineens heel donker en waaide het ook als een malle (code oranje tot 23:00 uur wat nergens op sloeg want er was niets heftig aan het weer gisteren![]()
vandaag chill weer hier
ToEt, hoe is het daaro met jou en met mini-ToT en madame ToT?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij?
Er was toch een stroomstoring in je dorpje?
Oh echt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha alsof er niks is gebeurd
Ja, op dit moment is het hier donker, regen, winderig, stormend!
Hahahaha sukkel. Wrijf anders ook nog even in je ogen en over je clit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:04 schreef Amee het volgende:
Ik heb gekookt met gele peper en mijn gezicht aangeraakt. Nu staan mijn rechtermondhoek en mijn kin in brand.
Ik heb nog moussaka van gisteren. Alleen even opwarmen.quote:
Ga maar niet fappen danquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:04 schreef Amee het volgende:
Ik heb gekookt met gele peper en mijn gezicht aangeraakt. Nu staan mijn rechtermondhoek en mijn kin in brand.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hahahaha sukkel. Wrijf anders ook nog even in je ogen en over je clit.
[..]
Ik heb nog moussaka van gisteren. Alleen even opwarmen.
Plus even bedenken wat ik die kleine van voeren want die vindt het echt niet lekker
Uitstekend plan. Ik sla alleen de ogen even over.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hahahaha sukkel. Wrijf anders ook nog even in je ogen en over je clit.
[..]
Wrijf jij maar gewoon gelijk over amee haar clit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Ik sla alleen de ogen even over.
Zeker de Balkanvariantquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Moussaka is ook wel weer een keer leuk om te maken![]()
TOP tip
Geen flauw idee hoe ik die moet vindenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wrijf jij maar gewoon gelijk over amee haar clit.
Hier alles goed!quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:52 schreef stokj het volgende:
[..]
ToEt, hoe is het daaro met jou en met mini-ToT en madame ToT?
Heb je water gehamsterd?
Ze is maar anderhalve meter dus zou dat dan in verhouding staan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe ik die moet vinden
1.50?!? Peuterklitjes zijn nog lastiger te vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is maar anderhalve meter dus zou dat dan in verhouding staan?
Ik wel, je hebt gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
1.50?!? Peuterklitjes zijn nog lastiger te vinden.
Ik spreek niet uit ervaring.
O.a. met aardappel en yoghurt ipv aubergine.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is het verschil ?![]()
ff googelen
Hehequote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
1.50?!? Peuterklitjes zijn nog lastiger te vinden.
Ik spreek niet uit ervaring.
Haags zuigt het licht uit je ogenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lekker zuigen maar, jij kan dat.
Niet alleen het licht, ook je leven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Haags zuigt het licht uit je ogen
Ik gebruik daar sowieso nooit aubergine voor , maar ik ben er ook niet zo dol op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
O.a. met aardappel en yoghurt ipv aubergine.
Maar er zijn honderden varianten van over heel de Balkan, Griekenland, Midden-Oosten en Levant.
Balkanbabequote:Op maandag 17 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gebruik daar sowieso nooit aubergine voor , maar ik ben er ook niet zo dol op.
Ik ken het idd met aardappel en yoghurt.
Clit Richard heeft het goed voor elkaar danquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Haags zuigt het licht uit je ogen
Hier wel met aubergine. Ben er normaal gesproken geen fan van maar zo hierin vind ik het wel lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gebruik daar sowieso nooit aubergine voor , maar ik ben er ook niet zo dol op.
Ik ken het idd met aardappel en yoghurt.
Misschien voor die kleine gewoon eens als een normaal mens aardappelen gebruiken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier wel met aubergine. Ben er normaal gesproken geen fan van maar zo hierin vind ik het wel lekker
Neuhquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien voor die kleine gewoon eens als een normaal mens aardappelen gebruiken.
Ik vind aubergine echt helemaal nietsquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier wel met aubergine. Ben er normaal gesproken geen fan van maar zo hierin vind ik het wel lekker
Nou overal.....quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dud0r steekt overal zijn aubergine in.
Lijkt me nog best lastig , maar genoeg chicks die vast met heel veel plezier op zijn aubergine gaan zittenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dud0r steekt overal zijn aubergine in.
Je mag er wel een ritje op maken hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig , maar genoeg chicks die vast met heel veel plezier op zijn aubergine gaan zitten
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mag er wel een ritje op maken hoor
Smoothquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mag er wel een ritje op maken hoor
Klopt. Vanochtend nog geschoren.quote:
Vanaf hoe hoogquote:
Circa 1.80quote:
Zo, dat is wel heel erg saloonachtig muziekquote:
Dat waterbedrijfje zei dat water niet onnodig moest worden gebruikt. Van de CvdK uit die regio kreeg ik te horen dat bijna iedereen de lokale supermarkten gingen plunderen om water.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier alles goed!![]()
Water gehamsterd?Hoezo?
Dat valt meequote:
In principe wel maar als ik val dan val ik goedquote:
Nog maar zes halve liters op dus dat komt wel goed hoorquote:
Oh dat is wel verantwoord ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog maar zes halve liters op dus dat komt wel goed hoor
Was het gezellig bij de Egelantier?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel erg saloonachtig muziek
Het zonnetje schijnt hier nu volop, de lucht is blauw. Alsof er net niks gebeurde
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog maar zes halve liters op dus dat komt wel goed hoor
jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het gezellig bij de Egelantier?
Wie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het gezellig bij de Egelantier?
Voor anderhalve euries mag je ze niet laten staanquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel verantwoord ja.
Lol 5-1quote:
Lekker kerel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor anderhalve euries mag je ze niet laten staanvanavond even hopen vlees naar binnen werken. Het leven is goed broeder.
quote:
Ga ik anders net zo'n tik krijgen als de plaatselijke FC?quote:
Nog geneukt?quote:
Heb je al Chilipeper op je clit gesmeerd?quote:
Ik kijk even naar buiten en denk na over het levenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Nu wel weer ja. Haha! Wat ben jij aan het doen?
Als ik zeg dat je orgasme daardoor 10x sterker wordt, ga je het op je naakte eikel smeren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al Chilipeper op je clit gesmeerd?
Waw! Zwaar....quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kijk even naar buiten en denk na over het leven:
Ja, totdat de avondinlichtingen en dossiers komen. Dan moet ik weer aan de ketting en dat gaan lezenquote:
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je orgasme daardoor 10x sterker wordt, ga je het op je naakte eikel smeren?
Die moeten wachten op kantoortijden, hequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, totdat de avondinlichtingen en dossiers komen. Dan moet ik weer aan de ketting en dat gaan lezen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Die moeten wachten op kantoortijden, he
Nee zo'n tikkie die ze nu ook uitdelen snachts op kanaleneiland bij de rellenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ik anders net zo'n tik krijgen als de plaatselijke FC?
Nee. Liever sla ik zelfquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van kinky? Beetje geslagen worden en aan je haar getrokken worden?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat waterbedrijfje zei dat water niet onnodig moest worden gebruikt. Van de CvdK uit die regio kreeg ik te horen dat bijna iedereen de lokale supermarkten gingen plunderen om water.
quote:
Een keer ging zo een snotjoch van de AH ook rellen bij een of andere demonstratie op een plein hiero.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zo'n tikkie die ze nu ook uitdelen snachts op kanaleneiland bij de rellen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik ga goftedomme geen Spa Rood over mijn gazonnetje kiepen hoor!
Lekker bruisend gazonnetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik dacht trouwens dat alleen Vitens met de handen in het haar zat wat waterverbruik betreft?
Ik ga goftedomme geen Spa Rood over mijn gazonnetje kiepen hoor!
like gegevenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer ging zo een snotjoch van de AH ook rellen bij een of andere demonstratie op een plein hiero.
Maar hij is echt zo een snotjoch dat als je vervelend tegen hem deed, hij vervelend tegen jou kon doen. Dus zijn groepje had een bal gevonden en gingen ze voetballen. Iemand raakte de bal verkeerd en de bal kwam tegen een politiepaard aan. Dat snotjoch rende erachter aan maar de ruiter van dat paard dacht dat hij wou rellen. Kreeg hij een tik met de lange wapenstok op zijn arm. Hij zei dat hij alleen de bal terug wou pakken en toen bood de ruiter zijn excuses aan voor de mep
Ach, CO2 is nodig voor al het groen he!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje gassig gras kan geen kwaad toch
't Is dat wijn te zuur is, anders had ik wel champagne kunnen gebruiken!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bruisend gazonnetje
Ja, omdat hij sommige medewerkers een hekel aan hem hadden vanwege zijn gedrag zeiden ze tegen hem dat de politie hem gewoon verder had moeten tikken ipv excuses aan moest bieden. Je kan begrijpen dat dat snotjoch boos werd en toen (vlak bij een camera van de kantine, we hadden de beelden teruggezien) de medewerker die dat zei in elkaar mepte.quote:
Dan gaat je gras nog sneller groeien en wordt het nog groener door die bladgroenkorrelsquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, CO2 is nodig voor al het groen he!
Precies!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan gaat je gras nog sneller groeien en wordt het nog groener door die bladgroenkorrels
Had het gezonnetje dat feestje trouwens overleefd? Dacht het niet of wel?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!En het gazonnetje moet sowieso nog aansterken!
We hebben de tafels en stoelen zo veel mogelijk op de tegels gezet, en voor de stoelen die bij het gras stonden, heb ik wat houten plakkaten op het gras gelegd waar de poten indien nodig op konden staan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Had het gezonnetje dat feestje trouwens overleefd? Dacht het niet of wel?
Zonde!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
't Is dat wijn te zuur is, anders had ik wel champagne kunnen gebruiken!
Aah gelukkig maar!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben de tafels en stoelen zo veel mogelijk op de tegels gezet, en voor de stoelen die bij het gras stonden, heb ik wat houten plakkaten op het gras gelegd waar de poten indien nodig op konden staan.
Dat is gelukkig allemaal helemaal goed gegaan!
weet t wel heurquote:
quote:
Ik zie Dven en Soof anders niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De drie musketiers zijn weer compleet
Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie Dven en Soof anders niet hoor
HAAGSIE HAAGS HAAGSIEquote:
Weet ik het. Ze ging kopje onder denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAGSIE HAAGS HAAGSIE
Maar haagsie geef eens antwoord.
Waar is kopje? Wat heb je met haar gedaan?
GOODNANGquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:37 schreef noodgang het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSSSSSSSSSSSSSSSSS
Priiiiimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker hoor! De warmte een beetje het huis uit
En met jou?
* dud0r stormt nakend bij puzzie naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r stormt nakend bij puzzie naar binnen
Je mond mag wel iets verder open dan dat hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mond mag wel iets verder open dan dat hoor
Hebben jullie zakken pringles van 450.000KG daar dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]die heeft zich net volgevreten met pringles.
450.000 zakken van 1 kg ook goedquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie zakken pringles van 450.000KG daar dan?![]()
Voor zijn moeder niet. Als zo zoveel zakken moeten open maken verliest ze veel te veel gewichtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
450.000 zakken van 1 kg ook goed
Daar hebben we toch @dud0r voor?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor zijn moeder niet. Als zo zoveel zakken moeten open maken verliest ze veel te veel gewicht
Dud0r opent zakken voor andere mensjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar hebben we toch @:dud0r voor?
Hij eet natuurlijk eerst zelf de helft op. Maar met 450.000 zakken maakt dat niet zoveel uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r opent zakken voor andere mensjes?![]()
![]()
@:dud0r wanneer kun je hier langs komen?
Van minder dan 400.000 zakken word je niet dik, alleen vieszwaakquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij eet natuurlijk eerst zelf de helft op. Maar met 450.000 zakken maakt dat niet zoveel uit
Maar speciale dud0r saus komt alleen op de eerste zakquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van minder dan 400.000 zakken word je niet dik, alleen vieszwaak
Van wat ik heb begrrepen echt lekker1quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar speciale dud0r saus komt alleen op de eerste zak
Rabbitgodquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrrepen echt lekker1
alleen zijn het wel hele kleine kwakjes porties.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrrepen echt lekker1
Nou nou nou.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezelligheid hier.
Komt omdat ik kopje mis.quote:
Oliebollenkraamquote:
Die zijn niet goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:44 schreef stokj het volgende:
[..]
In bepaalde buurten hier eind augustus alweer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, zijn nog met materiaal gemaakt dat in de zomer heeft liggen schiften.
Nee niet als lunchquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Wil je patat met satésaus en uitjes eten?
Uhuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je op het werkpaleis langskomen.
Valt wel mee, drie eitjes en twee boterhammen. Eitjes even roerei van gemaakt.quote:
Vetzakquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee, drie eitjes en twee boterhammen. Eitjes even roerei van gemaakt.
Dan is er meer om van te houdenquote:
Bij mij is het een heel zadelquote:
alle vrouwen houden van mijn spekkiequote:
Ik heb afgelopen zaterdag tyfus veel lego gekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alle vrouwen houden van mijn spekkie
Chill chill. Ga ik in Utrecht ook nog wel eens langs.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Wel in officiële lego winkel
Dat wel maar ach, geld moet rollen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill chill. Ga ik in Utrecht ook nog wel eens langs.
Nadeel is dat het zo duur is.
Je mag ook best wat geld naar mij toe rollen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel maar ach, geld moet rollen.
Daarom heb ik vanochtend ook weer 56 euro voor een stukje karton met een plaatje uitgegevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel maar ach, geld moet rollen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag ook best wat geld naar mij toe rollen!
Speel je dat nog steeds johquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom heb ik vanochtend ook weer 56 euro voor een stukje karton met een plaatje uitgegeven
yupquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel je dat nog steeds joh
Zeker weten. Vrijdag weer spelen.quote:
Is dat ook met zo'n dobbelsteen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:47 schreef dud0r het volgende:
Vrijdag spelen we met z'n tweeen want dan gaan we sealed doen. Als we commander doen proberen we met 3-4 man te spelen.
Draft is minimaal zes.
We gebruiken ook nog wel een dobbelsteen of meerdere jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat ook met zo'n dobbelsteen?
Ja weleens gezien volgens ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gebruiken ook nog wel een dobbelsteen of meerdere ja
Met een nul mutsquote:
damn ja had ik kunnen weten wachtquote:
Goede verbeteringquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
damn ja had ik kunnen weten wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |